Zarząd BMW Sauber zakłada na Grand Prix Singapuru atak znacznie poprawionym samochodem i zaskoczenie konkurentów tempem samochodu.
Mario Theissen:"Pierwszy nocny wyścig w historii F1 w zeszłym roku był fascynującą imprezą i wytworzył spektakularne obrazy i elektryczną atmosferę. Z punktu widzenia atmosfery powiedziałbym, że Grand Prix Singapuru było szczytem sezonu. Całe odczucie o GP jest niespotykane. W zeszłym roku taktyka nie przestawiania siędo lokalnego czasu i trzymanie zegara biologicznego działającego według niemieckiego czasu opłaciła się. Dlatego też zrobimy to ponownie. Patrzymy z optymizmem na całe show, a naszym celem jest atak naszym znacznie zmienionym samochodem."
"Powodem naszych problemów z silnikiem w kwalifikacjach na Monzy był problem jakości rozrządu, a to oznacza, że nie możemy użyć tych silników ponownie. Obaj kierowcy używali w niedzielnym wyścigu jednostek ze Spa, co pozostawia im jeden nowy silnik i kilka zużytych na pozostałe rundy sezonu. Kluczowe będzie, czy będzie to wystarczające. Jeśli nie, będziemy zmuszeni skorzystać z dziewiątego silnika i przyjęcia kary przesunięcia o dziesięć pozycji na starcie."
Willy Rampf:
"GP Singapuru było szczytowe w najprawdziwszym sensie tego słowa w 2008 roku. Był to pierwszy w historii nocny wyścig Formuły 1 i bez wątpienia okazał się specjalną imprezą. Tor ma niezwykłą ilość zakrętów, więc kierowcy nie mają czasu na relaks. Co więcej, był ekstremalnie wyboisty w niektórych miejscach. Organizatorzy wzięli tą krytykę na poważnie i częściowo odnowili nawierzchnię. Przewaga wolnych zakrętów przedstawia poważne wymagania, szczególnie dla trakcji samochodów."
"Po ostatniej dużej poprawce w Walencji, do Singapuru przyjedziemy z kolejnym szeroko poprawionym pakietem. Z aerodynamicznego punktu widzenia, oznacza to nowe przednie skrzydło, mocniej podcięte boki, bardziej rozwinięty podwójny dyfuzor i zmodyfikowane tylne skrzydło. Co więcej, samochód ma także zupełnie nową skrzynię biegów. Dlatego oczekujemy kolejnego kroku naprzód."
17.09.2009 22:56
0
Stary rozrzad nowa skrzynia....juz sie boje.
17.09.2009 23:11
0
Niestety budowa bolidu F1 to nie jest proste zadanie. Okazuje się, że podczas tak ciężkiej pracy psują się elementy, które nie powinny się psuć. Mam nadzieję że dadzą Robertowi samochód pozwalający na walkę o najwyższe miejsca. Fajnie, że walczą i prowadzą prace rozwojowe. Może nawet zacznę kibicować bmw?
17.09.2009 23:32
0
No w tym GP każdy ma szanasę na zwycięstwo, trza tylko wykupić patent od Flavio B. Założę się , że ten z natury pazera był w urzędzie opatentować swój pomysł.
17.09.2009 23:53
0
''naszym celem jest atak naszym znacznie zmienionym samochodem'' - brzmi groźnie. W takim razie obstawiam że wszystkie trzy miejsca na podium przypadną BMW. Nowy pakiet jest tak dobry, że w razie padnięcia silnika wygrają wyścig choćby na pedałach.
18.09.2009 00:06
0
Już się tyle razy chwalili nowymi ulepszeniami ... oby to rzeczywiście zadziałało.
18.09.2009 00:33
0
Oni przywożą nowy pakiet ale przecież inne zespoły też nie śpią.Miejmy tylko nadzieję że im silnik nie padnie, bo o Roberta nie mamy się co martwić napewno da z siebie wszystko. BMW ma już ostatnie szanse na pokazanie się z bardzo dobrej strony. Jeżeli ten pakiet nie da obu kierowcom top 6 to dla mnie będzie oznaczać że te ich poprawki za przeproszenie gó.....o dały.
18.09.2009 01:38
0
Zupełnie nowa skrzynia biegów :D Licho nie śpi i takie słowa kuszą żeby się ta nowiutka skrzynia popsuła. Jak do tej pory nowości BMW tak nie raz kończyły :) To obstawiamy na którym kółku i Robertowi czy Nickowi ?
18.09.2009 02:20
0
Na którym kółku to ciężko zgadnąć ale co do kierowcy hmmm nie wierze żeby padła Nickowi, To w końcu Kubek ciągle psuje te bmw :)
18.09.2009 02:22
0
@7. Nawet qrza nać nie drażnij z tym obstawianiem ;/ Mam powoli dość tego sezonu w wykonaniu BMW. Powoli daje się odczuć, że nawet taczki mają lepszy pakiet aero niż ich bolidy.
18.09.2009 02:22
0
A tak na poważnie myśle, że jak im silniki nie po padają to może być naprawdę nie źle, fajnie by było zobaczyć Roberta choć raz w tym sezonie na najwyższym stopniu podium.
18.09.2009 04:24
0
bbbyku szkoda ze go nie widzales na tym stpniu podium jak mial dobry bolid wiec jak chcesz go zobaczyc w złym na najwyzszym stopniu podium
18.09.2009 06:36
0
............"będziemy zmuszeni skorzystać z dziewiątego silnika i przyjęcia kary przesunięcia o dziesięć pozycji na starcie."Teraz wiemy dlaczego w dotychczsowych kwalifikacjach, Kierowcy BMW zdobywali przeważnie miejsca poniżej 10-tego, trenowali...........
18.09.2009 06:57
0
Powodem naszych problemów z silnikiem w kwalifikacjach na Monzy był problem jakości rozrządu - dziwne że w dwóch bolidach jednocześnie ten sam problem. Wydaje mi się że BMW próbowało podrasować silniki ale coś im nie wypaliło.
18.09.2009 07:38
0
Nie rozumiem po co robili nową skrzynię biegów jeśli nie zamierzają startować ani dostarczać tych elementów w przyszłym roku ? Jakiś brak logiki. Chyba, że od dawna ją konstruowali i teraz mają ostatnie szanse na sprawdzenie. Ale i tak to jest bez większego uzasadnienia ekonomicznego. 13. pz0 - to efekt tej samej linii produkcyjnej made in nie wiadomo co ;-)
18.09.2009 07:48
0
13. pz0 Racja coś spaprali ,ale to było dawno. Teraz wzięli się za skrzynie -oj oj mam złe przeczucia (w tym roku chyba jeszcze nie zawiodła ) Zadziwiają Mnie do decyzji BMW o odejściu leżeli bykiem a teraz potrafią co dwa tygodnie coś nowego wymyślać
18.09.2009 09:27
0
2-to zaczniesz dosc wczesnie im kibicowac-jak sa sprzedani 12-glupi zart
18.09.2009 10:09
0
Przecież oni (BMW) mieli wszystko zaplanowane już dawno. Kiedy nowy pakiet, kiedy nowa skrzynia. Przed sezonem w planach było- nowa skrzynia w Singapurze i tak realizują je co do joty, jak to Niemcy z wielkich koncernów
18.09.2009 10:37
0
Już nie raz słyszelismy tą samą gadkę ;/ Wiec ja bym sie tak nie cieszyl z tych poprawek. Powinni powiedziec cos w stylu, ze maja nowy pakiet i zoabcza jak to bedzie a nie chwalą sie :P Wedlug mnie ich bolid nie spisuje sie za dobrze na takich torach. Ale kto wie, poczekajmy, zobaczymy. Gorzej jak poprawki sie okażą super, a awarie nowe dojdą. Chociaz kto wie, moze w koncu wzieli sie na serio do roboty :D W koncu nawet Kubica duzo mowil na temat poprawdek xD
18.09.2009 11:08
0
sraty_taty...poligon na testowanie części z zakurzonych półek sobie znaleźli teraz ? nie przekona mnie nagły przyrost "jaj" w tym bezjajecznym zespole
18.09.2009 11:26
0
szansa szansa szansa.... szansa na sukces....;-)
18.09.2009 14:10
0
Kiedys i tak uzyja 9 silnika.
18.09.2009 14:38
0
Chyba jednak lepiej wsadzić ten dziewiąty silnik i ukończyć wyścig niż czekać aż wybuchnie któryś z już używanych. Widzę też debilizm obecnych przepisów. Taniej chyba jest zrobić rozrząd w tym zupełnie nowym silniku jak wsadzać kolejny nowy. Jednak do durnych przepisów już zdążyliśmy się przyzwyczaić.
18.09.2009 15:04
0
pz0 "Taniej chyba .... kolejny nowy " - Chyba żartujesz ???
18.09.2009 15:09
0
Decyzja o odejściu BMW musiała być błyskawiczna. Wygląda na to, że planowali zostać jeszcze kilka lat w F1. Od 2010 roku zamrożony zostanie rozwój skrzyń biegów na 3 lata, więc pewnie to co zamontują w Singapurze to już miał być test nowych rozwiązań na przyszły sezon.
18.09.2009 15:50
0
niech powiedzą od razu ze kubica się rozbije zeby heidfled mógł wygrać a nie gadają o jakichs tam ulepszeniach
18.09.2009 17:54
0
Uważam że BMW dostało z górką od przyszłego właściciela i testują nowe części już na przyszły rok. Pewnie będzie kiszka jak zawsze
18.09.2009 18:49
0
Te poprawki ponoc są najbardziej wartościowe, więc liczę na owocne ostatnie cztery GP!!! :))
18.09.2009 19:24
0
podobno wsadzili komin z cegieł zamiast standardowego wydechu i zmienili poprzedni nos na nos jacksona
28.05.2010 22:39
0
Jaki to jest.. ten polski sponsor??
29.05.2010 08:00
0
Polski sponsor jest w McLarenie XTB
29.05.2010 12:05
0
HQ na Ogrodowej - pracowalem 2 pietra wyzej :))
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się