komentarze
  • 1. motyl1604
    • 2010-06-11 23:35:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na moje oko Renault ustawiło za mały docisk – owszem dzięki temu Robert był najszybszy przed PET ale… na tym torze to sie głównie hamuje ( jakieś 17% czasu ). Łącząc to z wypowiedzią Roberta o tym, że nie może dogrzać opon mamy nie miłą niespodziankę do której w dużej mierze dołożyła się pogoda. Jest zimno i tyle —->>> całe gorące powietrze ze świata jest w Polsce. I teraz opcje sa dwie: pierwsza to taka, że Robert ściemnia z tymi oponami, bo jakoś tak bardzo szybko zrobił dobry czas w pierwszym treningu a potem to coś tam sobie ustawiał. Druga opcja to taka, że mówił niestety prawdę i wtedy “Montreal mamy problem”.
    Co do ogólnych wniosków – najważniejszy to ten, że tor zjada opony w tempie ekspresowym. Ujęcie na oponę Vettela było wymowne. O granulkowaniu opon mowili wszyscy. Może to robota świszczy? Myślę, że może to być pierwszy wyścig z dwoma pit stopami.
    Co do czasów nie przywiązuję uwagi, bo P1 to okolice <1.15.4-1.15.6 zatem będzie szybciej. Faktem jest, że McLaren jakoś specjalnie nie zachwycił, dla mnie niespodzinką jest ROS i ALO. Zobaczymy jutro, kto był najblizej limitu a kto dziś ustawiał bolid. Przyznam, że optymizm deko mi siadł. Ale tylko deko

  • 2. koal007
    • 2010-06-11 23:46:36
    • *.speed-transfer.mm.pl

    E tam. Kubek potrafi hamować. Tor się nagumuje i będzie lepiej. Zapowiadają się znowu ciekawe kwalifikacje. W Ferrari widać przycisnęli. Będą się liczyć w stawce. A w niedzielę ma popadać i znowu będzie się działo, jak to w Montrealu. Stawiam, że Kubek w Q może być 2-i. Doustawiają chłopaka. A Vitek widać - znowu się gubi. Pozdr.

  • 3. kuczek
    • 2010-06-11 23:52:54
    • *.146.229.145.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    w pewnym stopniu napewno z tego wybrną, ważna będzie strategia

  • 4. xdomino996
    • 2010-06-12 07:40:03
    • *.146.98.92.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    No nie jest zadowalająco Kubica w 1 sektorze traci 0.5 do Vettela w 2 sektorze 0.3 do Webbera a 3 0.2 do Alonso. Kubica musisz sie poprawić i stanąć jutro na podium

  • 5. atomic
    • 2010-06-12 07:40:16
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1 17% hamowanie a reszta pewnie na wstecznym . jeżeli v max renault jest wysoka a robert mieści się w zakrętach przedz prostą start - meta to jest git . osobiście uważam ,że renault zabezpiecza sie na wypadek kiepskich /odpukać/ kwalifikacji , chcą mieć w końcu szanse na możliwość wyprzedzania na prostych żeby nie utknąć za kimś wolniejszym . może to im również pomóc przy obronie pozycji gdyby ktoś z czołówki również zawalił kwalifikacje.

  • 6. łejn
    • 2010-06-12 07:42:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na poduim raczej nie ma co liczyć. Przy takim poziomie zużycia opon, Hamiltonowi szykują się 3 pit stopy:D

  • 7. wjabs
    • 2010-06-12 08:16:12
    • *.146.150.174.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    to wszysko dla ludzi, totalna ściema, widać było gołym okiem ze kazdy szuka ustawień pod oponki, nie ma co sie fascynować czasami, w Q2/3 czasy ponizej 1,15, robert ma duzą szanse na pierwszą linie, nie wierze w ferari, w Q3 będą i tak sie liczyli redbule, maclareny i robert, reszta bedzie z tyłu, wariat pesymistyczny to gdy robert utknie za mercami, no to będzie powtórka z turcji i klops, bo ross brawn nie da swoim chłopakom zrobić krzywdy w czasie wyścigu! ale ja licze na pierwszą linie

  • 8. wham16
    • 2010-06-12 08:20:41
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    mysle podobnie jak wjabs to wszystko bylo totalna sciema takze z Robertem a wiadomo ze na treningach robert nie daje z siebie wszystkiego.Stawiam na p1-p4 dzisiaj

  • 9. Szybszy
    • 2010-06-12 08:37:12
    • *.swiecie.vectranet.pl

    8. wham16. No nie wiem w Monako jakoś nie ukrywali fory wiec po co by mieli tu....

  • 10. wham16
    • 2010-06-12 08:40:47
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    ale da sie cos tu i tam poprawic spokojnie,troche optymizmu

  • 11. pesymista
    • 2010-06-12 08:42:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z toru mechanicznego zrobił się aerodynamiczny. Renault jest po prostu na swoim miejscu. Szampana nie będzie- przynajmniej nam się Robert nie rozpije !

  • 12. wjabs
    • 2010-06-12 08:52:05
    • *.146.150.174.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    nie chodzi o ukrywanie czegokolwiek tylko zespły skupiają sie na ustawieniu samochodu pod kątem zużycia opon i to wszysko, bo kazdy chciałby przejechać wyścig na jedny pit stopie, to moze byc kluczowe, choć nie wiem czy w przypadku hamiltona i jego szybkiej agresywnej jeździe suksceem nie byłoby zjechanie na dwa pity! robek narzeka bo chciałby na jeden tym bardziej ze traci na w boxach, ale jak w czasie wyścigu będzie deszcz to i tak cała taktyka pójdzie do kąta

  • 13. xdomino996
    • 2010-06-12 09:04:47
    • *.147.182.130.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Jest szansa na wygraną mozliwe opady deszczu albo w Q albo w wyscigu a w Kanadzie bedą jaja w deszczu.

  • 14. jjwolf78
    • 2010-06-12 09:17:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    eee tam... optymizmu trochę :) Ja to widzę tak : webber uderzy w Vettela żeby sie odegrać, Hamilton nie wytrzyma że Button jest przed nizm i go staranuje, Alonso wejdzie w solidny kontakt z Schumacherem bo jakoś tak ma uraz do niego.... no i mamy drugą wygrana roberta w F1 !!!!!!!!!!! :))))

  • 15. Qbicek
    • 2010-06-12 09:53:18
    • *.chello.pl

    Ale jest jedna pozytywna rzecz Robert był najszybszy na prostej miał 319km/h

  • 16. zbkie1
    • 2010-06-12 10:10:14
    • *.vlan186.corcoran.lubman.net.pl

    Jest dobra prędkość, jest dobra trakcja (płynnie Robert pokonywał zakręty). Czegóż więcej trzeba w Montrealu? Jeszcze tylko dogrzać oponki w Q i ognia.
    Przyznaje że nadzieję na podium nieco osiadły, ale emocje i wiara w dobry występ są.

  • 17. bullit34
    • 2010-06-12 10:34:45
    • *.play-internet.pl

    Jak Robert narzeka to nie będzie źle:) Z pudłem może być problem, ale w F1 wiele rzeczy jest możliwych:)

  • 18. Damiangl
    • 2010-06-12 10:37:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Optymistyczne jest to, że Robert jeździ blisko perfekcji. Może coś przegapiłem, ale chyba jako jeden z nielicznych nie miał wycieczek na trawę i ogólnie nie popełniał błędów.

  • 19. bullit34
    • 2010-06-12 10:38:31
    • *.play-internet.pl

    jakby nie patrzeć opinie o Robercie są świetne więc pozostaje dobry występ w Q3 a wyścig może przynieść niespodziankę:))

    Najlepsza piątka sezonu wg Toma Cary'ego

    1. Robert Kubica (Renault) - ciężko wskazać jakikolwiek błąd

    2. Jenson Button (McLaren) - nie jest tak szybki jak Hamilton, ale świetnie nadrabia to błyskotliwą taktyką i dobrze zadomowił się w McLarenie

    3. Mark Webber (Red Bull) - kilka błędów, ale także kilka ekscytujących występów, wbrew oczekiwaniom prowadzi w klasyfikacji kierowców

    4. Lewis Hamilton (McLaren) - daje z siebie wszystko, ale kwalifikacje i kłopoty z niezawodnością były dla niego bardzo kosztowne

    5. Sebastian Vettel (Red Bull) - kłopoty techniczne nie pomogły również Niemcowi, podobnie jak kolizja w Turcji, choć przez cały weekend w Stambule spisywał się znakomicie

  • 20. wham16
    • 2010-06-12 11:10:36
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    Kubica najlepszy jest,jest najbardziej dojrzalym kierowca w f1 mimo ze ma tylko 26 lat,Boulliera wczoraj jak pokazywali po okrazeniu z kubica tylko sie usmiechnal,pieknie.Bedzie dobrze

  • 21. maslo274
    • 2010-06-12 11:17:30
    • *.251.162.3.threembb.ie

    jest jeszcze inny problem, jak widzieliscie wczoraj force india bedzie grozna dla renault, williams tez sie poprawil. niestety mercedesy, ktore mialy byc przescigniete przez renault, niestety uciekaja. kwalifikacje beda bardzo ciezkie i trudne.

  • 22. leo_
    • 2010-06-12 11:21:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Podzielam wrażenia z pierwszego komentarza motyla1604. Mały docisk i duże prędkości max, ale są za to problemy z dogrzaniem opon. Fakt, na pewno nie żyłują najlepszych czasów w tych treningach (choć pozostaje jeszcze 3 trening), ale chyba robią to też i inne zespoły. Jak Robert mówi (gdzieś to czytałem), że wygląda na to, że ci co byli przed nimi nadal są przed nimi (Merc dalej dobry), to aż tak dobrze jednak nie jest. Ale fakt, w sobotę dużo więcej będzie można powiedzieć, bo się okaże który zespół wyciągnie najlepsze wnioski z pracy w piątkowych treningach. A sytuacja jest dynamiczna i zmienia się z sesji na sesję, więc wiele się jeszcze może zdarzyć. Szkoda że nie jest cieplej, bo bolidy Renault wtedy nadrabiają straty do czołówki.

  • 23. wham16
    • 2010-06-12 11:34:17
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    maslo274 nie zgadzam sie ,nie porownuj williamsa z renault fi tez.

  • 24. motyl1604
    • 2010-06-12 11:48:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Do wszystkich maniaków szybkości:
    1.Vettel mial 19 vmax
    2.Alonso - 9
    3.Rosberg - 15
    4.Webber - 24 najgorsza Vmax !!!
    5.Massa - 13

    Dalej będę twierdził, że Renault deko przesadziło z redukcja docisku przez to ma kłopoty z dogrzewaniem opon. Poza tym hamowanie z większych szybkości wymaga wiekszej stabilności bolidu. Na szczęście oni o tym tez wiedzą i to poprawią.

  • 25. zbkie1
    • 2010-06-12 12:24:33
    • *.vlan186.corcoran.lubman.net.pl

    Wybór pomiędzy dociskiem a prędkością max jest trudny. Większa prędkość to większe możliwości wyprzedzania w czasie wyścigu, ale też prawdopodobnie gorsze Q. Chyba nie da się jednego i drugiego pogodzić. 3 trening może powie nam coś więcej.

  • 26. khpf.com.pl
    • 2010-06-12 12:25:26
    • *.aster.pl

    Czyli na przedzie są zespoły, które absolutnie żadnych poprawek na Kanadę nie przywiozły :)
    Myślę, że Red Bulle ponownie mogą zdobyć PP, ale z prędkością maksymalną na prostej będą miały duże problemy z Macami Mercami i Ferrari. Jeśli Renault nie poprawi dogrzewania opon, to jedyna nadzieja właśnie w VMax i tempie wyścigowym.

  • 27. Qbicek
    • 2010-06-12 15:18:26
    • *.chello.pl

    No i mamy lekki deszczyk w Kanadzie :)

  • 28. Budyn_F1
    • 2010-06-12 15:57:51
    • *.chello.pl

    Trudno bedzie z zajeciem podium.

  • 29. matito
    • 2010-06-12 16:25:01
    • *.adsl.inetia.pl

    na poduim słabe szanse. w top 5 pasowąło by

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo