DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
24.06.2010 12:54
0
Cóż, pozostaje poczekać do 2012, który będzie chyba przełomowym rokiem. Odmrożenie silników, kilku dostawców opon, w ogóle nowe opony (duże, o niskim profilu), pewnie za tym pójdzie dalszy rozwój aero i mechaniki. Ale to dopiero za 3 lata :)
Przejdź do wpisu Michelin w ogóle nie stanął do przetargu
23.06.2010 19:21
0
Jedno jest pewne - na pewno będzie ciekawiej. Chodzi mi głównie o opony. Nie wiem jak tam będzie z włoskim Pirelli, ale na dzień dzisiejszy taki Kubica nie jest w stanie jechać sekundę za kierowcą z powodu zbyt dużego zużycia opon w perspektywie całego wyścigu. Jeśli do tego dojdzie zmniejszenie aerodynamiki, mogą być z tym problemy, bo nie oszukujmy się, to rozwiązanie chyba specjalnie pomocne nie będzie. To ogólnie jest dosyć śmieszne - dwa lata temu zakazali ruchomej aerodynamiki w postaci tych maluczkich owiewek, jeszcze wcześniej ruchomych skrzydeł, a teraz do tego wracają. Na razie z dużymi ograniczeniami, ale za sezon znów wrócimy do rozbudowanej aero. Jako pretekst podadzą słynne już "aby pomogło w wyprzedzaniu" :)
Przejdź do wpisu FIA poprawia zasady dotyczące aerodynamiki
23.06.2010 18:35
0
@Marv - mistrz! :D
Przejdź do wpisu Pełna lista zmian w F1 po spotkaniu Rady
23.06.2010 16:32
0
sezon za późno. teraz to już tylko "na otarcie łez", bo nie sądzę, aby ktoś z tego korzystał w następnym sezonie :)
Przejdź do wpisu Reguła 107 procent powraca do F1
23.06.2010 16:28
0
Jeśli dobrze zrozumiałem - "regulowanej karoserii" (sic!) może używać kierowca, który wyprzedza, ale wyprzedzający już nie? Ciekawe. Ale czy sprawiedliwe? I czy w ogóle coś to wniesie, poza dodatkowymi kosztami?
Przejdź do wpisu FIA poprawia zasady dotyczące aerodynamiki
15.06.2010 20:11
0
Primo: na panu Schumacherze ( :D ) ciąży po prostu kilka jego nieczystych zagrań. To jeden z tych kierowców, którzy reprezentują raczej Machiavellowską stronę "wyścigowej polityki". Innymi słowy - na pewno nie będzie stronił od środków nie-do-końca-czystych, aby wygrać tytuł. Natomiast nie niewątpliwie dobrych kierowcą, choć ostatnio, również przed jego odejściem, chyba trochę się wypalił, będąc przez Alonso niejednokrotnie objeżdżany. Secundo: Rosberg był regularnie przez Kubicę objeżdżany w niższych seriach wyścigowych, więc proszę mi tutaj tych panów nie porównywać :) Choć na pewno Rosberg jest jednym z tych kierowców, którzy w dobrych bolidzie mogą powalczyć o najwyższe laury.
Przejdź do wpisu Mercedes jeszcze się nie poddaje
12.06.2010 18:02
0
Myślę, że każdy skarży się na szybką degradacje opon, ale wypowiedzi Kubicy są pod tym względem bardzo medialne. Realizator wybiera po prostu jego wypowiedź.
Przejdź do wpisu Hamilton najszybszy, Kubica znowu szósty
12.06.2010 17:08
0
Borowczyk ma dzisiaj wenę do opowieści. Na samym początku stwierdził, że woda na torze pochodzi z przesiąkania wody gruntowej, bo "tor leży na wyspie", a "takie rzeczy już nie raz się tutaj zdarzały". Potem doskonały komentarz do onboardu Schumachera, w którym stwierdził, że nawet on trzyma dwie ręce na kierownicy, a młodzi kierowcy vel. "zimne łokcie", powinni brać z niego przykład. Doskonała wstawka Kochańskiego, który cichutko dodał, że każdy kierowca tak przecież jeździ :D
Przejdź do wpisu Hamilton najszybszy, Kubica znowu szósty
12.06.2010 12:25
0
Czyli na przedzie są zespoły, które absolutnie żadnych poprawek na Kanadę nie przywiozły :) Myślę, że Red Bulle ponownie mogą zdobyć PP, ale z prędkością maksymalną na prostej będą miały duże problemy z Macami Mercami i Ferrari. Jeśli Renault nie poprawi dogrzewania opon, to jedyna nadzieja właśnie w VMax i tempie wyścigowym.
Przejdź do wpisu Kubica: Brakuje nam przyczepności
03.06.2010 10:47
0
@3. M@teuka: zdanie "Robert ma nosa :)" brzmi co najmniej dwuznacznie :D Renault to obecnie chyba najlepsza opcja. Alonso bardzo skarży się na tempo rozwoju Ferrari, które podobno idzie podobnym trybem jak śp. BMW Sauber (duże poprawki na ważne wyścigi). W dodatku panuje tam, w świetle słów Hiszpana, dość leniwa atmosfera. McLaren i RedBull odpadają z założenia. Nie wiadomo jak potoczyłyby się losy par Kubica-Vettel, Kubica-Hamilton. Mercedes pomimo atutu w postaci Schumachera i nie-tak-najgorszego Rosberga zostanie niedługo połknięty przez Renault. Nawet Ross Brawn niewiele zdziałał. A poza tymi zespołami nie ma chyba czego szukać (choć rozwojowy wydaje się Lotus :))
Przejdź do wpisu Morelli: Kubica zadowolony z pracy w Renault
02.06.2010 11:08
0
Ciekawe ile jeszcze pozostało takich "nieścisłości z regulaminem".
Przejdź do wpisu Red Bull musiał po raz kolejny poprawić RB6
30.05.2010 15:55
0
Do krytyków Kubicy: Primo: mercedes jest SZYBSZY od renault i to jest fakt. Poza tym, ma kanał F-duct. Zatem wyprzedzić jest bardzo trudno, a możliwe jest to tylko dzięki błędowi kierowcy z przodu. Rosberg błędu nie popełnił i utrzymał pozycję. Proste. Secundo: Robert się bronił na starcie przed Massą. Jak dla mnie, Robert wystartował dobrze, natomiast Massa świetnie, więc trzeba było się bronić. A Petrov spokojnie po zewnętrznie o mało obu nie objechał.
Przejdź do wpisu Niespodziewany dublet McLarena!