joklim
Ostatnia aktywność
avatar
joklim

19.11.2010 14:04

0

21. Deamon - a tośmy chyba nie z PIS-u, bo retoryka jakby znajoma Pozdro

avatar
joklim

13.06.2010 09:38

0

A gdyby mu zabrakło paliwa dwa km wczesniej i nie zdobyłby pp, to FIA powinna mu przysłać dyplom uznania i przyznać nagrodę - np 10 tys euro ?

avatar
joklim

27.03.2010 08:41

0

Witam. Chyba lepszym rozwiązaniem niż dawanie forów, bądź ustalanie handicapów dla słabszych byłby obowiazek dzielenia się cząstką wiedząy lub rozwiązań konstrukcyjnych, czyli mówiąc językiem współczesnym obowiązek przekazywania know how słabszym teamom przez najlepszych. To napewno podniosłoby i poziom technologiczny i wpłynęłoby na atrakcyjność. A to co dla mnienajważniejsze, to udział kierowcy w zwycięstwie a nie tylko kasy. Pozdrowienia

avatar
joklim

20.02.2010 19:30

0

P Pilotes Equipes Temps Ecarts Trs 1 J.Button McLaren 1.18.871 --- 108 2 R.Kubica Renault 1.19.114 +0.243 117 3 K.Kobayashi Sauber 1.19.188 +0.317 117 4 V.Liuzzi Force India 1.19.650 +0.779 80 5 N.Rosberg Mercedes 1.20.061 +1.190 130 6 F.Alonso Ferrari 1.20.436 +1.565 137 7 J.Alguersuari Toro Rosso 1.21.053 +2.182 139 8 M.Webber Red Bull 1.21.194 +2.323 87 9 N.Hulkenberg Williams 1.21.919 +3.048 137 10 T.Glock Virgin 1.22.433 +3.562 27 11 J.Trulli Lotus 1.23.470 +4.599 141

avatar
joklim

19.02.2010 11:43

0

Znalazłem niezłe tłumaczenie: di Grassi is straight back in again, so no comparable time for Virgin yet in good conditions doły przycisku, tak samo jak di Grassi głowy z powrotem w Virgin. It can't have been too badly damaged Nie można zbyt poważnie uszkodzony

avatar
joklim

17.12.2008 09:58

0

Pozostaje jeszcze możliwość zmiany opon i ja tak jak Max odetchnąłem z ulgą. Tylko jak ma to wyglądać przy slickach? Miękka, twarda, bardziej miękka czy jeszcze co innego i z ilu kompletów w trakcie wyścigu musi team korzystać. I tak nikt nie przejedzie nawet 250 km na jednym komplecie. A co do wyboru strategii opon to team powinien mieć pełną dowolność. Wesołych świąt wszystkim forumowiczom.

avatar
joklim

11.11.2008 10:35

0

No tak. Skąd ja to znam? Pracuję w firmie polskiej ze 100% kapitałem brytyjskim i wszystkie ważniejsze decyzje są podejmowane na podobnej zasadzie - wasze rozwiazanie jest the best, ale my rekomendy\ujemy inne, u nas sprawdzone. A przy drobniejszych - to jest ok tylkospójrzcie na to z innej strony, najlepiej od strony kosztów, a my wam pomożemy rozwiązać problem. Nic dodać mic ująć. Pozdro.

avatar
joklim

30.10.2008 16:59

0

A co do strategii to doktorek też ma rację. Popatrzcie na Nicka. Czy miał kiedykolwiek złą strategię. Zawsze powyżej jego możliwości.

avatar
joklim

30.10.2008 08:51

0

Patrząc na osiągi to BMW ma jeden z najlepszych silników. Dobrze było to widać podczas wyścigów gdzie aerodynamika miała mniejsze znaczaenie niż predkość. Tam predkości max nie odstawały od ferrari czy mercedesa. Problemem jest nadal docisk, a ondecyduje czy bolid bedzie się trzymał asfaltu czy slizgał. Najlepiej to widać z kamery w bolidzie - Robert na zakrętach cały czas walczy z kierownicą, bez przerwy kontrując tor jazdy a np. Massa lub Hamilton przechodzą płynnie w tym samym miejscu.

avatar
joklim

28.09.2008 20:18

0

A nie sądzicie, że po dziejszym "występie" Kimiego, Robert jest jedną nogą w ferrari?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu