WIADOMOŚCI

McDonald's został regionalnym sponsorem Formuły 1
McDonald's został regionalnym sponsorem Formuły 1
Firma McDonald's została regionalnym sponsorem Formuły 1 i będzie obecna podczas wyścigów organizowanych w Ameryce Łacińskiej.
baner_rbr_v3.jpg

Jedna z najbardziej znanych na świecie restauracji fast foodów podpisała kontrakt z królową sportów motorowych.

W myśl umowy ikonicznie żółte logo pojawi się podczas wyścigów rozgrywanych w Ameryce Łacińskiej czyli podczas Grand Prix Miasta Meksyk i GP Sao Paulo w Brazylii.

Strategiczne partnerstwo ma wzmocnić regionalną obecność McDonald's na rynku i pomóc dotrzeć do zdywersyfikowanego grona odbiorców, a jednocześnie wspierać globalny zasięg Formuły 1, która zyskała kolejnego ważnego sponsora regionalnego.

"To zaszczyt dołączyć do marki, z którą łączy nas tak wiele wartości, takich jak precyzja, praca zespołowa i doskonałość, które są podstawą naszego codziennego życia. Bez wątpienia ta współpraca zapewni nam niepowtarzalną okazję do wspólnego tworzenia chwil. Niezapomnianych dla wszystkich naszych klientów i fanów" mówił Santiago Blanco, menadżer marketingu z Arcos Dorados.

Z ramienia F1 nową umowę skomentował Johnny Haworth, dyrektor ds. sponsoringu i umów komercyjnych: "Formuła 1 ma długą tradycję w Ameryce Łacińskiej, dlatego jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z tak kultową marką, jak McDonald’s, aby jeszcze bardziej wzmocnić nasze więzi z fanami w tym regionie. Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z nimi, dzięki działaniom cyfrowym i inicjatywom w restauracjach, aby w innowacyjny i wpływowy sposób przybliżyć świat F1 zarówno obecnym, jak i przyszłym fanom."

McDonald to globalna sieć fast foodów rozpoznawana przez charakterystyczne żółte logo. Została utworzona w 1940 roku w Kalifornii. Obecnie rozrosła się do potężnych rozmiarów, posiadając przeszło 36 000 restauracji w 119 krajach.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

5 KOMENTARZY
avatar
voyteck92

06.03.2024 08:09

0

Wszystkie przeróbki spasionych kierowców z instagrama idealnie by pasowały do reklamy :))


avatar
mm27m

06.03.2024 10:09

0

...i kierowczyń ;)


avatar
tytus83

06.03.2024 12:03

0

Sponsor adekwatny do regionu. Jeszcze tylko Coca-Coli brakuje.


avatar
Mcin

06.03.2024 20:43

0

Mcdonalds zaczął też sponsorować Ligue1.


avatar
jack22

06.03.2024 21:47

0

czyli fajek reklamować nie wolno, alkoholu nie wolno, ale trujące niezdrowe jedzenie wolno :)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu