komentarze
  • 1. asc
    • 2009-02-23 11:23:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Teraz napewno już nie pozwolą sobie na takie pomyłki :-)

  • 2. maryanos
    • 2009-02-23 11:43:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a co im przeszkadza "lizakowy" ?

  • 3. Skoczek130
    • 2009-02-23 11:51:02
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam nadzieje uczy się na błędach i nie powtórzy tych "wpadek", co w zeszłym. W końcu zapłacili największą cenę, utratę tytułu w klasyfikacji kierowców.

  • 4. woj78
    • 2009-02-23 12:08:55
    • *.254.151.139

    dobrze,większe szanse dla Kubicy ,bo przynajmniej raz ale się pomylą .

  • 5. elin
    • 2009-02-23 12:19:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no nie wiem- jeśli uczą się na błędach, to chyba powinni sobie odpuścić ten "system świateł ", aż tyle korzyści, to z tego nie ma. A jeśli znów coś nie zadziała i nowa " funkcja, która nie pozwoli ruszyć bolidowi jeśli do auta przymocowany będzie wąż paliwowy" zawiedzie np. wąż już odłączony, a bolid wciąż nie może ruszyć ...

  • 6. tt16
    • 2009-02-23 12:25:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żaden sprzęt nie jest doskonały, dlatego conajmniej raz ten system świateł zawali im pit-stop

  • 7. tomekf248
    • 2009-02-23 12:29:33
    • *.173.1.220.tesatnet.pl

    Na pewno będzie skuteczniejszy, niż lizakowy. Przecież wszystkie błędy systemu spowodował czynnik ludzki. Wpadka z Singapuru będzie rozwiązana, bo gdy włączą sterowanie ręczne, to nie będzie można włączyć zielonego nim wąż zostanie odłączony.
    Nie rozumiem waszych ciemnych myśli ;)

  • 8. Niespokojny
    • 2009-02-23 12:39:22
    • *.tvgawex.pl

    woj78 wyjąłeś mi z ust tę opcję,wąż wyjęty ,a bolit nie rusza,bo blokada trzyma,...elektronika,automatyka jest nieprzewidywalna ,...ale niech kombinują,może coś dobrego to przyniesie ;-)

  • 9. Niespokojny
    • 2009-02-23 12:40:58
    • *.tvgawex.pl

    przepraszam,elin :-)

  • 10. URAN
    • 2009-02-23 12:49:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    System wypuszczania auta z pit-stop po tankowaniu, jaki by nie był, zawsze może zawieść. No bo przecież sprawa węża to jedynie część problemu. Skąd kierowca wie, ze ma wymienione i przykręcone wszystkie koła?! Też jakiś system elektroniczny? Nadmiar automatyzacji prostych czynności to prosta droga do awarii. IMHO-czujny lizakowy z oczami dookoła głowy spowoduje mniej strat niż najwymyślniejsza elektronika.

  • 11. spoxman
    • 2009-02-23 13:47:10
    • *.204.155.64

    Nie ma to jak ludzka sygnalizacja. Pewne rzeczy należy pozostawić ludziom. Zdawanie się na elektronikę może być zgubne o czym przekonało się paru mechaników z ferrari

  • 12. Xig
    • 2009-02-23 13:49:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Skąd kierowca wie, ze ma wymienione i przykręcone wszystkie koła?! " - bo ma samochod opuszczony. ;) Poza tym zmiana kol trwa dosc krotko - krocej zazwyczaj niz tankowanie, wiec o to sie martwic nie trzeba... Ale jest jeszcze cos: FIA chce przeciez wprowadzic zmiane w przepisach ktora wyrzuci calkowicie tankowanie podczas wyscigu. Po co wiec wydawac kase na system ktory przyspozy na pewno troche klopotow zanim go opracuja na perfect i w dodatku podziala tylko jeden sezon. ;] (chociaz ferrari i tak ma sporo kasy wiec...)

  • 13. walerus
    • 2009-02-23 14:32:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    biedni mechanicy...... KERS z prądem i ferrari bez lizaka = masakra -> jeszcze niech Nakadzimę zatrudnionią to świeczki się posypią......

  • 14. lukasz1
    • 2009-02-23 15:51:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem nie jest to takie głupie. A pozatym jak by nie te głupie wynalazki to byś jeździł na rowerze w 21 wieku.

  • 15. hipcio
    • 2009-02-23 16:04:58
    • Blokada
    • *.cdma.centertel.pl

    lepszy jest mechanik z lizakiem, przynajmniej widzi co się dzieje z bolidem.

  • 16. ja2
    • 2009-02-23 16:27:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hmm, a niech sobie znowu wprowadzą ten system. W najgorszym przypadku znowu powtórzy się taki incydent, to wtedy już pewnie z niego zrezygnują. No, ale jeśli dojdzie ta funkcja, żeby bolid nie mógł ruszyć póki węża nie wyjmą to czemu nie. xD

  • 17. sivshy
    • 2009-02-23 16:41:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    to ja może walnę z nieco innej beczki. Czy inżynierowie, którzy zajmują się durnymi światełkami nie mogliby pracować nad nowym bolidem? Czyżby Ferrari miało zbyt duży potencjał i nie ma co z nim robić? Wątpię...

  • 18. hipcio
    • 2009-02-23 16:55:00
    • Blokada
    • *.cdma.centertel.pl

    wychodzi na to że Ferrari ma za dużo kasy

  • 19. re-reikorp
    • 2009-02-23 16:56:03
    • *.gprs.plus.pl

    Przecież światłami steruje mechanik stojący tam, gdzie kiedyś stał lolipop man. W Singapurze puścił kciuk i Massa ruszył. Potem chciał jeszcze zatrzymać bolid nogą jak się skapował, że nie wszystko już gotowe. Ale niestety:P

  • 20. Piotre_k
    • 2009-02-23 17:54:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak... Ferrari wprowadziło innowacyjny, drogi i skomplikowany system, a teraz ulepszają go tak, żeby nie był gorszy od faceta z lizakiem... Tylko pogratulować.

  • 21. Budyn_F1
    • 2009-02-23 20:05:25
    • *.199.253.213

    NIe widzi mi sie taki system swietlny ale jak to Ferrari chce byc nowoczesne.

  • 22. niza
    • 2009-02-23 21:25:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ich sprawa, niech robią co chcą. Jeśli uważają to za dobry pomysł to niech używają tych światełek, jak się przejadą na tym jeszcze raz to płakać z tego powodu nie będę hehe

  • 23. karol
    • 2009-02-23 21:48:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kto szuka ten znajdzie,a poza tym szlachectwo zobowiązuje.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo