WIADOMOŚCI

US F1 zamyka swoją działalność?
US F1 zamyka swoją działalność?
Serwis Autosport.com powołując się na źródło bardzo blisko związane z zespołem US F1 podał, że ekipa definitywnie zamknęła swoją działalność.
baner_rbr_v3.jpg


Zarówno Peter Windsor, jak i Ken Anderson nie byli dzisiaj uchwytni, aby zdementować pogłoski. Jeżeli faktycznie ekipa poddała swoje marzenia, FIA będzie musiała wkrótce podjąć ważną dla stojącego w rezerwie Stefan GP decyzję.

Zespoły US F1 oraz Campos od samego początku wzbudzały obawy Berniego Ecclestone’a. O ile Campos ma jeszcze teoretyczne szanse na pojawienie się w Bahrajnie o tyle w US F1 wszystko wydaje się kończyć w bardzo żenującym stylu.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

39 KOMENTARZY
avatar
garfield

02.03.2010 21:54

0

Tyle zamiesznia i kiszka. Dali by sobie spokój z pozerami i dali sznase komuś kto jest gotowy do sezonu (Stefan GP?)


avatar
kubex

02.03.2010 22:02

0

Mam ogromną nadzieję, że Stefan GP wejdzie do stawki. Będę im kibicował za piękną nazwę ;]


avatar
rafekf1

02.03.2010 22:02

0

Jakie to "amerykańskie" ... narobić tyle szumu ile się da, naskładać obietnic nie wiadomo ile, żeby za chwilę obudzić się z ręką w nocniku zdając sobie sprawę, że american dream to nie tym razem tylko byt w ciemnej du..e !! A Stefan czeka i czeka tak jak Sauber czekał. Oby też się doczekał.


avatar
Mikuś

02.03.2010 22:04

0

coraz cześciej w zespołach wystepuje gp brawn gp miał byc sauber gp mercedes gp i Stefan GP


avatar
luka55

02.03.2010 22:04

0

Obrzydliwe to jest. Tak to jest jak ktos mysli ze sobie stworzy zespol . Juz od jakiegos czasu wpienialy mnie informacje o tej szopce ktora odprawiali. Dziwi mnie jedynie ze AMERYKANIE nie sprostali . Chcieli miec zesol a sie tylko osmieszyli weedlug mnie . Inna sprawa ze pewnie ucieszy to Ecclestonea . No i Stefan Gp


avatar
Z.Stardust

02.03.2010 22:06

0

bedzie mi ich brakowalo. przez tyle lat dali sie poznac jako bardzo dobra, odnoszaca sukcesy, ekipa. no ale coz kryzys nikogo nie oszczedza. szkoda ze nie poprosili obamy o pomoc... zreszta mozna bylo nawet putina poprosic ale ta amerikanska duma widocznie nie dala o sobie zapomniec. stefan witam cie.


avatar
luka55

02.03.2010 22:10

0

rafekf1 zgadzam sie z toba . Moze troche odchodzimy od tematu oceniajac amerykanow . Osobiscie uwazam ich za jeden z madzrejszych narodow ale czasami wlasnie ten ich american dream . Nie wszedzie musi ich byc pelno przeciez .


avatar
rafekf1

02.03.2010 22:21

0

7.@luka55 .... Najbardziej wkurza, to że tak długo mydlili oczy o swojej rzekomej gotowości do startu, doskonale zdając sobie sprawę, że to tylko pobożne życzenia i blokując w ten sposób miejsce innym (innemu) teamom. Gdyby było inaczej, to może Stefan zaliczyłby przynajmniej jedną pełną turę testów a tak dupa blada ;(


avatar
riqoor

02.03.2010 22:26

0

Kompletna żenada :[ Taką szopkę odstawili a teraz tylko spierniczyć jak najdalej i zapomnieć. Wstyd dla Amerykańców i tyle w temacie.


avatar
ni5m0

02.03.2010 22:27

0

Ciekawe czy P.Windsor napisze jakiś tłumaczący jego i jego kolegów felieton, jak to zwykł robić w F1 Racing? ;) tam zawsze stwarzał wrażenie faceta, któremu kierowanie zespołu F1 zajęłoby czas między porannym hot-dogiem a przedpołudniowym burgerem z frytkami i dietetyczną colą, a i tak byłby w czołówce ;P ot, rzeczywistość przerosła go... wszakże musieliby przygotować amerykański bolid przystosowany również do, o zgrozo, prawych zakrętów. Nie przedłużając: STEFAN, WELCOME TO F1^^


avatar
RoninRonin

02.03.2010 22:28

0

gdyby chodzilo o inwazje na iran to by byli gotowi, ale ze w f1 rope sie spala a nie wydobywa, wiec nie sprostali jankesi


avatar
sliwa007

02.03.2010 22:30

0

A ja żałuje że ich nie będzie i nie bardzo wiem skąd taka na nich nagonka. Załatwili sobie miejsce w F1 i starali się wystartować a że nie dali rady to już inna sprawa. A Stefan to niech czeka cierpliwie do przyszłego roku!


avatar
ni5m0

02.03.2010 22:31

0

@RoninRonin - też mi to przez myśl przeszło, ale najwidoczniej Bernie i Jean nie zgodziliby się na zbombardowanie teamów lepszych od USF1 w celu wyrównania szans i niesienia (po)wolności dla wszystkich w F1 ;)


avatar
rafekf1

02.03.2010 22:31

0

11.@RoninRonin .... Dokładnie! Motywacja to podstawa ;)))


avatar
Marti

02.03.2010 22:37

0

Czyli póki co kończy się jedno z przedstawień. Na scenie zostają jeszcze Campos i Stefan.


avatar
rafekf1

02.03.2010 22:39

0

Ciekawe jak wygląda Toyota Stefana !????


avatar
Jacko

02.03.2010 22:40

0

Nie przesadzajcie z tym wstydem dla całej Ameryki, bo to przecież nie jest żaden team narodowy z poparciem rządzących. Jeżeli zbierze się kilku gości i założą np. Polish Racing Team, czy coś podobnego, to znaczy, że reprezentują nasz kraj i cały naród? Takie nazwy to tylko chwyt marketingowy, stosowany zresztą od lat na całym świecie przez róźnego rodzaju firmy.


avatar
rafekf1

02.03.2010 22:41

0

Może pokażą jeszcze w tym tygodniu. Wie ktoś coś na ten temat??


avatar
marcin20

02.03.2010 22:44

0

Więcej gadki i obiecanek cacanek niż to warte!!! Szkoda będzie Stefan GP jeśli przez nich nie wystartują w zbliżającym sezonie F1.Już nie można się doczekać pierwszego wyścigu w Bahrajnie.


avatar
luka55

02.03.2010 22:44

0

Tak jak powiedzial rafek najbardziej jest wkurzajace to ze zajmowali uparcie miejsce a dokladnie wiedzieli ze ten ich zespol to go........ a probowali wmowic ze to nie go...ale smaczny cukierek . A inni czekali bo ci przeciagali chwile w ktorej musieli powiiedziec ze zje...... sprawe na calej linii . Ktos sie tu zdziwil tej nagonce na US F1 ( tlumaczymy Uciekamy Stad F1) ale tu nie ma sie czemu dziwic . Popieram wiekszosc przedmowcow


avatar
Marti

02.03.2010 22:46

0

16. rafekf1- niewykluczone że tak jak bolid US F1 ;)


avatar
rafekf1

02.03.2010 22:48

0

21. @Marti .... no tak źle to chyba jednak nie jest ;p ;))


avatar
luka55

02.03.2010 22:50

0

Jacko w twojej wypowiedzi rowniez jest wiele racji jednak zauwaz ze nikt nie bedzie ich utozsamial przeciez z Azerbejdzanem . Co amerykanskie to amerykanskie tak jak mercedes to niemcy renault francuzi czy ferrari wlosi .


avatar
rafekf1

02.03.2010 23:00

0

[email protected] ... Ja też miałem nadzieję, że zdobędą jeszcze co najmniej jeden tytuł mistrzowski ;)


avatar
Peti_bis

02.03.2010 23:05

0

Przypomina mi to trochę sytuacje z tarcza antyrakietowa w Polsce. Przecież tak naprawdę to całe stany to kolos na glinianych nogach zasłużony po uszy. A ruskie wchodzą do F1 i lyso Amerykanom będzie.


avatar
masabitumiczna

02.03.2010 23:09

0

w stawce F1 jest miejsce dla 13 zespołów, na testach w Catalunii było ich 12, Campos/Hispania jest 13 zepołem, gdzie w takim razie miejsce dla USF1/StefanGP, czy ja dobrze rozumuje ?? może coś przekręciłem ale jakby nie licząc to jest tylko jedno miejsce...


avatar
masabitumiczna

02.03.2010 23:18

0

haha wszystko się wyjaśniło, Vettel i Webber testowali jednego dnia, stąd 12, StefanGP Welcome on board!!!


avatar
kierowca

02.03.2010 23:23

0

JEST POMYSŁ: WYSTAWIAMY ZESPÓŁ W F1 LECIMY SZUKAC SPONSORÓW, JAK SIE UDA TO JEST ZAROBEK.. A JAK NIE ZNAJDZIEMY TO TRUDNO.. A BERNIE SADZIL ZE W STANACH PARE $ ZAROBI....


avatar
Enkil

02.03.2010 23:38

0

26. masabitumiczna : na testach w Catalunii było 11 teamów a właściwie 10,5...Virgin jednak cały czas boryka się z problemami...


avatar
fabian

02.03.2010 23:47

0

Projek USF1 od początku był jak "TARCZA ANTYRAKIETOWA W POLSCE" wiele hałasu i wielkie gówno ....


avatar
GrzesB

02.03.2010 23:56

0

Już po pierwszej pogłosce o powstaniu USF1 wiedziałem, że nic z tego nie będzie... i jest to w komentarzach na tej stronie. Teraz wyszło na to, że znowu miałem rację... że amerykańce sobie jaja robią i tyle...


avatar
robtusiek

03.03.2010 09:33

0

7. luka55 amerykanie to jeden z najmądrzejszych narodów na świecie ? Chyba jeden z najbardziej zuchwałych, którym wydaje się że wszystko mogą mieć...chcą mieć Iracką ropę, ogłaszają wojnę z terroryzmem i już ją mają! Przepraszam troszkę mnie poniosło z tą ropą ;) Mdli mnie jak słyszę US F1, inni mają wkład, zaplecze, bolid co najważniejsze i czekają, myślałem że takie rzeczy dzieją się tylko w Polsce...żenada.


avatar
madzia3290

03.03.2010 10:43

0

poco bylo wogole wposzczac zespol ktiry niebyl pewny jak przez rok nieprzygotowac bolidu pozatem USFjuz zglaszajac sie powinno miec bolid a nie dopiero myslec o jego zrobeniu


avatar
madzia3290

03.03.2010 10:48

0

pozatem USFzajelo miejsce innemu Teamowi ktory mogll by Iwalczyc o punkty a nia zamykac stawke pa tak wogule czemu FIA wziela USF i campos skoro od poczayko miala do ich zastzezenia


avatar
mpkaras

03.03.2010 10:52

0

chyba za dużą wierę macie w Stefan Dream, skoro nic nie wyszło z Amerciana


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu