WIADOMOŚCI

Barrichello: wrócę w przyszłym sezonie
Barrichello: wrócę w przyszłym sezonie
Po wywalczeniu podczas wczorajszych kwalifikacji jednej z najlepszych w tym roku pozycji startowych, Rubens Barrichello z pewnością liczył na lepszy wynik w swoim domowym wyścigu. Brazylijczyk przyznaje, że miniony sezon nie należał do udanych, wyrażając jednocześnie przekonanie o powrocie za stery bolidu F1 w przyszłym roku.
baner_rbr_v3.jpg
Rubens Barrichello
„Myśleliśmy, że spadnie dziś deszcz, dlatego zdecydowaliśmy się na długi pierwszy bieg. Ruszałem pod górkę, a ponieważ było sucho, spadłem na tył stawki. To był przyjemny wyścig, ale jeszcze nie dysponowaliśmy bolidem pozwalającym na finisz w strefie punktowej. Chciałbym całemu zespołowi podziękować za tegoroczną ciężką pracę. To był dla nas trudny sezon, ale wspólnie naciskaliśmy. Podczas całego weekendu sporo się o tym mówiło, ale wydaje mi się, że wrócę w przyszłym sezonie”.

Pastor Maldonado
„Start był dla mnie udany dopóki nie straciłem pozycji w walce o miejsce na torze. Nasze tempo podczas wyścigu ogólnie było niezłe, ale ustawienia tylnego skrzydła nieco wstrzymywało nas na prostych. Wyścig zakończyłem po wyprzedzeniu Senny na 26 okrążeniu. Samochód był za bardzo nadsterowny i po prostu straciłem nad nim kontrolę”.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

29 KOMENTARZY
avatar
Samurai_Hideto

27.11.2011 21:42

0

nie wrocisz dziadku bo nikt juz Cie nie chce, chyba ze HRT albo Marussia


avatar
ELtech

27.11.2011 21:46

0

Ktoś stawkę zamykać musi , niech to będzie Rubens bo jakoś go lubie


avatar
Święty

27.11.2011 21:47

0

1. Nie wiesz co mowisz czlowieku. Rubens ma ogromne doswiadczenie i jezeli jakis zespol bedzie chcial doswiadczonego kierowcy a nie wylacznie pay-drivera a jednoczesnie nie bedzie go stac na zaplacenie grubej kasy tak jak równie podstarzałemu Nickowi to mysle, ze Rubens bedzie jak znalazł. A prawda jest taka ze ostatnie 3 sezony był wyraźnie lepszy od swoich partnerów w zespole - czyli Nakadżimy, Niko H. i wenezuelskiej gwiazdy - Pastora.


avatar
waterball

27.11.2011 21:49

0

Gdzie on pod górkę startował ! Jeden geniusz w stawce miał długą jedynkę ! Niestety po raz ostatni w sezonie (karierze) Rubens pokazał, że niezły wynik kwalifikacji można zepsuć beznadziejnymi ustawieniami, fatalnym startem potem kiepską jazdą przeplataną marnymi pit-stopami. A ja jestem kibicem Williamsa i taka kombinacja mnie okropnie w....a!


avatar
saint77

27.11.2011 21:53

0

Tego ci Rubens życzę:) @1. Samurai_Hideto: nieładnie, ten "dziadek" potrafi o wiele więcej niż niektórzy pay-driverzy z Witalijem na czele.


avatar
TomBMW

27.11.2011 21:56

0

A ja uważam że, czterech Brazylijczyków w F1 to chyba za dużo?


avatar
TomBMW

27.11.2011 21:58

0

Przepraszam, trzech.


avatar
Luk141

27.11.2011 21:59

0

kończ waść....


avatar
luka55

27.11.2011 22:08

0

Można narzekać na Rubensa . Ale to bardzo dobry kierowca . Nie zaliczam go do ścisłej czołówki ale jest to solidny driver z ogromnym doświadczeniem . Tak jak słusznie prawi saint 77 jest o niebo lepszy od niektórych płatników ale nie tylko.


avatar
Grzesio22

27.11.2011 22:10

0

Moim zdaniem Rubens powinien byc w następnym sezonie w stawce


avatar
SubBartez

27.11.2011 22:28

0

@6. Już wole od 3 w góre brazylijczyków niż 5 niemców ;). Rubens wnosi dusze lat 90 do formuły, jeśli zniknie on i Schumacher z formuły to to już nie będzie to samo, minie pewien rozdział :)


avatar
seb_1746

27.11.2011 22:29

0

chociaż jest mi w sumie prawie obojętne, czy Rubens będzie jeździł w przyszłym sezonie; to ci, co go krytykujecie powinniście zauważyć, że skoro przetrwał tyle sezonów to ktoś go chciał zatrudniać, także świadczy to dobrze o jego umiejętnościach, wiedzy, czy też doświadczeniu


avatar
athelas

27.11.2011 23:30

0

Rubens zasługuje na ten fotel. Bardziej niż debiutanci... ilu dobrych kierowców przyszło do F1 w ostatnich latach? Rosberg, Kubica, Vettel, Hamilton, Hulkenberg, no może jeszcze Kobayashi... no to tyle co pamiętam. To jest straszne, że jeden z nich (Hulkenberg) nie może znaleźć miejsca w F1 (bo wierzę, ze Robert problemu z tym nie będzie mieć), kiedy jeżdżą tacy jak Petrov, czy inni, którzy płacą za występy jak Perez, Maldonaldo czy Senna... Może nie są jacyś bardzo źli, może coś potrafią - ale rewelacji żadnej nie ma. Nie ma tego błysku. Takie Heidfeldy od poczatku do końca. Po prosty jechać. I jak słyszę, że wszyscy wolą ich od Rubensa czy Michaela, to mnie krew zalewa. Nie ma wielu młodych kierowców z prawdziwym talentem. Na pewno nie tylu, zeby dla starych wyg zabrakło miejsca w F1. Problemem z brakiem miejsca dla młodych nie jest Barichello ani Schumacher ani Trulli... problemem F1 są paydriverzy, to oni wygryzają tych naprawdę dobrych. Ja Rubensa chętnie pooglądam w przyszłym roku, Schumachera także. Twierdzę, ze w latach 80. i 90. F1 była lepsza, a kierowcy to taki powiew tamtych lat. Tak więc Rubens do boju i widzimy Cię na torze za rok!


avatar
pjc

28.11.2011 00:26

0

Jestem pewien ,że Rubens zostanie w stawce. Tacy kierowcy są na wagę złota. Mają ogromne doświadczenie a tego poszukuje wiele ekip.


avatar
belzebub

28.11.2011 02:52

0

13. Zgadzam się z Tobą, fakt Barichello ma duże doświadczenie, a to zespół nie potrafi tego wykorzystać, to już inna sprawa. Niemniej szkoda by było, jakby Barichello miałby jeździć w gorszym bolidzie w przyszłym sezonie, jeśli Williams go nie wyrzuci, to czy podniesie się z kolan? Jeśli o mnie chodzi, to żal mi było, gdy jeździł z Schumim, robił tylko i wyłącznie za chłopca do bicia. Dlatego uważam, że jeśli miałby już jeździć to w porządnym i mocnym zespole, tak jak to było w Brawnie w 2009 roku.


avatar
Samurai_Hideto

28.11.2011 11:03

0

Jak Rubens to zostanie to nici z Raikkonena....


avatar
Rudolf50

28.11.2011 12:45

0

@ 13 prawda, nie patrzy się na umiejętności tylko na kasę, wiadomo 4 najlepsze zespoły mają kierowców reszta woli mieć tych płacących, a na szczęście jest jeszcze TR gdzie RB testuje swoich kierowców, te HRT czy Marusia powinny być sprzedane zespołom z Topki albo niech Ci najlepsi mają po 4 samochody


avatar
Gosu

28.11.2011 13:59

0

Rubens podchodzi do wyścigów jakby dalej był "głodny" ścigania. Wygląda na to, że dalej jest konkurencyjny i doświadczony jak nikt inny. Niewątpliwie jest łakomym kąskiem dla zespołów, lecz czy znajdzie zatrudnienie w przyszłym sezonie ?


avatar
hellsamurai4

28.11.2011 16:02

0

Rubens musi odejsc ! ale nie tak :)


avatar
Skoczek130

28.11.2011 18:25

0

@Święty - HAH, nie przekonałeś mnie do swoich wypocin. Zresztą Twoja wiedza jest nikła, skoro według Ciebie Barrichello jeździł z "Nakadżimą". ;] Rubens był lepszy od Hulka, ale już tak różowo nie było z Pastorem. Wenezuelczyk był lepszy, jak przegrywał to minimalnie. Chodzi oczywiście o kwalifikacje, bo maszyna była po prostu zbyt słaba na realne punkty (gdyby Hamilton, miałby dwa razy więcej punktów od Baricza). Baricz ma już swoje lata, nie ma wsparcia finansowego, a jak widac, bez tego nawet jego doświadczenie na niewiele pomoże. Jeżeli nie znajdzie posady w Williamsie, to nie znajdzie jej nigdzie. W LRGP Pietrowowi partnerowac będzie Grosjean. W zespole z Grove z Pastorem ścigac się będzie Sutil. Dziś Marussia ogłosił Charlesa Pica partnerem Glocka. HRT kompletnie odpada - mają już doświadczonego drivera, a drugim będzie najprawdopodobniej Liuzzi, który ma kontrakt i raczej nikt go nie rozwiąże (zespół na to nie stac!). Tak więc widzisz, że szanse na dalsze starty Rubinho ma mizerne. Życzę mu jak najlepiej, bo nawet go lubię, ale wątpię, by jego kariera mogła byc kontynuowana. ;]


avatar
Skoczek130

28.11.2011 18:29

0

@athelas - nie mogę z Tobą zgodzic. Taki Perez ma ogromny potencjał i w przyszłym roku, jeżeli Sauber wreszcie będzie potrafiło rozwijac swą konstrukcję, pokaże swoją klasę. F1 musi miec przepływ! Dziadki muszą odchodzic, to częśc gry. Rubens tylko się stacza, kontynuując karierę, jednocześnie blokuje miejsce dla młodych zawodników. Piszesz, że Hulk jest świetny (ja też tak uważam), a o Pastorze piszesz jak o beztalenciu, mimo że napsuł więcej krwi Brazylijczykowi od Niemca. Obaj zasługują na angaż, natomiast Rubens na emeryturę. To samo tyczy się Schumachera i Trullego. Pora ustąoic! ;)


avatar
Samurai_Hideto

28.11.2011 19:22

0

od Schumachera sie odczep :>


avatar
seb_1746

28.11.2011 19:56

0

Skoczek130 - powtarzasz się człowieku aż do znudzenia, pod wieloma artykułami wypisując w kółko kierowców, którzy powinni odejść, to typowe dla niektórych fanów Vettela - zapatrzenie na swojego idola i krytykowanie innych. Zapomniałeś napisać o tym, że Webber powinien też odejść, bo już nie raz o tym pisałeś


avatar
Skoczek130

28.11.2011 20:30

0

@Samurai_Hideto - jeżeli Tobie podoba się jeżdżący posąg, w porządku. Ale jeżeli o mnie chodzi, moim zdaniem blokuje miejsce kierowcom z perspektywami. Wcześniej rajcowała mnie obecnośc wielkiego mistrza w stawce. Teraz uważam, że jednak był to głupi pomysł. Mam nadzieje, że Michael stanie jeszcze na podium, ale sezon 2012 niech będzie jego ostatnim! @seb_1746 - tylko pod artykułami na temat przyszłorocznej stawki. ;) Jeżeli chodzi o Webbera, to chciałbym na jego miejscu juniora RB - najlepiej Buemiego. Mark także nie należy do najmłodszych, a w kolejce czeka kilku zdolnych. Australijczyk po prostu blokuje dla nich miejsce, dlatego też liczę na to, że będzie sezon 2012 będzie dla niego ostatnim w RBR. P.S. Kibicowałem Webberowi w 2010, a nie Vettelowi. Kangur nie ma jednak szans na walkę o majstra z Sebą. Dlatego też wolałbym drugiego młodego w RBR.


avatar
seb_1746

28.11.2011 20:42

0

24. Skoczek130 - dziwna logika, ciekawe czy jakby Webber zaczął wygrywać w przyszłym sezonie, to Vettel może musiałby odejść..??? - a czym jest wg. ciebie niby to blokowanie miejsc ??? to jest biznes i zespoły wybierają opcje jak najbardziej dla siebie korzystne; a już głupotą jest pisanie że niby młodzi zawodnicy nie mają szans na zaistnienie w F1, ciągle się pojawiają jacyś nowi. Ci starsi pozostali tak długo w F1 ze względu na to, że wygrali konkurencje z innymi, jak by byli słabi to już dawno by nie jeździli.


avatar
luka55

29.11.2011 10:52

0

Skoczek 130 Też dziwni mnie ta Twoja logika dotycząca zajmowania miejsc . Ale odpisywałem Ci już w tej kwestii w przypadku tematu Mercedesa więc nie będę się powtarzał. Moim zdaniem to pierwszymi którzy zajmują miejsca to pay-driverzy ( no może nie wszyscy) no ale tak też być musi wiadomo czym rządzi F1.


avatar
F1fan21

29.11.2011 16:47

0

3. Chwila, zgodzę się, że Rubens był i jest lepszy od Maldonado, ale od Nico Hulkenberga?! Hulkenberg zdobył PP w Brazyli, no i gdy zebrał już trochę doświadczenia, jeździł lepiej niż Rubens. Niewiem, skąd wziąłeś Nakajime jako zespołowego partnera Rubensa w Williamsie


avatar
Święty

29.11.2011 21:02

0

Rubens był lepszy od Hulkenberga w 13 wyścigach na 19 w sezonie. Od Pastora w 11 na 19, jednak w 2ch wyścigach obaj kierowcy nie dojechali do mety. Mysle, ze to Rubensa w zlym swietle nie stawia.


avatar
Skoczek130

29.11.2011 23:08

0

@seb_1746 i @luka55 - jest wielu młodych kierowców, którzy zasługują na posadę w F1, a nie mogą do niej wejśc, ze względu na blokowanie miejsca przez zawodników starszej daty. Za Rubensa może wejśc Sutil, który ma jeszcze przed sobą wiele lat startów w F1. A co ma Rubens?? Rok startów więcej bez sukcesów?? Moim zdaniem to zwykłe blokowanie miejsca. Ale to jest moje zdanie. Według mnie zespół po sezonie 2012 powinien zakontraktowac jednego z juniorów na miejsce Webbera. Po to chyba trzymając ten drugi zespół, aby miec z nich korzyści, co nie?? ;) @Święty - ma większe doświadczenie od nich, więc raczej powinien lepiej rozumiec maszynę i szybciej jeździc. Zarówno Pastor, jak i Nico są jednak młodzi i zasługują na posadę w F1. Dziwię się więc, że młody kierowca, uczący się w F1, powinien byc wyrzucony, a zespół ma zostawic "dinozaura", z którym nie można przecież wiązac długoterminowych planów. Takie rzeczy wiążę się z perspektywicznymi zawodnikami, czyli młodymi! Ze starszymi nie ma to sensu. Rozumiem - jesteście tradycjonalistami, wolicie doświadczonych. Ja jednak wolę zmianę warty, ponieważ starsi nic nie wnoszą na dobrą sprawę do stawki, poza zwiększeniem średniej skali wieku. Natomiast młodzi są przyszłością! Nie musicie się ze mną zgadzac - to moje subiektywne zdanie. ;)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu