komentarze
  • 1. Cypriano
    • 2011-05-28 17:07:42
    • *.icpnet.pl

    to hrt ma dzień dziecka

  • 2. david9
    • 2011-05-28 17:09:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    i mają wszystkie nowe opony oj zapachniało zwycięstwem:P

  • 3. Arko123
    • 2011-05-28 17:10:10
    • *.54.117.1

    HRT specjalnie nie wyjechalo i nie robili czasow, patrzac na doswiadczenia Kobayashiego i Haidfeldaa :P

  • 4. Kazik
    • 2011-05-28 17:11:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zwyczajowo to zawsze życzę wszystkim kierowcom aby mogli wystartować w wyścigu ale w tym wypadku w/g mnie to zła decyzja.W Monako kierowcy HRT mogą być bardzo dużą przeszkodą dla większości kierowców "normalnie" podróżujących po torze.Coś takiego jak nawet względy bezpieczeństwa powinny być brane pod uwagę na torze gdzie nie za bardzo jest gdzie uciekać.

  • 5. kolejorz1922
    • 2011-05-28 17:14:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pewnie poszedł szantaż ze strony HRT. Mimo ze jestem kibicem aby w każdym wyścigu był komplet bolidów, to w tym HRT i być może Virgin nie powinny jeżdzić bo będzie niezły bajzel przy dublowaniach :/

  • 6. Polak477
    • 2011-05-28 17:14:41
    • *.pppoe.covernet.pl

    No to HRT będzie teraz mogło wszystko zrobić, "bo jak nie to zaprotestujemy". I po co interesować się jakimś protestem zespołu, który nawet sponsorów za bardzo nie ma? Rozumiem dopuszczać ich w wyścigach z dużymi poboczami, ale nie w Monako, będą stanowili tam tylko poważne zagrożenie przy dublowaniu (jeśli w ogóle nie rozwalą się na początku), a nic i tak z tego nie będą mieli. No i po co w takim razie zasada 107% jak i tak dopuszczają wszystkich?

  • 7. FAster92
    • 2011-05-28 17:15:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2. david9 Są pretendentami do zwycięstwa... , ale na poważnie to czyba zła decyzja. Będą tylko przeszkadzać wg mnie, ale dzieki nim może być ciekawie ! SC i te sprawy ;)

  • 8. riqoor
    • 2011-05-28 17:18:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Haha no bez jaj. To obstawiamy ile razy dostaną dubla. 5? 6? 7?

  • 9. konradosf1
    • 2011-05-28 17:26:01
    • *.opera-mini.net

    zasada 107% straciła sens

  • 10. Tilion
    • 2011-05-28 17:33:10
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    [email protected] rioor: ja obstawiam 5 spokojnie. Ja dla mnie dopuszczenie ich do wyścigu to fatalna decyzja :/ Na takim torze będą przeszkadzać przy dublowaniu straszliwie (już w Barcelonie wiele razy np Narain Karthikeyan blokował szybszych, którzy go dublowali, wypaczając wynik). Rozumiem, że sędziowie chcą być "sprawiedliwi" patrząc, że tydzień temu pozwolono jeździć Heidfeldowi, ale on miał w treningach tempo konkurencyjne, nie to co dziś HRT. Po co wobec tego to 107%??

  • 11. pqo
    • 2011-05-28 17:34:44
    • *.multimo.pl

    ani razu nie dostaną dubla, 2 samochody bezpieczeństwa w pierwszych 10ciu okrążeniach i po zabawie

  • 12. Pawekn
    • 2011-05-28 17:40:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chętnie bym zobaczył wyścig z SC bo dawno nie było ;D

  • 13. Ferrari150
    • 2011-05-28 17:51:53
    • *.ip.xcore.pl

    Zgadzam się z wypowiedzią Kochańskiego, HRT ma gorsze osiągi Niż kierowcy w bolidach GP2. więc od siebie dodaje żeby lepiej przenieśli sie do tamtej serii może im lepiej pójdzie bo mają już " doświadczenie" w F1. Mówię to mimo tego że ich lubie bo przynajmniej się starają i w poprzednich GP było już lepiej. a nie tak jak np LOTUS RENAULT GP który przed treningami celowało w 1 miejsce. Ale trafili, tylko że KULĄ W PŁOT :) ale gdyby HRT miało troche więcej kasy to by się rozwijali lepiej :) bywały gorsze zespoły :)

  • 14. xdomino996
    • 2011-05-28 17:53:56
    • *.przylep1.do.22lipcazm.pawluk.org

    Ciekawe co będzie jak Narain walnie np Vettela który będzie go dublował ciekawe co wtedy sobie o tej decyzji pomyślą moim zdaniem totalna głupota specjalnie HRT tak pojechało zęby nie było ze nie mieszczą się w granicy 107%. Ciekaw jestem czy zespoły były na tyle nie rozważne ze pozwoliły im ruszyć do startu bo chyba inni tez maja coś do powiedzenia. Ale z drugiej strony jak grożą protestem.. to może z głupkami się lepiej nie wdawać w bojki

  • 15. Igor
    • 2011-05-28 17:56:35
    • *.opera-mini.net

    Sędziowie zasłużyli ewidentnie na stop&go. Wiedziałem o co chodzi z Kartikeyanem, że nie wyjeżdża, ale nie spodziewałem się, że uda mu się rozwalić system, a jednak! Bardzo krzywdząca decyzja dla wizerunku.

  • 16. Ferrari150
    • 2011-05-28 18:15:26
    • *.ip.xcore.pl

    ale to jest tylko ten jeden raz ... a wiecie po co bo po pierwsze ta szansa to jakby "rekompensata " dla HRT... właściwie nie wiadomo za co ale ok. po drugie jeśli np tak jak mowiłeś Narain walnie Vettela który go po raz n-ty dubluje to bedzie kolejna podkładka dla FiA żeby uświadomić HRT że jesli przynajmniej nie bedą walczyć z Virginem to taka sytuacja nie ma sensu.. bo to naprawde nie jest zabawa. byłem przeciwnikiem powrotu 107% a teraz jestem za. bo już poskutkowała w Australi. a wiecie może ten prezent to jest taka pomoc żeby w Takim snobistycznym wyścigu znaleść dla nich jakiegoś sklepikarza który "oczarowany ich jazdą' i np pozycją po wyścigu przed bolidami Virgina które nie ukończyły wyścigu postanowi ich zasponsorować i na bolidzie HRT pojawi sie logo WARZYWNIAKA z monaco ;) heh ale więcej takiej szansy nie dostaną... jestem tego pewny.. chyba że przebiją lotusa :) np regularnie

  • 17. robertunio
    • 2011-05-28 18:25:10
    • *.zone12.bethere.co.uk

    HRT ma slabe wyniki bo czolowe zespoly wykorzystuja nielegalny nadmuch spalinami a gdyby tego nie robily to HRT spokojnie zmiesciloby sie w 107% a kto wie moze nawet w 106%.

  • 18. etos
    • 2011-05-28 19:03:16
    • *.ip.telfort.nl

    szkoda

  • 19. saint77
    • 2011-05-28 19:04:00
    • *.ssp.dialog.net.pl

    A nie mówiłem, że to super "taktyka na wyścig"?:)

  • 20. Ananas
    • 2011-05-28 19:13:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakie przepisy dotyczące pozycji startowej obowiązują , gdy dwóch kierowców w kwalifikacjach nie ustanawia żadnego czasu?

  • 21. saint77
    • 2011-05-28 19:46:10
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @20. Ananas:
    jeśli zdarzy się to w Q1 to obaj nie powinni być dopuszczeni do wyścigu przepis 107%.
    Teraz im ustąpili - podobno z powodu konfliktu "dmuchanych" dyfuzorów.

  • 22. Ananas
    • 2011-05-28 19:49:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    21.saint77
    O tym wiedziałem ,ale jestem ciekaw jaka jest zasada obowiązuje, gdy dwóch kierowców w Q3 nie ustanowi czasu.

  • 23. bednara1998
    • 2011-05-28 19:51:49
    • *.opera-mini.net

    Hahaha "smieszna" wg mnie decyzja sedziow

    @8 jesli jakims CUDEM ukoncza wyscig to 6

  • 24. bednara1998
    • 2011-05-28 19:55:34
    • *.opera-mini.net

    kempa007
    mozna by przy typowaniu mozna by bylo zadawac pytanie
    Ile dubli bedzie mialo HRT?

  • 25. saint77
    • 2011-05-28 20:17:31
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @22 Ananas: cóż, w Q3 to zajmą na starcie miejsca 9 i 10 w kolejności odpowiedniej do zajmowanych pozycji w klasyfikacji generalnej:)

  • 26. MARTINWTCC
    • 2011-05-28 20:23:14
    • *.adsl.inetia.pl

    Taa dpobre nyly by pytaniaw typowaniu ile dubli dostanie HRT
    A moze ich dopuscili bo to prestizowe GP Monako

  • 27. saint77
    • 2011-05-28 20:28:51
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @22. Ananas: już wiem skąd Twoje pytanie: na liście z Q Perez jest 9-ty a Lewis 10-ty. Może dlatego, że wcześniej wyjechał z pit-line i zaczął ustanawiać swoje pomiarowe okrążenie?

  • 28. Ananas
    • 2011-05-28 20:39:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    27.saint77
    Mi się właśnie kiedyś zdawało, że to jest chyba odwrotnie do pozycji w klasyfikacji generalnej mistrzostw, wtedy by się sytuacja z Hamiltonem i Perezem zgadzała. Tylko pewności nie mam. Pamiętam, że kiedyś ktoś na tym forum mówił, że czyta dokładnie cały regulamin, ale nie pamiętam jego nicku. On może by wiedział.

  • 29. krzysiek000
    • 2011-05-28 21:40:38
    • *.ostrowmaz.mm.pl

    No to ciastko... Dziwna decyzja, zważywszy na to, że Kartikeyan widząc po czasach z testów nie miał zbyt wielkich szans na wyścig...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo