komentarze
  • 8. saint77
    • 2010-12-09 11:48:50
    • *.mercus.com.pl

    Ambicja Witalija to rozdupcanie samochodów wszystkich barw na wszystkich torach świata.
    Bogate Rosjanki bawią się rozdzieraniem najlepszych jedwabnych pończoch przetykanych złotem o kryształowe wazy zdobione srebrem, bo uwielbiają ten ogdłos rozdzieranego jedwabiu.
    Witalija pewnie bawi rozbijanie aut z najwyższej półki.
    Rosjan na to stać:)

  • 9. paw_ko
    • 2010-12-09 11:49:49
    • *.ip.netia.com.pl

    7. carlos11111 2010-12-09 11:32:56 weź się za naukę, zamiast siedzieć przed komputerem...

  • 10. Deamon
    • 2010-12-09 11:54:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli pewnie nic nadzwyczajnego z tego połączenia z Lotusem nie wyniknie.

  • 11. Orlo
    • 2010-12-09 12:00:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nadzieja - umiera ostatnia...

  • 12. Smola
    • 2010-12-09 12:03:47
    • *.204.45.121

    8saint - Amerykanie uwielbiają mlaskać podczas jedzenia hamburgerów i słyszeć krzyk uciekających arabów gdy ostrzeliwują wioski. Będzie tego ciasnego myślenia.

  • 13. saint77
    • 2010-12-09 12:05:00
    • *.mercus.com.pl

    @12. smola: prawda. I co z tego?

  • 14. FLV
    • 2010-12-09 12:05:08
    • *.lublin.hypnet.pl

    Dlatego kibicuję Team Lotus, a nie Lotus Renault. To drugie jest platformą dla dużego biznesu Lotusa, a wyniki sportowe są drugorzędne.

  • 15. pjc
    • 2010-12-09 12:18:16
    • *.warszawa.vectranet.pl

    Spore szanse na kontrakt a kontrakt podpisany to jednak dwie różne rzeczy.
    Póki co VP go nie ma, więc dla mnie sprawa drugiego kierowcy (mam nadzieję,że o wiele lepszego) jest otwarta.

  • 16. Zjarany
    • 2010-12-09 12:21:45
    • Blokada
    • *.legnica.vectranet.pl

    Pietrow nie jest wcale taki tragiczny, pod koniec sezonu wielokrotnie pokazał że jednak potencjał do jazdy ma. Jakby Kubica dostał kogoś z czołówki to by musiał walczyć o 1 miejsce a tak jest z góry wszystko ustalone. Jak dla mnie wszystko idzie w dobrym kierunku a teraz nie ma co panikować bo i tak wszystkie domysły i znaki zapytania zweryfikuje Bahrajn.

  • 17. EdekLowca
    • 2010-12-09 12:29:06
    • *.interdom.net.pl

    Lepiej tak niż wcale. Kubica nie dostarcza ogromnych pieniędzy. Za nim nie stoją bogate koncerny. Zespołowi potrzebny będzie stały napływ gotówki. Dlatego Petrov jest interesującym kandydatem. A Kubica w zespole będzie odpowiedzialny za dobre wyniki podczas GP. Każdy ma jakąś funkcje. PZDR

  • 18. chmurnik
    • 2010-12-09 12:41:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    spisujecie biednego Witalija na straty dajmy mu szanse w 2011 moze jednak pokaze sie z lepszej strony , oceniacie go na podstawie 1 sezonu, DAJMY MU SZANSE ! :)

  • 19. pjc
    • 2010-12-09 12:49:34
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @chmurnik a na jakiej innej podstawie można go ocenić?
    To zespół może dać mu szansę a póki co tego nie uczynił.
    Ja nie widzę póki co Rosjanina w roli tego,który może wspomóc Renault w walce o wyższą lokatę w przyszłym sezonie.

  • 20. pjc
    • 2010-12-09 12:52:55
    • *.warszawa.vectranet.pl

    A o zapowiedziach Renault słychać już od pewnego czasu.
    Chcą wrócić do czołówki. Ale mając tylko jednego dobrego kierowcę nie dadzą rady tego osiągnąć. Potrzebny jest drugi równie solidny.

  • 21. marioblondi
    • 2010-12-09 13:58:36
    • *.toya.net.pl

    Szlag. Przez moment po tym jak Renault sprzedało swoje udziały Protonowi miałem nadzieję, że Proton zarząda lepszego drugiego kierowcy. Widać jednak oni też chcą tylko kasy , a całe to pitolenie o pasji do F1 to mydlenie oczu.

  • 22. rzadki
    • 2010-12-09 13:59:23
    • *.apinternet.pl

    trzeba wziąć pod uwagę to, że sam team ma być tylko wielką otwartą bramą na rynek rosyjski. w takim przypadku Robert nie będzie najważniejszy dla strony finansowej przedsięwzięcia a Witek tak.

  • 23. radzix
    • 2010-12-09 14:05:14
    • *.ip.netia.com.pl

    to wszystko zaczyna mieć coraz mniej wspólnego z F1 , powtórzę co napisałem wczoraj to wszystko mi się nie podoba, a Wicia na 2011? o nie... :( miałem obawy rok temu o Renault F1 team jak się będzie sprawowało w 2010 roku, o Lotus Renault czy jak ten twór się tam nazywa na sezon 2011 mam jeszcze większe obawy

  • 24. marioblondi
    • 2010-12-09 14:05:19
    • *.toya.net.pl

    zażąda - oczywiście. Pisząc na forach zaczynam się uwsteczniać ortograficznie

  • 25. Smola
    • 2010-12-09 14:31:13
    • *.204.45.121

    @ saint77 - Potwierdzając moją tezę potwierdziłeś tym samym, że jesteś skłonny do ohydnej generalizacji. Przyznałeś tym samym, że jesteś idiotą, gdyż generalizacja to wasze ulubione zajęcie. Pozdrawiam mimo to.

  • 26. kuba1808
    • 2010-12-09 14:37:33
    • *.aster.pl

    Jest jeden mały problem - nie ma innego kierowcy, za którym idzie kasa, w szczególności ze wschodu. Za Kovalainenem, Trullim, Hulkenbergiem, Sutilem czy Heidfeldem idzie doświadczenie... ale tylko doświadczenie. Ich wkład w zespół polegać będzie de facto na dowożeniu punkcików i nierozbijaniu bolidu. Czy punkciki dadzą końcowo większy zysk? Może. Ale kasę zobaczą pod koniec sezony, a nie na początku. To po pierwsze. Po drugie - jest to inwestycja, być może dość niepewna. W przypadku Petrova mają kasę od ręki, może dodatkową rozwojową od sponsorów, i być może kilka punktów. Bilans wychodzi mniej więcej na to samo, ale w przypadku płynnego kierowcy, wszystko idzie płynniej i prościej.
    Nie ukrywajmy - Proton już na europejski rynek wchodził. Zakończyło się to klapą. Mogą konkurować z Ferrari, Mercedesem, Lambo i Astonem tylko wtedy, gdy staną się rozpoznawalną marką, a nie egzotycznym wybrykiem. W Rosji natomiast mają pole otwarte do popisu, wielki rynek zbytu, doskonały target. Umowa jest prosta - wykładamy dużo forsy do zespołu, a wy w zamian, z doskonałym kierowcą, tworzycie bolid pozwalający na walkę w ścisłej czołówce. Ale żeby działać w Rosji potrzebny nam jakiś wytrych. Tym wytrychem jest Petrov.
    Drugim rozwiazaniem jest Aloszyn, testujący z Renault ostatnio. Wydaje się być lepszy, ma swoich sponsorów i jest Rosjaninem. Ale nigdy nie siedział w bolidzie F1 i nie ma doświadczenia, nie jest znany przez zespół. A morale zespołu trzeba brać pod uwagę. Kolejny chłopak, którego trzeba uczyć podstaw i trzymania samochodu na torze, nie działa mobilizująco. A Petrova mogą zlać ciepłym moczem. Jeździć umie - umie. Ustawiać bolid umie? Umie. Będzie zadawał głupie pytanie? Nie bedzie? Rozwali bolid? Trudno, płacą nam za to. No problemos. Jest Kubica.

  • 27. mariusz199734
    • 2010-12-09 14:41:38
    • *.cdma.centertel.pl

    A jednak Pietrow zostaje..... ; /

  • 28. mariusz199734
    • 2010-12-09 14:44:18
    • *.cdma.centertel.pl

    @26 Sutil też ma sponsora ^ ^ o 3 mln mnieej ale lepszy jest ... wiec jakby wybierac omiędzy Sutilem a Pietrowem wolę Sutila

  • 29. kuba1808
    • 2010-12-09 14:49:47
    • *.aster.pl

    @28 mariusz
    Jednak u Petrova wygląda to trochę inaczej. On sam na starcie wpłaca sporą sumkę, ale jego osoba, jako że jest Rosjaninem, działa niczym wielki magnes na rosyjskie firmy i koncerny. I tutaj wchodzi Lopez i Lotus, którzy działają na własnym polu, zdobywają kolejna kasę, głównie dzięki obecności Petrova.
    Sutil niestety nie ma tego asa w rękawie.

  • 30. saint77
    • 2010-12-09 15:44:49
    • *.mercus.com.pl

    @25. smola: a ty kończyłeś psychologię na uniwersytecie w Moskwie?
    I jakie wasze ulubione zajęcie? Ja nie wypowiadam się tu w imieniu żadnej partii ani organizacji.
    Jak nie potrafisz dostrzec ironii w tak prostym sformułowaniu to powtórz studia (jak je masz) i nie wyzywaj ludzi od idiotów.
    Nie pozdrawiam, bo ja nie mam rozdwojenia jaźni.

  • 31. lechart
    • 2010-12-09 18:00:58
    • *.olsztyn.mm.pl

    Lotus nie preferuje Pietrowa ..................... Lotus preferuje dostęp do rynku motoryzacyjnego w Rosji. Cel uświęca środki, zatem jednym ze środków staje się ............

  • 32. reikynn
    • 2010-12-09 19:41:03
    • *.157.187.165

    Ludzie, ja Was nie rozumiem. Kubica jeździł w BMW z Heidfeldem (który był faworyzowany), było źle. Teraz jeździ z Petrovem (gdzie ewidentnie Kubica jest kierowcą nr 1) też jest niedobrze. Co z tego, że rozbija samochody ? Najważniejsze, żeby nasz rodak odnosił sukcesy, a jak Rosjanin się rozbija to jego sprawa i jego problem, nie nasz.

  • 33. reikynn
    • 2010-12-09 19:42:27
    • *.157.187.165

    Zakładam, że jakby Kubica jeździł w teamie z kimś innym, kto byłby na równym poziomie z Robertem też byłoby niedobrze.

  • 34. misiauek
    • 2010-12-09 20:33:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    PET nie jest wcale taki zły - moim zdaniem mial kilka przebłyskow - niestety mam wrażenie, że ma gorącą głowę i troche przecenia swoje możliwości...mysle, że jeśli zejdzie trochę na ziemie to nie bedzie gorszy niż SUT, BUE, KOV. Tak przy okazji tak tesknicie za Heikim a już nie pamiętacie jak HAM go straszliwie objeżdżal - a sytuacja jesli chodzi o numer 1 i 2 w teamie była b. podobna jak teraz w Reni. Oczywiście wolałbym GLO, TRU, albo HEI ale tutaj pada pytanie o biznes i to w którym przypadku bolid będzie lepszy, a powiedzmy sobie szczerze najbardziej medialne jest mistrzostwo świata kierowców i pojedyncze zwycięstwa kierowcy w wyścigu a nie jedno oczko lepiej czy gorzej wśród konstruktorów

  • 35. abbex
    • 2010-12-10 12:40:45
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    kasa zabija formułę (i nie tylko). strategia teamu jest prosta : jeden kierowca do jazdy (kubica) i jeden do kasy (pietrow). problem leżyw tym,ze nowa miotła to nowe porządki i nowi ludzie wiec chlopcy z pit lane znów się będą uczyć w czsie wyścigów dokręcać koła czy wołać kierowcę do pi stopu w odpowiednim czasie, co znów nie wróży kubicy sukcesów. ale chyba już powinniśmu sie pogodzić z tym,ze kubica do ferrari nie pójdzie bo nie ma za sponsora banku santander.

  • 36. kuba1808
    • 2010-12-10 13:30:18
    • *.aster.pl

    @abbex - w ekipie nic się nie zmienia.

  • 37. Chyllus
    • 2010-12-10 22:45:20
    • *.play-internet.pl

    Obecne F1=dodatek do wielkiego biznesu..

  • 38. dziarmol@biss
    • 2010-12-12 09:25:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A mówią że to ja jestem kłótliwy ;-)) @saint77 tudzież @smola, ale o co te uszczypliwości?? Gratuluję celnych ripost pozdr.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo