WIADOMOŚCI

Pirelli podaje mieszanki opon na kolejne wyścigi sezonu
Pirelli podaje mieszanki opon na kolejne wyścigi sezonu
Firma Pirelli jeszcze przed przerwą wakacyjną zdecydowała się poinformować jakie mieszanki opon wybrała na wyścigi w Belgii, we Włoszech i w Singapurze.
baner_rbr_v3.jpg
Włoski producent ogumienia w tym roku na tor Spa-Francorchamps przywiezie miękką i średnią oponę P Zero, które jego zdaniem powinny najlepiej sprostać wysokim wymaganiom toru, jak i zmiennej, ardeńskiej pogody.

Na „świątynię prędkości”, słynny tor Monza, Pirelii zdecydowało się wybrać dwie najtwardsze opony, które sprostają dużym przeciążeniom podczas ostrych dohamowań.

Jako, że Singapur to uliczny tor, Pirelli wzorem Monako postanowiło dostarczyć ekipom dwie najbardziej miękkie opony, gwarantujące kierowcom największą przyczepność.

Wybór mieszanek opon Pirelli w sezonie 2014:
1. GP Australii - miękkie i średnie
2. GP Malezji - średnie i twarde
3. GP Bahrajnu - miękkie i średnie
4. GP Chin - miękkie i średnie
5. GP Hiszpanii – średnie i twarde
6. GP Monako – super miękkie i miękkie
7. GP Kanady – super miękkie i miękkie
8. GP Austrii – super-miękkie i miękkie
9. GP Wielkiej Brytanii – średnie i twarde
10. GP Niemiec – super-miękkie i miękkie
11. GP Węgier – miękkie i średnie
12. GP Belgii – miękkie i średnie
13. GP Włoch – średnie i twarde
14. GP Singapuru – super-miękkie i miękkie

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

6 KOMENTARZY
avatar
fanAlonso=pziom

24.07.2014 16:11

0

Pirelli naprawdę upadło na głowę takie same opony w ten weekend i na SPA ? już drugi raz z rzędu na węgry nie przywożą dwóch najbardziej miękkich mieszanek które jakoś dawały radę tydzień temu podczas upału w niemczech


avatar
PanPikuś

24.07.2014 17:07

0

@1 Z Hungaroringiem jest trochę inaczej niż z Hockenheimem. W Niemczech występują stosunkowo długie odcinki między zakrętami lub zakręty nie są nadzwyczaj obciążające dla opon. Inaczej sprawa ma się z torem na Węgrzech, gdzie jedyną prostą gdzie opony da się schłodzić jest prosta start-meta ( ew prost między zakrętami 4-6 ) Powoduje to przyspieszony graining i zużycie ogumienia. Stąd nie przywozi się tam najmiększych mieszanek, chyba, że ktoś lubi wyścig na 4 pitstopy.


avatar
PiotrasLc

24.07.2014 18:17

0

Nie wiem czy na Włochy opony nie będa za twarde


avatar
fanAlonso=pziom

24.07.2014 18:46

0

2. bridgestone przywoziło tam najbardziej miękki zestaw i pirelli początkowo chyba też np. w 2011 r


avatar
PanPikuś

24.07.2014 20:08

0

@4 Bridgestone podchodziło trochę ina


avatar
PanPikuś

24.07.2014 20:12

0

@4 Bridgestone podchodziło trochę inaczej do tematu. Oni mieli tylko 2 oznaczenia nie ujawniali aż tak jakie mieszanki przywożą, Z kolei Pirelii w 2011 miało najtwardsze gumy w swojej historii w XXI wieku.Do 2013 tworzyli co raz bardziej miękkie ogumienie. Dopiero w tym roku zmieli podejście. Przepraszam za post numer 5. Błąd w obsłudze klawiatury :)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu