quick B
Ostatnia aktywność
avatar
quick B

28.03.2010 14:51

0

Super wynik. Mogło być jeszcze lepiej gdyby Pietrek nie poleciał na żwir. Jedno trzeba mu oddać że pseudonim ma całkiem trafiony ten rosjanin, bo z miejsca rusza jak rakieta balistyczna i dobrze omija kłopoty

avatar
quick B

24.03.2010 21:13

0

No tak czyli będą jezdzić na jeden pit. A jak będą dbać o opony to nie będzie nikt sie szarpał żeby zdecydować sie na oblężenie pozycji wyżej kosztem dużego zniszczenia opon. Gdyby kierowcy nie musieli sie martwić o opony napewno chętniej by decydowali sie na walke na torze.

avatar
quick B

14.03.2010 20:58

0

Oglądając wyścig byłem przekonany tak do 35 okrążenia że wielu kierowców spróbuje jeszcze raz zmienić gumki ale niestety sie zawiodłem i ta myśl o dwóch pitach jest chyba dobry aby były obowiązkowe albo aby opony szybciej ulegały zużyciu choć to paradoks. Może należy wrócić do zasady jazdy na gumkach różniących sie o jeden stopień i używać tylko tych trzech najmiększych całkiem rezygnując z twardych bo widać że te opony są bardzo wytrzymałe.

avatar
quick B

12.03.2010 11:27

0

Wszystko byłoby w porządku i mielibyśmy 13 zespołów gdyby jeden prosty przepis. Mianowicie taki że każdy zespół jest zobowiązany do pokazania bolidu i odbycia testów przynajmniej trzy tygodnie przed pierwszym treningiem pierwszego GP danego sezonu. W takiej sytuacji jaka miała miejsce w tym roku można by jeszcze wtedy oddać miejsce komuś z listy rezerwowej.

avatar
quick B

02.03.2010 15:02

0

Raczej coś w stylu :"chłopaki nie wiecie gdzie najbliższy parkometr?"

avatar
quick B

02.03.2010 14:55

0

Dziwne to strasznie co sie dzieje z tą jedynką że za pięć dwunasta a są zespoły które nawet nie mają nadwozia co ja mówie nawet nazwy i barw nie mają. W dodatku nic nie testowali

Przejdź do wpisu Campos zmieni nazwę?

avatar
quick B

01.03.2010 22:03

0

Ale czemu wy wszyscy zakładacie że te opony bedą w stanie utrzymać forme przez 80% dystansu. Tegoroczne opony podobno są bardziej odporne na wpływ asfaltu tylko testy były dotąd prowadzone jak na F1 w chłodzie. Nawet zle dobrane ciśnienie mieszanki gazów w oponie znacznie wpływa na uzyskiwane czasy. Było to widać w niektórych występach Roberta ile można stracić. Wiec pit po 5 kółkach to dopiero sci-fi

avatar
quick B

01.03.2010 19:13

0

Tak możesz zjechać wcześniej i na dwa kółka utknąć za kimś wolniejszym. Jaki tego efekt? Nic nie zyskasz. W wielu przypadkach na pewno sie to będzie udawało. I do tego jeden lub dwa pitstopy tylko bez tak częstych w ostatnich latach wyrwanych weży na rzecz nie dokręconych kół

avatar
quick B

01.03.2010 19:09

0

Ale lipa z tym amerykańskim zespołem. Najpierw mieli jezdzić tam sami amerykanie pożniej ten kto zapłaci więcej a teraz wogóle nie pojadą. Może i dobrze. Tylko że oni cały czas figurują we wszystkich zestawieniach a powinien być tam zamiast nich Stefek GP :-)

avatar
quick B

01.03.2010 16:48

0

23 Po pierwsze tor nie zagraca centrum miasta i głównie służy w celach rekreacyjnych na co dzień a przecież ogólna infrastruktura nadal tam jest. W Monaco nie ma problemu żeby sie ścigać w dodatku gościć inne serie. Więc to żaden argument. I od kiedy to Polacy martwią sie o Australijskich podatników. Albert park jest dla mnie na równi z Monzą i Spa

avatar
quick B

01.03.2010 14:45

0

Ja nie wiem co oni sie tak tego Albert Park czepiają. Jeden z najlepszych torów

avatar
quick B

18.02.2010 09:20

0

lechu 55 jestem tego samego zdania te stare tory mają w sobie to coś.

Przejdź do wpisu Yas Marina Circuit sprzedany

avatar
quick B

13.02.2010 13:18

0

Czy to ważne ile kto ogląda jedynke? Ludzie nawet jeśli trafi sie ktoś kto zaczął śledzić od 06 a nawet 07 to każde zaległości można nadrobić. Wystarczy tylko troche chęci poczytać historie wyniki i galerie powiedzmy 20 lat w wstecz nawet dalej jak ktoś ma tyle czasu bo to potężna lekturka. Więc prosze skończcie już to wyzywanie sie od dzieci neo i obywateli tajemnego stowarzyszenia onetowców i wpisujcie jakieś sensowne wiadomości z Jerez bo żeby trafić na coś przydatnego trzeba przeczytać 20 g.... wartych postów. Dziękuje.

avatar
quick B

11.02.2010 14:06

0

No włąsnie zwężone opny przednie czyli że na mniejszą powierzchnie działa taka sama siła. Proste że takie opony będą sie szybciej zużywać.

avatar
quick B

09.02.2010 11:19

0

Bardziej rozwinięte przednie skrzydło i mocniej rozbudowany korpus vhyba też nieco dłuższy.

avatar
quick B

08.02.2010 15:28

0

To wszystko idzie w złym kierunku. To nie może tak być żeby kierowca płacił za swoje starty. Aktualnie tylko najlepsi kierowcy dostaja pensje od zespołów. Taki obrót spraw nie daje szans zdolnym zawodnikom na wejście do jedynki

Przejdź do wpisu Posada Pietrowa zagrożona?

avatar
quick B

07.02.2010 12:10

0

Wspólnota brytyjska i tak ma już dwóch mistrzów świata w stawce. DC po tym co pokazał w swoich ostatnich sezonach to lepiej że dalej komentuje jedynke dla Tv. Tak dalej David

Przejdź do wpisu Davidson nie wróci do F1

avatar
quick B

02.02.2010 20:35

0

Prędzej amerykanie sie nie stawią niż Campos

avatar
quick B

02.02.2010 09:04

0

Dla Schumachera to błachostka a dla Petera to użeranie sie z komisją. Jedyna różnica to to że w Mercedesie zmiana była wewnętrzna a w drugim przypadku tzeba by zmieniac numery u kilku zespołów. CHoćby Renault gdzie na prezentacji była namalowana "11" Choć to troche nie zrozumiał czemu Sauber nie dostał zasłuzonych numerów.

avatar
quick B

02.02.2010 08:59

0

Zapowiada sie że Merce mogą być w sezonie szybkie. Michael z każdym dniem powinien być coraz szybszy. Przecież szyja go będzie coraz mniej boleć :-)

avatar
quick B

25.01.2010 21:23

0

Tor Sakir i tak był dość długi a mimo to postanowiono w F1 wykorzystać tą dodatkową partie. A takie dajmy na to Monaco? Krótki ciasny kręty. Hungaroring też jest krótkawy. To mogą byc wyścigi z duża ilością dubli.

Przejdź do wpisu Zmiany na torze w Bahrajnie

avatar
quick B

22.01.2010 15:36

0

Pietrow tyle sezonów jezdził w GP2 i i dopiero pod koniec rzeczywiście troche sie pokazał z dobrej strony. Gdyby nie ksas ruskich to już po pierwszym sezonie by sie pożegnał z tamtą serią a o jedynce nie było by nawet co marzyć dla niego. To kierowca taki jakich jest na kopy

avatar
quick B

19.01.2010 14:31

0

Ten TYPE tak ma :-)

Przejdź do wpisu USF1 Type 1

avatar
quick B

19.01.2010 14:30

0

Zaskakująca decyzja. Sauber ma teraz dwóch dobrych kierowców. Zresztą w Sauberze nigdy nie jezdzili słabeusze. Zawodnicy z tamtąd odbijali sie i robili kariery w pózniejszych sezonach w innych ekipach.

avatar
quick B

19.01.2010 14:27

0

Te dotankowane bolidy będą na pierwszych kółkach łykać opony w ogromnym tempie. Dużo bardziej będą kosztowne błędy przy zmianie kół i słynne nie odkręcające sie nakrętki. A przy dużej ilości paliwa bolidy będą zużywać chyba nieco więcej paliwa niż zakładaja zespoły.

avatar
quick B

08.01.2010 10:08

0

Skoro Berni jest tam zaangażowany w interesy Genii capital to nie są chyba tacy ludzie bez przyszłości w F1

avatar
quick B

31.12.2009 18:34

0

Licze że teraz Webber zakasuje waszych Vettelów i Alonsów i Hamiltonów. W tamtym roku troche odstawał bo nie uczestniczył w tworzeniu auta przez własną głupote i kontuzje z nia związaną. Teraz może pokazać klase jaką niewątpliwie ma.

avatar
quick B

30.12.2009 20:34

0

Punkt za najszybsze okrązenie może urozmaicić wyścig dla kierowców którzy nie jadą na punktach będą zjeżdżać trzy cztery kółka przed końcem po nowe gumki żeby jeszcze extra lap strzelić i zainkasować punkcik. Mogłoby to być ciekawe i troche emocji dla środka stawki.

Przejdź do wpisu Będą punkty za PP i FL?

avatar
quick B

18.12.2009 19:43

0

Obawy małych zespołów są całkiem sensowne że zostały by przyćmione. Tym bardziej że ekip jest aż tyle. Tak wiele sie zmieniło w czołowych zespołach.

avatar
quick B

18.12.2009 19:40

0

Kasa, kasa, kasa. Turcja to całkiem ciekawy tor. Raczej lubiany wsród tych nowoczesnych autostrad. Berniemu juz sie nie podoba bo mało skapuje do sakwy Berniego a sam sie tam pchał gad jeden

avatar
quick B

17.12.2009 10:20

0

Kurde. Ale kiszka. Liczyłem na niego w Renówce.

avatar
quick B

16.12.2009 23:50

0

Jak Michael wróci w Mercu to Rosberg będzie skazany na zamiatanie za nim kurzu. Nie tego chciał idąc tam gdzie jest. Nico teraz pewnie idzie na kolanach pod Jasna Góre wymodlić zeby Shumi nie trafił do Merca

avatar
quick B

16.12.2009 23:45

0

Usunięty

Przejdź do wpisu Oryginalny zakład na szczycie

avatar
quick B

16.12.2009 21:14

0

Usunięty

avatar
quick B

16.12.2009 21:06

0

Usunięty

avatar
quick B

16.12.2009 12:49

0

Usunięty

avatar
quick B

15.12.2009 20:50

0

Usunięty

avatar
quick B

15.12.2009 11:36

0

Czyli Lotusy będą zielone. Nie pasi mi ten kolor do tej nazwy ale jakaś odmiana ostatnim zielonym bolidem był Jaguar więc niech już bedzie.

Przejdź do wpisu Lotus zaprezentował nowe logo

avatar
quick B

15.12.2009 11:33

0

Rozszerzenie punktacji do 10-siątego miejsca jest dobre. Bo przy takim natłoku bolidów to start z odległego pola przy bez incydentalnym wyścigu nie dawałby żadnych szans na punkty i przebicie sie. Tylko że tych punktów za podium dali zdecydowanie za dużo. Punktacja powinna zaczynać sie od 12 albo 15 oczek byłoby to logiczniejsze moim zdaniem. Teraz jak komuś sie raz lapnie i w deszczowym wyścigu fuksem wygra a w reszcie startów będzie w ogonie to takim bardziej stabilnym kierowcom ale punktującym cześciej po mniej będzie w generalce ciężko znależć sie przed takimi farciażami. Poza tym to bedzie prowadzic to powstania przepaści w generalce. dajmy na to 5 czy 6 aut bedzie blisko potem 50 pkt dziura i dobiero następny kierowca

Przejdź do wpisu Haug o zmianie punkacji

avatar
quick B

02.12.2009 20:09

0

Gdyby BMW startowało w przyszłym sezonie to bym powiedział że znowu chcą Renówce podprowadzić młodego kierowce

avatar
quick B

02.12.2009 20:06

0

Ta plota o Baszu to pojawiła sie na Prima aprilis 6. Mac1602 Hiszpańska F3 to nie Euroseries czy chociaż British w Gp2 miał tam podia ale czy to o czymś swiadczy?

Przejdź do wpisu Soucek pewny awansu do F1

avatar
quick B

02.12.2009 11:27

0

Hehe to chyba w roli pomagiera (czytaj) kierowcy testowego. A F2 którą wygrał nie ma jeszcze rangi i prestiżu. Dla mnie bardziej liczące są takie seri jak GP2 WSbR 3,5 czy nawet F3.

Przejdź do wpisu Soucek pewny awansu do F1

avatar
quick B

26.11.2009 21:11

0

Nie powiedziałbym że silnik BMW był w czołówce jeśli chodzi o osiągi. Przypuszczenia co do Coswortha mogą być słuszne. W 2006 r. kiedy byli w F1 mówiło sie że to jest najmocniejszy silnik chociaż był bardzo awaryjny. Williams może być mocniejszy niż w tym roku bo nowe zespoły jeszcze nie będą umiały tego wykorzystać. Silnik Renault był w tym roku w czołówce więc można z nim walczyć o wysokie pozycje jeśli konstrukcja i przeniesienie napedu będa wydajne.

avatar
quick B

20.11.2009 17:17

0

Tak tak a Toyota zostanie postawiona w stan upadłości osiągną mase krytyczną i ulegną samounicestwieniu. conrad30 rozumiem Twoje rozgoryczenie ale mnie tu chodzi żeby dobrać sie do zadów tym facetom w garniturach którzy pierdzą w swoje skurzane fotele w szklanych biurach z klimą. Do szeregowych pracowników nic nie mam. Ale jak uczy historia za decyzje paru osób płacili głównie cywile.

avatar
quick B

20.11.2009 17:08

0

Z tym Lopezem może byc niezła zabawa bo w Europie uchodził za kolizyjnego zawodnika

Przejdź do wpisu Lopez w USF1?

avatar
quick B

20.11.2009 16:48

0

2- to jest raczej mniejszość pochodzenia meksykańskiego tak nawiasem mówiąc. 7 Di Resta to czasem nie jest w DTM? A to już nie jest aż tak turystyczna seria bo te audi i merce AMG są potężne :-) W singlesitterach też chłopak jezdził w Europie wiec pewnie coś umie. Ale liczyłem że jednak bedzie tam jezdził Andretti Speed albo Patrick

Przejdź do wpisu Lopez w USF1?

avatar
quick B

20.11.2009 16:39

0

I tak powinno być. Kara musi być na tyle dotkliwa żeby jej skutki były bardziej dotkliwe dla koncernu niż utrzymywanie zespołu. Wtedy skończyło by sie rezygnowanie ze startów w ostatniej chwili. Bo to naprawde wkurzające i byłaby to przestroga dla innych zespołów a raczej ich właścicieli bo zespoły są tu naj mniej winne.

avatar
quick B

04.11.2009 17:08

0

Kwa kwa kwa kwa Kaczka dziennikarska. Poza tym od przyszłego roku bedą duże zbiorniki na paliwo i bryły bolidów troche sie chyba rozedmą więc te konstrukcje raczej nie będą az takie zdatne.

Przejdź do wpisu Nadchodzi nowy skandal w F1?

avatar
quick B

03.11.2009 14:05

0

Ekonomicznie patrząc to nie jest takie głupie. Ale wymaga jeszcze dopracowania. I jeden warunek. Wiecej kasy dla zespołów. Bernie musiałby troche wiecej procent dochodów przeznaczyć właśnie dla tych bez których tego wszystkiego by nie było.

avatar
quick B

02.11.2009 18:26

0

Dobra mieszanka. Weteran i młokos

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu