Kierowcy BMW Sauber cieszą się na wizytę w nowym dla Formuły 1 kraju. Nick Heidfeld zwraca także uwagę na możliwe problemy z położona niedawno ostatnią warstwą asfaltu.
Kamui Kobayashi„Jestem bardzo podekscytowany podróżą na następny wyścig! Po wyścigu w Suzuce jestem jeszcze bardziej zmotywowany. Pojechałem prosto do Tokio i pozostaję tam do czasu wyjazdu do Południowej Korei. Miałem kilka obowiązków promocyjnych i marketingowych, ale także trochę czasu na odpoczynek i trochę sportu w celu przygotowania się do kolejnego wyścigu. Zawsze lubię ciepły klimat, a pozostanie w tej samej strefie czasowej, zamiast lecieć w tą i powrotem do Europy, jest dla mnie także dobre. Nigdy nie byłem w Korei Południowej. Na niektórych torach inni kierowcy mieli przewagę w postaci znajomości obiektu, ale tym razem wszyscy mają tak samo. Nie mogę się doczekać zapoznania się z torem!”
Nick Heidfeld
„Dwa lata temu byłem w Korei Południowej po raz pierwszy- wykonywałem tam przejazd demonstracyjny naszym starym bolidem Formuły 1. To był pierwszy raz, gdy bolid Formuły 1 został uruchomiony w tym kraju. Tor wtedy nie istniał, więc jeździłem po zamkniętych ulicach Seulu, a potem w Gwang-ju, mieście w prowincji Jeollanam-do, gdzie powstał tor. Tor jest spory kawałek drogi od stolicy, więc weekend rozpocznie się od kilkugodzinnej jazdy, co może okazać się nieco niewygodne po długim locie. Aktualnie prawie nikt nie wie czego się można tam spodziewać. Jestem bardzo ciekawy zapoznania się z torem i zapleczem! Z punktu widzenia kierowcy najważniejszą rzeczą jest to, aby asfalt wytrzymał. Gdy ostatnia warstwa jest położona niedawno, w ogólności można się spodziewać, że jest naoliwiona, co może okazać się niezwykle problematyczne. Niemniej potwierdzonych informacji na temat jakości toru będę mógł udzielić dopiero jak się po nim przejadę. W ogólności cieszę się z nowych wyścigów ponieważ dostarczają wyjątkowych wyzwań, a dla mistrzostw świata pozytywne jest ściganie się w możliwie największej liczbie krajów.”
16.10.2010 10:31
0
Kolejny Niemiec obawia się o asfalt ;-)
16.10.2010 11:38
0
Liczę na kolejny fantastyczny wyścig w wykonaniu Japończyka. Podwójne punkty są w zasięgu zespołu.
16.10.2010 11:51
0
Będą tam inne serie wyścigowe poza F1?
16.10.2010 12:12
0
Swoją drogą to kiedy Sauber zrezygnuje z przedrostak BMW w nazwie? Przeciez to już nawet śmieszne nie jest, silnik Ferrari, z BMW cały sezon nie mają nic wspólnego.....
16.10.2010 12:15
0
@4. No tez mnie to zasanawia kolego . Caly czas to BMW I BMW . Po co to jeszcze skoro z BMW tak jak mowisz ten team nie ma nic juz wspolnego ... ;/
16.10.2010 12:23
0
Od nastepnego sezonu zniknie nazwa BMW gdyz jak pamietacie przed rokiem BMW sie wycofalo i nie podpisalo porozumienia Concorde Agreement i Peter Sauber musial starac sie o miejsce w stawce, gdyz nie byl w stanie odkupic calych udzialow od BMW i tez nie zdobyli "tytularnego" sponsora , a od nowego sezonu nazwa zespolu bedzie uzalezniona od sponsora ktory przyjdzie wraz z nowym kierowca ale powinna to byc Telemex Sauber Ferrari o ile nie zmienia dostawcy silnikow :)
16.10.2010 13:03
0
Mimo wszystko team Saubera zrobił postępy
16.10.2010 13:15
0
4. saint77 po sezonie zrezygnuja.
16.10.2010 13:22
0
Może w gorszej nawierzchni jest jakaś szansa dla Kubicy. Jak pamiętamy samochody Renault dobrze spisywały się na trudnych nawierzchniach a po za tym gorsza nawierzchnia stanowi sportowe wyzwanie dla kierowców a Robert który wd. mnie jest najlepszym obecnie kierowcą może najlepiej poradzić sobie z tym problemem.
16.10.2010 13:34
0
@ mam taka nadzieje szczegolnie z tym ich kanalem f moze o 5 miejsce powalczy
16.10.2010 13:35
0
to do 9. rusek f1
16.10.2010 13:38
0
@3 Myślę że GP2 Asia na bank ;)
16.10.2010 13:44
0
@3 na oficjalnej stronie jest info że będzie "Hyundai Series" kliknij sobie z prawej strony na "Event Timetable"
16.10.2010 15:07
0
@6. @8. A tak, faktycznie coś na początku sezonu było pisane o tym, ale już tyle czasu upłynęło że najzwyczajniej.... zapomniałem:) Tak ten czas leci, że już normalnie trzeba się przygotować do przerwy zimowej, 4 miesiące. Trudno będzie wytrzymać.
16.10.2010 17:32
0
4. saint77 Gdyby Sauber zmienił nazwę nie dostałby kasy za sezon 2009,który prawnie się należał dla BMW,a to dla zespołu był duży zastrzyk finansowy,zważywszy,że mieli kłopoty ze sponsorami.Teraz po "jednorocznej karencji" może modyfikować nazwę w zależności od swego uznania.
16.10.2010 18:04
0
15. Zgred Zen Dobrze Piszesz Ale Mowie Ci Cos Po Za Tematu. 1 Robert Kubica 2.Nick Heidfeld
16.10.2010 18:29
0
Nie tylko Sauber ale i pozostałe teamy będą miały kłopoty z ogumieniem. Nowy asfalt to zawsze kłopot. Przepraszam, że z inej beczki. Czy ktoś może wie kto jest wykonawcą i autorem muzyki ilustrującej studio F1 w Polsacie?
16.10.2010 19:16
0
Nie mam pojęcia. Ale to może ktoś Polsatu odpowiedzialny za oprawę ???
16.10.2010 19:21
0
Polecam wszystkim film nakręcony przez Red Bull Racing o torze w Korei. Jest naprawdę fajny. Można go zobaczyć na You Tube. Polecam
16.10.2010 19:24
0
Film trwa 2:57.
16.10.2010 19:33
0
właśnie na nowych obiektach można troszkę lepiej porównać kierowców i ich wkład w ustawienia bolidu . Mam nadzieję że nowi nie zawiodą ( Petrova nie zaliczam do nich bo ON przecież wciąż się uczy )
16.10.2010 19:34
0
16. mixf1 Nie spekuluje na ten temat, bo za dużo jest niewiadomych,Po pierwszych dwóch treningach dopiero coś nieco będziemy wiedzieli o możliwościach bolidów i kierowców na tym nieznanym torze.Co do Twojej konfiguracji wyników he ! he ! fajnie by było, ale uważam je za nierealne,bo co na to RB-le,McL czy Ferrari.
16.10.2010 20:08
0
Zgadzam się z 22. Zgred Zen. Spekulować i gdybać co to nie będzie można ale dopiero pierwsze 2 treningi pokażą obiektywnie formę poszczególnych zespołów
16.10.2010 20:34
0
17.fabian ten kawałek na intro f1 w polsacie to terry devine king - zero hour ;D
16.10.2010 21:56
0
Nick Heidfeld ma nowego konika. Po fascynacji zabytkami w sezonie 2009 przyszła kolej na nawierzchnie i opony, jakkolwiek dramatyczne wyznanie o trudach dojazdu na tor w Korei przypomina starego poczciwego Nicka- ofiarę spisku słowiańskich kierowców w F1 :) :) :)
16.10.2010 22:10
0
Kamui Kobayashi - duchowy syn Roberta Kubicy po GP Japonii. I trudno się dziwić tej adopcji w towarzystwie wyrobników (BUT, WEB) i szczyli (HAM, VET), którzy jeżdżą w bolidach maskujących skutecznie ich sportową wartość .
16.10.2010 22:40
0
hmmm gralem na tym torze w rfactor i byl calkiem calkiem choc niektore zakrety mozna by dopracowac ale real to zupelnie co innego to gp bedzie bardzo pasjonujace
16.10.2010 22:55
0
No Nolte,pięknie to ująleś,sama prawda ...
17.10.2010 08:29
0
@24 Wielkie dzięki :P
17.10.2010 10:18
0
24. patryk9573 - Tobie również wielkie dzięki za info...
17.10.2010 10:54
0
Jest już podany kalendarz na 2011 rok ale jeszcze niepewny
17.10.2010 10:54
0
KALENDARZ F1 NA SEZON 2011 Lp. Wyścig Data 1 GP Bahrajnu 2011-03-13 2 GP Australii 2011-03-27 3 GP Malezji 2011-04-10 4 GP Chin 2011-04-17 5 GP Turcji 2011-05-08 6 GP Hiszpanii 2011-05-22 7 GP Monako 2011-05-29 8 GP Kanady 2011-06-12 9 GPEuropy 2011-06-26 10 GP Wielkiej Brytanii 2011-07-10 11 GP Niemiec 2011-07-24 12 GP Węgier 2011-07-31 13 GP Belgii 2011-08-28 14 GP Włoch 2011-09-11 15 GP Singapuru 2011-09-25 16 GP Japonii 2011-10-09 17 GP Korei 2011-10-16 18 GP Indii * 2011-10-30 19 GP Abu Zabi 2011-11-13 20 GP Brazylii 2011-11-27
17.10.2010 10:55
0
Mnie martwi znowu długa przerwa po wyścigu na Węgrzech miała być krótsza trochę ale jak będą skoki to szybko zleci dobrze akurat ze będą skoki bo byłoby czekać 4 miesiące ponad
17.10.2010 10:58
0
Moim zdaniem lepiej by było jakby sezon otwierała Australia bo dużo rzeczy się tam dzieje dużo manewrów wyprzedzania pada deszcz jeden z najlepszych torów
17.10.2010 10:59
0
Po Brazyli, Monaco,Singapurze ,Belgii,Wielkiej Brytanii,Malezji,Chinach,Włoch,Japonii
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się