wichura1
Ostatnia aktywność
avatar
wichura1

24.07.2018 11:12

0

Najbardziej mi się nie podobała postawa, innych kierowców w stosunku do Hamiltona. Do 5 pozycji prawie nikt nie stawiał oporu. Co innego polecenia zespołowe, a co innego oddawanie pozycji, "bo nie mam z nim szans, szkoda moich opon". Co oni zrobili z tym sportem? :(

avatar
wichura1

26.04.2018 12:44

0

Z całym szacunkiem dla Aston Martina. Przy dorobku wyścigowym Ferrari, są jak Romain Grosjean przy Lewisie Hamiltonie, albo Sebastianie Vettelu. Świetny, ale jeszcze wiele lat roboty przed nim. :)

avatar
wichura1

28.11.2016 23:21

0

Przestańcie opowiadać, że Nico jest nic nie warty. Możecie sobie lubić innych kierowców, ale trzeba docenić jego pracę, 385 pkt. samo się nie zrobiło. To jego praca z zespołem i determinacja dały mu tytuł. Britney mistrzem, normalnie szok.

avatar
wichura1

05.08.2015 15:26

0

Renault daje tam tylko nazwę ,te silniki robi Mecachrome od 1997 roku. Renault i Renault Sport F1 są ich klientem.

avatar
wichura1

28.07.2015 08:47

0

Widać, że MacLaren dogonił Saubera, Force India i Lotusa. Może to nie jakieś super osiągnięcie, ale po tragicznym początku sezonu osiągi wzrosły na tyle, że mogą nawiązać z nimi walkę, zamiast wąchać ich spaliny. Za 2-3 lata MacLaren wróci na szczyt.

avatar
wichura1

24.06.2015 08:17

0

@13 jak ktoś ogląda F1 9 lat to według ciebie mało? ;) Według mnie powinni wywalić wszystko poza DRS, ustalić maksymalne dopuszczalne: moc, pojemność silnika i wagę. A reszta jak kto chce.

avatar
wichura1

13.05.2015 09:25

0

Mercedes też kilka lat jeździł w ogonie, aż wszystko zagrało i jest w czołówce. Niestety może się okazać tak jak w przypadku Schumiego, że Alonso zakończy karierę, a McLaren wystrzeli z formą.

avatar
wichura1

20.03.2015 11:27

0

Można też zrobić F1 zimą w Katarze. Skoro mistrzostwa w piłce nożnej można, to czemu nie F1?

avatar
wichura1

14.11.2014 11:07

0

Akurat nie trafiłeś w tym sezonie wyścigi są bardzo ciekawe, (oprócz GP Rosji). Silniki są równie mocne jak były V8 tylko cichsze. To nadal F1, technologia umożliwiająca wyciągnąć 1000 KM z silniczka 1.6 bez wielu awarii, jest chyba rewolucyjna? Dodatkowo badają magazynowanie energii dla technologii hybrydowej. Musieli zrobić V6, żeby nie odeszli ostatni producenci silników, a dodatkowo przyciągnęli Hondę, która dzisiaj testuje swój silnik z McLarenem.

avatar
wichura1

12.11.2014 09:21

0

Po prostu jakiś mądry wprowadził możliwość dokonania, tylko dwóch zmian przełożeń skrzyni biegów w sezonie. Przez kilka wyścigów jeżdżą nie używając 8 biegu, a w innych 8 jest za krótka. Poprzednio, o ile pamiętam, mogli zmienić raz w czasie weekendu wyścigowego.

avatar
wichura1

11.09.2014 09:36

0

Mistrzostw nie wygrywają mili kierowcy, z tym się musicie pogodzić. To być może jego jedyna szansa Rosberga na mistrzostwo, więc nie da się ulubieńcowi mediów wypychać z toru jak na początku sezonu. Nie wiem czy zauważyliście, ale na Rosberga przestali mówić Britney ;). Nie jestem fanem Rosberga, a Hamiltona tym bardziej. Doceniam jednak ich walkę na torze, która powoduje, że mimo zmiany silników i innych udziwnień w bolidach, wyścigi są ciekawsze niż w poprzednich sezonach

avatar
wichura1

25.06.2014 22:48

0

Przecież ostatnia awaria Hamiltona, wystąpiła również w bolidzie Rosberga. Tyle, że panienka używał mózgu i widząc że system zbierający energię i ciepło z hamulców padł, zwolnił o 1 sekundę na okrążeniu, żeby nie zagotować mniejszych w tym sezonie tarczy hamulcowych. Przegrał z Riciardo 1 miejsce, ale dojechał. Hamilton natomiast jechał na pałę próbując go wyprzedzić. W końcu tarcze się zagotowały, gdyż MGU ich nie wspomagało i nie odbierało z nich ciepła. Rosberg może jest wolniejszy od Hamiltona, ale za to mądrzejszy.

avatar
wichura1

10.06.2014 22:50

0

Gdyby Hamilton odpuścił po przegrzaniu i wyłączeniu modułu MGU-K, nie zagotowałby hamulców. Moduł MGU-K zbiera energię z kół przy hamowaniu. Jego wyłączenie zmieniło balans tylnych hamulców. Nico jakoś potrafił rozsądnie jechać, rozkładając straty w rozsądny sposób. Chyba Nico jest bardziej systematyczny i regularny, co może mu dać tytuł. A wolałbym Alonso :-(

avatar
wichura1

30.05.2014 09:04

0

"Głównie w sezonie 2013 kiedy to agresywne podejście do projektu nowych opon zakończyło się kompromitującymi eksplozjami ogumienia na torze Silverstone." Kompromitujące, ale nie dla Pirelli tylko dla teamów. Zespoły zakładały do bolidów opony kierunkowe niezgodnie z kierunkiem, stosowały niewłaściwe (niezalecane przez producenta) ciśnienia opon i niewłaściwe kąty pochylenia kół. ;)

avatar
wichura1

16.03.2014 10:48

0

Wygląda na to, że w RedBull-u Riciardo został przekroczony maksymalny chwilowy przepływ paliwa 100 kg/h (artykuł 5.1.4 regulacji technicznych), może stracić podium :( .

avatar
wichura1

25.11.2013 09:23

0

FIA uzgodniła, że będąc już pomiędzy punktami B i C nie wolno przekroczyć linii jeżeli się jest za nią wszystkimi czterema kołami: https:// twitter.com /f1fanatic_co_uk/status /404652305384894466/photo/1 (z linku usuńcie 3 spacje)

avatar
wichura1

12.11.2013 19:16

0

@ 22. RyżyWuj Kubica jeżdząc samochodem niższej specyfikacji jadąc 7 rajdów, w generalce WRC był 12. Raikkonen jeżdżąc samochodem WRC w pierwszym roku 11 rajdów w drugim 9 rajdów w generalce był maksymalnie 10 i w obydwu sezonach nie ukończył razem 6 wyścigów.

avatar
wichura1

04.07.2013 08:27

0

Gdyby nie była znowu wina Red Bulla, Mark nie pozwoliłby sobie na taką wypowiedź przez radio: http:// www .youtube .com/watch?v=KvxJCPFZmHY (usunąć przerwy)

avatar
wichura1

03.07.2013 09:53

0

Normalni to oni nie są, bawią się w ekologię. :) Nie biorą pod uwagę tego, że samolot wiozący cyrk F1, na odległości 1000 km spala zgrubnie około 5000 kg paliwa. Jakby miało być ekologicznie, to powinni ścigać się tylko w Europie dowożąc bolidy ciężarówkami.

avatar
wichura1

23.05.2013 20:53

0

Ale to przecież nie wina Pirelli że opony są kiepskie. Dostali zamówienie na opony wytrzymujące maksymalnie 20 okrążeń, więc je zrobili. Poprzednie, zeszłoroczne wytrzymywały prawie cały wyścig i kazali im to zmienić.

avatar
wichura1

16.04.2013 09:43

0

Pytanie, czy Kimi chce być figurantem, chyba nie po to wracał do F1? Co do kasy, jakieś zaskórniaki od Ferrari mu jeszcze chyba zostały.

avatar
wichura1

30.11.2012 14:30

0

Jahar, niestety żaden wielki japoński koncern (nie wiem dlaczego) nie chce go sponsorować, pewnie stawiają tylko na swój zysk. Tak jak było z X-Trade Brokers, nie sponsorowali Kubicy, tylko McLarena. Sponsorów interesują interesy globalne a nie na swój rynek.

avatar
wichura1

30.11.2012 08:47

0

Generalnie nie ma o czym gadać, Vettel nie jest winien, tak orzekła FIA, a tym bardziej nie straci tytułu. Nie lubię go zbytnio, ale muszę przyznać, gdy kierowca walczy o wynik poruszając się 300km/h, może mu umknąć jakaś flaga, lub zdarzyć kolizja. Winni wszystkich dziwnych sytuacji są sędziowie, którzy pewnie oglądają transmisję na Polsacie, gdzie kwiecisty komentarz panów: Bororwczyka i Ziętarskiego powoduje utratę trzeźwego osądu sytuacji. ;) ;) ;) A tak poważnie sędziowie powinni być stali, a nie co tor inni goście w dodatku część z nich to emerytowani kierowcy, którzy emocjonalnie podchodzą do wyścigu. Powinni tam być typowi kontrolerzy czepiający się każdej sytuacji.

avatar
wichura1

28.11.2012 22:07

0

Kobayashiego wyprzedził prawidłowo, bo tam było oznaczenie śliski tor (żółto-czerwone). Niestety STR wyprzedził nieprawidłowo, naruszając przepis o nakazie zwolnienia i zakazie wyprzedzania w sektorze, w którym jest żółta flaga. Niestety w F1 polityka i kasa wygrywają ze sportową rywalizacją. :(

avatar
wichura1

25.11.2012 23:08

0

Raikonen jechał dzisiaj chmmm.. powiedzmy zachowawczo, bo ostatnio powiedzial, że jak bedzie na 3 miejscu,bedzie musiał chodzić na te nudne spotkania i imprezy. A tutaj mu Hulkenberg taki numer wyciął :) :) :) . Gratulacje dla Vettela. Zachowania Schumachera nie rozumiem, to niesportowe zachowanie. Torro Rosso wiadomo musieli, chociaż mogą mieć problemy z kupnem silników od Ferrari w przyszłym roku.

avatar
wichura1

17.10.2012 10:42

0

@28 Oczywiście, że było, w trakcie GP Korei. Ferrari powiedziało Massie, żeby się nie zbliżał do Alonso, mimo, że był szybszy (ale się przynajmniej nie krygują). RedBull , natomiast kazał przepuścić Webberowi Vettela już dzień wcześniej. Niech mi nie ściemniają, że nie, chyba że Webber odwdzięcza się za przedłużenie kontraktu, bo to naprawdę fajny gość.

avatar
wichura1

26.09.2012 14:26

0

Jak do tej pory Alonso nie popełnił błędu, w jednym wyścigu nie dojechał z winy Romana. Poza tym dojeżdżał zawsze w punktach ( 5-1-9-7-2-3-5-1-2-1-5-NU-3-3), w tym roku faktycznie zasługuje na tytuł, jeżdżąc tym czerwonym czołgiem pokazuje swoje prawdziwe umiejętności.

avatar
wichura1

18.09.2012 22:25

0

@22 RyżyWuj,to co robi Raikonen w F1? On bardzo często zwiedzał pobocza i dachował w WRC. ;)

Przejdź do wpisu Kubica chwali Lotusa

avatar
wichura1

29.05.2012 12:09

0

Tilion tyle kasy mają, to mogą coś wymyślić. W tunelu się nie da wyprzedzać bo tam brudno i ślisko. Jedyne miejsce jest za tunelem, ale tam można wyprzedzić debiutanta, a nie starego lisa Kovalainena, o czym przekonał się Button:D

avatar
wichura1

29.05.2012 08:42

0

26. etos w momencie kontaktu Schumacher był swoją przednią oponą tuż przed oponą Grosjeana. Mimo że koledze 27. jurcek się moje zdanie nie podoba ( każdy ma prawo mieć inne), na Prostej startowej powinno być szerzej. Tam jest miejsce na jakieś 3,5 bolidu stąd ten incydent. Schumacher nie miał już gdzie się przesunąć, a Grosjean odbił się od opony Alonso. Jak tam jest wąsko widać na tym onboardzie Grosjeana. http: //www. youtube.com/watch?feature=endscreen&NR= 1&v=1cgFB_eai9E (usunąć spacje)

avatar
wichura1

28.05.2012 22:33

0

@18 Schumacher był za nim,więc wina byłaby jego, ale to był incydent wyścigowy. Tor w Monako jest do d.... powinni zrobić przynajmniej jedną długą i szeroką prostą, bo aktualnie ściganie tu to strata paliwa.

avatar
wichura1

26.05.2012 21:54

0

Sorry za brak spacji, w niektórych zdaniach, ale nie wiedziałem, że mi spacja nie działa z jednej strony. :)

avatar
wichura1

26.05.2012 21:51

0

@8 nie los bywa okrutny, tylko Maldonado jest delikatnie mówiąc kretynem. Już raz dostał dożywotni zakaz jazdy wMonaco, za staranowanie bolidu razem z obsługą toru nażółtej fladze. Może jeździć wMonaco jedynie dzięki pieniądzom Chavez-a (albo właściwiej mówiąc obywateli Wenezueli)

avatar
wichura1

23.05.2012 11:36

0

Alonso, Hamilton, Raikonen, Vettel, chyba oni są typowani do zwycięstwa w Monaco. Może Schumacher się przebudzi i pokaże co potrafi.

avatar
wichura1

24.04.2012 10:01

0

Widać wyraźnie na Youtubie, że Alonso został wypchnięty. Hamilton sam się wywiózł, bo go Rosberg zaskoczył, przecież zawsze wszystkich przepuszczał a tu bezczelnie blokuje. :D

Przejdź do wpisu Rosberg nie został ukarany

avatar
wichura1

20.04.2012 12:45

0

@13 Co z tego, że "NET"? Jeżeli nie potrafi pisać, niech nie pisze. Przeglądarki sprawdzają błędy, to żaden problem.

avatar
wichura1

19.04.2012 13:40

0

kempa007 popraw przedostatni wyraz: "współpracował z takimi ekipami jak: Benetton, McLaren Red Bulla Racing."

avatar
wichura1

16.04.2012 09:42

0

Uważam, że kierujący załogą w boksie powinien mieć łączność z kierowcą na czas pit-stopu. Gość od prawego koła Schumachera machał zrozpaczony, ale Szumi go nie mógł widzieć, ani słyszeć. Lizakowy prawdopodobnie właśnie dostał wymówienie z roboty.

avatar
wichura1

15.04.2012 22:14

0

Vettel jechał bolidem w zeszłorocznej specyfikacji, tylko bez pompowanego dyfuzora. Kiepski start oznacza, że nie dali mu mistrzowskiego bolidu, tylko furę Webbera. :) Webber pokazał, że nie faworyzowany Vettel, nie jest lepszy od niego. Mistrzowi przyda się lekcja pokory, nie będzie innych od ogórków wyzywał. Wyścig mi się bardzo podobał, trzymał w napięciu. DRS trochę namieszał, bo Raikonen przez niego zużył opony inaczej by go nie dorwali.

avatar
wichura1

13.04.2012 08:38

0

Po co wprowadzają, jakieś idiotyczne zapisy w regulaminie, skoro ich nie przestrzegają? Kierowca włącza DRS, co powoduje włączenie tego (X)-ductu (nie wiem czy to F-duct, czy W-duct). oznacza to, że system nie jest pasywny, skoro deaktywuje się go wyłączając DRS. Powinni znieść ograniczenia, poza silnikiem i skrzynią i kontrolą trakcji, Wtedy byłaby super rywalizacja producentów.

Przejdź do wpisu FIA odrzuciła protest Lotusa

avatar
wichura1

26.03.2012 09:02

0

http:// www.youtube. com/watch? v=VeeEP6ZwCVU Sami sobie sprawdźcie 13 sekunda Kartikeian jedzie swoim torem , a Vettel za wcześnie zjechał. Miał 4 szerokości bolidu, ale musiał mu przed samym spojlerem zjechać. Sam jest sobie winny.

Przejdź do wpisu Karthikeyan ukarany

avatar
wichura1

25.03.2012 22:15

0

Jakby stała szykana Vettel by w nią wjechał? Nie przesadzajmy miał miejsca od cholery, a on wyprzedził i od razu zjechał przed Naraina kasując sobie oponę. Inna sprawa, że powinni wprowadzić, przepis wymuszający, że po 2 dublu przez lidera maruder zjeżdża do alei serwisowej i kończy wyścig.

Przejdź do wpisu Karthikeyan ukarany

avatar
wichura1

16.03.2012 09:09

0

Będzie super jak nadal będzie mokro, zapowiada się ciekawy wyścig. Vitalij (pay the driver as Alonso :) ), był gorszy od Kovalainena w I sesji o 1,5 sekundy, a w II o 0.8 sekundy. Może się okazać, że będzie się ścigał z HRT i Marussią. Co do transmisji Polsatu, to przegięli, wczoraj poszedłem do kablówki i zrezygnowałem z Polsat Sport HD, nie będę płacił 180 PLN rocznie za nic, bo siatkówka i boks mnie nie kręcą.

avatar
wichura1

06.03.2012 13:49

0

@11 od 1988 zarabiam, wystarczy? FIA nie dała miejsca w F1 Epsilon Euskadi, a takie słabeusze jeżdżą. Jakby stosowali zasadę 107% toby HRT i Marussia miały spory zapas opon na kolejny sezon. :)

avatar
wichura1

05.03.2012 14:57

0

To po co oni są w F1? Bez KERS są 1 sek w plecy na okrążeniu, przy 60 okrążeniach są dodatkową minutę w plecy. Kasa wywalana w błoto, samą aerodynamiką nic nie zrobią, to nie Red Bull.

avatar
wichura1

29.02.2012 10:20

0

Heitfeld kubicy nie puścił, tylko dał sie łyknąć na długim zakręcie. Co miał mówić, że jechał gorzej tym samym samochodem? A może dostał komunikat: Nick, Robert is faster than you.

avatar
wichura1

25.02.2012 22:18

0

Co wy opowiadacie ? przecież HRT według FIA jest lepsze od Epsilon Euskadi, a oni są naprawdę nieźli. ;)

avatar
wichura1

10.10.2011 08:59

0

Nareszcie Seba miał samochód porównywalny z Ferrari i MacLarenem, teraz już nie było tak łatwo. Uważam, że mistrzem powinien zostać Button i to dopiero pierwszy raz. Bo dopiero w tym sezonie pokazał że jest dobry (a nie samochód) i podczas jazdy myśli. Np: jadąc na ostatniej pozycji nie trzeba taranować innych kierowców, a można wygrać (nie to co Hamilton, który ostatnio powinien jeździć czołgiem, żeby mu elementy aerodynamiczne nie odpadały przy taranowaniu Mass-y i innych kierowców).

Przejdź do wpisu Vettelowi zabrakło słów

avatar
wichura1

11.09.2011 23:09

0

Jak to nie mistrz? a World Series by Renault? Vettel ma szczęście, że RedBull na niego postawił i traktuje go tak jak kiedyś Ferrari Schumachera. Zespół jest zbudowany wokół Vettela, bo jest przyszłościowy i medialny dla młodzieży (co spowoduje zwiększenie sprzedaży napoju). Partnerzy się nie liczą mają być drudzy lub na pozycji dającej mistrza konstruktorów. Vettel jest dobry jak większość z czołówki , ale ma genialny samochód, jakby Alonso miał dzisiaj taki to nikt by mu nie podskoczył. Co do Roberta nie ma za sobą sponsorów, tylko talentowi zawdzięcza kolejne kontrakty. A co do wypowiedzi, że natura ukarała Kubicę, to nie natura, tylko barany, którym się nie chciało chodzić naokoło do kościoła (a pośrednio organizatorzy rajdu, bo nie zauważyli uszkodzonej bariery.

avatar
wichura1

13.06.2011 08:44

0

Czy ktoś z was jeździł samochodem z tylnym napędem na mokrej nawierzchni? Gdy pojazd zaczyna wpadać w poślizg, puszcza się pedał gazu, wtedy tor jazdy się stabilizuje. Kobayashi od początku weekendu wyścigowego miał problemy z utrzymaniem bolidu na torze. Sądzę że zły balans spowodował te dwie sytuacje, za które nie dostał kary, więc sędziowie również nie dopatrzyli się jego winy. Michael Sumacher pokazał klasę, a Sebastian Vettel w końcu miał okazję zmierzyć się z kimś z równie szybkim bolidem, ciekawe jaka byłaby sytuacja, gdyby wszyscy mieli równe bolidy.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu