komentarze
  • 1. Peti_bis
    • 2009-12-10 13:10:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    z bolidem Renault w przyszłym roku będzie kicha, bo nie wiem jak można utrzymać się czołówki nie wiedząc co bedzie z teamem i po odejściu najważniejszych ludzi. Niech zwolnią Kubice i Robert do Merca, bo tam to chociaż może powalczyć.

  • 2. Voight
    • 2009-12-10 13:21:45
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Widać że olewa F1 i nie chce mu się wracać. Merc na pewno spełnia jego wymagania a z rozwiązaniem kontraktu z Cytryną też nie byłoby problemu bo to tylko zespół juniorski i będzie jeździł tam za darmo.

  • 3. Ugwer
    • 2009-12-10 13:38:51
    • *.adsl.inetia.pl

    Moim zdaniem z Kubicą może jeszcze różnie być, ale nie można też zapominać że u niemców polak będzie tylko polaczkiem, no chyba że ross brown będzie jego ulubieńcem w co nie wątpie ;) Jednak mimo wszystko byłbym tu ostrożny z tym mercedesem na miejscu Kubicy gdyby taka możliwość nadeszła.

  • 4. Robert.Kubica
    • 2009-12-10 13:55:08
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dzięki Ugwer, węzmę to pod uwagę, pozdrawiam

  • 5. pawel3012
    • 2009-12-10 14:24:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale jeśli Kubica byłby w Mercedesie to raczej byłby kierowcą nr 1, bo porównując osiągnięcia Kubicy i Rosberga to jednak Kubica wypada lepiej, nie biorąc pod uwagę jaki miał w tym sezonie "bolid" jeśli można to tak nazwać chociaż moim zdaniem i tak nieźle udało mu się z niego wycisnąć...

  • 6. marioblondi
    • 2009-12-10 15:15:52
    • *.toya.net.pl

    Zaczyna mnie męczyć i nieźle wkurzać ta niewyjaśniona sprawa z renówką . Ci skubańcy chyba celowo przeciągają sprawe aby merc wziął kogos innego i RK nie mógł się już przenieść. Wierzę, że RK jednak mimo zabawy w rajdy trzyma rękę na pulsie i zadziała jak należy w odpowiednim momencie. Te żabojady nie będą tu nikogo robić w ch**a

  • 7. Musashi
    • 2009-12-10 15:24:11
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    Ciekawe za ile Kimi jeździ w tym Citroenie. Coś mi się wydaje, że za jakieś drobniaki..

  • 8. TrueVanDal
    • 2009-12-10 15:32:12
    • *.skomur.pl

    @ Musashi, zdaje się że to Kimi przyniósł sponsorów żeby jeździć w Citroenie. Wynika z tego, że w tym wszystkim o kasę za jeżdżenie mu nie chodzi.

  • 9. saint77
    • 2009-12-10 15:45:09
    • *.76.187.226

    Jaka niewyjasniona sprawa z Renault?
    Przecież oni będą startować pod szyldem Renault w sezonie 2010 i krpka.
    Co tu jest do wyjaśniania? Sponsorzy? Udziałowcy? Pewni tak, ale nie zmienia to faktu, że będzie to Renault i tyle...

  • 10. AlMastar
    • 2009-12-10 16:28:09
    • *.cdma.centertel.pl

    i druga sprawa że raczej pracują nad bolidem żeby był jak najlepszy bo jeśli ktoś miałby kupować Reno to raczej umowa będzie obwarowana jakimiś zabezpieczeniami, żeby za 30-100mln EUR nie kupić bolidu pokroju nowych teamów czy gorszego nawet. Najpewnie może być i tak że cena będzie uzalezniona od wyników Reno w sezonie 2010

  • 11. walerus
    • 2009-12-10 17:10:57
    • *.klingspor.pl

    byłaby kasa - byłaby zmiana...

  • 12. kamil b
    • 2009-12-10 17:13:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ci co wierzą w Renault na 2010 r to raczej niepoprawni optymiści- równie dobrze Kubek mógłby zakontraktować się w Manor,USF1,Lotus... Tam nieustannie kombinują jak najwięcej wyciągnąć ze sprzedaży zespołu,nie myśląć o osiągach i stabilizacji na przyszły sezon.W zaistniałej sytuacji otwarta furtka do Mercedesa to wręcz błogosławieństwo dla Roberta {Oni znają jego potencjał i dlatego czekają na ruch Kubka-po odpadnięciu Kimiego.

  • 13. Z.Stardust
    • 2009-12-10 18:32:28
    • *.ip.telfort.nl

    lepiej byc niepoprawnym optymista niz niepoprawnym pesymista.

  • 14. fabian
    • 2009-12-10 19:11:49
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przesadzacie z Renault. A czy ktoś w zeszłym roku dawał jakiekolwiek szanse Hondzie (czytaj Brawn GP)??? Chyba lepiej żeby polak był kierowcą nr.1 w Renault niż mieć status #2 za niemieckim kierowcą w niemieckim zespole. Już to raz przerabialiśmy :(

  • 15. majaf1
    • 2009-12-10 19:19:12
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    No i masz babo placek. Jean-Louis Moncet napisał na swoim blogu, że decyzja Renault będzie ogłoszona w połowie przyszłego tygodnia (środa/czwartek). Renata musi przeanalizować aktualną sytuację firmy, bla bla bla ;-( Ja już wymiękam i koniec z grzebaniem w necie. Zamieniam się w słup soli i po prostu czekam. Dodam jeszcze ,że Fry mówił dziś o 4 kierowcach, z którymi rozmawiają. Kim może być ten czwarty? zakładając, że trójka to: Schumi, Heidfeld, no i dajmy na to Robert. Fry zaznaczył, że zależy im na doświadczonym zawodniku. Strasznie podgrzewają atmosferę.

  • 16. gryfon_1217
    • 2009-12-10 19:56:23
    • *.bemowo.waw.pl

    kur.... te zabojady tylko wkur..... ludzi, nie wierzylem w tego merca ale to sie robi coraz bardziej prawdopodobne, w renowe nie wierze ze beda mocni w 2010, chcialbym to odszczekac

  • 17. strong1
    • 2009-12-10 20:24:24
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    Renault się nie wycofa-tak sądzę,ponieważ za bardzo przeciągają tę sprawę.(ten fakt potwierdzałoby zaangażowanie w sprawę rządu francuskiego,który miał postawić veto).To znaczy przynajmniej nazwa zostanie.Nawet jeśli Kubica jest na liście czterech Mercedesa to kiedyś nie "wytrzymają presji" dadzą se siana i wezmą kogoś innego-podkreślam o ile Robert jest rozważany jako opcja no,bo ile można czekać?
    Wkurza mnue jednak to Renault,ponieważ albo chcą jednak czegoś od FIA,albo chcą utrudnić Kubicy wyjście z układu,jeśli taka myśl by mu zakiełkowała i nie zniechęcać inwestorów do negocjacji.Oba scenariusze nie są takie głupie,choć co do pierwszego z nich to nie da się ukryć,że: w sprawie opon nie da się nic wydębić,a o ujednolicaniu osiągów silników też nie słyszałem.
    Szukanie sponsorów.,tylko co to jest?Czy to tylko zwiększanie kasy? Co się dzieje w fabryce,w kontekście morale pracowników? Itd.

  • 18. lechart
    • 2009-12-11 06:35:57
    • *.olsztyn.mm.pl

    Kimi jest stanowczy i nie zmienia już podjętych decyzji. Kubica podobnie. To jest dobra cecha. Konsekwencja (przeważnie) przynosi dobre rezultaty w efekcie końcowym.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo