DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
24.07.2018 11:12
0
Najbardziej mi się nie podobała postawa, innych kierowców w stosunku do Hamiltona. Do 5 pozycji prawie nikt nie stawiał oporu. Co innego polecenia zespołowe, a co innego oddawanie pozycji, "bo nie mam z nim szans, szkoda moich opon". Co oni zrobili z tym sportem? :(
Przejdź do wpisu Hamilton sięgnął po niesamowite zwycięstwo na torze w Hockenheim
26.04.2018 12:44
0
Z całym szacunkiem dla Aston Martina. Przy dorobku wyścigowym Ferrari, są jak Romain Grosjean przy Lewisie Hamiltonie, albo Sebastianie Vettelu. Świetny, ale jeszcze wiele lat roboty przed nim. :)
Przejdź do wpisu Aston Martin wierzy, że jest w stanie zastąpić Ferrari w F1
28.11.2016 23:21
0
Przestańcie opowiadać, że Nico jest nic nie warty. Możecie sobie lubić innych kierowców, ale trzeba docenić jego pracę, 385 pkt. samo się nie zrobiło. To jego praca z zespołem i determinacja dały mu tytuł. Britney mistrzem, normalnie szok.
Przejdź do wpisu Alonso: Nico zasłużył na tytuł mistrza świata
05.08.2015 15:26
0
Renault daje tam tylko nazwę ,te silniki robi Mecachrome od 1997 roku. Renault i Renault Sport F1 są ich klientem.
Przejdź do wpisu Sauber rozważa przejście na silniki Renault?
28.07.2015 08:47
0
Widać, że MacLaren dogonił Saubera, Force India i Lotusa. Może to nie jakieś super osiągnięcie, ale po tragicznym początku sezonu osiągi wzrosły na tyle, że mogą nawiązać z nimi walkę, zamiast wąchać ich spaliny. Za 2-3 lata MacLaren wróci na szczyt.
Przejdź do wpisu Vettel wygrywa fenomenalny wyścig na Hungaroringu
24.06.2015 08:17
0
@13 jak ktoś ogląda F1 9 lat to według ciebie mało? ;) Według mnie powinni wywalić wszystko poza DRS, ustalić maksymalne dopuszczalne: moc, pojemność silnika i wagę. A reszta jak kto chce.
Przejdź do wpisu Kaltenborn: Formuła 1 powinna wyrównać stawkę...
13.05.2015 09:25
0
Mercedes też kilka lat jeździł w ogonie, aż wszystko zagrało i jest w czołówce. Niestety może się okazać tak jak w przypadku Schumiego, że Alonso zakończy karierę, a McLaren wystrzeli z formą.
Przejdź do wpisu Alonso: liczę na pierwsze punkty w Monako
20.03.2015 11:27
0
Można też zrobić F1 zimą w Katarze. Skoro mistrzostwa w piłce nożnej można, to czemu nie F1?
Przejdź do wpisu Nurburgring również nie chce już organizować GP Niemiec
14.11.2014 11:07
0
Akurat nie trafiłeś w tym sezonie wyścigi są bardzo ciekawe, (oprócz GP Rosji). Silniki są równie mocne jak były V8 tylko cichsze. To nadal F1, technologia umożliwiająca wyciągnąć 1000 KM z silniczka 1.6 bez wielu awarii, jest chyba rewolucyjna? Dodatkowo badają magazynowanie energii dla technologii hybrydowej. Musieli zrobić V6, żeby nie odeszli ostatni producenci silników, a dodatkowo przyciągnęli Hondę, która dzisiaj testuje swój silnik z McLarenem.
Przejdź do wpisu Wolff nie wierzy w "groźby" Hornera
12.11.2014 09:21
0
Po prostu jakiś mądry wprowadził możliwość dokonania, tylko dwóch zmian przełożeń skrzyni biegów w sezonie. Przez kilka wyścigów jeżdżą nie używając 8 biegu, a w innych 8 jest za krótka. Poprzednio, o ile pamiętam, mogli zmienić raz w czasie weekendu wyścigowego.
Przejdź do wpisu Horner: gdybyśmy myśleli racjonalnie, wrócilibyśmy do V8
11.09.2014 09:36
0
Mistrzostw nie wygrywają mili kierowcy, z tym się musicie pogodzić. To być może jego jedyna szansa Rosberga na mistrzostwo, więc nie da się ulubieńcowi mediów wypychać z toru jak na początku sezonu. Nie wiem czy zauważyliście, ale na Rosberga przestali mówić Britney ;). Nie jestem fanem Rosberga, a Hamiltona tym bardziej. Doceniam jednak ich walkę na torze, która powoduje, że mimo zmiany silników i innych udziwnień w bolidach, wyścigi są ciekawsze niż w poprzednich sezonach
Przejdź do wpisu Rosberg liczy, że fani "wybaczą" mu incydent z Belgii
25.06.2014 22:48
0
Przecież ostatnia awaria Hamiltona, wystąpiła również w bolidzie Rosberga. Tyle, że panienka używał mózgu i widząc że system zbierający energię i ciepło z hamulców padł, zwolnił o 1 sekundę na okrążeniu, żeby nie zagotować mniejszych w tym sezonie tarczy hamulcowych. Przegrał z Riciardo 1 miejsce, ale dojechał. Hamilton natomiast jechał na pałę próbując go wyprzedzić. W końcu tarcze się zagotowały, gdyż MGU ich nie wspomagało i nie odbierało z nich ciepła. Rosberg może jest wolniejszy od Hamiltona, ale za to mądrzejszy.
Przejdź do wpisu McLaren sonduje możliwość odzyskania Hamiltona?
10.06.2014 22:50
0
Gdyby Hamilton odpuścił po przegrzaniu i wyłączeniu modułu MGU-K, nie zagotowałby hamulców. Moduł MGU-K zbiera energię z kół przy hamowaniu. Jego wyłączenie zmieniło balans tylnych hamulców. Nico jakoś potrafił rozsądnie jechać, rozkładając straty w rozsądny sposób. Chyba Nico jest bardziej systematyczny i regularny, co może mu dać tytuł. A wolałbym Alonso :-(
Przejdź do wpisu Hamilton: raz dogoniłem Rosberga, dogonię i drugi raz
30.05.2014 09:04
0
"Głównie w sezonie 2013 kiedy to agresywne podejście do projektu nowych opon zakończyło się kompromitującymi eksplozjami ogumienia na torze Silverstone." Kompromitujące, ale nie dla Pirelli tylko dla teamów. Zespoły zakładały do bolidów opony kierunkowe niezgodnie z kierunkiem, stosowały niewłaściwe (niezalecane przez producenta) ciśnienia opon i niewłaściwe kąty pochylenia kół. ;)
Przejdź do wpisu Prezes Pirelli odpowiada na krytykę
16.03.2014 10:48
0
Wygląda na to, że w RedBull-u Riciardo został przekroczony maksymalny chwilowy przepływ paliwa 100 kg/h (artykuł 5.1.4 regulacji technicznych), może stracić podium :( .
Przejdź do wpisu Rosberg wygrywa pierwszy wyścig sezonu
25.11.2013 09:23
0
FIA uzgodniła, że będąc już pomiędzy punktami B i C nie wolno przekroczyć linii jeżeli się jest za nią wszystkimi czterema kołami: https:// twitter.com /f1fanatic_co_uk/status /404652305384894466/photo/1 (z linku usuńcie 3 spacje)
Przejdź do wpisu Ferrari otrzymało ostrzeżenie
12.11.2013 19:16
0
@ 22. RyżyWuj Kubica jeżdząc samochodem niższej specyfikacji jadąc 7 rajdów, w generalce WRC był 12. Raikkonen jeżdżąc samochodem WRC w pierwszym roku 11 rajdów w drugim 9 rajdów w generalce był maksymalnie 10 i w obydwu sezonach nie ukończył razem 6 wyścigów.
Przejdź do wpisu Kubica: aktualnie koncentruję się na rajdach
04.07.2013 08:27
0
Gdyby nie była znowu wina Red Bulla, Mark nie pozwoliłby sobie na taką wypowiedź przez radio: http:// www .youtube .com/watch?v=KvxJCPFZmHY (usunąć przerwy)
Przejdź do wpisu Rosberg wygrywa dramatyczne GP Wielkiej Brytanii
03.07.2013 09:53
0
Normalni to oni nie są, bawią się w ekologię. :) Nie biorą pod uwagę tego, że samolot wiozący cyrk F1, na odległości 1000 km spala zgrubnie około 5000 kg paliwa. Jakby miało być ekologicznie, to powinni ścigać się tylko w Europie dowożąc bolidy ciężarówkami.
Przejdź do wpisu Ferrari dostrzega zagrożenie w ograniczeniu paliwa
23.05.2013 20:53
0
Ale to przecież nie wina Pirelli że opony są kiepskie. Dostali zamówienie na opony wytrzymujące maksymalnie 20 okrążeń, więc je zrobili. Poprzednie, zeszłoroczne wytrzymywały prawie cały wyścig i kazali im to zmienić.
Przejdź do wpisu Pirelli straszy opuszczeniem F1
16.04.2013 09:43
0
Pytanie, czy Kimi chce być figurantem, chyba nie po to wracał do F1? Co do kasy, jakieś zaskórniaki od Ferrari mu jeszcze chyba zostały.
Przejdź do wpisu Lopez nie obawia się ucieczki Kimiego do Red Bulla
30.11.2012 14:30
0
Jahar, niestety żaden wielki japoński koncern (nie wiem dlaczego) nie chce go sponsorować, pewnie stawiają tylko na swój zysk. Tak jak było z X-Trade Brokers, nie sponsorowali Kubicy, tylko McLarena. Sponsorów interesują interesy globalne a nie na swój rynek.
Przejdź do wpisu Kobayashi zebrał już blisko 5 milionów złotych
30.11.2012 08:47
0
Generalnie nie ma o czym gadać, Vettel nie jest winien, tak orzekła FIA, a tym bardziej nie straci tytułu. Nie lubię go zbytnio, ale muszę przyznać, gdy kierowca walczy o wynik poruszając się 300km/h, może mu umknąć jakaś flaga, lub zdarzyć kolizja. Winni wszystkich dziwnych sytuacji są sędziowie, którzy pewnie oglądają transmisję na Polsacie, gdzie kwiecisty komentarz panów: Bororwczyka i Ziętarskiego powoduje utratę trzeźwego osądu sytuacji. ;) ;) ;) A tak poważnie sędziowie powinni być stali, a nie co tor inni goście w dodatku część z nich to emerytowani kierowcy, którzy emocjonalnie podchodzą do wyścigu. Powinni tam być typowi kontrolerzy czepiający się każdej sytuacji.
Przejdź do wpisu Vettel wyprzedzał zgodnie z regulaminem
28.11.2012 22:07
0
Kobayashiego wyprzedził prawidłowo, bo tam było oznaczenie śliski tor (żółto-czerwone). Niestety STR wyprzedził nieprawidłowo, naruszając przepis o nakazie zwolnienia i zakazie wyprzedzania w sektorze, w którym jest żółta flaga. Niestety w F1 polityka i kasa wygrywają ze sportową rywalizacją. :(
Przejdź do wpisu Vettel znowu przykuwa uwagę obserwatorów
25.11.2012 23:08
0
Raikonen jechał dzisiaj chmmm.. powiedzmy zachowawczo, bo ostatnio powiedzial, że jak bedzie na 3 miejscu,bedzie musiał chodzić na te nudne spotkania i imprezy. A tutaj mu Hulkenberg taki numer wyciął :) :) :) . Gratulacje dla Vettela. Zachowania Schumachera nie rozumiem, to niesportowe zachowanie. Torro Rosso wiadomo musieli, chociaż mogą mieć problemy z kupnem silników od Ferrari w przyszłym roku.
Przejdź do wpisu Vettel zostaje trzykrotnym mistrzem świata F1!
17.10.2012 10:42
0
@28 Oczywiście, że było, w trakcie GP Korei. Ferrari powiedziało Massie, żeby się nie zbliżał do Alonso, mimo, że był szybszy (ale się przynajmniej nie krygują). RedBull , natomiast kazał przepuścić Webberowi Vettela już dzień wcześniej. Niech mi nie ściemniają, że nie, chyba że Webber odwdzięcza się za przedłużenie kontraktu, bo to naprawdę fajny gość.
Przejdź do wpisu Red Bull nie planuje użycia team orders
26.09.2012 14:26
0
Jak do tej pory Alonso nie popełnił błędu, w jednym wyścigu nie dojechał z winy Romana. Poza tym dojeżdżał zawsze w punktach ( 5-1-9-7-2-3-5-1-2-1-5-NU-3-3), w tym roku faktycznie zasługuje na tytuł, jeżdżąc tym czerwonym czołgiem pokazuje swoje prawdziwe umiejętności.
Przejdź do wpisu Lauda: Alonso sięgnie po mistrzostwo
18.09.2012 22:25
0
@22 RyżyWuj,to co robi Raikonen w F1? On bardzo często zwiedzał pobocza i dachował w WRC. ;)
Przejdź do wpisu Kubica chwali Lotusa
29.05.2012 12:09
0
Tilion tyle kasy mają, to mogą coś wymyślić. W tunelu się nie da wyprzedzać bo tam brudno i ślisko. Jedyne miejsce jest za tunelem, ale tam można wyprzedzić debiutanta, a nie starego lisa Kovalainena, o czym przekonał się Button:D
Przejdź do wpisu Boullier staje w obronie Grosjean
29.05.2012 08:42
0
26. etos w momencie kontaktu Schumacher był swoją przednią oponą tuż przed oponą Grosjeana. Mimo że koledze 27. jurcek się moje zdanie nie podoba ( każdy ma prawo mieć inne), na Prostej startowej powinno być szerzej. Tam jest miejsce na jakieś 3,5 bolidu stąd ten incydent. Schumacher nie miał już gdzie się przesunąć, a Grosjean odbił się od opony Alonso. Jak tam jest wąsko widać na tym onboardzie Grosjeana. http: //www. youtube.com/watch?feature=endscreen&NR= 1&v=1cgFB_eai9E (usunąć spacje)
Przejdź do wpisu Boullier staje w obronie Grosjean
28.05.2012 22:33
0
@18 Schumacher był za nim,więc wina byłaby jego, ale to był incydent wyścigowy. Tor w Monako jest do d.... powinni zrobić przynajmniej jedną długą i szeroką prostą, bo aktualnie ściganie tu to strata paliwa.
Przejdź do wpisu Boullier staje w obronie Grosjean
26.05.2012 21:54
0
Sorry za brak spacji, w niektórych zdaniach, ale nie wiedziałem, że mi spacja nie działa z jednej strony. :)
Przejdź do wpisu Maldonado zmieni skrzynię biegów
26.05.2012 21:51
0
@8 nie los bywa okrutny, tylko Maldonado jest delikatnie mówiąc kretynem. Już raz dostał dożywotni zakaz jazdy wMonaco, za staranowanie bolidu razem z obsługą toru nażółtej fladze. Może jeździć wMonaco jedynie dzięki pieniądzom Chavez-a (albo właściwiej mówiąc obywateli Wenezueli)
Przejdź do wpisu Maldonado zmieni skrzynię biegów
23.05.2012 11:36
0
Alonso, Hamilton, Raikonen, Vettel, chyba oni są typowani do zwycięstwa w Monaco. Może Schumacher się przebudzi i pokaże co potrafi.
Przejdź do wpisu Media wypominają wypadek Maldonado z 2005 roku
24.04.2012 10:01
0
Widać wyraźnie na Youtubie, że Alonso został wypchnięty. Hamilton sam się wywiózł, bo go Rosberg zaskoczył, przecież zawsze wszystkich przepuszczał a tu bezczelnie blokuje. :D
Przejdź do wpisu Rosberg nie został ukarany
20.04.2012 12:45
0
@13 Co z tego, że "NET"? Jeżeli nie potrafi pisać, niech nie pisze. Przeglądarki sprawdzają błędy, to żaden problem.
Przejdź do wpisu Hamilton najszybszy po pierwszym treningu
19.04.2012 13:40
0
kempa007 popraw przedostatni wyraz: "współpracował z takimi ekipami jak: Benetton, McLaren Red Bulla Racing."
Przejdź do wpisu Ferrari wzmacnia pion techniczny
16.04.2012 09:42
0
Uważam, że kierujący załogą w boksie powinien mieć łączność z kierowcą na czas pit-stopu. Gość od prawego koła Schumachera machał zrozpaczony, ale Szumi go nie mógł widzieć, ani słyszeć. Lizakowy prawdopodobnie właśnie dostał wymówienie z roboty.
Przejdź do wpisu Rosberg po raz pierwszy wygrywa GP
15.04.2012 22:14
0
Vettel jechał bolidem w zeszłorocznej specyfikacji, tylko bez pompowanego dyfuzora. Kiepski start oznacza, że nie dali mu mistrzowskiego bolidu, tylko furę Webbera. :) Webber pokazał, że nie faworyzowany Vettel, nie jest lepszy od niego. Mistrzowi przyda się lekcja pokory, nie będzie innych od ogórków wyzywał. Wyścig mi się bardzo podobał, trzymał w napięciu. DRS trochę namieszał, bo Raikonen przez niego zużył opony inaczej by go nie dorwali.
Przejdź do wpisu Rosberg po raz pierwszy wygrywa GP
13.04.2012 08:38
0
Po co wprowadzają, jakieś idiotyczne zapisy w regulaminie, skoro ich nie przestrzegają? Kierowca włącza DRS, co powoduje włączenie tego (X)-ductu (nie wiem czy to F-duct, czy W-duct). oznacza to, że system nie jest pasywny, skoro deaktywuje się go wyłączając DRS. Powinni znieść ograniczenia, poza silnikiem i skrzynią i kontrolą trakcji, Wtedy byłaby super rywalizacja producentów.
Przejdź do wpisu FIA odrzuciła protest Lotusa
26.03.2012 09:02
0
http:// www.youtube. com/watch? v=VeeEP6ZwCVU Sami sobie sprawdźcie 13 sekunda Kartikeian jedzie swoim torem , a Vettel za wcześnie zjechał. Miał 4 szerokości bolidu, ale musiał mu przed samym spojlerem zjechać. Sam jest sobie winny.
Przejdź do wpisu Karthikeyan ukarany
25.03.2012 22:15
0
Jakby stała szykana Vettel by w nią wjechał? Nie przesadzajmy miał miejsca od cholery, a on wyprzedził i od razu zjechał przed Naraina kasując sobie oponę. Inna sprawa, że powinni wprowadzić, przepis wymuszający, że po 2 dublu przez lidera maruder zjeżdża do alei serwisowej i kończy wyścig.
Przejdź do wpisu Karthikeyan ukarany
16.03.2012 09:09
0
Będzie super jak nadal będzie mokro, zapowiada się ciekawy wyścig. Vitalij (pay the driver as Alonso :) ), był gorszy od Kovalainena w I sesji o 1,5 sekundy, a w II o 0.8 sekundy. Może się okazać, że będzie się ścigał z HRT i Marussią. Co do transmisji Polsatu, to przegięli, wczoraj poszedłem do kablówki i zrezygnowałem z Polsat Sport HD, nie będę płacił 180 PLN rocznie za nic, bo siatkówka i boks mnie nie kręcą.
Przejdź do wpisu Schumacher najszybszy w drugim treningu
06.03.2012 13:49
0
@11 od 1988 zarabiam, wystarczy? FIA nie dała miejsca w F1 Epsilon Euskadi, a takie słabeusze jeżdżą. Jakby stosowali zasadę 107% toby HRT i Marussia miały spory zapas opon na kolejny sezon. :)
Przejdź do wpisu Marussia zaprezentowała MR01
05.03.2012 14:57
0
To po co oni są w F1? Bez KERS są 1 sek w plecy na okrążeniu, przy 60 okrążeniach są dodatkową minutę w plecy. Kasa wywalana w błoto, samą aerodynamiką nic nie zrobią, to nie Red Bull.
Przejdź do wpisu Marussia zaprezentowała MR01
29.02.2012 10:20
0
Heitfeld kubicy nie puścił, tylko dał sie łyknąć na długim zakręcie. Co miał mówić, że jechał gorzej tym samym samochodem? A może dostał komunikat: Nick, Robert is faster than you.
Przejdź do wpisu Heidfeld, Sutil: F1 jest priorytetem
25.02.2012 22:18
0
Co wy opowiadacie ? przecież HRT według FIA jest lepsze od Epsilon Euskadi, a oni są naprawdę nieźli. ;)
Przejdź do wpisu Nowy bolid HRT przeszedł testy zderzeniowe FIA
10.10.2011 08:59
0
Nareszcie Seba miał samochód porównywalny z Ferrari i MacLarenem, teraz już nie było tak łatwo. Uważam, że mistrzem powinien zostać Button i to dopiero pierwszy raz. Bo dopiero w tym sezonie pokazał że jest dobry (a nie samochód) i podczas jazdy myśli. Np: jadąc na ostatniej pozycji nie trzeba taranować innych kierowców, a można wygrać (nie to co Hamilton, który ostatnio powinien jeździć czołgiem, żeby mu elementy aerodynamiczne nie odpadały przy taranowaniu Mass-y i innych kierowców).
Przejdź do wpisu Vettelowi zabrakło słów
11.09.2011 23:09
0
Jak to nie mistrz? a World Series by Renault? Vettel ma szczęście, że RedBull na niego postawił i traktuje go tak jak kiedyś Ferrari Schumachera. Zespół jest zbudowany wokół Vettela, bo jest przyszłościowy i medialny dla młodzieży (co spowoduje zwiększenie sprzedaży napoju). Partnerzy się nie liczą mają być drudzy lub na pozycji dającej mistrza konstruktorów. Vettel jest dobry jak większość z czołówki , ale ma genialny samochód, jakby Alonso miał dzisiaj taki to nikt by mu nie podskoczył. Co do Roberta nie ma za sobą sponsorów, tylko talentowi zawdzięcza kolejne kontrakty. A co do wypowiedzi, że natura ukarała Kubicę, to nie natura, tylko barany, którym się nie chciało chodzić naokoło do kościoła (a pośrednio organizatorzy rajdu, bo nie zauważyli uszkodzonej bariery.
Przejdź do wpisu Wzruszające zwycięstwo Vettela
13.06.2011 08:44
0
Czy ktoś z was jeździł samochodem z tylnym napędem na mokrej nawierzchni? Gdy pojazd zaczyna wpadać w poślizg, puszcza się pedał gazu, wtedy tor jazdy się stabilizuje. Kobayashi od początku weekendu wyścigowego miał problemy z utrzymaniem bolidu na torze. Sądzę że zły balans spowodował te dwie sytuacje, za które nie dostał kary, więc sędziowie również nie dopatrzyli się jego winy. Michael Sumacher pokazał klasę, a Sebastian Vettel w końcu miał okazję zmierzyć się z kimś z równie szybkim bolidem, ciekawe jaka byłaby sytuacja, gdyby wszyscy mieli równe bolidy.
Przejdź do wpisu Schumacher: śmiać się czy płakać?