WYNIKI Abu Zabi [ 17 listopada 2010 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 D. Ricciardo Red Bull 1:38.102 77
2 J. D'Ambrosio Renault 1:38.802 83
3 S. Bird Mercedes 1:39.220 82
4 G. Paffett McLaren 1:39.760 84
5 J. Bianchi Ferrari 1:39.916 93
6 S. Perez Sauber 1:40.543 91
7 P. di Resta Force India 1:40.901 27
8 P. Maldonado Williams 1:40.944 81
9 J. Vergne Toro Rosso 1:40.974 61
10 Y. Buurman Force India 1:41.178 67
11 D. Valsecchi HRT 1:43.013 32
12 L. Razia Virgin Racing 1:43.525 70
13 J. Kral HRT 1:44.143 61
14 R. Gonzalez Lotus 1:44.312 41
15 V. Arabadzhiev Lotus 1:45.723 49

komentarze
  • 6. pjc
    • 2010-11-17 15:06:04
    • *.244.91.2

    Gosu mógł jeździć z mniejszą ilością paliwa jak osiągnął ten czas.
    Taki przykład.

  • 7. atomic
    • 2010-11-17 15:06:08
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4@ a "reno" celowo nie zdobyło mistrza a chłopaki z czołówki testów mają pewny etat w ferrari

  • 8. noke54
    • 2010-11-17 15:06:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    D'Ambrosio to chyba dzisiaj sprawdzał wszystkie możliwe tylne skrzydła :)

    http:// www.sutton-images. com/previews/dcd1017no71. jpg
    http:// www.sutton-images. com/previews/dcd1017no77. jpg
    http:// www.sutton-images. com/previews/dcd1017no24. jpg

    Druga fotka jest niezła, ciekawe czemu założyli mu tylko "pół spojlera" :)

  • 9. jeffhardywwe
    • 2010-11-17 15:10:17
    • *.orneta.arkusnet.pl

    Czy na tym forum nie można podawać linków że dałeś spacje do usunięcia?
    Pytam bo Jestem nowy ;p

  • 10. Gosu
    • 2010-11-17 15:15:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    6. pjc sądzisz, że Kubica i Pietrov w kwalifikacjach jeździli z dużą ilością paliwa ? ;)
    Ja trochę ironizowałem swoje wypociny nr 3 i 4. Prawdopodobnie jest więcej gumy na torze, innego wytłumaczenia nie widzę.

  • 11. fleker
    • 2010-11-17 15:17:17
    • *.lublin.hypnet.pl

    @8 ta druga fotka wygląda jak fotomontaż

  • 12. dar_ek
    • 2010-11-17 15:19:41
    • *.adsl.inetia.pl

    Rozsądną wydaje się teza że mogli w RBR posadzić kierowców wystarczy że przeciętnych a i tak zdobyliby to co zdobyli.
    Wniosek z tego taki że Vettel'a ciężko tak naprawdę nazwać mistrzem. Może inaczej, na pewno nie był najlepszym kierowcą w zeszłym sezonie, po prostu miał fuksa. Zresztą podobnie jak Button wcześniej.
    Ja wiem, taka jest F1, ale trochę to głupie, wg. mnie za duży tu wpływ ma maszyna, a za mało człowiek. W obecnej sytuacji tytuł mistrza F1 powinno dostać RBR, a zamiast nazwiska Vettel powinno tam pisać Newey, bo udział Vettela był w sumie na poziomie dowolnego innego członka zespołu (czyli można go było zastąpić dowolnym kierowcą z pierwszej 30-tki).

  • 13. RentonB
    • 2010-11-17 15:33:43
    • *.tbcn.telia.com

    @8 To nie jest fotomontaz.

    Tor byl w lepszej kondycji wiec taki Vettel czy Kubicy wycisneli by tam conajmniej 0.5-1 s wiecej

  • 14. Kornik
    • 2010-11-17 15:41:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12.dar_ek
    Dobrze gada, dać mu wódki !
    Ja podobnie uważam. Vettel przy obecnej maszynie powinien zdobyć tytuł co najmniej 4 wyścigi wcześniej. Zbyt dużo było błędów i nierównej jazdy. Alonso, Hamilton czy Kubica zmiażdżyliby rywali jeżdżąc w RB. Hamilton w 2007 też jeźdźił jak teraz Vettel. Czuł sie zbyt pewnie, szalał na torze popełniając głupie błędyi stracił tytuł w ostatnim wyścigu. A teraz co z niego wyrosło. Jazda z głową przy wyciśnięciu z bolidu 110%. Vettel też powinien dostać kubeł zimnej wody na głowe i zobaczylibyśmy nowego kierowce. Marzy mi sie zobaczyć w przyszłym sezonie walczących 8 kierowców w podobnych bolidach. To dopiero byłby sezon.

  • 15. shpath
    • 2010-11-17 15:52:33
    • *.acn.waw.pl

    wnioski wysuwane przez niektórych jakoby to w RB6 każdy mógł wygrać mistrzostwa są nad wyraz nielogiczne. poczekajcie z takimi uwagami do momentu aż kierowcy zasiądą do swoich bolidów w piątek i sobotę - wtedy będzie można porównywać i snuć teorie.

  • 16. Grzesiek 12.
    • 2010-11-17 15:58:30
    • *.146.255.204.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Spokojnie .Mimo że te czasy patrząc na sobotnie kwalifikacje są jak z innej planety ... o wcale nie świadczy że Vettel czy Kubica są gorsi od kierowców którzy testowali dzisiaj ;)
    Po pierwsze- tor staje się coraz bardziej nagumowany
    Po drugie - nikt nie wie jakie mieszanki opon były w użyciu , a mogły być jeszcze bardziej miękkie niż w sobotnich kwalifikacjach ....A widać było już podczas wyścigu , że Bridgestone wietrzy zapasy ...
    Po trzecie - podczas testów zespoły nie muszą trzymać się minimalnej wagi bolidów ... a więc być może bolidy ważyły z różnych powodów.... mniej niż 620kg

  • 17. Lex
    • 2010-11-17 16:00:27
    • *.ip.netia.com.pl

    To dziwne że Weber w tym samym RBR nie zdobył a jest dopiero 3. Najważniejszy jest szybki samochód ale jeszcze trzeba umieć go prowadzić. Vettel o mało nie został majstrem, bo ma talent ale jeszcze za małe doświadczenie i może sodowa mu uderzyła do głowy. Ale odmówić talentu mu nie można. Zauważyłem że najgorsze dla kierowcy to właśnie zbytnie faworyzowanie go, robi się wtedy cipowaty, a to twardy sport dla gości z jajami.

  • 18. sever
    • 2010-11-17 16:01:21
    • *.sky24.pl

    @16 wytłumaczenie jest proste: to w 75% są bolidy na 2011 rok.

  • 19. konradosf1
    • 2010-11-17 16:09:25
    • *.opera-mini.net

    dając taki tytuł artykułowi i pokazując że Vet był sekunde wolniejszy od testera Kempa pokazuje że nie lubi Vet. Ciekawe co pomyślał sobie dr Marko

  • 20. RentonB
    • 2010-11-17 16:33:01
    • *.tbcn.telia.com

    Idac wasza teza mozna zalozyc, ze kubica to straszna miernota.

  • 21. konradosf1
    • 2010-11-17 16:33:05
    • *.opera-mini.net

    @16 fakt. Jak spojrzałem na wynik d'Ambrosio to sie zdziwiłem, ale teraz moge powiedziec że pewnie dzisiaj jeździli na tych najbardziej miękkich mieszankach
    @18 co do tego że są to bolidy w 75% na 2011 rok to nie byłbym pewien. Mogą co najwyżej testować nowe skrzydła i areodynamikę.

  • 22. konradosf1
    • 2010-11-17 16:39:30
    • *.opera-mini.net

    @8 testowali obniżane skrzydło prawdopodobnie dlatego tak dziwnie to wygląda

  • 23. PrzemekF1
    • 2010-11-17 17:03:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @22 No to jasne dlaczego D'Ambrosio ma taki czas, jeżeli na prostej opóścił sobie tylny spoiler to praktycznie mógł bez oporu jechać.Chciałbym zobaczyć prędkości maksymalne tych testów wie ktoś możę czy można je gdzieś sprawdzic?

  • 24. noke54
    • 2010-11-17 17:05:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @22 a obniżane skrzydło, to jest to samo co "ruchome tylne skrzydło", które ma być wprowadzone w przyszłym roku? Bo w pierwszej chwili pomyślałem właśnie, że Renówka może robi jakieś przymiarki do tego projektu.

  • 25. Jacko
    • 2010-11-17 17:40:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Takie porównywanie czasów nie ma żadnego sensu ;) Ogromny wpływ na wyniki ma pogoda, czyli temperatura powietrza i toru, wiatr, ciśnienie, wilgotność itp. Testy zapewne odbywały się w innych godzinach niż wyścig, czy kwalifikacje, a to też ma wpływ na osiągi. Kolejną kwestią są sprawy regulaminowe, bo w czasie testów nie trzeba przestrzegać wszystkich przepisów. Dowolny jest też dobór ogumienia.

  • 26. Zgred Zen
    • 2010-11-17 17:41:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Niby wszędzie piszą,ze były znakomite warunk,że tor nagumowany,ze aż się kleii ale dla mnie te wyniki to duże zaskoczenie.Przecież oni dopiero co wsiedli do bolidów F_1,a trzech uzyskało lepsze czasy niż najlepsza trójka z Q3.No,no.Nie dowiary.

  • 27. luka55
    • 2010-11-17 18:38:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyzby prowokacja ze strony admina? A np. D;Ambrosio i jego czas ?

  • 28. mhs1234
    • 2010-11-17 18:56:55
    • *.tktelekom.pl

    Albo nowe opony dają taką różnicę?!?!
    A jutro kto jeździ??

  • 29. konradosf1
    • 2010-11-17 20:07:15
    • *.opera-mini.net

    @20 tak jak reszta stawki.

  • 30. cyk
    • 2010-11-17 20:12:47
    • *.tktelekom.pl

    28. mhs1234 a co mieli jakieś inne opony ???

  • 31. frogiszcze
    • 2010-11-17 20:28:12
    • *.chello.pl

    trzeba brać pod uwagę, że bolidy nie musiały być ustawiane pod wyścig, tylko pod kilka (naście kółek)

  • 32. rafekf1
    • 2010-11-17 20:44:17
    • *.INTELINK.pl

    Czasy są oczywiście wyśrubowane ale być może mieli założone opony z najbardziej miękkiej mieszanki, tor byl maksymalnie nagumowany i u stawienia bolidów były nastawione bezkompromisowo czyli na ustanowienie maksymalnie szybkiego kółka w maksymalnie sprzyjających temu warunkach. W takich nigdy nie testują, nie trenują i nie kwalifikują się eteatowi kierowcy F1!!

  • 33. Niespokojny
    • 2010-11-17 21:09:15
    • *.tvgawex.pl

    Przepraszam, a jaki czas zanotował Vettel w tych testach ???

  • 34. Pietrek721
    • 2010-11-17 22:46:11
    • *.opera-mini.net

    33.Niespokojny Vettel nie jeździł w tych testach tylko jego czas z kwalifikacji porównywano do tego młodego kierowcy z testów... Pozdro

  • 35. mhs1234
    • 2010-11-17 22:50:44
    • *.tktelekom.pl

    gdzieś widziałem że mają być już Pirelli

  • 36. rafekf1
    • 2010-11-17 23:29:40
    • *.INTELINK.pl

    34. @Pietrek721 - Chyba nie zrozumiałeś aluzji Niespokojnego ;)
    Pozdr.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo