ferrari_V10_fan
Ostatnia aktywność
avatar
ferrari_V10_fan

08.02.2011 01:02

0

Robert wracaj szybko do zdrowia!!! Wiem, że jestes twardy, a bez Ciebie to nie bedzie to samo... wierze że masz tyle siły i powrócisz do F1! Forza Robert!!!

avatar
ferrari_V10_fan

06.08.2010 01:28

0

37. Lewy_89 - 54kg masy daje mniej-więcej 20% siły docisku przedniego skrzydła. W fizyce nie ma takich określeń jak "mało", "dużo"... i nie rozumiem Twojego tonu. Nie mówiłem o zjawisku umieszczenia żelbetowej kuli na podłodze samochodu które pięknie opisałeś, tylko o skomplikowanym układzie naczyń, o precyzyjnie dobranej objętości, układzie i kształcie. Zjawisko bezwładności da się zminimalizować zwiększając czas przepływu. Po drugie jak zapewne wiesz po rozpoczęciu hamowania, wykres prędkości względem czasu nie jest funkcją liniową. Przez pierwsze 0,4-0,5 sekundy hamulce rozgrzewają się do temperatury pracy i w tym czasie przyspieszenie (ujemne) nie jest maksymalne. To jest czas który mógłby pozwolić na przemieszczenie większości masy płynnego balastu w miejsce docelowe i w momencie pojawienia się maksymalnego opóźnienia balast nie wykonywałby już żadnego ruchu względem bolidu i niebyłoby żadnego gwałtownego przenoszenia energii kinetycznej tegoż na bolid. Wszystko zależy od rozłożenia zjawiska w czasie. Rozważanie było czysto teoretyczne, jednak zawsze musi znaleźć się ktoś, kto obrzuci cie błotem i będzie próbował pokazać swoją wyższość posiadając zaledwie skrawek wiedzy z ogromnej dziedziny jaką jest fizyka.

avatar
ferrari_V10_fan

05.08.2010 17:08

0

35. szerter - wiem o czym mówisz. Tu trzeba byłoby dobrać specjalne układy zbiorników, zbiorniczków i rurek o zmiennych przekrojach i to inne pod każdy tor a 4 litry rtęci to 54,316 kilograma wiec nie aż tak dużo. Z drugiej strony myślę że przeciążenie przy dohamowaniu rzędu 4,5 - 5 G sprawnie by tą ciecz przemieszczało na przód bolidu. To jak wystrzał z katapulty. Jednak przyznaję Ci rację ze zaprojektowanie systemu byłoby piekielnie trudne.

avatar
ferrari_V10_fan

04.08.2010 22:27

0

19. omegags tak sobie myśle, że to genialne rozwiązanie z takim płynnym balastem. W czasie dohamowania przesuwa się do przodu i dociąża przednią oś której przecież udział w hamowaniu jest znacznie większy. Na wyjściu z zakrętu przesuwa się do tyłu i zapobiega uślizgowi napędu. Ciekawe co na to regulamin?

avatar
ferrari_V10_fan

03.09.2009 16:13

0

:( a jednak FIS

avatar
ferrari_V10_fan

03.09.2009 15:32

0

222. fullbzik osobiscie watpie żeby Ferrari pozwolilo sobie na kolejna kompromitacje. Czerwona rakieta kręci bączki na Monzie? niemozliwe...

avatar
ferrari_V10_fan

03.09.2009 15:25

0

ale nie ma oficjalnie zaplanowanej zadnej konferencji prasowej... aż dziwne

avatar
ferrari_V10_fan

03.09.2009 15:15

0

191. Tutankhamun Spokojnie, jestem lekarzem :)

avatar
ferrari_V10_fan

03.09.2009 15:10

0

kurde tak mi sie emocje udzielaja, że aż sie zarejestrowalem z wrazenia. Witam wszystkich :) (klawisz F5 mi sie wytarl)

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu