komentarze
  • 70. szeldon
    • 2009-12-04 00:05:10
    • *.range86-149.btcentralplus.com

    uupppsss. nie tu napisalem gdzie potrzeba :)

  • 71. gryzipiorek
    • 2009-12-04 00:13:51
    • *.adsl.inetia.pl

    Jestem ciekaw, co teraz porabia manager Roberta ? Czy? i z kim rozmawia ?

  • 72. majaf1
    • 2009-12-04 00:19:33
    • *.net

    71. gryzipiorek - ja też jestem bardzo ciekawa. o ile ma jeszcze o czym rozmawiać. bo jeżeli kontakt jest skonstruowany tak jak myślę, to pozamiatane :-( chciałabym, żeby Robert mógł świadomie zdecydowac o być albo nie być z nowymi włodarzami

  • 73. jar188
    • 2009-12-04 00:29:23
    • *.chello.pl

    Pracodawca się nie zmienia to Robert nie może zerwać kontraktu.
    I dobrze, przynajmniej niema szans,że za rok bym wysłuchiwał jak to Kubica jest prześladowany w kolejnym niemieckim teamie z niemieckim kierowcą ;)

  • 74. strong1
    • 2009-12-04 00:31:16
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    Nie byłem zwolennikiem Mercedesa,ale Robert nie chciał iść do nowego zespołu. Przyunajmniej tak wynikało z jego wypowiedzi,tylko mającego doświadczenie.Gdzie indziej piszą ,że Renault ma być jedynie sygnaturką przed zapłaceniem kary za zerwanie CA chroniącą.A artykuł w L'Equipe mówił,że Ghosn kazał znależć jak najtańsze rozwiązanie na wyjście z F1.
    Może jest spokój,bo Kubica uparł się,aby jeżdzić jako no1 za wszelką cenę,ale byćmoże prowadzone są jakieś "gry"-o ile to możliwe lub ostra wymiana zdań.
    Jednak Morelli powinien się zabezpieczyć...zobaczymy jak to z nim jest- w BMW nie dopilnował sprawy.

  • 75. jar188
    • 2009-12-04 00:35:11
    • *.chello.pl

    "Lopez kontroluje także firmę menedżerską kierowców – Gravity, która prowadzi między innymi Chińczyka Ho-Pin Tunga" i
    "Natomiast drugi kierowca może zostać wskazany przez firmę MegaFon – przykładowo Rosjanin Witalij Pietrow."

    CZyli są dwie opcje partnera dla Roberta.

  • 76. strong1
    • 2009-12-04 00:44:11
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    Slava Rassija da da da da da da...
    Żadnych Chińczyków jako kierowców

  • 77. strong1
    • 2009-12-04 00:45:12
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    Kierowców F1 naturalnie

  • 78. majaf1
    • 2009-12-04 00:45:28
    • *.net

    a może jednak tym razem Morelli stanął na wysokości zadania? (nadzieja umiera ostatnia :). przecież w czasie rozmów z zespołami sytuacja Renault nie była taka zupełnie klarowna. owszem potwierdzili swoja gotowość do startów, ale wciąż słychać było głosy niedowierzania. może Morelli wziął to pod uwagę, użył wyobraźni i zabezpieczył interesy Roberta i swoje... "może" to szerokie i głebokie.. ale cóż, będzie co ma być

  • 79. dziarmol@biss
    • 2009-12-04 09:28:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    54. zenobi29 - Witam "starego znajomego" ;-)). ależ się wyrabia ;-)) z tą renówką.
    Mówisz że prezesi mają niezłą łamigłówkę, fakt tyle że sami sprokurowali taką sytuację, a przecież to takie proste (rozwiązanie) wystarczy sypnąć sianem a resztę zrobi Kubica ;-))
    i mistrzostwo znowu w rękach "kogucich" pozdrawiam ;-)))

  • 80. Raven89
    • 2009-12-04 09:36:46
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Mam wrażenie,że Robert jednak troszkę się pośpieszył.Gdyby czekał na rózwój wydarzeń to narażałby się na jakieś ryzyko ale jednocześnie mógłby już mieć kontrakt z Mercedesem.Zobaczymy co czas przyniesie.

  • 81. jar188
    • 2009-12-04 09:49:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale przecież nic się nie zmienia. Renault zostaje w F1 na 2010 tylko odsprzedali część (w zasadzie większość) swoich udziałów Mangrove Capital Partners Gerarda Lopeza i Prodrive Davida Richardsa.
    "Firma Walijczyka zajmie się techniczną i sportową stroną przedsięwzięcia. Finanse – poza Mangrove – ma zapewnić rosyjski operator telefoniczny – MegaFon."

    Może będą jakieś rotacje w ekipie ale generalnie bolid będą tworzyć wciąż ci sami ludzie. Więc pod tym względem nic się zmieni, a może nawet polepszy.

    I nie piszcie,ż e Robert mógł poczekać z kontraktem, bo z tamtego punktu widzenia to był jedyna dobra opcja. W Brawnie miał jeździć Rosberg i Button, nikt nie spodziewał się przejścia Buttona do McL a w McL to sam Robert pewnie nie chciałby jeździć ze względu na układy tam panujące-nr1 Hamilton.

  • 82. 3kilos
    • 2009-12-04 10:03:18
    • *.50.125.30

    Prodrive i Richards to kwintesencja sportow motorowych. Kazdy projekt jaki podejmowali konczyl sie sukcesami sportowymi i garnkiem złota. W F1 moze byc tak samo.

  • 83. ris
    • 2009-12-04 10:25:40
    • *.150.87.74

    No to sprawa się wyjaśniła Robert jednak zostaje w Renault. Czy to dobrze czy źle zobaczymy. Mercedes może już spokojnie szukać drugiego kierowcy i dlaczego to będzie Nick H :_))))

  • 84. grzes12
    • 2009-12-04 11:14:59
    • *.147.42.13.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    No cóż ... życie pokaże na co będzie stać nowy twór pod nazwą "Renault "... Jeśli plotki okażą się prawdą , to cieszę się ze Kubica tam zostaje , gdyż uważam że będą mocni ...;) A na samą myśl startu Kubicy z " lalusiem " w Mercedesie oblewają mnie zimne poty ;)

    83 ris
    Zgadzam się że to będzie Niemiec , ale czy to na pewno będzie Nick H ? Ponoć Schumacher trenuje swój obolały kark... ;)

  • 85. ris
    • 2009-12-04 11:20:29
    • *.150.87.74

    84. grzes12 - podobno trenuje kark ale nie przywiązywał bym do tego wagi !!

  • 86. grzes12
    • 2009-12-04 11:26:01
    • *.147.42.13.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    85 ris
    Ale pomyśl , całe Niemcy byliby za nimi ...;) A ile by było szumu .... ;)

  • 87. strong1
    • 2009-12-04 11:29:40
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    @ris @ grześ12
    Zapamiętać!
    Żadnych Chińczyków w F1 jako kierowców
    Żadnych lekko stetryczałych byłych niemieckich mistrzów(ble)
    Są pogłoski,że Nick marzył o kontrakcie na trzy lata , Merc daje mu umowę na rok.
    Jednak myślę,że stać go na poświęcenie się:) w imię dania sobie sposobności do odniesienia pierwszego zwycięstwa.
    Zostaje im jeszcze ten ni pies-ni wydra,czyli ten Szkot prawie Italiano,co się zwie Di Resta,bo jest związany jazda w niemieckiej serii wyścigowej DTM,więc byłby rozpoznawalny. Na testach w Jerez był szybki,ale...chyba jednak wezmą Nicka,bo on swoje dowiezie,a inni są niepewni jak pogoda w kwietniu:)

  • 88. strong1
    • 2009-12-04 11:35:37
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    84grześ12
    Oby nowy pierwiastek na tablicy Mendelejewa "ProMonFon" okazał się użyteczny.Na razie odnoszę się do tego "z pewną nieśmiałością".W Renault kombinowali jak łysy koń pod górkę i dalej straszą FIA,że odejdą.

  • 89. ris
    • 2009-12-04 11:37:00
    • *.150.87.74

    87. strong1 - macie racje trenerze żadnych takich :-)
    Nick weźmie w ciemno taki kontrakt już gdzieś w jakiejś niemieckiej gazecie czadził Mercowi aż miło łubu dubu itd '_)))))

  • 90. ris
    • 2009-12-04 11:38:24
    • *.150.87.74

    87. strong1 - poza tym jakoś nie zabardzo wierzę że Prodrive coś nowego wniesie do myśli technicznej to nie te rajdy ;_)

  • 91. grzes12
    • 2009-12-04 11:49:43
    • *.147.42.13.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    @ ris i @ strong1
    Ja bym chętnie zobaczył " zimną krew" na torze, która już Hamilton zapowiedział podczas pierwszej próby powrotu Michaela na tor ....
    No i więcej wiary w ten nowy, stary zespół ( Renault )....

  • 92. strong1
    • 2009-12-04 11:54:33
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    90ris.Też mi się tak wydaje,bo jak by nie było są tu rookie..No,ale Benek Przychlastone ozwał się w temaecie Renault lub "Renault". W każdym razie przyjdzie tej domniemanej hybrydzie kibicować.Mam nadzieję,że ludzie z Renault-ci nowo mianowani pozostaną na czele projektu.

  • 93. ris
    • 2009-12-04 12:18:46
    • *.150.87.74

    92. strong1 - z tym że nie napewno pozostaną. Kubek nie potrzebnie się spieszył z tym kontraktem. !!

  • 94. strong1
    • 2009-12-04 12:32:45
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    93ris
    Spokojnie,bo badania wydolnościowe oblejesz.)
    Och i nie zaczynaj mi tu gadać jak Ci inni.Nie wiemy tego,czy z paliwożernym silnikiem Coswortha i bez KERS-u Williams będzie tak konkurencyjny choćby jak w zeszłym sezonie,a sprawa odejścia z Buttona wyniknęła szybko i znienacka.Teraz jest problem niepewność,bo to wszystko sprawia wrażenie robionego ad-hoc,ale z drugiej strony pocoś były robione te przetasowania na ważnych stanowiskach z tego tygodnia.

  • 95. strong1
    • 2009-12-04 12:36:23
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    ...więc chyba się całkiem nie zmyją,chociaż nie jest to już to samo Renault do którego szedł Kubica.Słabowitość drugiego kierowcy też mnie trochę martwi.No,ale żyje i kibicuje się KRobertowi dalej:):)

  • 96. ris
    • 2009-12-04 13:43:36
    • *.150.87.74

    94. strong1 - już się poprawiam !!! niech się dzieje wola nieba .... ;-)))

  • 97. strong1
    • 2009-12-04 14:28:26
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    @ris
    Amen-niech się dzieje wola nieba.Nowe plotki na autosporcie atakują mnie-już głupawki dostaje-hłe,hłe,hłe,hłe,hłe.
    PS.Nie no,ale numer z tym nowym zespołem "LopezGP" to już mało "chichotne" by było w takim układzie o jakim się mówi(dzisiaj,a jutro?).
    Ktoś tu znowu wkęca mnie?-ehe,ehe,ehe,umc,umc,umc...:):)

  • 98. ris
    • 2009-12-04 15:01:32
    • *.150.87.74

    97. strong1 - szybki Lopez ;-))))

  • 99. strong1
    • 2009-12-04 15:28:05
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    98ris No,no szybki,szybki,a potem wolny,wolny:)

  • 100. Budyn_F1
    • 2009-12-06 08:59:36
    • *.chello.pl

    Oby sie nie sprzedali.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo