komentarze
  • 1. smerfik
    • 2011-02-08 11:26:10
    • *.covernet.pl

    O tak, za dużo tam tych cwaniaczków. Wywalić połowę lub więcej.

  • 2. smerfik
    • 2011-02-08 11:29:46
    • *.covernet.pl

    FIA powinna coś z tym zrobić. Najlepiej aby było maksimum dwóch kierowców z danego kraju. Opłacało by się to też finansowo. Już jeden zawodnik z danego kraju, przyciąga miliony widzów (i pieniędzy) ze swojej ojczyzny.

  • 3. fabian
    • 2011-02-08 11:29:49
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To niech namówią Porsche i BMW, żeby im bolidy zbudowali...

  • 4. wariat133
    • 2011-02-08 11:33:00
    • *.play-internet.pl

    nie wszyscy Niemcy są BE a Polacy cacy ;) ale to prawda że jest ich przy dużo, nie co się dziwić nie mają limitów na autostradach to mają gdzie trenować :-P

  • 5. wariat133
    • 2011-02-08 11:34:22
    • *.play-internet.pl

    sorki nie ma się co dziwić

  • 6. konradosf1
    • 2011-02-08 11:44:50
    • *.opera-mini.net

    jak to kiedyś powiedział Borowczyk Niemcy to kraj gdzie niema dobrych kierowców, co mija się z prawdą oczywiscie. Ale faktycznie jest ich zdecydowanie za dużo

  • 7. pjc
    • 2011-02-08 11:45:31
    • *.244.91.2

    Wysyp obecnej lawiny spowodował niewątpiliwie swoją osobą sam Michael Schumacher. W 1991 kiedy debiutował był w stawce jedynym przedstawicielem naszego zachodniego sąsiada. Potem przyszedł Frentzen, który też później odniósł kilka zwycięstw. Potem Ralf i się zaczęło. Założę się że Heidfeld,Vettel, Glock, Hulkenberg, etc. byli zachwyceni sukcesami MSC i to spowodowało ich marsz w stronę F1.

  • 8. pjc
    • 2011-02-08 11:46:42
    • *.244.91.2

    ~lawiny niemieckich kierowców.

  • 9. mario7878
    • 2011-02-08 11:51:02
    • *.eimperium.pl

    myślę, że w tej wypowiedzi nie chodzi o mnogość Niemców w stawce, lecz zakomunikowanie LR "ja tu jestem gotów i czekam, aż mnie ktoś poprosi" ;)

  • 10. Blaz
    • 2011-02-08 12:06:46
    • *.117.208.196

    7. pjc - bez wątpienie tak właśnie się stało(mam nadzieje ze u nas też tak będzie)
    9. mario7878 - Oj chyba dokładnie w tej chwili widzę jak macha w stronę Lotus -Renault ;)

  • 11. łejn
    • 2011-02-08 12:24:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dla mnie Heidfeld jest najsolidniejszym niemieckim kierowcą. Popełniał najmniej głupich błędów, jeździł równo, mimo, że bez błysku. Ale na miejsce w stawce zasługuje.

  • 12. pawel3012
    • 2011-02-08 12:24:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Można wprowadzać ograniczenia narodowe, ale wtedy zespoły miałyby utrudnione zadanie ze znalezieniem porządnego kierowcy, a i wiele talentów mogłoby się zmarnować.

  • 13. Tilion
    • 2011-02-08 12:26:22
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    Mi taka ilość Niemców w stawce nie przeszkadza. Co z tego, że są z jednego kraju? Jak jeżdżą dobrze, to co za znaczenie ma narodowość?? Lepsze 6 Niemców niż 6 płatnych kierowców rozwalających się o bandy i zaniżających poziom wyścigów...

  • 14. armani40
    • 2011-02-08 12:37:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zobaczycie ze Raikonen bedzie w Lotusie Reno..w tym sezonie, pisza na portalach ze sa prowadzone rozmowy dzisiaj z nim....

  • 15. FAster92
    • 2011-02-08 12:52:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie tylko F1 ale i większość kibiców to wlaśnie obywatele niemiec i austrii, którzy są nie do wytrzymania na campingach podczas weekendu GP !!! Chyba każdy wie o co mi chodzi :)

  • 16. Damiangl
    • 2011-02-08 13:35:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fakt, trochę ich dużo, ale tak naprawdę zapracowali sobie na to.
    @14 - ciężko mi uwierzyć, że Kimi wróci do F1.
    Osobiście uważam, że w tym sezonie powinien jeździć Heidfeld. Kierowca solidny i przede wszystkim doświadczony. Ktoś samochód musi rozwijać. A jakoś nie widzę w tej roli Vitalija "rakiety ziemia-ziemia" Pietrowa, czy Senny lub Grosjeana.

  • 17. Lucjano
    • 2011-02-08 13:36:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    szczerze wole nadmiar niemców od kierowców którzy "płacą" za fotel

  • 18. Konik_mekr
    • 2011-02-08 14:01:34
    • *.gorzow.mm.pl

    Takie wypominanie kierowcom ich narodowości, to nie jest rasizm?:)

  • 19. MARTINWTCC
    • 2011-02-08 14:09:34
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie no nie zebym cos mial do niemcow ale przydalaby sie wieksza roznorodnosc w stawce

  • 20. fabian
    • 2011-02-08 14:31:32
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    14. armani40 - może i będzie w Reno jak się nie rozbije na rajdzie...

  • 21. racingfan
    • 2011-02-08 14:33:32
    • *.xdsl.centertel.pl

    Za duzo tych niemcow - to fakt
    powinni wprowadzic ograniczenia do 3 kierowcow z danego kraju :) :)

  • 22. athelas
    • 2011-02-08 15:09:45
    • *.strong-pc.com

    Niemców może i za dużo, ale trzeba zauważyć, że nie są słabymi kierowcami. Vettel - aktualny mistrz, Rosberg pokazał sporo, Hulkenberg to młody diament wymagający szlifu, Heidfeld jest bardzo solidny, taki niemiecki Button. Zastrzeżenia miałbym tylko do Sutila - może i nie miał dobrego sprzętu, ale pomimo doświadczenia popełnia błędy w stylu Petrova, a Schumacher... Nie przeczę, że to jeden z największych w historii. Ale właśnie, w historii... jego czas minął chyba bezpowrotnie, to już nie te czasy, bolidy są inne.

  • 23. beltzaboob
    • 2011-02-08 15:44:54
    • *.centertel.pl

    Proponuję ze dwóm wręczyć polskie paszporty i po kłopocie...
    Gwoli ścisłości
    Dominacja niemieckich kierowców miała też miejsce przed 39r. Caracciola, Stuck, von Brauschitz, Rosemayer a przeciwko nim samotny Nuvolari i chyba w 1930r. raz Louis Chiron na Bugatti.
    Ta nacja wychowała już kilku legendarnych kierowców przed F1 i Schumacherem.
    Ale po roku 1950, zanim pojawił się Szu, w oficjalnej historii F1rzeczywiście nie błyszczeli na tle innych narodowości.

  • 24. Qbus81
    • 2011-02-08 15:58:36
    • *.ssp.dialog.net.pl

    jak to jest, że wywołali dwie wojny światowe (no pierwszą z pomocą Austrii), obie przegrali a ciągle ich tak dużo :)

  • 25. GoQu
    • 2011-02-08 17:15:18
    • *.cdma.centertel.pl

    Wily narzeka na niemieckich kierowców, bo dla Nico nie będzie miejsca...:)

  • 26. krzysiek000
    • 2011-02-08 18:29:24
    • *.ostrowmaz.mm.pl

    Jak a.ż tylu jest dobrych kierowców z tamtego kraju, to niech przychodzą... Tu się liczy przecież o umiejętności (chociaż ostatnio raczej o kasę), a nie narodowość.

  • 27. Niespokojny
    • 2011-02-08 20:57:00
    • *.tvgawex.pl

    To, że jest ich dużo to prawda, ale co tym chce dać nam do zrozumienia p. Willi ?! Co tu zmienia narodowość?, nie rozumiem! Chce by LRGP zainteresowało się jego podopiecznym i tyle, tak, jak już to zauważył @mario7878 .
    @14. armani40 - taka wiadomość to byłby miód na moje skołatane serce w tej chwili. Sam tak sobie po cichutku marzę o tym, by to Kimi zastąpił godnie Roberta w LR, ale czy to możliwe? - oby okazało się, że tak. Myślę, że i sam Robert bardzo by sobie tego życzył.

  • 28. Ilona
    • 2011-02-08 22:39:41
    • *.net.stream.pl

    Silna załoga na czele z Vettelem. Absolutnie nie przeszkadza mi narodowość, to już sprawa drugorzędna.

  • 29. pjc
    • 2011-02-09 10:34:32
    • *.244.91.2

    @Ilona z całym szacunkiem ale Vettel dopiero będzie na czele tej załogi jak osiągnie tyle co jego maestro czyli Michael SCH. Na razie ma jeden tytuł czyli skromnie mówiąc daleka droga przed nim do liderowania tej załodze.

  • 30. athelas
    • 2011-02-09 15:49:32
    • *.strong-pc.com

    29. Od kiedy Vettel ma mistrza w osobie Schumachera? Sebastian NIE CIERPI kiedy ktoś porównuje go do Michaela, jakiś świetnych kontaktów też nie mają. Vettel dobrze wie, kim jest dla niego Schumacher - przede wszystkim rywalem na torze.

  • 31. pjc
    • 2011-02-09 16:39:16
    • *.244.91.2

    athelas myślę,że Schumacher i jego osiągnięcia były istotnym bodźcem dla Vettela aby rozpocząć karierę wyścigową. Moje zdanie jest właśnie takie na ten temat.
    A stawianie SV przed wszystkimi reprezentantami Niemiec tylko dlatego że jest aktualnym mistrzem uważam za przesadzone.
    Uważam tak tylko dlatego,że bardzo wiele mu jeszcze brakuje do osiągnięć wielokrotnego, byłego mistrza świata.
    W jednym się zgodzę - Schumacher jest rywalem SV na torze.
    I tyle.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo