komentarze
  • 1. SpookyF1
    • 2023-02-23 21:40:50
    • *.hotelkuracyjny.vectranet.pl

    1. Wypowiadają się szefowie ekip, które dziś nie mały problemów z niezawodnością.
    2. Gdyby RB odwalił jakąś gafę też by krzyczeli, że za mało testów.
    3. Testy (chyba?) nie są obowiązkowe? Zakładam, że sponsorzy zmuszają i pewnie nie da się nie pojawić na testach. Moim zdaniem należy odpalić kilka dni testów ekipom, najlepiej w 2 turach z przerwą między nimi z miesiąc, testów trwających po dobre kilka dni. To ile z tych dni kto skorzysta to powinno być w gestii ekip.
    4. Testy to spoko moment dla młodzieży. Możliwe, że nie ma lepszego momentu. Elementy testowane na testach szybko są out of date, po to są testy żeby weryfikować słabe elementy. nie musi tego robić kierowca etatowy. Poza tym rozbicie bolidu nie skutkuje wypadnięciem z kwalifikacji, czy wyścigu. Są dużo mniejsze konsekwencje wypadków. No i po trzecie co to za frajda dla kierowcy etatowego jeździć z grille aero i pełnym bakiem? Młodzież niech testuje w niskich prędkościach i bezpiecznych warunkach a etatowi i tak będą mieć jeszcze po dziurki w nosie sezonu, po co ich tak do roboty od razu gonić?

  • 2. Jacko
    • 2023-02-23 22:10:49
    • *.

    Ci najlepsi są tacy "mądrzy", bo nie zmieniali w tym sezonie składu kierowców, a w dodatku im mniej testów, tym większe prawdopodobieństwo, iż Status quo w stawce zostanie zachowane i czołówka się nie zmieni.

  • 3. Krukkk
    • 2023-02-23 22:18:27
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Ferdek glupoty opowiada. Przyszlo mu scigac sie w takich zespolach, ze nawet okragly miesiac testow przedsezonowych nic nie zmieni.

    Tak jak jest teraz jest ok.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo