Pitko
Ostatnia aktywność
avatar
Pitko

30.03.2011 19:58

0

Myślę że ludzie którzy pracują w F1 doskonale umieją policzyć jaka musi być przyłożona siła pionowa żeby odpowiadała tej która jest wywołana naciskiem aerodynamicznym, więc skończcie mówić że testy są źle przeprowadzane. Zabronione jest ruchome nadwozie ale chyba tylko od strony elektronicznej? Czyli że kierowca nie ma wpływu na wysokość bolidu nad nawierzchnią żadnym przyciskiem ani nic. Ale nie wiem czy zabroniony jest taki układ że zawieszenie może się obniżyć pod wpływem nacisku aerodynamicznego (coś jak resory tylko działanie w drugą stronę) ? Uświadomcie mnie proszę.

avatar
Pitko

03.02.2011 14:21

0

Mnie to dziwnie wygląda. System ma tylko działać kiedy jesteś poniżej 1 sek za kimś? Przecież wtedy broniący się ma tylko kers do dyspozycji. Chyba że: użycie kersu w połączaniu z otwartym skrzydłem może dawać ryzyko za małego docisku i bolid odleci więc atakujący nie bedzie mógł użyć obu systemów naraz, a konstrukcja która by miała wystarczający docisk dla obu systemów spowalniałaby bolid na reszcie długości toru. Więc akcja kers vs skrzydła na prostej zakończona niepowodzeniem temu z tyłu nadal pozostawia możliwość wyprzedzenia gdyż ten będzie nadal miał pełny kers, a to już wygląda interesująco.

avatar
Pitko

26.10.2010 19:42

0

Udeżenie nie było silne. Webebr wręcz przeciwnie skręcił kołami żeby wrócić na tor. Ale moim zdaniem nie tak jak tutaj piszą w celu wyeliminowania przeciwnika. Wyglądało to jak próba dojechania na impecie do szczyt zakrętu żeby wykręcić i jechac dalej.

Przejdź do wpisu Berger posądza Webbera

avatar
Pitko

14.03.2010 17:51

0

Eh... i przez problem u vetela typowanie szlag trafił :D a miałbym pierwszą 3 dobrze :) A co to wypadku z Kubicą wg mnie to nie wina Sutila tylko przypadek z powodu Webbera. Taki dym jaki tam sie stworzył po prostu nie dał szans na to żeby ktoś komuś nie wjechał w bolid. Pech chciał że to Sutil wjechał w Roberta ale nie widze w tym jego winy. A bolid ma potencjał bo z 21 na 11 to ładny wynik nawet jak na to że przeciwnicy nie za wymagający.

avatar
Pitko

14.01.2010 12:14

0

Pomysł wcale nie jest najgorszy. Zgodze się że 5 razy to za dużo ale 3 fakt byłby to ok. Nie bierzecie wszystkiego pod uwagę. Owszem PP po starcie wykorzystuje max skrótów i leci na luzie. A to promuje zdobywnie PP - chcieliście walke w kwalifikacjach to teraz by była. Skrót użyty do wyminięcia dużo wolniejszego przeciwnika to dobra zagrywka. Jeśli natomiast chce się go użyć w walce z przeciwnikiem o podobnej szybkosci to on zrobi to samo i obaj zużyją w ten sposób skracaine. Może się okazać że zostawienie sobie 1 skrótu na koniec może dać pozycje na podium. Byłby to kolejny element strategii ale tym razem dobieranej na bierząco przez kierowców.

avatar
Pitko

23.12.2009 12:15

0

A ja uważam odwrotnie. Jeśli ten sezon MS nie pójdzie to nikt nie uzna że to jego wina i jego porażka. Wszyscy stwierdzą: "miał długa przerwę" "widocznie jeszcze nie wszystko po wypadku ok" "samochód nie był tak dobry jak się spodziewaliśmy" Jeśli tylko MS będzie na tyle mądry zeby po 1 nieudanym sezonie odejść. Bo 2 złe sezony już mogą przyćmić jego piękną karierę. Mimo wszystko życzę mu powodzenia. Myślę że da radę być w top5 kierowców na koniec kwalifikacji.

avatar
Pitko

08.12.2009 05:09

0

Co bardzo ważne i jets to podane w artykule "Nagrodę tę wcześniej otrzymywali tacy kierowcy, jak Jenson Button a także będący już na emeryturze David Coulthard." Chłopak po testach może zostać doceniony i wzięty do F1 przez jakiś zespół. Wszystkiego dobrego :)

avatar
Pitko

30.09.2009 17:37

0

Jak dla mnie dobra decyzja. Obaj kierowcy się dobrze zapowiadają i za 3 sezony mogą być bardzo wartościowi. Wtedy może zobaczymy równą walkę prawie wszystkich zespołów.

avatar
Pitko

25.09.2009 16:37

0

Ciekawe by było gdyby obaj kierowcy mieli identyczną sytuację. Tyle samo pkt zwycięstw 1,2,3 miejsc... po ilosci 4 miejst wtedy by dochodzi o mistrzostwo czy dali by obu tytuł :D

avatar
Pitko

18.09.2009 01:38

0

Zupełnie nowa skrzynia biegów :D Licho nie śpi i takie słowa kuszą żeby się ta nowiutka skrzynia popsuła. Jak do tej pory nowości BMW tak nie raz kończyły :) To obstawiamy na którym kółku i Robertowi czy Nickowi ?

avatar
Pitko

14.09.2009 16:41

0

teraz Brawnom wystarczy 8 pkt na wyścig żeby mieć majstra w konstruktorku i nawet przy tych 8 pkt jesli 6 by zdobywał Przycisk to ma też i on zagwarantowanego majstra. Może to nie jego zasługa ale zbyt ładnie zaczął sezon żeby nie zdobył mistrzostwa. Choć chciałbym aby Baricello za te wszystkie lata dostał nagrodę i żeby to on wygrał ;)

avatar
Pitko

07.09.2009 22:59

0

@ masabitumiczna Brawn to była Honda i pracowali dużo wczesniej nad bolidem. Gdyby Honda wiedziała jak dobry bolid zbudował jej zespól to by się nie wycofali ;)

avatar
Pitko

04.09.2009 14:57

0

Wszyscy się zastanawiają kto gdzie idzie itd. Ferrari jest obsadzone MCL ma 1 miejsce bo Koval odejdzie FI ma 1 miejsce po Fisico BGP wysłało ofertę? zamiast kogo? Obaj ich kierowcy są teraz w czołówce i nie zadzową, pewnie będą mieli mistrza konstruktora wiec nie wiem po co zmieniać kierowcę? Wiliams nie będzie chciało oddać Rosberga i zaoferują mu taki kontrakt zeby został wkocńu maja kasę za trzymanie Nakajimy A jeszcze będą nowe zespoły nie będe zdziwiony jeśli nie będą pilnować końca stawki ^^

avatar
Pitko

22.08.2009 00:53

0

Może chciał powiedzieć "w charakterze kierowcy testowego" :P

avatar
Pitko

01.08.2009 01:17

0

Z jednej strony są treningi i niby nie potrzebne są Szumiemu testy. Ale każdy z kierowców w stawce testował gotowe bolidy na start sezonu. Jakim mistrzem by Szumi nie był to 3 treningi nie pozwolą mu najpierw na zrozumienie auta a potem odpowiednie ustawienie go. Uważam że FIA powinna się zgodzić ale z warunkiem nietestowania nowych elementów. Tak by testy były tylko dla kierowcy, a nie dla zespołu.

avatar
Pitko

21.07.2009 22:34

0

Hamilton i Rosberg w mcl. To byłaby dobra para. Hamilton ryzykownie i agresywnie, niby jako lider. Rosberg rozważnie ale bardzo szybko, niby w cieniu. I nie zdziwiłbym się gdyby Rosberg ze swoją zachowawczością ale w swoim szybkim tempie zdobywał pkt na równi z Hamiltonem lub i wiecej od niego :)

avatar
Pitko

19.03.2009 20:18

0

Jak to w kogo bedzie wjeżdżał ^^? W tych których powinien dublować ;)

avatar
Pitko

17.03.2009 18:19

0

Była mowa ze dyfuzor BrawnGP może być ak zrobiony że zwiększa docisk tylnej osi. Jeśli to prawda i jeśli takie zastosowanie jest zgodne z regulaminem to realne sa takie osiagi i to BrawnGP może wygrywać w tym roku ;)

avatar
Pitko

17.03.2009 15:40

0

No tak świetnie. Ktoś wygra połowe wyścigów i wiecej moze nie jeździć bo po co kase marnować. A inny kierowca który wszystkie GP skończy na 2 miejscu miałby więcej pkt niz zwyciązca...ta decyzja jest TRAGICZNA!

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu