Noquarter
Ostatnia aktywność
avatar
Noquarter

25.03.2017 17:40

0

Widać jak słaby jest silnik Renault. Żeby nie tracić na prostych Red Bull ma zdecydowanie mniej docisku. Pewnie dlatego tak nerwowo się prowadzi.

avatar
Noquarter

25.03.2017 17:37

0

Sądzę ze tor w Szanghaju będzie jeszcze bardziej pasować Ferrari.Jest tam zdecydowanie więcej szybkich długich łuków . Wymagających dużego docisku. Nawet rok temu Ferrari było tam znacznie bliżej w kwalifikacja Mercedesa.

avatar
Noquarter

25.03.2017 17:29

0

szybkości zakrętów ;-)

avatar
Noquarter

25.03.2017 17:28

0

W Suzuka , Sepang , Silverstone, Spa, Barcelona gdzie jest dużo utraszybkich łuków różnice będą dużo większe.W Melbourne dużo jest średniej wielkości zakrętów gdzie tegoroczne samochody są tak samo szybkie jak rok temu. Na F1 Fanatic jest bardzo ciekawy artykuł na ten temat.

avatar
Noquarter

20.03.2017 21:35

0

Button , Hamilton wcale nie byli w jego cieniu. Nawet Trulli w 2004 bardzo dobrze wypadł na jego tle. Obecnie jest z z 5 kierowców szybszych od niego. Sądzę że Stoffel przyśpieszy koniec jego kariery.

avatar
Noquarter

20.03.2017 19:36

0

Briatore tak jak i Bernie nic już nie znaczą w F1. Czas Alonso też już się skończył.

avatar
Noquarter

20.03.2017 19:32

0

Tylko że w tym roku naprawdę dobrze wypadło w testach w Barcelonie. Rok temu było wyraźnie widać że Mercedes jest dużo szybszy w Barcelonie. Widać to było na długich przejazdach i symulacji kwalifikacji gdzie Mercedes zawsze używał twardszych opon i mimo to był szybszy. W tym roku Ferrari większość testów przejechało na pośrednich oponach. Ich symulacja wyścigu wypadła bardzo dobrze. Czytałem ostatnio fajny artykuł w którym porownywano zachowanie samochodów w szybkim zakręcie nr 9. Jedynie Mercedes i Ferrari pokonywały ten zakręt bez zdejmowania nogi z pedału gazu. Okrążenie za okrążeniem. Wg artykułu Ferrari zdecydowanie najlepiej prezentuje się w szybkich zakrętach.

avatar
Noquarter

20.03.2017 14:58

0

Briatore nigdy nie lubił Ferrari. Pamiętam w 1994 roku w Hockenheim jak Ferrari zdobyło pierwszy rząd po 4 po latach przerwy to stwierdził że ich silniki eksplodują po dwóch okrazeniach.

avatar
Noquarter

19.02.2016 21:40

0

Widziałem dużo zdjęć na F1 Technical i zdecydowanie różni się od poprzednika. Tył jest całkowicie przebudowany. Bardzo wąski , przypominający size zero Mclarena. Zupełnie nowe zawieszenie. Niestety zupełnie nie podoba mi się nos.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu