komentarze
  • 1. hubertusss
    • 2022-07-03 10:48:19
    • *.30.20.144.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Niech Leclerc się postara wyprzedzić Maxa a potem to se będą mogli myśleć co dalej. No chyba, że już zakłada ,że Max pokona Sainza i obaj z Carlosem będą walczyć o drugie miejsce.

  • 2. kiwiknick
    • 2022-07-03 11:30:46
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Wymienią dzisiaj Carlosowi skrzynię biegów i już jedno miejsce bliżej do Maxa ;)

  • 3. plmno
    • 2022-07-03 11:34:28
    • *.

    @2 W tym sezonie wymiana skrzyni biegów przed wyścigiem nie jest karana w żaden sposób. Chyba że jest to nadprogramowy komponent

  • 4. Faustus
    • 2022-07-03 11:44:51
    • *.ip.fortes.pl

    Kempa:
    w Waszym zespole redakcyjnym brakuje chyba osoby odpowiedzialnej za korekty tekstu. Sadzicie różne błędy językowe, literówki, itd. tak licznie, że Wasze artykuły są czasami napisane kiepsko :D Do tego tłumaczenia nie zawsze są adekwatne do tekstu źródłowego. Postarajcie się bardziej...

  • 5. kiwiknick
    • 2022-07-03 11:58:32
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @3 to wymienią mu kilka razy ;)

  • 6. magic942
    • 2022-07-03 11:58:41
    • *.163.106.212.multiplay.pl

    Leclerc to niech się napierw weźmie do roboty, bo póki co Sainz jest bliżej niego w punktcji niż on Maxa.

  • 7. CzerwonyByk
    • 2022-07-03 12:01:50
    • *.204.76.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Absolutnie popieram sugestię Leclerca. Pomimo faktu, że forma Sainza w ostatnich wyścigach zwyżkuje, to jednak dalej, to Charles ma dużo większe szanse w starciu z Verstappenem, niż Hiszpan. W ogóle, jeśli można jeszcze liczyć na to, że Holender zostanie dogoniony. Tego nikt nie wie, bo F1, to ekscytujacy sport, gdzie fortuna kołem się toczy. Na tym etapie sezonu i w tych okolicznościach, Ferrari powinno być sfokusowane tylko na jednym kierowcy (drugi ma dowozić duże zdobyczy punktowe) i powinien nim być Leclerc. Mam nadzieję, że ze strachu srający pod siebie Binotto, będzie w stanie podjąć taką decyzję.

  • 8. elin
    • 2022-07-03 12:09:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 6. magic942

    A Kolega, to wziął pod uwagę ile punktów Leclerc stracił przez awarie i błędy zespołu, czy tylko pisze tak żeby coś napisać...?

  • 9. Raptor Traktor
    • 2022-07-03 12:13:19
    • *.fiberway.pl

    Nikt Verstappena nie dogoni w tym sezonie, na pewno nie przy tych dzbanach strategicznych w kolorze czerwonym. Tam nawet Jim Clark by nie pomógł.

  • 10. Krukkk
    • 2022-07-03 12:19:06
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @8. Wiem, ze Kolezanka kibicuje Charles'owi, ale tabela klasyfikacji kierowcow nie bierze poprawki no to ile punktow dany kierowca stracil i z czyjej winy, liczy sie efekt koncowy.
    Golym okiem widac, ze Carlos ma wiekszy pazur do scigania niz Charles, no i teraz Harry Potter ma trudny orzech do zgryzienia. Przede wszystkim ciagle nie wiemy co bylo przyczyna DNF bolidu nr 16, czy wada fabryczna podzespolow, czy narzucone zbyt szybkie tempo wyscigowe.

  • 11. elin
    • 2022-07-03 12:37:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 10. Krukkk
    Nie to że się czepiam... ;-P - ale naprawdę tak ciężko napisać cztery literki nicka, zamiast tego "suchego" numerku wpisu...? No, myślałam, że znamy się jednak trochę lepiej ? ;-)

    I NIE, myślę, że to Leclerc na większy pazur i szanse na pokonanie Maxa, niż Carlos.
    Hiszpan jest solidnym kierowcą, ale do pokonania Holendra trzeba czegoś więcej i ( serio ) myślę, że tylko Charles w obecnym ma to " coś ".

  • 12. CzerwonyByk
    • 2022-07-03 12:38:17
    • *.204.76.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @elin

    Tutaj nie ma, co patrzyć na fakt, ile, kto stracił po drodze punktów, bo to jest F1. Tutaj trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, kto jest bardziej zdolny do gonienia Verstappena w klasyfikacji generalnej. Kto będzie w stanie wygrywać z nim pojedynki koło w koło. Wg mnie, Sainz nie jest zdolny do tego, co zresztą udowodnił już w Kanadzie, gdzie przez kilkanaście okrążeń miał Holendra "na widelcu" i tak naprawdę ani razu mu realnie nie zagroził. Tak, wiem, bolid Red Bulla gwałci Ferrari na prostych, jednak, to nie tlumaczy tak zachowawczej jazdy Carlosa. On jest zbyt dużym dżentelmenem (styl jazdy), żeby móc konkurować na tej skali wyzwania z Maxem.

    Co innego Leclerc. On ma potrzebne narzędzia do walki z Verstappenem. Idę o zakład, że w Kanadzie Max miałby pelne portki, gdyby to Charles był tak blisko i miał taką przewagę ogumienia. Poza tym, Monakijczyk jest w swojej szczytowej formie i jest praktycznie w każdym wyścigu powtarzalny, czego nie można powiedzieć o Hiszpanie, który ciągle zgrywa się z bolidem (trzeba przyznać, że idzie mu to coraz lepiej). Dlatego, patrząc na to, jak idzie sezon Ferrari, na ile już punktów uciekł Verstappen, to trzeba postawić wszystko na najmocniejszego konia, a jest nim Leclerc.

  • 13. elin
    • 2022-07-03 12:39:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * obecnym sezonie

  • 14. CzerwonyByk
    • 2022-07-03 12:47:32
    • *.204.76.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @10 Krukkk

    "Golym okiem widac, ze Carlos ma wiekszy pazur do scigania niz Charles, no i teraz Harry Potter ma trudny orzech do zgryzienia."

    ***

    Błagam, wytłumacz mi, co oznacza ten gryps. Co w ogóle, rozumiesz pod pojęciem "większy pazur" i proszę o konkretne przykłady?

  • 15. Davien 78
    • 2022-07-03 12:52:46
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    Żadnych poleceń zespołowych. Sai w tamtym roku jeździł lepiej niż Lec. Owszem miał trudny początek ale od 3 wyścigów widać złapał chłop rytm. Wybierając miedzy Lec i Sai osobiście wolę Sai i jemu kibicuję. Wg mnie ma większe szanse pokonać Ver niż Lec. Jestem pesymistą co do zwycięstwa dziś kogolwiek oprócz Ver, który wszystkie swoje techniczne braki nadrabia samochodem (pewnie największe szanse na pokonanie Ver miałby Ham gdyby był w pierwszej linii, który chyba zakończył już eksperymenty). Ale nadzieja matką głupich. Nie mniej n-te zwycięstwo Ver dzisiaj powinno przyśpieszyć decyzje FIA odnośnie jakiś regulacji, jak to robiono przeciw Mercowi ( tryby kwalifijacyjne, podcięte podłogi) treba by coś z tym zrobić bo zaczyna to być nudne. I nie ma co tu patrzeć na wrzaski rudego. Ok, mają przewagę samochodu i chwała im za pomysł ale skoro nie szanowano przewagi Merca tylko ją zniszczono to reguły powinny być teraz takie same w drugą stronę. Co to za wyścig kiedy kolo mknie z 20 sek przewagi nad swoim partnetem zespołowym a ten z kolei na 10 sek przewagi nad kolejnym zawodnikiem mimo że jest zwykłym średniakiem. Ok ktoś powie ale Merc tyle lat. Tylko że w Mercu był był np Ros który gryzł Hama i wynik był z reguły niepewny. A parner dla Ver jest przeciętniakiem. Masakra.

  • 16. CzerwonyByk
    • 2022-07-03 12:53:40
    • *.204.76.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Pytanie do redakcji:

    Czy jest możliwość utworzenia przed startem wyścigu tematu, pt.: "Waszym zdaniem". Gdzie byłaby możliwość komentowania wydarzeń live podczas wyścigu? Dużo portali (niekoniecznie o tematyce F1) posiada takie tematy do komentowania konkretnego eventu i trzeba przyznać, że generują najwięcej odsłon i komentarzy.

  • 17. Mcin
    • 2022-07-03 13:14:34
    • *.218.62.56.ip.neotrix.pl

    @16 CzerwonyByk
    +1

  • 18. elin
    • 2022-07-03 13:17:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 12. CzerwonyByk

    Zgadzam się całkowicie :-).

    Również uważam, że jeśli ktoś w obecnym sezonie miałby pokonać Maxa , to tylko Leclerc.
    Carlos to solidny kierowcy, ale bardziej " rzemieślnik ", pokroju Rosberga - solidny, który potrafi wykorzystać problemy i błędy rywali, ale nie jest " fighterem " na torze, który potrafi zaryzykować.
    Dla mnie kimś takim jest Holender i właśnie Monakijczyk. Dlatego myślę, że obecnie tylko ta dwójka jest zdolna do walki o mistrza.
    Max jest zbyt silny na Carlosa.

  • 19. Krukkk
    • 2022-07-03 13:19:21
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Szanowna Kolezanko elin i Kolego Czerwony Byk. Przykladem niech beda wczorajsze kwalifikacje, trudno o wiecej przykladow, gdyz Pan Binotto stoi na strazy aby to Charles mial lepsze wyniki niz Carlos.

    Nie zamierzam zasmiecac dzialu komentarzy wyjasnianiem okreslenia "wiekszy pazur".

  • 20. CzerwonyByk
    • 2022-07-03 13:31:33
    • *.215.207.75-internet.zabrze.debacom.pl

    @18 elin

    Ja nie odbieram Sainzowi szans, żeby wygrał kiedyś mistrzostwo, ale na pewno, nie będzie to ten sezon. Z prostego powodu. Carlos jest dobrym kierowcą, z potencjałem do włączenia się w walkę, tylko, że musi mieć do tego idealne warunki. Przede wszystkim, musi być idealnie zgrany z bolidem. Jest wtedy powtarzalny i dzięki właśnie tej powtarzalności może nadrabiać braki w walce koło w koło, gdzie odstaje na tym najwyższym poziomie. W tym sezonie jest już na to za późno. Uważam, że przyszły sezon będzie dobry w wykonaniu Hiszpana, jeżeli bolidy za bardzo się nie zmienią i nie będzie się ich trzeba uczyć od nowa. Ten sezon, to inna sprawa, bo ma już kilkadziesiąt punktów straty i to oznacza, że jeżeli Verstappen nie będzie miał jakichś niespodziewanych awarii, to będzie musiał praktycznie bić go w każdym GP. Nie widzę takiej możliwości, a przeczenie temu, to tylko pobożne życzenia.

  • 21. kiwiknick
    • 2022-07-03 13:32:22
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Charles ma "większy pazur" od Carlosa, dlatego startuje z PP.
    :)

  • 22. elin
    • 2022-07-03 13:32:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 19. Krukkk

    Szanowny Kolego Krukkk, czyli 1 wywalczone PP, świadczy o większym talencie kierowcy , niż 5 Leclerca ... ?

    Sorki, jednak bardziej cenię umiejętności tego, który przez większość tegorocznych GP prezentuje wysoka formę, niż o tym który ( na razie ) pokazał jedynie mały przebłysk formy.

  • 23. olejny
    • 2022-07-03 13:34:07
    • *.25.175.183.ipv4.supernova.orange.pl

    Jak to uczynią w Ferrari,to dowiemy się podczas wyścigu.Ale też wiadomo,że w Ferrari jest kierowca nr. 1 i kierowca nr. 2. Ale podczas wyścigu decyzje mogą zupełnie inne i na korzyść kierowcy nr. 2 Jeśli zmienią swoje spojrzenie co do obu kierowców,to może być wojenka w Ferrari.

  • 24. CzerwonyByk
    • 2022-07-03 13:44:41
    • *.215.207.75-internet.zabrze.debacom.pl

    @19 Krukkk

    "Szanowna Kolezanko elin i Kolego Czerwony Byk. Przykladem niech beda wczorajsze kwalifikacje, trudno o wiecej przykladow, gdyz Pan Binotto stoi na strazy aby to Charles mial lepsze wyniki niz Carlos."

    ***

    Jest mi bardzo ciężko ustosunkować się do tego bełkotu (bez obrazy). Niby, co Ty wywnioskowałeś po wczorajszych kwalifikacjach? Że niby Hiszpan ma "większego pazura"? No chyba, że na palcu u nogi, ale ciężko jest mi to zweryfikować. Prawda jest taka, że w tym sezonie Leclerc leje Sainza zarówno w kwalach, jak i tempie wyścigowym. To Monakijczyk ma tendencje do większego ryzyka, co pośrednio powinno w pewien sposób definiować termin "większy pazur". Ty trollujesz czy tak na serio?


    "Nie zamierzam zasmiecac dzialu komentarzy wyjasnianiem okreslenia "wiekszy pazur".

    ***

    Zapamiętaj raz na zawsze, że jeżeli ktoś prosi Cię o merytoryczne wytłumaczenie czegokolwiek, tym bardziej terminu, który użyłeś broniąc swojej tezy, to nie ma mowy o żadnym "zaśmiecaniu".

  • 25. elin
    • 2022-07-03 13:48:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 20. CzerwonyByk

    Również nie odbieram Sainzowi szans na tytuł w przyszłości ( w końcu Rosbergowi również udało się wygrać z Hamiltonem ), ale obecnie nie widzę tego, kiedy Red Bull i Max są tak silni.
    Dodatkowo, nie przy obecnym poziomie jazdy Leclerca.

    Ale jaki układ sił będzie w przyszłości ... nikt nie wie i wtedy może faktycznie będzie szansa dla równo jeżdżącego Carlosa...

  • 26. elin
    • 2022-07-03 14:00:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 22.
    EDYCJA

    ... niż 6 Leclerca

    jednak bardziej cenię umiejętności tego, który przez większość tegorocznych GP prezentuje wysoka formę, niż tego, który ( na razie ) pokazał jedynie mały przebłysk formy

  • 27. Krukkk
    • 2022-07-03 14:12:22
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Szanowna Kolezanko elin. Niestety tak, bo bylo wywalczne w trudnych warunkach. W komentarzu nr 19 napisalem co stoi za lepsza forma Charles'a.

    Szanowny Kolego Czerwony Byk. Nie mam wplywu na to co sprawia Ci ciezar, natomiast nie zamierzam ulegac presji, ktora jest zbedna.

  • 28. elin
    • 2022-07-03 14:19:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 27. Krukkk

    Nie, raz w zmiennych warunkach to przypadek, ale sześć razy, to norma ... lub pokaz faktycznych umiejętności .

    Tego się trzymam i zdania nie zmienię.

    Ciekawego wyścigu Wszystkim :-)

  • 29. xandi_F1
    • 2022-07-03 14:26:29
    • *.8.69.126.ipv4.supernova.orange.pl

    Nie ma 15stej a ten już po 3 butelkach. Mocna niedziela.

  • 30. Krukkk
    • 2022-07-03 15:12:22
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Szanowna Kolezanko elin, kazdy moj komentarz nie mia na celu wplywac na Twoje zdanie, albo ktoregokolwiek uzytkownika tego serwisu.

    Pozdrawiam serdecznie :)

  • 31. Raptor Traktor
    • 2022-07-03 16:00:47
    • *.fiberway.pl

    @Krukkk

    Powiedz mi, co powinienem myśleć na temat toru Silverstone, bo nie wiem.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo