komentarze
  • 1. intoxin
    • 2010-02-04 12:43:53
    • *.as.kn.pl

    czyli ta informacja z ilośćią paliwa jaką mieli w bolidzie podczas testów była wyssana z palca ?? :P hehe

  • 2. redlum
    • 2010-02-04 12:47:35
    • *.175.149.106.piasta.pl

    pewnie wypowiedz nie była autoryzowana i musieli z tego komentarza szybko wycofać - temu tez zniknęła poprzednia wiadomość tutaj

  • 3. Konik_mekr
    • 2010-02-04 12:47:36
    • *.gorzow.mm.pl

    Nie chca sobie robic nadziei po prostu.

  • 4. black knight
    • 2010-02-04 12:51:26
    • *.adsl.inetia.pl

    Zgadza się, mój błąd. Potraktowałem jedno zdanie źle i zrobiłem z niego cytat z de la Rosy. Jak już zdążyłem zauważyć pisanie pod presją nie jest jednak takie proste ;)

  • 5. Musashi
    • 2010-02-04 13:29:46
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    4. Black: spoko, tutaj jak w rodzinie wszystko się wybacza ;-)

  • 6. Musashi
    • 2010-02-04 13:31:40
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    A ten bolid Saubera wygląda jak jakiś noname. Zamiast jednokolorowych boków mogliby zamontować panel LCD i w trakcie wyścigu można by było wysyłać SMSy z życzeniami i oglądać je na przejeżdzającym bolidzie.

  • 7. Musashi
    • 2010-02-04 13:31:40
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    Usunięty

  • 8. Musashi
    • 2010-02-04 13:32:41
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    Jakiś automat powinien uniemożliwiać wysłanie takich dubletów, które nawet nie wiem jak się zrobiły, bo klyknąłem tylko raz!

  • 9. orinocoPL
    • 2010-02-04 13:42:24
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    Czyli byly Brawn GP jednak slabszy po fuzji z NIEMIECKIM producentem... Tak jak bmw...
    Choc moze za bardzo sie czepiam niemieckich producentów.

  • 10. Kiachi
    • 2010-02-04 14:16:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cóż liczymy na dobry występ Kamui,a w przyszłym roku.

  • 11. walerus
    • 2010-02-04 14:28:45
    • *.klingspor.pl

    na oparach...

  • 12. patrolek23
    • 2010-02-04 14:39:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sądzę, że Sauberki mogą zrobić niezłe zamieszanie, pomimo tego, że to tylko testy, to fakt bycia szybszym od Mercedesa i McLarena już daje nam jakąś wiedzę. Ponadto zarówno Kobayashi jak i Pedro de la Rosa odstawili w czasówce te dwa zespoły co oznacza, że nie był to przypadek. Przyznaję - galeria zdjęć świeżego BMW Sauber nie powala na kolana, ale faktycznie nieźle się zapowiadają. Może właśnie ten niekonwencjonalny wygląd ich bolidu daje im jakąś przewagę. Tak samo jak teraz większość zespołów kopiuje kształt monokoku Red Bulla z 2009 roku, być może w 2011 konstruktorzy będą się wzorować na Sauberze. Kto wie.

    I niech nikt nie mówi, że te czasy to żadne odzwierciedlenie konkurencyjności bolidu, bo jestem niemal pewny, że każdy zespół chce sprawdzić możliwości swojego dzieła i przekonać się czy idą właściwą drogą rozwoju. 80 okrążeń do 127 to dwukrotność normalnego wyścigu. Więc niech ktoś mi powie jak przejechać 80 okrążen na pustym lub pełnum baku, kiedy maksymalnie z 60 sa w stanie przejechać ( nie wiem jaką długość ma ten tor ). Chodzi właśnie o to, aby sprawdzić bezawaryjność podzespołów, więc kółka są kręcone maksymalnie długo jak tylko mogą pozostać na torze. Jedynie można się zastanawiać nad charakterystyką danego toru, bo nie od dzisiaj wiadomo, że jedne tory pasują danemu zespołowi bardziej, drugie mniej. Pozdr.

  • 13. patrolek23
    • 2010-02-04 14:46:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pozatym śmieszne jest to tłumaczenie Pedro "ja tylko pociągnął... (sami swoi)" I niechcący ..."kierowcy Saubera notowali równe czasy na poziomie 1 minuty 12 sekund, uzyskując tym samym drugi najlepszy czas" A ten drugi czas to zwykły przypadek...po prostu wiatr zawiał w plecy ot co.

  • 14. Gosu
    • 2010-02-04 14:53:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Widać są powściągliwi w wypowiedziach, lepiej być mile zaskoczonym niż rozczarowanym. Osobiście trzymam za nich kciuki, bo Sauber to swój chłop, który przeżył gehennę przy rozstaniu z BMW i kierowcy też są w dechę :)

  • 15. CRX
    • 2010-02-04 15:08:13
    • *.33.85.200

    12. patrolek23 100% racji!!!! pozdr.

  • 16. 6q47
    • 2010-02-04 16:57:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12 >patrolek23.
    Cieszy sprawna i szybka jazda bolidu Saubera. Jednakowoż przyczyn może być wiele. Wynik podany po zakończeniu testów jest niezły, ale jakie były w międzyczasie inne wyniki? Mniej więcej na poziomie 1,14 do 1,15 - to już wyglada nieco mniej optymistycznie. To jest poziom zatankowanego na full Renault. Dalsze czasy Saubera są piękne - tylko ile paliwa było na pokładzie?
    Ile razy tankowali w trakcie przejazdu? Ma ktoś takie dane?
    Pozdr.

  • 17. leo_
    • 2010-02-04 17:09:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja myślę, że jednak jak mówi, że nie są aż tak konkurencyjni , to raczej nie są. Choć nie są tacy źli, ale przed nimi , oprócz Ferrari, raczej mogą być i Mercedes , i Mc Laren (Robert wyrażał się pozytywnie o nim), a i zapewne RB. W sumie , być może 5 miejsce- tak, ale wydaje mi się, że i tak co najwyżej. No i jest jeszcze Robert w Renault ! A ponieważ jedne zespoły mogły w pierwszej 3 dniówce nie pobijać rekordów ( na pustych bakach), a inne tak - to tak na prawdę jeszcze niewiele wiadomo o rzeczywistej formie zespołów( owszem , kiedyś będą żyłować czasy do Q, ale przecież niekoniecznie w pierwszych testach). Dopiero pod koniec wszystkich testów będzie można dużo więcej powiedzieć. Poza tym trzeba słuchać co mówią kierowcy , bo z tonu ich wypowiedzi można się wiele dowiedzieć. Robcio na ten przykład jest z Reno zadowolony. To może jednak coś znaczy?

  • 18. leo_
    • 2010-02-04 17:12:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No chyba, że de la Rosa blefuje? Ale nie sądzę, raczej studzi zbyt optymistyczne nastroje.

  • 19. zzz
    • 2010-02-04 18:25:55
    • *.bielskobiala.vectranet.pl

    Już mnie to słabi, jak czytam, że Reanult jeździło cały test zatankowane do pełna, a inni robili czasy na oparach. To jak? Reanult opanowało technikę tankowania "w locie" czy ma silnik, który nie zużywa paliwa?

  • 20. wojtek_g
    • 2010-02-04 18:43:06
    • *.chello.pl

    moga byc w czolowce - przy obecnej stawce 13 zepolow czolowka to troche wiecej niz 3 pierwsze teamy ;) zycze im jak najlepiej w kazdym badz razie bo kobayashi jest jedenym z lepszych debiutantow ostatnich lat, a takie zespoly jak sauber stanowia o sile tego sportu ;)

  • 21. lechu55
    • 2010-02-04 18:43:10
    • *.181.129.250

    Moze jednak pare razy zahacząo podium Ale wazne zeby KUB na tym podium stawal.

  • 22. shad2pl
    • 2010-02-04 19:52:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja myślę, że zespół Saubera może być czarnym koniem tego sezonu. Wiele osób przekreśla ten zespół, ale jest w podobnej sytuacji co Honda. Oni nie zaprzestali prac nad samochodem a końcówkę sezonu mieli mocniejszą i widać było, że znaleźli kierunek rozwoju.

  • 23. RoninRonin
    • 2010-02-04 23:27:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    znaleźli punkt g. jaki to punkt, sami sobie dopowiedzcie. Sauber w życiu nie wejdzie do 10 ki.

  • 24. AlMastar
    • 2010-02-05 08:59:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @patrolek23 co ty pitolisz ?? 80 okrążen ?? chyba nie myślisz że na jednym baku, pewnie w tym czasie w pitach z 40 razy byli :D

    Sauber szuka sponsorów to musi być na początku żeby o nim pisać. po testach to możemy sobie tylko dywagować i zgadywać - te pozycje nie znaczą prawie nic

  • 25. frogiszcze
    • 2010-02-05 09:00:17
    • *.chello.pl

    a mnie się zdaje, że nie bardzo ich stać w tej chwili na szybki rozwój - pewnie o to chodziło, ale życzę i walki o pkty.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo