komentarze
  • 1. marcin_114
    • 2011-09-14 11:18:09
    • *.8.25.44

    Chciałbym aby Ferrari zdobyło w końcu mistrza.

  • 2. fotoman
    • 2011-09-14 11:26:13
    • *.ip.netia.com.pl

    a ja bym chciał, żeby znowu jakiś zespół ze środka stawki eksplodował formą i namieszał w czubie, (i tym zespołem miałoby być Renault z Robertem) - jeśli już koncert życzeń robimy ;)

  • 3. atomic
    • 2011-09-14 11:30:45
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    a ja chciałbym sprzedać 7000 kapinosów klinkierowych w kolorze rosa i brawn z ceramiki paradyż po 15 pln/szt.

  • 4. fotoman
    • 2011-09-14 12:26:32
    • *.ip.netia.com.pl

    ale drożyzna hehe :)))

  • 5. TomPo
    • 2011-09-14 13:13:02
    • *.adsl.inetia.pl

    A ja chciałbym sprzedawać akcje, które kupuje z przynajmniej 100% zyskiem :D
    A tak serio... no coś muszą zrobić tylko szkoda że to F naśladuje soczek, a skończyły się czasy gdy to ich podpatrywano żeby ich dogonić.

  • 6. fanAlonso=pziom
    • 2011-09-14 14:48:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ma ktoś może dostęp do jakiegoś rysunku który pokazuje różnice między oboma typami zawieszenia ?

  • 7. adrols
    • 2011-09-14 15:00:26
    • *.smtvsat.pl

    http :// f1-dictionary.110mb. com/pushrod_pullrod. html

  • 8. beltzaboob
    • 2011-09-14 16:44:57
    • *.play-internet.pl

    3. atomic - :)

  • 9. Haziaj
    • 2011-09-14 19:31:39
    • *.77.0.126

    No to teraz jak ktoś wjedzie w dupę Alonso na Spa w 2013 roku to już nie będzie tak kolorowo jak przez dwa ostatnie wyścigi tam ;-) Pullrod ma widzę poprowadzony drążek reakcyjny od koła w dół w stronę karoserii, a pushrod odwrotnie stąd pewnie jest bardziej wytrzymałe na bezpośrednie, boczne uderzenie. Pewnie dlatego, że nie podbija tak kół przy uderzeniu. Wytrzymalsze może jest jednak pod względem konfiguracji i przyczepności ustępuje pullrodowi gdzie mam wrażenie ma lepszy zasięg regulacji. Jednak eksperci nie mówią jednoznacznie, które jest lepsze. wszystko ponoć zależy od konstrukcji bolidu. Ponoć przy zawieszeniu pullrod trzeba uporać się z umiejscowieniem skrzyni biegów i odprowadzaniem ciepła.

  • 10. walerus
    • 2011-09-14 19:32:17
    • *.adsl.inetia.pl

    ha część Ziomali jeszcze tu pisze... chlip chlip...

  • 11. D.S.
    • 2011-09-14 21:48:46
    • *.range86-173.btcentralplus.com

    10. walerus, kilku ziomalom powinienes postawic zgrzewke browaru, za pilnowanie twoich praw autorskich.

  • 12. atomic
    • 2011-09-15 08:51:38
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    10@ gdzieś ty był jak cię nie było
    z kapinosów proszę się nie śmiać dla forumowiczów dołożę jeszcze 15% rabatu a dla kempy 20%
    co do zawieszenia : nie ma to jak dobry resor

  • 13. pjc
    • 2011-09-15 09:31:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @10 Gumy już dawno się zmieniły:)
    Co tak długo?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo