WIADOMOŚCI

Harmonogram Williamsa na 2. turę testów zimowych
Harmonogram Williamsa na 2. turę testów zimowych
Williams podał harmonogram pracy swoich kierowców podczas 2. tury testów pod Barceloną. Robert Kubica pojawi się na torze w środę i w piątek.
baner_rbr_v3.jpg
Druga tura testów zimowych potrwa od wtorku (26.02) do piątku (1.03). Będą to ostatnie jazdy przed GP Australii, które w połowie marca rozpocznie rywalizację w mistrzostwach świata.

Williams nie powinien już mieć takich problemów jak podczas pierwszej tury, kiedy to opuścił 2,5 dnia.

Pierwotnie w ekipie z Grove testować miało trzech kierowców, czyli Kubica, Russell i Latifi. Kanadyjczyk nie pojawi się jednak na torze, ponieważ Robert i George mają już i tak mało czasu na przygotowanie się do sezonu Formuły 1.

W stosunku do 1. tury jest jeszcze jedna zmiana. Tym razem kierowcy nie będą dzielić między sobą czasu na torze. Kubica i Russell dostaną po dwa, pełne dni w samochodzie.

Należy pamiętać, że rozkład jazd może jeszcze się zmienić, jeśli zespół uzna, że jest to konieczne.

Harmonogram Williamsa:
Wtorek, 26.02 - George Russell
Środa, 27.02 - Robert Kubica
Czwartek, 28.02 - George Russell
Piątek, 1.03 - Robert Kubica

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

14 KOMENTARZY
avatar
Retrato1989

25.02.2019 12:36

0

Trzymam kciuki, oby tym razem obyło się bez opóźnień. Ktoś wie ile okrążeń wykręcili w piątek podczas dnia filmowego?


avatar
Mat5

25.02.2019 13:16

0

Dla Williamsa będą to naprawdę ważne 4 dni, jeśli chcą chociaż częściowo nadrobić zaległości do reszty. Teraz powinno być już tylko lepiej i oby tak było, bo gorzej już być po prostu nie może.


avatar
Jacko

25.02.2019 13:24

0

@1. Retrato1989 Można zrobić maksymalnie 100 km, a to wychodzi jakieś 20-21 pełnych okrążeń. Podobno wykorzystali pełną pulę na dwóch, wiec wychodzi ~ 10 okrążeń na kierowcę. O ile robili w ogóle pełne okrążenia, bo to nie jest konieczne. ale przy ich zaległościach pewnie tak było.


avatar
HeksonPL

25.02.2019 15:46

0

No to już jutro zobaczymy jak to będzie wyglądać :D! Oby było dobrze!


avatar
Amnes

25.02.2019 16:24

0

@2 a jak nie wyjadą wcale to nie będzie gorzej?


avatar
Frytek

25.02.2019 16:38

0

@5 to fakt, może być gorzej. A jak idziemy w tym kierunku to jeszcze ciekawiej by było gdyby mieli tylko jeden bolid na wyścig. Połowę by jechał jeden i połowę drugi. Ciekawie by wyglądał pitstop


avatar
czarnyyy30

25.02.2019 17:07

0

@6. Nie kracz ????


avatar
Raptor202

25.02.2019 17:26

0

@6 A potem do klasyfikacji liczone po połowę punktów jak Fangio....a nie, przecież oni nie będą kończyć w punktach.


avatar
saint77

25.02.2019 17:46

0

Nie wiem kto podjął taką decyzję odnośnie harmonogramu ale dobrze, że zaczął myśleć o zespole.


avatar
Mat5

25.02.2019 20:31

0

@10 myślę, że taki układ jest jak najbardziej sensowny. Kubica i Russell będą mieli po dwa dni testowe ''dla siebie'', obaj panowie będą mogli lepiej zapoznać się z samochodem, bo przez ostatnie 1,5 dnia zbyt wiele sobie nie pojeździli. A im więcej zrobią kilometrów, tym więcej wyciągną wniosków.


avatar
XandiOfficial

25.02.2019 21:15

0

Pewnie odpuścili sobie jeżdżenie za osobówką i kręcenie tych ujęć tylko kręcili wszystko z boku. 10 okr. na kierowcę o ile tak było a nie wydaje mi się to nic. Ten dzień filmowy nie dał im tyle ile dał innym zespołom bo to, że auto chodzi i hamuje to wiedzą już. Oczywiście cieszę się, że go wykorzystali bo lepiej robić coś aby działało na jutro. Wydaje mi się, że teraz lepszą właśnie opcją byłoby aby jeden kierowca miał cały dzień. Niektórzy mówią, że lepiej jest mieć 2 dni pełne niż 4 dni po połówce. Z jednej strony robisz własny program zespołu i masz czas na siebie jako kierowca. Z drugiej codziennie wchodzisz do bolidu i jak to w zwyczaju z dnia na dzień jest lepiej po każdej nocy gdy wszystko sobie przemyślisz co i jak robić. Mam nadzieję, że mają już teraz przygotowany plan. 9:00 wyjeżdżają z garażu i mają rozplanowaną każdą godzinę, części przyszykowane, bolid już rano gotowy przed 9:00 i aby nabić te kilometry. Oni muszą zaczynać od twardszych opon gdy rywale będą przechodzić na najszybsze miesznaki chyba, że skrócą wszystko. 460-80 to jest minimum ile okr. powinni zrobić przez te 4 dni.


avatar
masmisbl

25.02.2019 21:53

0

Byle maszyna nie zawiodła, to powinno być dobrze. Gorzej niż w zeszłym sezonie być nie może, prawda? ;-)


avatar
WDrake

25.02.2019 21:58

0

Jak mają na max wykorzystać każdy dzień. To powinni go dzielić na pół i każdy po ok 80-100 okrążeń


avatar
turismo

26.02.2019 01:38

0

@13 - i tracić czas na dostosowanie fotela, zmiane kierownicy, ustawień samochodów, naklejek numerków na bolidzie itd? Bez sensu, lepiej i wydajniej w tą przerwe obiadową naprawdę zjeść obiad i wrócić na 14, z tym samym kierowcą i z tymi samymi ustawieniami kontynuować pracę rozpoczętą rano.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu