komentarze
  • 39. pz0
    • 2008-07-23 14:22:39
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Czemu wyleciał w Silverstone. Sam wyjaśniał, mogę przewałkować jeszcze raz. Źle ustawiony bolid, konkretnie za nisko zawieszony.

  • 40. darecky3
    • 2008-07-23 14:24:17
    • *.range81-154.btcentralplus.com

    dziarmol, tu nie chodzi o to aby udowodnic ze Kubica jest slaby, bo nie jest ale taki wielki to tez nie jest. jeszcze swoje musi wyjezdzic. wielkie czasy na niego czekaja jesli nie zmarnuje talentu i kariery. Zmienic stajnie zawsze moze, jesli nie w tym roku to w nastepnym, tylko jak juz kiedys pisalem, nie wiem czy dobrze sie stalo ze wskoczyl od razu do BMW, byloby lepiej gdyby zaczal od stajni gorszej. Ktos tu napisal wczesniej ze czolowe teamu chca Kubice a jakos tego jak do tej pory nie uslyszalem, jedynie o malej poglosce o ferrari. McLaren nie ma takiej opcji, zatem pozostaja juz tylko gorsze stajnie, ale jesli Kubica bedzie tak samo jezdzil to i ferrari nawet nie pomysli aby dac Kubicy role pilota testowego. koniec biadolenia i czas na konkretna prace, nie tylko na oczekiwania dobrego samochodu. Wiecej konsultacji z mechanikami czy cos w tym rodzaju, to juz od niego zalezy, my mozemy tylko obserwowac i trzymac kciuki.

  • 41. pz0
    • 2008-07-23 14:52:03
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Aha cały czas dziarmolowi chodziło o to że ja uważam że Kubica jest cienki. Mi chodzi o to że Kubica (jak i Hamilton) na dzisiaj to wielkimi kierowcami nie są. Chodzi mi też o to że styl jazdy Kubicy mi się nie podoba, podoba mi się za to styl Hamiltona, czy chociażby Heidfelda.

  • 42. H2O
    • 2008-07-23 14:55:14
    • *.adsl.inetia.pl

    Czy wy nie widzicie,że McLaren jest teraz najlepszym samochodem a Hamilton w dwóch ostatnich wyścigach był poza zasięgiem??

  • 43. darecky3
    • 2008-07-23 14:57:02
    • *.range81-154.btcentralplus.com

    H2O no ciezko zobaczyc, wkoncu jest "poza zasiegiem".....zartowalem:)

  • 44. Master666
    • 2008-07-23 15:32:26
    • *.dolsat.pl

    owadd: nie wiem jaki wyścig ostatnio oglądałeś, ale w GP Niemiec 08 Hamilton jechał na 2 pit stop'y :-)

  • 45. kumahara
    • 2008-07-23 16:45:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A jaki Ty Master666, bo w tym o którym piszesz Lewis wykonał 3 pitstopy i owadd ma rację.

  • 46. darecky3
    • 2008-07-23 16:51:54
    • *.range81-154.btcentralplus.com

    dziarmol, teraz cos dla oslody dla ciebie, co nie mniej umacnia mnie w moich pogladach na polska prase. Wlasnie przeczytalem artykul gdzie Heidfel wypowiada sie o Kubicy, cytuje:"wcześniej miałem problemy, a teraz jestem tylko siedem punktów za Robertem Kubicą, o którym mówiono, że to najlepszy kierowca w tym sezonie. Więc chyba nie jest tak źle.
    Administrator; 22.07.2008, " Wynika z jego wypowiedzi, ze Kubica jest dobrym kierowca i wcale on tego nie podwaza a nawet jesli heidfelda krytykowano ze jest slaby to przy stracie do Kubicy 7 punktow nie jest tak zle" Ale za to Naglowek artykulu juz stronniczy jak cholera:"Heidfeld: A mówili, że to Kubica jest najlepszy". czyli komus w redakcji zalezy na sile aby wiekszosc polskich kibicow zniechecic do Heidfielda przeklamujac cytat. I to moj poglad o polskich brukowcach ktore jedynie robia nagonke i tworza mity BMW anty Kubica, eeh, szkoda gadac i tyle.

  • 47. dziarmol@biss
    • 2008-07-23 16:55:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-07-23 14:24:17 darecky3-słabsza 'forma" Kubicy to według Ciebie co? bo nie bardzo rozumiem ,co do BMW to ja już po pierwszym pełnym sezonie uważałem że kubica i BMW to jedno wielkie nieporozumienie, cały sezon 07 robert walczył z bolidem nie z konkurencją z inżynierem dyletantem i z dyrekcją która uważała i uważa Nicka Heidfelda za nr1 mimo że temu zaprzecza, i że na koniec powtórzę Kubica zrealizowal cel zespołu BMW na rok 08 więc teraz budują bolid na 09 ten sezon mają w dupie a już na pewno Kubicę i jego walkę o mistrza teraz zespół skupił się na 'dogrzewaniu opon dla Heidfelda".(i nie jest to teoria lecz fakt)Piszesz że jeśli Robert będzie jeździł jak jeździ to ferrari nie będzie go chcialo nawet na testera i masz rację (niemoc kubicy ?czy świadome celowe dzialanie zespołu a to po to żeby ewentualnie nie podnieść wynagrodzenia albo utrudnić przejście do innego teamu?) tego w 100% oprócz zainteresowanych nie wie ale coś w powietrzu śmierdzi.I już całkiem na koniec to Heidfeld Kubicę przegoni w klasyfikacji generalnej , dlaczego? ponieważ jest od niego lepszy?śmiem wątpić ,BMW już nie owija nawet w bawełnę takich posunięć

  • 48. darecky3
    • 2008-07-23 17:05:28
    • *.range81-154.btcentralplus.com

    nie zrozumiales mojej wypowiedzi, tam nie bylo ze Heidfeld jest lepszy bo sam podkreslil kto jest lepszy, tam bylo o naglowku artykulu gdzie zmieniono kontekst jego wypowiedzi a takimi sie sugerujesz.

  • 49. dziarmol@biss
    • 2008-07-23 17:17:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-07-23 17:05:28 darecky3-mój wpis dotyczy twego wcześniejszego posta sprawdź daty tego dopiero czytam:-}

  • 50. McLfan
    • 2008-07-23 17:20:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kumahara, Lewis tankował 2 razy. Wystarczyło mieć oczy otwarte, a nie zaciśnięte z niechęci do niego. :P

  • 51. pz0
    • 2008-07-23 17:24:38
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    kumahara, aż sprawdziłem. Według mnie i timingu z oficjalnej strony Hamilton wykonał dwa stopy. Okrążenie nr 18 i nr 50. Chyba że za pitstop uznajesz wyjazd SC, w czasie którego Lewis nie pofatygował się do boksów. dziarmol, powiedz no mi po jaką cholerę w takiej sytuacji Kubica podpisał kolejny kontrakt z BMW? Lubi być poniżany czy co?

  • 52. kier
    • 2008-07-23 17:31:14
    • *.160.172.70

    Wcześniej miałem pewne zastrzeżenia do Hamiltona (tzn. sezon 2007), ale to przede wszystkim, dlatego, że FIA traktowała go ewidentnie ulgowo (przypomina mi się wyścig, w którym wyleciał z mokrego toru i wyciągnął go ze żwiru ciągnik jako jedynego kierowcę w stawce). Lecz zawsze wiedziałem, że Hamilton jest dobrym kierowcą. Panie i Panowie wyniki mówią same za siebie. W tamtym sezonie lepszy był od Alonso, a w tym ma dwa razy więcej punktów niż Kovalainen, przy czym Kovalainen również był wielką nadzieją F1. Najwyraźniej wypadek w tym sezonie pozostawił na nim ślady psychiczne i nie może sobie z tym poradzić. Wracając do Hamiltona nie jest to przypadkiem, że ma tyle punktów. Ciężko jest go porównać do Kubicy, bo jeżdżą innym bolidem. Natomiast nie śledziłem wcześniej niższych serii wyścigowych, ale jestem ciekawy, kto z trójki kierowców: KUB, HAM, ROS był najlepszy. Natomiast irytuje mnie to, gdy ludzie piszą, że Hamilton jest słaby i tylko, dlatego, że ma dobry bolid wygrywa wyścig. Obiektywnie rzecz biorąc dwa wyścigi deszczowe (Monaco, Silverstone) i dwie wygrane Lewisa i to, z jaką przewagą na Silverstone. Kierowcą jest świetnym, ale czy lepszym od Kubicy, nie wiem? Na pewno jeździ bardziej agresywnie od Roberta, na pewno więcej wyprzedza, na pewno bardziej ryzykuje, ale…na pewno ma słabszą psychikę, na pewno więcej popełnia błędów i prawdopodobnie gorzej współpracuje z mechanikami. Wiem, że ciężko jest przyznać, że Polak może być gorszy od kogoś, ale nie o to w tym wszystkim chodzi. Jestem przekonany, że Robert to świetny kierowca, ale pojedynki z Lewisem gdyby jeździli w tym samym teamie byłyby pasjonujące i wyrównane i pewnie raz by się zakończyły zwycięstwem Lewisa raz Roberta.

  • 53. Master666
    • 2008-07-23 18:31:57
    • *.dolsat.pl

    kumahara: Ja oglądałem ostatnio wyścig o Grand Prix Niemiec w Hockenheim na torze Hockenheimring i nie chcę się chwalić, ale to ja mam rację. Lewis Hamilton jechał na 2 pit stop'y! Na przyszłość: uważnie oglądaj weekendy Grand Prix i śledź poczynania wszystkich kierowców(nie tylko Roberta), a dopiero potem staraj się poprawiać innych...

  • 54. piotrek
    • 2008-07-23 19:37:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    były kierowca McLarena(Hakkinen) ocenia jazdę obecnego kierowcy McLarena(Hamilton).Jeszcze niech mi ktoś powie że to jest obiektywna ocena to ...

  • 55. venser
    • 2008-07-23 21:26:14
    • *.gprs.plus.pl

    lepiej zeby Kubica nie jezdził zbyt brawurowo tylko w swoim własnym stylu :D

  • 56. darecky3
    • 2008-07-23 22:21:07
    • *.range81-154.btcentralplus.com

    przerobilismy ere "spisku w BMW", teraz na topie "spisek" McLarena. Czekam na "spisek" ferrari...innej opcji juz nie ma. Oj fachowcy, fachowcy....

  • 57. jar188
    • 2008-07-23 22:39:39
    • *.acn.waw.pl

    Spisek w Ferrari: Schumacher przerobił całą stajnię F. pod Massę dlatego Raikonen jeździ słabiej ostatnio, wiadomo Massa pupil Niemca a za Niemcami i Brazylijczykami idzie duży RYNEK,nie to co co Finlandia (chociaż lubię,dobrze wchodzi ). Spisków jest wiele tylko par oczu wciąż mało ;-)

  • 58. kumahara
    • 2008-07-23 22:57:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sorry, Hamilton wykonał 2 pit stopy, tak więc oczywiście Master666 miałeś absolutnie rację!

  • 59. pz0
    • 2008-07-24 10:06:13
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    darecky3 - nie ma opcji spisek w Ferrari, bo to podobno kryształowy team i nie ma znaczenia co robili w przeszłości (co było w przeszłości to ma znaczenie tylko w wypadku McLarena, jak nie wierzysz spytaj dziarmola). Nie może tam być spisku również z drugiego powodu, przecież Kubica tam będzie jeździł, prawie na pewno.

  • 60. darecky3
    • 2008-07-24 10:26:58
    • *.range81-154.btcentralplus.com

    pz0 te argumenty przemawiaja do mnie...pozd :)

  • 61. owadd
    • 2008-07-24 15:19:09
    • *.ksknet.pl

    W takim razie ja też się wcześniej myliłem( z tymi pitami Hamiltona)-wybaczcie.

  • 62. lukasz11
    • 2008-07-24 16:49:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    "kubica nigdy nie lyknal nikogo z czolowki" a pamietacie gp brazylii '07 kubica lyknal wtedy alonso w maclarenie;p fakt stracil potem pozycje po tankowaniu ale nie gadajcie tak na niego. trullego nie jest tak latwo wyprzedzic u kubicy wyprzedzanie nie jest moze jego najlepsza strona ale ma za to kilka:P innych zalet np stalowe nerwy których hamilton nie posiada

  • 63. pz0
    • 2008-07-24 17:19:58
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Gratulacje lukasz11, jak się chce to uda się w końcu znaleźć takie zdarzenie w dwuletniej już karierze Roberta. No nie ma co, imponujące - Alonso w McLarenie. Ciekawe czy Heidfeld dokonał podobnego cudu, chyba nie, bo przecież jest gorszy.

  • 64. lukasz11
    • 2008-07-24 18:13:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    w takim razie hiedfeld to cudotworca:P a tak wogole to nie napisalem ze heidfeld jest gorszy chociaz tak mysle. jednak chyba kazdy ma prawo posiadac swoją opiniee

  • 65. TOTTI
    • 2008-07-25 08:22:13
    • *.232.255.155

    Hamilton zdobedzie tytul ale tylko jak nie popelni bledow w koncowce sezonu jak rok temu a byl wtedy naznaczony na mistrza swiata po Japonii, nie do konca zasluzonym zwyciestwie i chyba kazdy wie o co mi chodzi. Ferrari ma pecha a zwlaszcza Kimi, ale to nie przez swoje bledy tylko Ferrari mu zawalilo od Monako (oprocz Kanady) kazdy wyscig. W Monako dostal kare przejazdu przez pit lane bo za pozno zalozyli mu opony i potem popelnil kilka bledow ktore zrujnowalo mu wyscig. W Kanadzie w pit lane wygral z Robertem w pit lane ale Hamilton wjechal w niego po nie zauwazyl czerwonego swiatla a Robert i Kimi zatrzymali sie a wtedy Kimi jechal po zwyciestwo, tak samo we Francji, awaria samochodu kiedy jechal znow po zasluzone zwyciestwo a musial zadowolic sie 2-gim, na Silverstone team mu spieprzyl wyscig, fatalna strategia nie zmieniania opon a wtedy mogl wygrac 3-ci wyscig z rzedu i po raz 3-ci mial pecha ktorego Kimi mial nonstop w McLarenie i to spowodowalo ze nie zdobyl tytulu w 2003 i 2005 roku. W Hockenheim nikt nie zawinil bo po prostu Kimi nie jechal zbyt dobrze nie wystarczajaco szybko i po 1-szych 5 wyscigach dominacja i swietna forma zniknela.

  • 66. pz0
    • 2008-07-25 09:31:42
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Zgaduję (może się mylę) że Kimi za bardzo daje ostatnio w palnik i to jest to jego obniżenie formy.Hamilton w tym roku rzeczywiście bardziej zasługuje na tytuł i jako pierwszy się przebudził. Jednak sporo jeszcze wyścigów, poczekajmy i nie dzielmy skóry na niedźwiedziu.

  • 67. leo_
    • 2008-07-25 12:28:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hamilton jest świetnym kierowcą, choć mam nadzieję, że Kubica jeszcze lepszym. TYlko nadzieję, bo tego na pewno to nie wiem. Ale, teoria moja jest taka (a propos wyprzedzań): Kubica kalkuluje, ale to nie znaczy, że nie umie wyprzedzać tak jak Hamilton. Po prostu wyprzedza wtedy, kiedy widzi szansę na lepsze miejsce (ocenia ryzyko). A teraz, to tylko walczy o jak najmniejszą stratę punktową ( w stosunku do 10 pkt za zwycięstwo).

  • 68. leo_
    • 2008-07-25 12:30:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wniosek: Przyjdzie jeszcze czas na sukcesy Kubicy, oczywiście.

  • 69. sivshy
    • 2008-07-30 17:16:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    leo, masz rację przyjdzie. Nie ważne czy z BMW czy bez. ale umiejętności mu nie brakuje. Jeśli bolid BMW-Sauber będzie tak dobry, jak póki co się na to zapowiada, to Robert ma szansę na majstra, o ile team nie zacznie "wspierać" Heidfelda, w końcu Aryjczyk nie może przegrać z Polaczkiem.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo