GP Bahrajnu - strategie doboru opon
Poniżej prezentujemy strategie doboru opon w GP Bahrajnu 2010.Jenson Button: super miękkie - średnie
Lewis Hamilton: super miękkie - średnie
Mercedes
Michael Schumacher: super miękkie - średnie
Nico Rosberg: super miękkie - średnie
Red Bull
Sebastian Vettel: super miękkie - średnie
Mark Webber: super miękkie - średnie
Ferrari
Felipe Massa: super miękkie - średnie
Fernando Alonso: super miękkie - średnie
Williams
Rubens Barrichello: średnie - super miękkie
Nico Hülkenberg: super miękkie - średnie - super miękkie
Renault
Robert Kubica: super miękkie - średnie
Witalij Pietrow: średnie - DNF
Force India
Adrian Sutil: średnie - super miękkie
Vitantonio Liuzzi: średnie - super miękkie
Toro Rosso
Sébastien Buemi: średnie - super miękkie
Jaime Alguersuari: średnie - super miękkie - średnie
Lotus
Jarno Trulli: średnie - super miękkie
Heikki Kovalainen: średnie - super miękkie
HRT
Karun Chandhok: super miękkie - DNF
Bruno Senna: super miękkie - super miękkie - DNF
BMW Sauber
Pedro de la Rosa: super miękkie - średnie - DNF
Kamui Kobayashi: średnie - DNF
Virgin Racing
Timo Glock: średnie - DNF
Lucas di Grassi: średnie - DNF
komentarze
1. Niespokojny
szkoda,że Pietrow nie mógł jechać dalej, widziałem jak agresywnie brał te krawężniki, ciekawe na którym miejscu by skończył, muszą coś zrobić z tym zawieszeniem
2. ask
a czemuż to Lotus DNF?
3. Ravfaaaaa
Nawet nie wiedziałem, że ALG miał 2 pit-stopy. No właśnie Trulli - DNF?
4. theadzik
@1 moze dlatego ze tak agresywnie je bral, cos sie rozsypalo ? :P
5. Moon
Wg mnie o żadnej strategii nie mogło być mowy. Niestety :(
Opony wg mnie powinny się szybciej sypnąć. a tak jechali jak w wyscigu 24h.
Myślę że opony powinny wymuszać przynajmniej 2 pitstopy (przynajmniej).
6. modafi
widac, ze kazdy zespol z czolowki bal sie zaryzykowac drugi pit stop
7. modafi
policzmy. Strata na pitstopie 24s, zysk czasu dzieki nowym oponom ok. 3s na okrazeniu (z przymruzeniem oka). Zmieniajac wczoraj opony na super miekkie 12 okrazen przed koncem moznaby zyskac przy tych zalozeniach 12 sekund i pewnie przy okazji zdobyc best lap. Ja, gdybym byl szefem teamu np. renault zaryzykowalbym. Kubica nic nie tracil. Oczywiscie wielkim minusem jest koniecznosc wyprzedzenia bolidow, ktore znajda sie z przodu podczas naszego pitstopu. Najlepiej gdyby swieze opony pozwolily na to od razu.
8. Master666
2. ask - jeden Lotus nie dojechał, miał problemy z hydrauliką na bodajże 2 rundy przed metą. Był to chyba Trulli.
9. piotrek74
7. modafi ale te 3sek można liczyc tylko to na 1-3 okradzeniach bo przegrzewały się(patrz Roberta pierwszy string ) ale dbając o nie można było jechał prędkością nie odbiegającą od reszty i nie notować dużych strat
10. matito
no teraz opony muszą być mocniejesz bo bolidy sa bradzo ciężkie :D
11. puszkin
powinny być obowiązkowe dwie wymiany opon- będzie ciekawiej.
12. modafi
@9 uwazam, ze te 3 sekundy szybiej spokojnie by sie udalo uzyskac przez 12 kolek. Kubica opony przegrzal na drugim zakrecie po kontakcie z Sutilem. Przy czystej jezdzie, lekkim bolidem, na mocno nagumowanyt torze nie byloby problemu
13. modafi
nagumowanym
14. walerus
dobra guma nie jest zła...;-)
15. ted55
żeby były ciekawsze wyścigi opony powiny starczać na 15 kółek ito obojętnie twarda ,mięka,średnia
16. modafi
ciekawe jak to zrobisz? beda wybuchac po 15tym kolku?
17. Horosz
To proste, Bridgestone musiało by dostarczać bardziej miękkie mieszanki. Wtedy opony szybciej by się zużywały.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz