komentarze
  • 1. Kowi
    • 2008-10-09 08:29:29
    • *.25.33.238

    A propos opon - może ktoś słyszał jak w przyszłym roku będą oznaczane opony z miękkiej mieszanki na slick'ach, które nie mają rowków? Chyba nie wrócą do tych durnych kropek z pierwszego wyścigu.

  • 2. mmuz
    • 2008-10-09 08:42:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Kowi - odpowiedziałem Ci przy newsie o "ekologii" - będą miały pasek z boku po zewnętrznej stronie. Ostatnio gdzieś widziałem zdjęcia.

  • 3. walerus
    • 2008-10-09 09:44:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dobra mokra guma Bridgestone i tak będzie zła....

  • 4. pz0
    • 2008-10-09 10:06:59
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Ja z kolei czytałem że kolory mają być na stałe przypisane do opon i supermiękka będzie miała zawsze np niebieski pas, miękka, np zielony itd.

  • 5. Manonfire
    • 2008-10-09 10:16:55
    • *.142.198.204

    W ogóle cały cyrk z oponami (monopol Bridgestone), konieczność użycia dwóch rodzajów opon podczas wyścigu jest dla mnie idiotyzmem. Wiadomo, że na danym torze, w określonych warunkach dana mieszanka spisuje się lepiej. Po jakiego więc diabła zmuszać kierowców, by jeździli również na tej gorszej? Mało mają wyzwań podczas wyścigu? Niech każdy team dobiera sobie opony takie, jakie chce, na jakich bolid spisuje się lepiej. Jak Bridgestone chce sobie potestować nowe technologie, to niech to robi na własną rękę, a nie kosztem zawodników. Ileż to razy słychać, że "miękkie za szybko się ścierają", "twarde się nie dogrzewają" itp. I po co to zamieszanie i utrudnianie? Pewnie dla kasy, bo z pewnością nie dla atrakcyjności i bezpieczeństwa.

    Pozdrawiam

  • 6. fezuj
    • 2008-10-09 12:34:00
    • *.inowroclaw.mm.pl

    Manonfire - popieram każdy team powinien mieć na wyścig pełen zestaw opon a żeby się nie myliły im i nam było łatwiej- każda twardość powinna być oznaczona stałym kolorem. Niech zespół sam decyduje czy lepiej się jedzie na super twardej czy wręcz przeciwnie w danym momencie najlepszą może być super-miękka

  • 7. Angulo
    • 2008-10-09 12:55:11
    • *.yeo.pl

    Niech się Bridgestone nie kompromituje już więcej...ujednolicenie dostawcy, dostarczanie dwóch kompletów na wyścig, konieczność używania obydwu mieszanek, i jeszcze tylko jedna deszczówka...żal.pl Chyba robią to, bo wiedzą, że ich deszczówki to shit jakich mało, i chcą ich mniej produkować...

  • 8. Kowi
    • 2008-10-09 13:05:04
    • *.25.33.238

    @mmuz - ok, jak pisałem to pytanie jeszcze nie było Twojej odpowiedzi ;-)
    Tak myślałem, że zrobią coś podobnego do ChampCar, ale właśnie nigdzie nie trafilem na wypowiedź B na ten temat.

  • 9. pz0
    • 2008-10-09 14:54:24
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Bridgestone zmierza w ciekawym kierunku. Cztery rodzaje opon normalnych, dwa rodzaje mokrych. chcą robić już tylko jedne mokre, za rok pewnie będą chcieli robić tylko jedne normalne. Poczekajmy jeszcze 2-3 lata to dostarczą tylko jedną oponę superuniwersalną i na mokro i na sucho, ma ciepło i zimno, na szybkie i wolne tory za to z jednym rowem żeby mogli sobie go pomalować na zielono. Swego czasu na każde GP zespoły miały do dyspozycji po 5-6 rodzajów gum, ze specjalnymi odmianami tylko na kwalifikacje.

  • 10. niza
    • 2008-10-09 15:02:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja też jestem za tym aby każdy zespół mógł na każdym GP samodzielnie wybierać rodzaj opon, skończyły by się te wszystkie cyrki

  • 11. walerus
    • 2008-10-09 16:36:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    może slicki załatwią sprawę - ciekawe jakie zimówki wymyślą na GP Rosji..

  • 12. przesio
    • 2008-10-09 17:52:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czego nie wraca Michelin ?? To takie pytanie

  • 13. walerus
    • 2008-10-09 21:27:50
    • *.adsl.inetia.pl

    ale przesio wrócił...

  • 14. fezuj
    • 2008-10-09 22:39:25
    • *.inowroclaw.mm.pl

    16:36:42 walerus - no na GP Rosji to obowiązkowe slicki z długimi gwoździami ! :)

  • 15. shad2pl
    • 2008-10-10 18:57:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jezeli chodzi o deszcz i opony Bridgestone to niedawno mialem przyjemnosc przetestowac Battlaxy w moim motocyklu. To jest dopiero lodowisko!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo