komentarze
  • 1. miki26
    • 2011-03-14 20:28:22
    • *.unitymediagroup.de

    Co ten Rubens mowi? Przeciez tylne skrzydlo ma byc uzywane tylko w strefie wyprzedzania. Ma ktos jakies nowsze wiadomosci na ten temat? Nierozumiem .....

  • 2. kempa007
    • 2011-03-14 21:11:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale podczas wyscigu tylko, podczas treningu i quali w szczegolnosci gdzie i ile sie chce...

  • 3. miki26
    • 2011-03-14 21:26:49
    • *.unitymediagroup.de

    Kempa nie o to chodzilo Rubensowi....to co ty piszesz tez jest jasne. Teraz przeczytalem gdzie indziej, ze na pierwsze 3 wyscigi uzycie tylnego skrzydla jest okreslone inaczej i zalezy od konfuguracji toru.
    Ps: Napisz o tym newsa :D

  • 4. miki26
    • 2011-03-14 21:31:54
    • *.unitymediagroup.de

    "konfiguracji" oczywiscie...

  • 5. Niespokojny
    • 2011-03-14 22:09:45
    • *.238.196.139

    Witam 'miki26'. Myślę, że Rubens wie , co mówi ;-)
    'Teraz przeczytalem gdzie indziej, ze na pierwsze 3 wyscigi uzycie tylnego skrzydla jest okreslone inaczej i zalezy od konfuguracji toru. ' - po co artykił na ten temat? Sądzę, że chodzi tutaj o wyścig, a skoro każdy tor jest inny, o wyznaczenie stref ( odpowiednio długich prostych), w których będzie możliwość użycia reg. skrzydła , w wyścigu oczywiście, bo w Q i treningach - bez ograniczeń.

  • 6. kempa007
    • 2011-03-15 08:50:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    3. miki26 poki co nie dopatrzylem sie zadnego oficjalnego info w tej kwestii. GPDA w Barcelonie rozmawialo z FIA, ale nie doszlo do jakiegos porozumienia, z tego co wiem w Australii juz zostala wyznaczona strefa wyprzedzania i wszystko bedzie tak jak mialo byc, czyli 600 m na prostej.

  • 7. miki26
    • 2011-03-15 09:04:38
    • *.unitymediagroup.de

    Usunięty

  • 8. miki26
    • 2011-03-15 09:07:10
    • *.unitymediagroup.de

    Sam jestem ciekaw jak to naprawde bedzie wygladalo.

  • 9. kempa007
    • 2011-03-15 09:08:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8. miki26 po pierwsze napisalem o tym juz newsa, po drugie co w tym "takiego niezwyklego"- jest tak jak mialo byc i po co wprowadzasz zamieszanie?

  • 10. miki26
    • 2011-03-15 09:18:56
    • *.unitymediagroup.de

    Nie jest tak jak mialo byc bo 1 sec miala byc mierzona w ostatnim zakrecie przed prosta a nie w trzecim lub na prostej. Przecierz do momentu wyprzedzania musisz jeszcze pokonac wtey kilkaset metrow. To znaczy ze atakowac bedziesz mogl nawet wtedy jezeli po pomiarze czasu bolid przed toba odjedzie ci i w normalnych warunkach bys go nie dogonil.

  • 11. kempa007
    • 2011-03-15 09:21:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10. miki26 FIA nie zapisala tego na sztywno w regulamienie, ze ma tak byc a nie inaczej. Ma byc po prostu strefa pomiaru i strefa wyprzedzania, a to ze to na logike powinno byc na zakrecie poprzedzajacym prosta na ktorej jest strefa wyprzedzania to juz inna kwestia. A nawet jak dla Ciebie to jest taka roznica wielka, to powiedz mi jak Ty to rozumiesz w kontekscie tego co Rubens powiedzial i tego co jest dla ciebie tak oczywiste o czym ja napisalem...

  • 12. miki26
    • 2011-03-15 10:51:48
    • *.unitymediagroup.de

    "Miejmy nadzieję, że wkrótce dowiemy się więcej na temat działania regulowanego skrzydła, ponieważ początkowo miało być ono używane tylko na starcie i podczas wyprzedzania – teraz wygląda jednak na to, że będzie ono aktywne w większości zakrętów " Jemu chodzi o ogole zmiany zwiazane z tylnim skrzydlem..Przeciez podczas kwalifikacji sie nie startuje i nie wyprzedza..

  • 13. shiftxp
    • 2011-03-15 11:33:00
    • Blokada
    • *.bialapodlaska.vectranet.pl

    jeśli dobrze pamiętam, rok temu nawet do q3 wszedł na albert parku, wiec i moze w tym sezonie powtórzyć wyczyn.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo