komentarze
  • 1. Gosu
    • 2009-09-08 14:28:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No i dobrze. Można atakować tarki, ale nie przelatywać nad nimi :)

  • 2. Shallan
    • 2009-09-08 14:41:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ciekawe komu pierwszemu kółko odpadnie? ;)

  • 3. skidmarks
    • 2009-09-08 14:41:45
    • *.polkowice.vectranet.pl

    Hamilton ostro na nie wpadał w tamtym roku w szykanie de la roggia

  • 4. Master666
    • 2009-09-08 15:02:07
    • *.dolsat.pl

    Dzięki temu McLaren będzie miał przewagę, gdyż posiada świetne zawieszenie. A więc zarówno Lewis jak i Heikki będą mogli szybko pokonywać te tarki.

  • 5. Budda89
    • 2009-09-08 15:08:26
    • *.opera-mini.net

    Oj źle to wróży Markowi i Sebastianowi... I bardzo dobrze :-D

  • 6. Daniels
    • 2009-09-08 15:08:33
    • *.ip.netia.com.pl

    a ja mysle ze zespol mclaren jako pierwszy sie na nich powiesi:D w koncu !!

  • 7. Master666
    • 2009-09-08 15:23:05
    • *.dolsat.pl

    6. Daniels - zdziwisz się ;-)

  • 8. Ra-v
    • 2009-09-08 15:41:22
    • *.adsl.inetia.pl

    byc moze beda na tyle wysokie ze nawet McLaren nie bedzie mogl ich atakowac glebiej niz reszta, wiec na miejscu kibicow Mc'a bym sie nie podniecał tym bardziej ze aero McLarena nie grzeszy konkurencyjnoscia.

  • 9. Master666
    • 2009-09-08 15:54:14
    • *.dolsat.pl

    8. Ra-v - akurat na Monzy "aero" schodzi na drugi plan...

  • 10. walerus
    • 2009-09-08 16:12:41
    • *.klingspor.pl

    zgadzam się z Masterem - to segregacja bolidów...

  • 11. Budyn_F1
    • 2009-09-08 18:57:46
    • *.chello.pl

    NO przelatywanie moglo by sie skonczyc wywrotka bolidu albo cos powazniejszego.

  • 12. Pytajnik
    • 2009-09-08 19:55:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    9. Master666 coś Ci sie pomyliło, bo właśnie aero jeśli więcej wypowiedzi poczytasz to jest bardzo ważne[długie proste,na których trzeba być bardzo opływowym],na drugi plan zaś schodzi docisk, dlatego BMW dobrze pojechało w Spa-przy małym docisku ich auta jeżdżą dobrze, a przy dużym bardzo źle[na odwrót do Brawna]

  • 13. Master666
    • 2009-09-08 20:48:52
    • *.dolsat.pl

    12. Pytajnik - chyba jednak musisz się ze mną zgodzić, że to jednak moc liczy się na tym torze, a mniej aerodynamika. Nieprawdaż?

  • 14. black knight
    • 2009-09-08 23:04:12
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Jaka segragacja bolidów?! To, że McL ma świetne zawieszenie to tylko ich zasługa!

    Piszecie takie bzdury, że aż żal na to patrzeć... F1 segreguje bolidy na lepsze i gorsze - nowy Zientarski: "To jednak bolid ma znaczenie?"

    Oczywiście, że segreguje na lepsze i gorsze - o to tutaj chodzi...

  • 15. Greg-bap
    • 2009-09-08 23:06:43
    • *.aster.pl

    Nie sądzę żeby Włosi montowali wyższe tarki, jeśli miały by one dać przewagę nad resztą McLarenowi. Zgodnie z zamiarem, uniemożliwią one cięcie szykany, a świetne zawieszenia McL nie odegra większej roli.

  • 16. walerus
    • 2009-09-08 23:07:27
    • *.adsl.inetia.pl

    Zientarski moim tatą?!? - wiedziałem że mamusia coś ukrywała.....;-)

  • 17. black knight
    • 2009-09-08 23:12:11
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    walerus, ty masz już 13 lat, czy jeszcze trochę brakuje?

  • 18. kedar9315
    • 2009-09-09 06:16:58
    • *.opera-mini.net

    nie interesują mnie te tarki tylko to żeby widowisko na monzy było takie jak na spa a nawet lepsze. pozdro

  • 19. fezuj
    • 2009-09-09 08:37:14
    • *.pub.krusz-lan.pl

    Ciekawe kto pierwszy sprawdzi osiągi lotne nowych tarek ? ja stawiam na Lewisa i min. 4 metry lotu( być może z zaliczeniem jakiejś bandy) po tym experymencie reszta już nie będzie przystępowała do konkursu "latających bolidów"

  • 20. jar188
    • 2009-09-09 09:38:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wszyscy porównują Monzę do Spa, że niby podobny docisk to i miejsca w czołówce będą podobne. A ja się z tym nie zgadzam.
    Na Monzy jest jednak więcej prostych no i nie ma takiego zróżnicowania pomiędzy sektorami jak na Spa (1 i 3 a 2 ) co za tym idzie będzie mniejszy problem z właściwym ustawieniem bolidu.
    Spodziewałbym się lepszych pozycji zespołów które były mocne w 1 i 3 sektorze na Spa (np: McL) i jeszcze bardziej wyrównanych czasów, no i KERS też odegra większą rolę.
    Ciekawi mnie tylko jak będzie z Vmax u BMW?

  • 21. pz0
    • 2009-09-09 09:55:15
    • *.1.92.2

    Monza to jedyny tor tego rodzaju w kalendarzu. Ze Spa ma tyle wspólnego że nie jest potrzebny duż7y docisk. Tylko, że na Monzie potrzebny jest jeszcze mniejszy. Na Monzie będzie zupełnie inny pakiet aero jak na Spa. Nie jest powiedziane że jak na Spa dany zespół przygotował doskonały pakiet, to inny na Monzę będzie również udany. Na Monzę potrzebny jest mały opór, a co za tym idzie niski docisk oraz piekielnie mocny silnik, najlepiej z KERS. W uprzywilejowanej sytuacji będą te zespoły które mają jeszcze zapas silników, tak żeby na wyścig założyć nie śmigany i mieć jeszcze silniki które mają wystarczyć do końca sezonu. Kubica i oba RedBulle mają z tym problem. U Brawna jest lepiej, choć nie różowo, chyba mają o jeden silnik więcej niż RBR. Nie mogę nigdzie znaleźć konkretnych wykazów zużycia silników, lecz przypuszczamże najlepiej stoją pod tym względem ForceIndia i McLareny (zwłaszcza Kowal).

  • 22. walerus
    • 2009-09-09 11:31:22
    • *.klingspor.pl

    brakuje ci dużo abyśmy razem chodzili do klasy... pozdrów nauczycieli w szkole - może mnie któryś zapamiętał...? bezpieczne tarki - jestem za!

  • 23. black knight
    • 2009-09-09 12:57:00
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Akurat nauczycielami to ja się od jakiegoś czasu przejmować niemuszę, a Ty tylko obaliłeś teorię, że człowiek z wiekiem bardziej rozumny jest. Na to wskazują komentarze takie jak 16.

  • 24. walerus
    • 2009-09-09 16:23:03
    • *.klingspor.pl

    niektórzy mają poczucie h. inni nie - nie będę płakał z Twojego powodu... - tarka rulez...

  • 25. black knight
    • 2009-09-09 19:27:02
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    zapomniałeś dodać "poczucie humoru na poziomie gimnazjalisty"

  • 26. surelaw
    • 2009-09-09 22:57:21
    • *.adsl.inetia.pl

    widzę, iż niektórzy mają black head - to wszystko tłumaczy, szkoda że mamy tu teraz taki napływ "profesjonalistów" z onetu jak np. black coś tam

  • 27. ptasior
    • 2009-09-09 23:05:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    26. surelaw - po co się wpierd... w kłótnię i przy okazji obrażasz gościa? A tak przy okazji, to czepianie się onetu jest żałosne, bo na siłę starasz się pokazać, jaki to Ty jesteś pro mastah znawca i w ogóle...

  • 28. black knight
    • 2009-09-09 23:44:30
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    surelaw, oceniasz mnie po moim nicku?! to dopiero jest śmieszne. Twój jest za to "porządny", na pewno nie jesteś z onetu - wracaj na forum prawników...

  • 29. Sasilton
    • 2009-09-10 01:47:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    to ze tarki bedą wyzsze nie znaczy ze mclaren ma przewage
    inne bolidy np podkskakuja na małych tarkach aamclren wtedy nie tu bedzie inaczej
    taki bedą wyzej i mclarny tez beda podksakiwac i juz nie bedzie tej przewagi
    co innego na tej szykanie przez parobiliką tam moga ale to tylko 1 zakret
    przez te taki kierowcy pewnie stracą ponad 0.5-1sek

  • 30. walerus
    • 2009-09-10 09:17:22
    • *.klingspor.pl

    25 - sorry za wszystko - pewnie masz "poziom inteligencji" Dody więc nie dorastam Ci do pięt.... idź na jej koncert - dowartościujesz się.
    Czekam na wypowiedzi kierowców o nowych tarkach.

  • 31. RaptoRi
    • 2009-09-10 09:52:33
    • *.torun.mm.pl

    Generalnie Panowie taka wymiana zdań jest troche nie na miejscu i obniża nieco poziom strony - dajcie sobie spokoj raczej na rzecz konkretnych komentarzy...

    A co do tarek... hmmm... Ham. lubi sobie poscinac zakrety wiec bedzie musial nieco zmienic tor jazdy, moze go to nieco spowolnic... Włosi by raczej nie robile czegoś co pomoże Macom bo oni przeciez kochaja Ferrarke :)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo