Ferrari pozyskało kolejnego dużego sponsora z branży technologicznej
Zespół Ferrari ogłosił podpisanie umowy sponsoringowej z kolejnym duży graczem na rynku technologicznym. Od przyszłego roku do grona sponsorów Scuderii dołączy IBM.Zespół z Maranello ogłosił właśnie podpisanie wieloletniej umowy z firmą specjalizującą się w dostarczaniu technologii komputerowych i pełniącą także rolę doradczą dla wielu korporacji.
Celem współpracy ma być stworzenie zupełnie nowej platformy cyfrowej, która pozwoli Ferrari bardziej angażować swoich kibiców zarówno na torze, jak i poza nim.
W ramach partnerstwa zostaną wdrożone rozwiązania, które podniosą zaangażowanie fanów na nowy poziom, przekształcając ich doświadczenia dzięki innowacyjnym technologiom oraz maksymalnie wykorzystując cyfrowy ekosystem Scuderia Ferrari HP.
IBM jako Partner Premium zespołu w zakresie doradztwa IT wykorzysta swoje doświadczenie i narzędzia do tworzenia zaawansowanych rozwiązań cyfrowych, aby przybliżyć fanów do samego serca wydarzeń.
"Jesteśmy dumni z rozpoczęcia tego partnerstwa z IBM, jedną z najbardziej prestiżowych firm na świecie oferujących wiedzę w zakresie technologii i doradztwa" mówił Lorenzo Giorgetti, dyrektor ds. przychodów wyścigowych Ferrari.
"Nasze firmy łączą wspólne wartości, takie jak dążenie do doskonałości oraz chęć przesuwania granic w naszych obszarach działalności, a także łączenie naszej technologii i umiejętności w celu osiągania najwyższej jakości i nowatorskich rozwiązań."
"IBM, podobnie jak Ferrari, poszukuje utalentowanych osób, które wzbogacą zespół, dlatego jest idealnym partnerem, aby wprowadzić motorsport i naszych lojalnych fanów w nowy wymiar w momencie, gdy Formuła 1 cieszy się wyjątkową popularnością wśród młodzieży."
Z ramienia IBM wypowiedział się Jonathan Adashek, starszy wiceprezes ds. marketingu i komunikacji:
"W Formule 1 liczą się sekundy, zarówno na torze, jak i poza nim. Zdolność Scuderia Ferrari HP do szybkiego dostarczania światowej klasy analiz na podstawie bogatych danych będzie możliwa tylko dzięki nowoczesnej technologii."
"Łączenie pasjonującej bazy fanów, historycznej pozycji i najnowszych innowacyjnych rozwiązań z zakresu danych i analityki stawia Scuderia Ferrari HP w wyjątkowej pozycji do zwiększania globalnego zaangażowania przy jednoczesnym unowocześnianiu i skalowaniu operacji cyfrowych."
komentarze
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz