DO
GP Belgii
25.07 - 27.07
ZOSTAŁO
14DNI
15GODZ
28MIN
36SEK
25.07
/PIĄ/
trening
sprint kwalifikacyjny
/ 12:30 - 13:30
/ 16:30
26.07
/SOB/
sprint
kwalifikacje
/ 12:00
/ 16:00
27.07
/NIE/
wyścig
/ 15:00
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Wielkiej Brytanii
-
Norris wygrał po karze Piastriego. Hulkenberg skradł show pierwszym podium w karierze!
-
Hulkenberg czekał na to 15 lat
-
McLaren z dubletem, Piastri chce przekuć frustrację w motywację
-
Mercedes nie popisał się w zdradliwych warunkach
-
Hamilton tuż za podium w domowym wyścigu
-
Podwójne DNF Racing Bulls
-
Haas bez punktów mimo dobrego tempa po wyścigu pełnym incydentów
-
Gasly zadowolony ze swojego występu: to niesamowity wynik dla całego zespołu
-
Williams zadowolony z tempa wyścigowego
-
Verstappen: nie spodziewaliśmy się aż takiego deszczu
-
Kierowcy Astona zawiedzeni brakiem tempa mimo podwójnych punktów
Ostatnia aktywność
14.03.2010 21:32
0
a nooo i do tego zjazdy do boksów tylko w konieczności:D
Przejdź do wpisu Whitmarsh nawołuje do pilnych zmian w F1
14.03.2010 21:29
0
5. nomadwcm 7. Jarcol macie 100% racji:) nie będzie dobrego widowiska bez dobrych torów, gdzie jest wiele okazji do wyprzedzania. w ciągu całego wyścigu na każdym okrążeniu była zaledwie jedna szansa do wyprzedzania na pierwszym zakręcie. w ubiegłym roku wyprzedzać na tym samym torze można było na dwóch zakrętach, zatem tych szans było dwa razy więcej... bez sensu. przebudową toru widowisko straciło na wartości. tory powinny być tak przebudowywane, aby były szybkie, ale i "ciekawe". no ale widocznie to wraz z bezpieczeństwem nie idzie w parze...:P jeszcze trochę i doczekamy się toru na bazie okręgu:P taki przykład: supernowoczesny tor abu zabi - nuda jak flaki z olejem:P a co do pit stopów: ich ilość powinna być dowolna, a przepisy w tym momencie nie powinny się zmieniać, bo są zupełnie dobre. jeden przymusowy pit stop zupełnie wystarcza, a wprowadzenie drugiego zupełnie nic nowego i niezwykłego nie wprowadzi. chyba wtedy by musieli wprowadzić trzy mieszanki opon:D wyprzedzanie moim zdaniem powinno się odbywać na torze, a nie w pit stopie. o to tu chodzi i tylko to poprawi widowiskowość. większe są emocje widząc walkę na torze koło w koło, a nie mijając stojący bolid na pit stopie i nie wiadomo o co chodzi i gdzie wyjedzie przed kim i za kim, takie moje zdanie i odczucia gdy oglądam wyścig:P mój postulat: walka wyłącznie na torze!:D
Przejdź do wpisu Whitmarsh nawołuje do pilnych zmian w F1
15.09.2009 20:30
0
hehe,wydaje mi się,że FIA ma pomysł na to,żeby logicznie i bezproblemowo rozstrzygnąć kwalfikacje,inaczej by nie powiększali w tym stopniu stawki:P mogą np. przedłużyć dwukrotnie Q1 i podzielić stawke na dwie grupy yyy nie wiem może numerami,bo chyba tak sprawiedliwie, i puszczać do połowy pierwszą grupe,a później drugą i po problemie,oczywiście zwiększając liczbe zawodników,którzy odpadną,a Q2 i Q3 już jakoś pójdzie.pewnie liczba bolidów w tych ostatnich by nie uległa większej zmianie. co do zespołu saubera,który by wszedł do f1,bałbym się,że został by tam kubica i by było to samo,co teraz z bmw,pomysły z kosmosu,odpuszczanie sezonów itp. ,szkoda jego talentu.
Przejdź do wpisu FIA wybrała 13 i "14" zespół na sezon 2010