komentarze
  • 1. gbk
    • 2010-07-10 20:30:45
    • *.opera-mini.net

    fajnie.

  • 2. szalek
    • 2010-07-10 20:30:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba może być.....

  • 3. gujak
    • 2010-07-10 20:31:23
    • *.centertel.pl

    ja z innej beczki - czy wyszło podsumowanie sezonu 2009 w polskiej wersji ?

  • 4. kempa007
    • 2010-07-10 20:35:14
    • *.chello.pl

    oficjalne chyba nie...

  • 5. gujak
    • 2010-07-10 20:37:37
    • *.centertel.pl

    bo podsumowanie 2008 jakos chyba sie w wakacje rok temu ukazało

  • 6. Maxy
    • 2010-07-10 21:27:48
    • *.54.118.8

    no wielkie zmiany, ktore i tak wkoncu przysporza ktoremus kierowcy spoooro klopotow....

  • 7. masosz
    • 2010-07-10 22:29:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Spowolnią bolidy DO 80%, czy O 80%, czy jak? Bo jak DO, to chyba przyspieszą (80%=0,8)...

  • 8. Wiater
    • 2010-07-10 22:38:19
    • *.chello.pl

    masosz - chodzi o to że jak nie jadą za SC to nei mogą jechać szybciej niż 80%... A tak na marginesie, 0,8 to mniej niż 1 więc pojadą wolniej ;) Dajmy na to na Monzy zamiast średnio 240km/h to 192km/h ;)

  • 9. masosz
    • 2010-07-10 23:10:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    heh, no fakt. Myślałem, że chodzi o ich czasy. Że jak normalnie mają po pierwszym sektorze np. 30s, to 80% z tego to 24s, czyli muszą jechać szybciej. Dzięki :)

  • 10. theadzik
    • 2010-07-10 23:48:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    "80 % czasu okrążenia pokonanego na pełnej szybkości" czyli jedną część jadę na 100%, wyprzedzam SC, a potem jade na 60% i średnia wychodzi 80%, wszystko gra... doskonałe rozwiązanie....

  • 11. orinocoPL
    • 2010-07-11 02:00:01
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    10. theadzik
    Ha, ha, ha dobre :-)
    Jak zawsze znajdzie sie furtka na kombinacje.

  • 12. modafi
    • 2010-07-11 09:04:02
    • *.153.158.115

    Ja bym zamknął pitline na czas przejazdu samochodu bezpieczeństwa i po kłopocie. A samochód wyjeżdża zaraz przed pierwszym zawodnikiem. Żółte flagi na całej długości toru przez te kilka chwil wystarczą by nie doszło do niebezpiecznych sytuacji.

    @7. masosz gratuluję Tobie tak sprytnego myślenia. zapewniam Cię, że nikt inny nie wpadł na takie rozumowanie jak Ty.

  • 13. baranq
    • 2010-07-11 09:31:22
    • *.219.250.198

    @7, @8, @12

    W tekscie jest błąd logiczny :) jeśli do 80% czasu ostatniego okrązenia to nie będzie spowolnienie - tylko przyśpieszenie bo 80% czasu to MNIEJSZY czas niż 100% a więc np z 2,5 min do 2 min okrażenie.. :) czyli jada szybciej :)

    Powinno być - spowolnią do 80% prędkości na jakiej pokonywane było ostatnie okrążenie :) wtedy jadą wolniej i czas jest dłuższy :)

  • 14. kaniuss
    • 2010-07-11 10:33:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Podejrzewam , że przy następnym wyjeździe SC pojawią się kolejne problemy. Za dużo przepisów w przepisach odnośnie SC.

  • 15. menada
    • 2010-07-11 10:38:23
    • *.chello.pl

    Jeśli można zmieniać procedury w trakcie sezonu, to należałoby je zmienić całkowicie. Tak, aby nie niweczyć dotychczasowego wysiłku i dorobku zawodników ( przewagi czasowej uzyskanej nad konkurentami). Propozycja:
    1. wiadomo, jaka jest różnica czasu pomiędzy poszczególnymi samochodami w momencie wyjazdu samochodu bezpieczeństwa( SC);
    2. w momencie zjazdu SC wszyscy zawodnicy wjeżdżają za nim do alei serwisowej w odstępach czasowych ( plus, minus 1 sekunda) sprzed wyjazdu SC i startują z "lotnego startu". Istnieje możliwości zatrzymywania się w swoich boksach, wówczas czas związany z obsługą obciąża konto konkretnego kierowcy, który wyjeżdża z alei w dowolnym momencie zachowując obecne przepisy o bezpieczeństwie.

  • 16. mario547
    • 2010-07-11 12:54:25
    • *.191.132.42

    Powinien automatycznie komputer włączać im ogranicznik prędkości taki jak przy wjeździe do pit lane i po krzyku nikt by nie zyskiwał i nie tracił na neutralizacji

  • 17. mario547
    • 2010-07-11 13:02:14
    • *.191.132.42

    Jakby komputer włączał i wyłączał automatycznie ogranicznik prędkości (taki jak przy wjeździe do alei serwisowej) to nikt by nie zaspał tak jak mówi Barichello i nie byłoby boom

  • 18. Budyn_F1
    • 2010-07-11 14:43:11
    • *.chello.pl

    I tak powinno byc.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo