komentarze
  • 12. Jacu
    • 2010-04-21 20:50:46
    • *.retsat1.com.pl

    @11. anderis8 - nie wiem skąd masz takie info ale oficjalnie było, że tylko MSC miał F-duct co potwierdzają pomiary największych prędkości - różnica ok 7-8 km/h pomimo lepszej jazdy Rosberga.

  • 13. MontyF!F!
    • 2010-04-21 21:03:35
    • Blokada
    • *.205.76.50

    11. anderis8
    Odnośnie twojego komentarz. Dal twojej informacji, chyba dobrze by było gdybyś wiedział, że Rosberg dysponował starym skrzydłem. Słowa MSC poniżej.

    "Ja jeździłem przez cały weekend z tym rozwiązaniem, Nico korzystał natomiast głównie ze starszego skrzydła. Po weekendzie z pewnością będziemy mądrzejsi i teraz już wiemy, co musimy zrobić w przyszłości. "

  • 14. MontyF!F!
    • 2010-04-21 21:04:48
    • Blokada
    • *.205.76.50

    linku nie podam konkurencyjnej strony bo to groźi raczej banem

  • 15. Prozak
    • 2010-04-21 21:27:44
    • *.sta.asta-net.com.pl

    6. przemoziom99 mi jest łyso że gumiżelek haribo tak dobrze przędzie ; )
    Który bolid się wam najbardziej podoba wizualnie ? Bo mi Lotus , Sauber .

  • 16. anderis8
    • 2010-04-21 21:28:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    13. MontyF!F!- Przytaczas słowa Schumachera, a ja przecież pisałem we wcześniejszym poście, że Schumacher nie został poinformowany o tym, że Rosberg również używał F-duct. Różnica prędkości mogła wziąć się z różnych setupów, albo z tego, że Schumacher mógł się załapać w slipstream za poprzedzającym bolidem i dzięki temu uzyskać za którymś razem większą prędkość na prostej. Potwierdzenie tego, że obaj kierowcy Merca jechali z F-duct w Chinach znajduje się na portalu f1ultra, pod koniec 4 strony z wiadomościami. Linku niestety nie mogę wkleić, bo komentarze z linkami są automatycznie odrzucane przez stronę.

  • 17. Tilion
    • 2010-04-21 21:38:07
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    @6 - podobnie pomyślałem. Ile to gadania było przed sezonem, że "Rosberg to średniak, nic nie osiągnie". Wystarczyło dać chłopakowi dobry bolid, a pokazuje, co potrafi. Szczerze to za nim nie przepadam, ale trzeba przyznać, że w całej karierze był dotychczas niedoceniany i (podobnie z resztą jak Robert) nie miał okazji pokazać swojej klasy

  • 18. ravbmw
    • 2010-04-21 21:38:22
    • Blokada
    • *.ip.telfort.nl

    Są traktowani równo, zwłaszcza teraz kiedy Rosberg pokazał, że nie jest wolniejszy. Danie jednemu F-duct a drugiemu nie to potrzeba dla inżynierów do porównań danych ile to w sumie daje. Jak by dali f-duct Nico to pewnie wszyscy by się podniecali, że Schumacher jest traktowany równo

  • 19. ravbmw
    • 2010-04-21 21:39:38
    • Blokada
    • *.ip.telfort.nl

    ,że Schumacher NIE jest traktowany równo

  • 20. Marti
    • 2010-04-21 23:53:05
    • *.160.167.2

    W Szanghaju jednak oba bolidy Merca miały F-duct. Zostały to potwierdzone przez zespół.
    Nie róbcie zamieszania ;)

  • 21. dziarmol@biss
    • 2010-04-22 00:00:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6. przemoziom99 - Te sieroty jak ich nazywasz w tym również mnie nazywali , wyśmiewali Rosberga za gafy jakie popełniał oraz popełnia ;-)) ot choćby ostatni wyścig ;-)) Co nie znaczy że się nie poprawił w stosunku do poprzednich wyścigów, sezonów...

  • 22. dziarmol@biss
    • 2010-04-22 00:02:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    >> w tym również mnie, nazywali .....<< przecinek w niewłaściwym miejscu ;-))

  • 23. grzes12
    • 2010-04-22 07:29:51
    • *.147.47.1.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Wystarczyło parę wyścigów w których to Rosberg pokonał MSC i niektórzy uważają Rosberga za topowego kierowcę ... Tylko czy Schumacher po powrocie jeźdzący na poziomie debiutantów... może być punktem odniesienia co do formy Nico ? Ja twierdzę ze nie , i żeby mnie przekonać do siebie Nico musi pojechać parę bezbłędnych wyścigów , co mu się jeszcze nie zdarzyło . I właśnie przez taki błąd w Chinach ... pogrzebał szanse na zwycięstwo , i raptem po nim zgubił swój rytm i tempo wyścigowe .
    Być może dla Rosberga przyjdzie czas , ale jeszcze nie w tym sezonie ;)

  • 24. piotrek74
    • 2010-04-22 08:50:38
    • *.51.59.2

    6. przemoziom99
    łyso Mi -przyznałem to w pod ich newsem po wyścigu . Miałem też "ale "-czytać post,, 23. grzes12(ładnie to rozwinął) ,,

  • 25. piotrek74
    • 2010-04-22 08:54:15
    • *.51.59.2

    jeszcze odnośnie równości to Nico zmieni zdanie jak MSC przegoni go w punktacji ,chociaż to mało prawdopodobne przy jego formie .

  • 26. luka55
    • 2010-04-22 10:02:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    grzes 12 Pewnie masz racje ze to jeszcze nie czas dla Rosberga ale nie zgadzam sie ze twierdzisz ze Rosberg jest chwalony w odniesieniu do Schumiego . Spojrzmy na wazniejszy punkt odniesienia jakim jest tabela wynikow gdzie nazwisko Rosberg widnieje na 2 miejscu i to jest powod aby go pochwalic. Owszem to dopiero 4 GP za nami ale mimo wszystko . Njaciekawsze jest jednak to ze wlasnie Rosberg mimo tych swoich bledow tej zachowawczej jazdy ( brakuje wedlug mnie walki u tego kierowcy ) ale mimo to jest tak wysoko . Do tego nie posiada wedlug mnie 4 samochod w stawce. ( na dzisiaj ) I to jest np. dla mnie punktem odniesienia. pzdr

  • 27. luka55
    • 2010-04-22 10:03:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do tego posiada 4 samochod ( sprostowanie)

  • 28. darecky3
    • 2010-04-22 10:11:45
    • *.range81-129.btcentralplus.com

    2 i 3. Mylicie sie bardzo. Schumi i Rosberg jechali razem z nowymi czesciami. Na RTL nawet elegancko pokazali ich samochody i wyjasnili innowacje. Dobijajacym gwozdziem juz byl wywiad samego Rozberga gdzie wyjasnial jak to dziala. Skad wy bierzecie te durne informacje....z palca? Trza chyba obciac....:)

  • 29. Jacu
    • 2010-04-22 10:42:46
    • *.142.202.118

    @28. darecky3 - informację taką podał Borowczyk podczas wyścigu, jako oficjalną prawsową. Możliwe, że wkradł się błąd ale patrząc na najwieksze prędkości maksymalne wydaje się, że to może być prawda. Możliwe jednak że obaj mieli co jednak niewiele zmienia. Schumacher dostaje baty od Rosberga i tyle. A w równe traktowanie nikt chyba nie wierzy, tyle że na razie nie ma konieczności sprowadzania do parteru Nicko ponieważ Schumacher obecnie nie zagrarza nikomu.

  • 30. Jacu
    • 2010-04-22 10:44:09
    • *.142.202.118

    zagraża oczywiście miało być - żeby zaraz za ortografię mnie nie ścigano ;)

  • 31. lechart
    • 2010-04-22 11:01:52
    • *.olsztyn.mm.pl

    Niemiecka firma, niemieccy kierowcy, dadzą sobie radę ze sobą. Widać, że w tym roku, Rosberg popełnia trochę mniej błędów za kierownicą niż w poprzednim. Schumacher, a to było do przewidzenia, jeździ dobrze, na przeciętnym poziomie. Wiek robi swoje, ale jeżeli mam być szczery, to spodziewałem się, że będzie gorzej. Jeżeli Rosberg mówi o równym traktowaniu, to nie ma powodu, aby mu nie wierzyć.

  • 32. grzes12
    • 2010-04-22 12:00:25
    • *.182.107.66.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    24 piotrek74
    To zdaje się mamy podobne zdanie w tym temacie ;) pozdro ;)
    Luka 55
    Ja nic nie zamierzam odbierać dla Rosberga , i chwała mu że wykorzystał błędy , głównie strategiczne , kierowców Ferrari czy McLarena i awarie Vettela
    Ale gdy się spojrzy na kwalifikację wystarczy jeden nieudany wyścig i spadnie mocno w dół . Więc spokojnie poczekajmy jak się sezon rozwinie ... i się okaże czy zdoła utrzymać swoje dobre miejsce w kwalifikacji kierowców

  • 33. luka55
    • 2010-04-22 13:24:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    grzes 12 Szczerze to nie wierze aby Rosberg zostal sklasyfikowany na 2 miejscu na koniec sezonu , bo sam przyznasz bylo by to nielada wyczynem. Po pierwsze wiemy ze na razie to Merc jezeli chodzi o auto musi gonic pierwsza trojke. Tak wiec kazde wysokie miejsce jest podwojnie cenne w ich przypadku. Oczywiscie na te miejsca mialy wplyw rozne rzeczy od bledow strategicznych i awarii innych ( ale takowe beda zawsze wtym sporcie ) po dobra strategie Merca ( chociaz mowiac tak na marginesie to szybkosc zmian kol w tej ekipie nie rzuca na kolana tak zauwazylem ) Tak wiec jezeli Mercedes nie dogoni czolowki to 5 miejsce Rosberga w koncowej klasyfikacji bedzie dobre a kazde wyzsze bedzie niemal wysmienite. Ale przed nami jeszcze wiele wyscigow , sami zobczymy jak to sie nam rozwinie ( wszystko ) szczegolnie ze przenosimy sie juz nareszcie do Europy . pozdrawiam

  • 34. MontyF!F!
    • 2010-04-22 13:43:09
    • Blokada
    • *.205.76.50

    16. anderis8
    htt p:// formula1.pl/A rtykul.82+M 5fd51545 0ca.0.html
    O prosze oto link z ktrego mam info. MSC jasno mówi ja jeźdiłem z kanałem Nico nie. Jak coś piszesz to przynajmniej daj argumenty

  • 35. MontyF!F!
    • 2010-04-22 13:43:48
    • Blokada
    • *.205.76.50

    Zlikwiduj spacje w linku

  • 36. matito
    • 2010-04-22 15:53:30
    • *.adsl.inetia.pl

    widzocznie Michael potrzebuje czasyu

  • 37. anderis8
    • 2010-04-22 16:30:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    34. MontyF!f!
    Przecież mówię Ci po raz kolejny, że Schumacherowi nie powiedziano przed qualem, że Rosberg pojedzie z F-duct, więc powiedział to, co powiedział. Informacja o tym, że jechali identycznymi bolidami jest na f1ultra, na 5 stronie, wiadomość pod tytułem Oba bolidy Mercedesa z 'F-duct' w kwalifikacjach!
    Piszę drugi raz to samo praktycznie, proszę ogarnij się i czytaj dokładniej, zanim zaczniesz coś wytykać innym.

    A do tych co piszą, że Rosberg popełnia sporo błędów. Powiedzcie mi, jakie, oprócz GP Chin 2010 i GP Singapuru 2009 popełnił od początku sezonu 2009? 2 takie błędy na przeszło 20 wyścigów to mniej, niż większość kierowców, tym bardziej, że błąd w Chinach był popełniony na slickach na dość mokrej nawierzchni, wielu innych też wypadało z toru (m. in. Button w końcówce) i ponosiło na tym podobne straty czasowe, ale pamiętacie tylko Rosberga, bo akurat zrobił to na prowadzeniu.

  • 38. anderis8
    • 2010-04-22 16:39:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rosberg na swoim błędzie w Chinach stracił stosunkowo niewiele, raptem 3 sekundy, falstart Alonso to dużo gorszy błąd, przynoszący znacznie większe straty w normalnych warunkach. Zwycięstwa nie stracił, bo McLareny były szybsze na mokrym i conajmniej jeden by go przeskoczył, jak nie na torze to w boksach. Pojawiają się także opinie, że Rosberg nie potrafi walczyć, a kto był jednym z nielicznych kierowców, którzy zaatakowani przez Hamiltona podczas ostatniego wyścigu nie dali się wyprzedzić? (bardzo ładna kontra w wykonaniu Nico).

    Link z oboma bolidami Mercedesa z F-duct prześlę, jak ktoś mi napisze na gg numer 1295936 (zwłaszcza do Ciebie ta informacja- MontyF!F!), tak, jak już pisałem wcześniej, strona odrzuca komentarze z linkami, nawet ze wstawioną spacją.

  • 39. Tilion
    • 2010-04-23 00:32:40
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    Rosberg w czołówce się utrzyma. A zachowawczo to i Robert jeździ. I punkty przywozi często. Z Rosbergiem może być podobnie jak z Kubicą w 2008 (przynajmniej jeśli patrzeć na pierwszą połowę sezonu w wykonaniu Roberta)

  • 40. Anteaus
    • 2010-04-23 14:21:38
    • *.lodz.msk.pl

    Pan Brown zatrudnił Szumiego chyba dla reklamy bo wiadomo ,zę kierowca z niego w tym sezonie żaden. Jakby Rosberg jeździł z Kubicą to stawiam na to ,że nie wyglądałoby to już tak różowa dla tego pierwszego.
    No cóż wg. mnie głupia decyzja odbierająca Mercedesowi cenne punkty no ale przecież nie ja jestem szefem Merca.
    Jak sie zatrudnia weteranów dla innych względów a nie dlatego ,ze w danym momencie jest się dobrym kierowcą to tak to wygląda Panie Brown

  • 41. Anteaus
    • 2010-04-23 14:26:12
    • *.lodz.msk.pl

    A tak na marginesie to Szumi stracił swój prestiż. Tak to jest jak się nie wie kiedy odejść. Identycznie wyglądał z powrót Jordana do koszykówki. Także jak to było w piosence Perfektu "trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść"

  • 42. ravbmw
    • 2010-04-23 23:33:31
    • Blokada
    • *.ip.telfort.nl

    Schumacher nigdy nie straci prestiżu, po tym co zrobił widać, że jest pewnym siebie mistrzem i ma już swoje miejsce w historii. Dla mnie jak by nie wrócił tylko z obaw, że straci prestiż i, że co ludzie pomyślą jak mu nie wyjdzie to byłby tchórzem i ciotą, jak można podejmować życiowe decyzje na podstawie "bo co ludzie pomyślą", myślcie se co chcecie - super, że wrócił


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo