komentarze
  • 2. _Tom3k_
    • 2009-02-26 18:37:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Teraz będą widoczne różnice. Wcześniej jak była np. Miękka to twardsza była Średnia, a teraz bd Twarda.

  • 3. daniel.dk
    • 2009-02-26 19:04:19
    • *.chello.pl

    ehh, czemu zielonym? przeciez to spaskudzi wyglad bolidu, i tak niepieknego juz

  • 4. daniel.dk
    • 2009-02-26 19:04:50
    • *.chello.pl

    ..moze w kolorach teczy? co za cyrk:/

  • 5. hipcio
    • 2009-02-26 19:05:28
    • Blokada
    • *.cdma.centertel.pl

    no w końcu będzie to widoczne, a nie po kilku okrążeniach biały pasek znikał z opon.

  • 6. djmarquss
    • 2009-02-26 19:18:03
    • *.159.130.82

    Lepszy by był żółty jak w dawnych czasach. Ale to tylko moje zdanie

  • 7. djmarquss
    • 2009-02-26 19:19:06
    • *.159.130.82

    Lepszy by był żółty napis BRIDGESTONE i inne literki jak w dawnych czasach. Ale to tylko moje zdanie

  • 8. ptasior
    • 2009-02-26 19:34:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak opony będą dużo bardziej miękkie to kierowcy tacy jak Hamilton i Kubica będą mieć problem...

  • 9. Łuki
    • 2009-02-26 19:37:50
    • *.xdsl.centertel.pl

    ja bym chciał żeby zespół mógł sobie dobierac mieszanki jakie chce na gp, a nie Bridgestone wybiera. np Ferrari by dobrało super-miękka i średnia, a BMW miękką i twardą, ale nie wszyscy muszą się z tym zgadzac

  • 10. Angulo
    • 2009-02-26 19:44:26
    • *.yeo.pl

    Łuki- zgadzam się, teamy powinny wybierać mieszanki. I nie powinno być przepisu o użyciu obydwu.

  • 11. Skoczek130
    • 2009-02-26 20:26:01
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Również zgodzę się z Łuki. W końcu każdy bolid inaczej reaguje na poszczególne mieszanki. Ale no cóż... monopol!

  • 12. Budyn_F1
    • 2009-02-26 20:41:22
    • *.199.253.213

    Fajnie ze dochodzi mieszanka super miekka ciekawe jak kierowcy beda na niej jezdzic dobrze czy zle.

  • 13. lipens
    • 2009-02-26 20:47:36
    • *.wholovesdealz.com

    ciekawe na ile kółek starczy super miekka mieszanka

  • 14. lipens
    • 2009-02-26 20:48:30
    • *.chello.pl

    :)

  • 15. Aragorn
    • 2009-02-26 21:14:29
    • *.xdsl.centertel.pl

    Budyń_F1 w poprzednim sezonie także istniała mieszanka super miękka, ale Bridgestone dostarczało ją na ledwie kilka wyścigów w sezonie np. Kanada czy Monaco

  • 16. elin
    • 2009-02-26 22:20:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ptasior- co do Hamiltona, to się zgadzam- może mieć kłopoty. Jednak co do Kubicy- no nie wiem, mogę się mylić, ale wydaje mi się, że on nie miał jakiś szczególnych problemów z " niszczeniem" opon ...

  • 17. 14797
    • 2009-02-26 22:20:58
    • *.adsl.inetia.pl

    wiecie co zauwazylem ze w 2008 r nie bylo zadnego dachowania ale najbliżej był fisico (australia) a oponami to sie ciesze ze powracają

  • 18. Xig
    • 2009-02-26 22:23:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dlaczego zielony? Bridgestone solidaryzuje sie z akcja Make Cars Green czy jakos tak. Pronuje oszczedzanie srodowiska itp. Honda przeciez zrezygnowala z reklam na rzecz Earth's Dreams, podobnej akcji. Taka moda i pokazanie jacy to jestesmy ekologiczni mimo ze tak naprawde nie jestesmy. :P [bo nie wierze, ze te opony to sie wyrabia z uzyciem 100% naturalnej technologii]. Po prostu marketing ;]

  • 19. 14797
    • 2009-02-26 22:23:39
    • *.adsl.inetia.pl

    fajnie

  • 20. sivshy
    • 2009-02-26 22:27:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    może nie było dachowania dlatego, że bolidy f1 owego dachu nie posiadają? ;]

  • 21. walerus
    • 2009-02-26 22:41:40
    • *.adsl.inetia.pl

    dobra guma nie jest zła...

  • 22. radek1991
    • 2009-02-26 22:45:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ciekawe, w jakich wyścigach teamy dostaną twardą i super-miękką mieszankę... a kolor zielony na profilu opony może wyglądac całkiem dobrze;)

  • 23. gustavof199
    • 2009-02-26 22:48:47
    • *.ronus.pl

    A jak będą wyglądały opody na deszcz?

  • 24. pz0
    • 2009-02-26 22:51:44
    • *.1.88.2

    walerus, na ciebie można zawsze liczyć, w końcu się doczekałem.

  • 25. pz0
    • 2009-02-26 22:52:49
    • *.1.88.2

    te zielone paseczki to nieporozumienie, żeżeli to będzie wyglądało tak jak na testach. Były kompletnie niewidoczne

  • 26. niza
    • 2009-02-26 22:54:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gustavof199 normalnie, jak do tej pory, no przecież po mokrej nawierzchni nie będą zapierniczać na slickach no nie

  • 27. niza
    • 2009-02-26 22:58:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a co do tej zieleni, to już chyba by był lepszy cały profil ale biały...

  • 28. Shotgun
    • 2009-02-27 01:44:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @14797 - oj jak fajnie, że opony powracają, bo jak dotąd jeżdżono na samych felgach i to bez dętek ;)

  • 29. Angulo
    • 2009-02-27 06:57:19
    • *.yeo.pl

    lipens- zależy gdzie. W Australii max. na 12-15.

  • 30. yaneq
    • 2009-02-27 07:24:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    nareszcie jakieś konkrety przed sezonem. a onetowcy cisza!

  • 31. lukaszw4
    • 2009-02-27 08:15:37
    • *.xdsl.centertel.pl

    lepiej byłoby białym

  • 32. sivshy
    • 2009-02-27 13:43:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jeśli chodzi o zużycie opon, to ładny może być przez to bałagan w przyszłym sezonie...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo