Rosberg: kierowcy w Mercedesie są równi
Nico Rosberg stwierdził, że kierowcy w jego zespole od początku mają równy status i nie zmienił się on po ostatnich wyścigach, w których to młodszy z niemieckich kierowców osiągał zdecydowanie lepsze rezultaty.„Zdecydowanie tak nie jest. Od początku w zespole jesteśmy równi, nawet wtedy gdy ludzie widzieli Michaela w roli pierwszego kierowcy, a mnie w roli drugiego, mówiłem: jesteśmy traktowani równo, mamy te same możliwości.”
Niemiec stwierdził także, że bardzo dobrze współpracuje mu się z zespołem:
„Miło, że moja współpraca z całym teamem układa się bardzo dobrze – było dla mnie ważnym ciężko pracować, aby zyskać szacunek i tego typu rzeczy najszybciej jak to możliwe, myślę iż udało mi się to całkiem dobrze.”
„Mam więc teraz dość mocną pozycję w zespole, co jest naprawdę fajne, właśnie dlatego też mam duże oczekiwania w stosunku do tego, co wydarzy się w przyszłości. Przed sezonem oczekiwałem, iż będę na poziomie Michaela – to byłoby fantastyczne, a teraz ja jestem z przodu, co jest wspaniałe. Ale spodziewam się, że on już w następny weekend będzie konkurencyjny, walczyć z nim przez resztę sezonu będzie fantastycznie, myślę, że to także dobrze dla całego zespołu.”
„Jestem pewien, że mogę wykonywać dobrą robotę przez cały sezon” – zakończył.
komentarze
1. Dzoko
równi Schumacher to legeda a Rosberg jom dopiero pisze
2. MontyF!F!
Pierdoły opowiada. To MSC ma nowe części nie Rosberg. Co i tak nie pomaga a wręcz przeciwnie. Śmiejcie się z tego co teraz napiszę ale Rosberg przypomina mi jazdę Roberta z 2008 kiedy Robert też dysponował gorszym bolidem niż Ferrari i Macl. I tak jak Robert kręci się koło 1-2-3 miejsca w generalce. Mam duże powody do tego że Mercedes zrobi tak jak BMW czyli jak nie będą wygrywać to budujemy bolid na nastepny sezon. A punktacja może sprzyjać kierowcy do końca sezonu. Nawet jak nie wygra wyścigu.
3. Jacu
@2. MontyF!F! - dokładnie. Schumacher jechał w Chinach już z F-duct'em i na prostych był szybszy przez to o ok. 7km/h od Rosberga, ale nie na tego konia Mercedes stawia ;). Puki zarządza wszystkim Brawn Rosberg może zapomnieć o statusie chociażby równym Schumacherowi, pomimo zdecydowanie lepszej jeździe. Przecież to jest oczywiste...
4. Wiater
Popieram wasze zdanie ;) I gratulacje dla Nico za równą jazde ;D
5. Zgred Zen
3. Jacu Takie do końca to nie jest oczywiste,bo Brawn już się wnerwił gdy Schumi swoje słabe wyniki zwalił także na bolid,gdy powiedział,ze odstają od czołówki.Brawn na to sobie nie może pozwolić bo straci swój prestiż na który długo pracował.Schumi najwyżej po trzech latach odejdzie a Brawn jescze długo może W F1 pracować i być na szczycie,I uważam ,ze bardziej będzie forował Nico,bo on robi wyniki a dla konstruktora to one sa najważniejsze,bo dają mu pewność ,ze idzie w prawidłowym kierunku.Brawn ten model robił od podstaw i uważam ,ze dopiero przyszłym sezonie pokaże swoje wszystkie możliwości,
6. przemoziom99
i ciekawe co teraz myślą sieroty które nie doceniały rosberga i naśmiewały się z niego ???
łyso wam ?? jak dla mnie był on i jest solidnym kierowcą który w dobrym bolidzie może nieźle się pokazac i właśnie to robi
7. Orlo
A może im o to właśnie chodzi by Rosberg wypadał tak dobrze na tle Schumiego? Michael w niedługo odejdzie, a ktoś musi przecież go zastąpić. No i może to jest szansa na wypromowanie Rosberga. Jak Schumi odszedł z F1 to zainteresowanie w Niemczech od razu spadło, a więc i zyski z tego jakże ważnego dla sportów motoryzacyjnych kraju też spadły. Niemcy liczyli że Michaela może zastąpić QuickNick, no i się przeliczyli:-) A teraz jako że Glock jeździ dla nowych, Sutil dla Indian(no bo przecież nie dla Hindusów:-)) to został tylko Nico. Podobna sytuacja panuje w niemieckich skokach narciarskich, gdzie po odejściu Hannavalda i załamaniu się formy Schmitta Niemcy rozpaczliwie szukając kogoś, kto mógłby ich zastąpić. Liczyli na Uhrmanna no i było podobnie jak w przypadku QuickNicka. Przepraszam że wyjeżdżam tu z inną dyscypliną sportu ale jak dla mnie wygląda to bardzo podobnie.
8. tomiirow
Nie było by tak kolorowo gdyby to jednak msc wygrywal
9. strong1
Uważam,że porównywanie mentalności Brawna do Theissena to jakaś potwarz straszna dla Brytyjczyka. Naprawdę sądzicie,że brał ślub z Schumacherem i będzie chciał przegrywać.Ok, to był jego najlepszy zawodnik,ale "life is brutal". Samemu Brawnowi też nie wiadomo ile czasu zostało w F1,nie można wykluczyć,że Mercedes to jest jego ostatnia misja. W związku z powyższym uważam,że MSC dostanie poprawki i szansę ba dwa-trzy wyścigi i albo bardzo wyrażnie zbliży się z osiągami do Rosberga,albo dojeżdzi do końca sezonu jako no2,gregario przezkadzacz i po sezonie da se spokój
Nie czarujmy się,czy Schumacher jest" 6", czy "10" to firmie Mercedes nie robi to takiej różnicy w sferze marketngu i reklamy( teraz i tak na tapecie jest Lewisek,mniejsza o motywy),a już na pewno nie uratuje ich "nabałagonionej" pozycji w klasyfikacji WCC,ale już możliwość stawania na podium i wygrywania, przy budowie bardzo bardzo konkurencyjnego auta wobec nieoczekiwanej zwyżki formy Pretty Man'a-już tak. A co do kanału F-duct to po prostu "obyło mi się o oczy",że Rosberg dał sobie tutaj na wstrzymanie w przeciwieństwie do MSC z jego używaniem w Chinach.
10. kuczek
niech się cieszy przez te 3tyg że drugi jest w generalce
11. anderis8
Odnośnie komentarzy 2. i 3.: Dla Waszej informacj, chyba dobrze by było, gdybyście wiedzieli, że Rosberg równiez jechał z F-duct w Chinach. Początkowo Schumacher o tym nie wiedział, ale zespół potwierdził to po wyścigu.
12. Jacu
@11. anderis8 - nie wiem skąd masz takie info ale oficjalnie było, że tylko MSC miał F-duct co potwierdzają pomiary największych prędkości - różnica ok 7-8 km/h pomimo lepszej jazdy Rosberga.
13. MontyF!F!
11. anderis8
Odnośnie twojego komentarz. Dal twojej informacji, chyba dobrze by było gdybyś wiedział, że Rosberg dysponował starym skrzydłem. Słowa MSC poniżej.
"Ja jeździłem przez cały weekend z tym rozwiązaniem, Nico korzystał natomiast głównie ze starszego skrzydła. Po weekendzie z pewnością będziemy mądrzejsi i teraz już wiemy, co musimy zrobić w przyszłości. "
14. MontyF!F!
linku nie podam konkurencyjnej strony bo to groźi raczej banem
15. Prozak
6. przemoziom99 mi jest łyso że gumiżelek haribo tak dobrze przędzie ; )
Który bolid się wam najbardziej podoba wizualnie ? Bo mi Lotus , Sauber .
16. anderis8
13. MontyF!F!- Przytaczas słowa Schumachera, a ja przecież pisałem we wcześniejszym poście, że Schumacher nie został poinformowany o tym, że Rosberg również używał F-duct. Różnica prędkości mogła wziąć się z różnych setupów, albo z tego, że Schumacher mógł się załapać w slipstream za poprzedzającym bolidem i dzięki temu uzyskać za którymś razem większą prędkość na prostej. Potwierdzenie tego, że obaj kierowcy Merca jechali z F-duct w Chinach znajduje się na portalu f1ultra, pod koniec 4 strony z wiadomościami. Linku niestety nie mogę wkleić, bo komentarze z linkami są automatycznie odrzucane przez stronę.
17. Tilion
@6 - podobnie pomyślałem. Ile to gadania było przed sezonem, że "Rosberg to średniak, nic nie osiągnie". Wystarczyło dać chłopakowi dobry bolid, a pokazuje, co potrafi. Szczerze to za nim nie przepadam, ale trzeba przyznać, że w całej karierze był dotychczas niedoceniany i (podobnie z resztą jak Robert) nie miał okazji pokazać swojej klasy
18. ravbmw
Są traktowani równo, zwłaszcza teraz kiedy Rosberg pokazał, że nie jest wolniejszy. Danie jednemu F-duct a drugiemu nie to potrzeba dla inżynierów do porównań danych ile to w sumie daje. Jak by dali f-duct Nico to pewnie wszyscy by się podniecali, że Schumacher jest traktowany równo
19. ravbmw
,że Schumacher NIE jest traktowany równo
20. Marti
W Szanghaju jednak oba bolidy Merca miały F-duct. Zostały to potwierdzone przez zespół.
Nie róbcie zamieszania ;)
21. dziarmol@biss
6. przemoziom99 - Te sieroty jak ich nazywasz w tym również mnie nazywali , wyśmiewali Rosberga za gafy jakie popełniał oraz popełnia ;-)) ot choćby ostatni wyścig ;-)) Co nie znaczy że się nie poprawił w stosunku do poprzednich wyścigów, sezonów...
22. dziarmol@biss
>> w tym również mnie, nazywali .....<< przecinek w niewłaściwym miejscu ;-))
23. grzes12
Wystarczyło parę wyścigów w których to Rosberg pokonał MSC i niektórzy uważają Rosberga za topowego kierowcę ... Tylko czy Schumacher po powrocie jeźdzący na poziomie debiutantów... może być punktem odniesienia co do formy Nico ? Ja twierdzę ze nie , i żeby mnie przekonać do siebie Nico musi pojechać parę bezbłędnych wyścigów , co mu się jeszcze nie zdarzyło . I właśnie przez taki błąd w Chinach ... pogrzebał szanse na zwycięstwo , i raptem po nim zgubił swój rytm i tempo wyścigowe .
Być może dla Rosberga przyjdzie czas , ale jeszcze nie w tym sezonie ;)
24. piotrek74
6. przemoziom99
łyso Mi -przyznałem to w pod ich newsem po wyścigu . Miałem też "ale "-czytać post,, 23. grzes12(ładnie to rozwinął) ,,
25. piotrek74
jeszcze odnośnie równości to Nico zmieni zdanie jak MSC przegoni go w punktacji ,chociaż to mało prawdopodobne przy jego formie .
26. luka55
grzes 12 Pewnie masz racje ze to jeszcze nie czas dla Rosberga ale nie zgadzam sie ze twierdzisz ze Rosberg jest chwalony w odniesieniu do Schumiego . Spojrzmy na wazniejszy punkt odniesienia jakim jest tabela wynikow gdzie nazwisko Rosberg widnieje na 2 miejscu i to jest powod aby go pochwalic. Owszem to dopiero 4 GP za nami ale mimo wszystko . Njaciekawsze jest jednak to ze wlasnie Rosberg mimo tych swoich bledow tej zachowawczej jazdy ( brakuje wedlug mnie walki u tego kierowcy ) ale mimo to jest tak wysoko . Do tego nie posiada wedlug mnie 4 samochod w stawce. ( na dzisiaj ) I to jest np. dla mnie punktem odniesienia. pzdr
27. luka55
do tego posiada 4 samochod ( sprostowanie)
28. darecky3
2 i 3. Mylicie sie bardzo. Schumi i Rosberg jechali razem z nowymi czesciami. Na RTL nawet elegancko pokazali ich samochody i wyjasnili innowacje. Dobijajacym gwozdziem juz byl wywiad samego Rozberga gdzie wyjasnial jak to dziala. Skad wy bierzecie te durne informacje....z palca? Trza chyba obciac....:)
29. Jacu
@28. darecky3 - informację taką podał Borowczyk podczas wyścigu, jako oficjalną prawsową. Możliwe, że wkradł się błąd ale patrząc na najwieksze prędkości maksymalne wydaje się, że to może być prawda. Możliwe jednak że obaj mieli co jednak niewiele zmienia. Schumacher dostaje baty od Rosberga i tyle. A w równe traktowanie nikt chyba nie wierzy, tyle że na razie nie ma konieczności sprowadzania do parteru Nicko ponieważ Schumacher obecnie nie zagrarza nikomu.
30. Jacu
zagraża oczywiście miało być - żeby zaraz za ortografię mnie nie ścigano ;)
31. lechart
Niemiecka firma, niemieccy kierowcy, dadzą sobie radę ze sobą. Widać, że w tym roku, Rosberg popełnia trochę mniej błędów za kierownicą niż w poprzednim. Schumacher, a to było do przewidzenia, jeździ dobrze, na przeciętnym poziomie. Wiek robi swoje, ale jeżeli mam być szczery, to spodziewałem się, że będzie gorzej. Jeżeli Rosberg mówi o równym traktowaniu, to nie ma powodu, aby mu nie wierzyć.
32. grzes12
24 piotrek74
To zdaje się mamy podobne zdanie w tym temacie ;) pozdro ;)
Luka 55
Ja nic nie zamierzam odbierać dla Rosberga , i chwała mu że wykorzystał błędy , głównie strategiczne , kierowców Ferrari czy McLarena i awarie Vettela
Ale gdy się spojrzy na kwalifikację wystarczy jeden nieudany wyścig i spadnie mocno w dół . Więc spokojnie poczekajmy jak się sezon rozwinie ... i się okaże czy zdoła utrzymać swoje dobre miejsce w kwalifikacji kierowców
33. luka55
grzes 12 Szczerze to nie wierze aby Rosberg zostal sklasyfikowany na 2 miejscu na koniec sezonu , bo sam przyznasz bylo by to nielada wyczynem. Po pierwsze wiemy ze na razie to Merc jezeli chodzi o auto musi gonic pierwsza trojke. Tak wiec kazde wysokie miejsce jest podwojnie cenne w ich przypadku. Oczywiscie na te miejsca mialy wplyw rozne rzeczy od bledow strategicznych i awarii innych ( ale takowe beda zawsze wtym sporcie ) po dobra strategie Merca ( chociaz mowiac tak na marginesie to szybkosc zmian kol w tej ekipie nie rzuca na kolana tak zauwazylem ) Tak wiec jezeli Mercedes nie dogoni czolowki to 5 miejsce Rosberga w koncowej klasyfikacji bedzie dobre a kazde wyzsze bedzie niemal wysmienite. Ale przed nami jeszcze wiele wyscigow , sami zobczymy jak to sie nam rozwinie ( wszystko ) szczegolnie ze przenosimy sie juz nareszcie do Europy . pozdrawiam
34. MontyF!F!
16. anderis8
htt p:// formula1.pl/A rtykul.82+M 5fd51545 0ca.0.html
O prosze oto link z ktrego mam info. MSC jasno mówi ja jeźdiłem z kanałem Nico nie. Jak coś piszesz to przynajmniej daj argumenty
35. MontyF!F!
Zlikwiduj spacje w linku
36. matito
widzocznie Michael potrzebuje czasyu
37. anderis8
34. MontyF!f!
Przecież mówię Ci po raz kolejny, że Schumacherowi nie powiedziano przed qualem, że Rosberg pojedzie z F-duct, więc powiedział to, co powiedział. Informacja o tym, że jechali identycznymi bolidami jest na f1ultra, na 5 stronie, wiadomość pod tytułem Oba bolidy Mercedesa z 'F-duct' w kwalifikacjach!
Piszę drugi raz to samo praktycznie, proszę ogarnij się i czytaj dokładniej, zanim zaczniesz coś wytykać innym.
A do tych co piszą, że Rosberg popełnia sporo błędów. Powiedzcie mi, jakie, oprócz GP Chin 2010 i GP Singapuru 2009 popełnił od początku sezonu 2009? 2 takie błędy na przeszło 20 wyścigów to mniej, niż większość kierowców, tym bardziej, że błąd w Chinach był popełniony na slickach na dość mokrej nawierzchni, wielu innych też wypadało z toru (m. in. Button w końcówce) i ponosiło na tym podobne straty czasowe, ale pamiętacie tylko Rosberga, bo akurat zrobił to na prowadzeniu.
38. anderis8
Rosberg na swoim błędzie w Chinach stracił stosunkowo niewiele, raptem 3 sekundy, falstart Alonso to dużo gorszy błąd, przynoszący znacznie większe straty w normalnych warunkach. Zwycięstwa nie stracił, bo McLareny były szybsze na mokrym i conajmniej jeden by go przeskoczył, jak nie na torze to w boksach. Pojawiają się także opinie, że Rosberg nie potrafi walczyć, a kto był jednym z nielicznych kierowców, którzy zaatakowani przez Hamiltona podczas ostatniego wyścigu nie dali się wyprzedzić? (bardzo ładna kontra w wykonaniu Nico).
Link z oboma bolidami Mercedesa z F-duct prześlę, jak ktoś mi napisze na gg numer 1295936 (zwłaszcza do Ciebie ta informacja- MontyF!F!), tak, jak już pisałem wcześniej, strona odrzuca komentarze z linkami, nawet ze wstawioną spacją.
39. Tilion
Rosberg w czołówce się utrzyma. A zachowawczo to i Robert jeździ. I punkty przywozi często. Z Rosbergiem może być podobnie jak z Kubicą w 2008 (przynajmniej jeśli patrzeć na pierwszą połowę sezonu w wykonaniu Roberta)
40. Anteaus
Pan Brown zatrudnił Szumiego chyba dla reklamy bo wiadomo ,zę kierowca z niego w tym sezonie żaden. Jakby Rosberg jeździł z Kubicą to stawiam na to ,że nie wyglądałoby to już tak różowa dla tego pierwszego.
No cóż wg. mnie głupia decyzja odbierająca Mercedesowi cenne punkty no ale przecież nie ja jestem szefem Merca.
Jak sie zatrudnia weteranów dla innych względów a nie dlatego ,ze w danym momencie jest się dobrym kierowcą to tak to wygląda Panie Brown
41. Anteaus
A tak na marginesie to Szumi stracił swój prestiż. Tak to jest jak się nie wie kiedy odejść. Identycznie wyglądał z powrót Jordana do koszykówki. Także jak to było w piosence Perfektu "trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść"
42. ravbmw
Schumacher nigdy nie straci prestiżu, po tym co zrobił widać, że jest pewnym siebie mistrzem i ma już swoje miejsce w historii. Dla mnie jak by nie wrócił tylko z obaw, że straci prestiż i, że co ludzie pomyślą jak mu nie wyjdzie to byłby tchórzem i ciotą, jak można podejmować życiowe decyzje na podstawie "bo co ludzie pomyślą", myślcie se co chcecie - super, że wrócił
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz