komentarze
  • 3. hubos21
    • 2022-06-20 11:31:08
    • *.204.12.227

    W Baku twierdzili, że to nie porpoisng i to inne zjawisko a do Kanady przywożą zmodyfikowaną podłogę,

  • 4. Grzesiek 12.
    • 2022-06-20 12:07:50
    • *.

    Ciekaw jestem kiedy filmik będzie dostępny. Chętnie zobaczę Toto w akcji.

  • 5. carrera 2013
    • 2022-06-20 12:18:03
    • *.146.192.203.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    To w końcu wprowadzono te nowe wytyczne, czy nie wprowadzono? Bo w artykule kilka wątków się wyklucza.

  • 6. seba1b
    • 2022-06-20 12:25:13
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Po to jest jakiś regulamin na początku sezonu żeby takie reguły gry obowiązywały cały sezon. Przez tyle wyścigów dali radę w tym sezonie to i dadzą radę do końca, a jak któregoś plecy bolą (patrz Fiamilton) to zespół ma takich zapasowych kierowców. Mówi się na nich rezerwowi. Skończy się sezon na kolejny można wprowadzać poprawki do regulaminu technicznego.

  • 7. hubertusss
    • 2022-06-20 12:34:56
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Toto jak zwykle próbował coś załatwić przy zielonym stoliku dla swojego zespołu a teraz ma pretensje do innych, że to widzą i komentują

  • 8. T0ny
    • 2022-06-20 12:40:18
    • *.adsl.inetia.pl

    @3 było wyjaśniane że porpoisng i podskakiwanie w Baku w przypadku Merca to dwa różne zjawiska, co nie zmienia faktu, że oba są dla nich problemem i próbują je jakoś obejść. Obie strony mają tutaj trochę racji, bo faktycznie na komfort w bolidzie narzekali też mocno inni kierowcy np. Gasly czy Ricciardo

  • 9. hubos21
    • 2022-06-20 12:40:38
    • *.204.12.227

    @7
    Widać, że prawda go zabolała

  • 10. hubos21
    • 2022-06-20 12:56:47
    • *.204.12.227

    @8
    Wyjaśnienia bandy kłamców

  • 11. Fan Russell
    • 2022-06-20 13:13:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Russell nie ma problemu bolidem chyba

  • 12. Azazellomag
    • 2022-06-20 13:37:27
    • *.

    Żenada ze strony merca. Nie mogą sie pogodzić ze wylosowali w środku stawki. Toto pokazuje jakim jest amatorem.

  • 13. Sasilton
    • 2022-06-20 14:50:15
    • *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl

    8. T0ny
    Merc nie ma już problemu z porposingiem.

  • 14. Grzesiek 12.
    • 2022-06-20 14:51:36
    • *.

    12 Żaden amator tylko jasnowidz Dokładnie przewidział dyrektywę FIA i zastosowal w swoich bolidach jeszcze przed wejsciem w życie nowych przepisów. he he
    Lewis też szybko ozdrowiał. A kto ma problemy z kręgosłupem ten wie że w tydzień tego się nie leczy....
    Co do reszty pełna zgoda

  • 15. Glorafindel
    • 2022-06-20 14:55:08
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    6. seba1b
    Jakoś nie przeszkadzało Ci jak FIA i Masi łamali sobie przepisy w Abu. A teraz tak bardzo Ci to przeszkadza? Teraz chcesz się trzymać przepisów?

    W jedną stronę można sobie zmieniać, a w drugą już nie?

    A najwięcej bzdur wypisują debile którzy nie wiedzą o czym mówią. W Ferrari też mają kierowcę który mocno narzekał i domagał się zmian, a teraz wielce są przeciwni? Tak samo Red Bull. Najwięcej beczą Ci co mają coś do stracenia. Szkoda że to wszystko kosztem zdrowia kierowców.

  • 16. Krukkk
    • 2022-06-20 15:06:01
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @15. Niczyja wina nie jest, ze Wolff nie ma juz sponsora w postaci Dieter Zetsche i tym samym stracil sile przebicia w FIA (jak narazie).
    Po tylu latach przewagi nad reszta stawki w postaci parasolu ochronnego FIA wypadaloby, zeby Mercedes wzia sie do roboty a nie starac sie na nowo ten parasol rozkladac.

    Co moge wiecej zrobic? Moge przytulic Cie na pocieszenie, bo slowo pisane nie dociera do Ciebie.

  • 17. viggen
    • 2022-06-20 16:29:28
    • *.

    @1
    A Renault w 2005 i 2006 to co? Michelin Renault przecież to tez układzik

  • 18. Aeromis
    • 2022-06-20 18:25:39
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    @17. viggen
    Rok 2013 i nielegalne testy opon Mercedesa z Pirelli za co dostali nieadekwatną karę. Bardzo korzystne oszustwo.
    Choć i tak tego jak bezczelnie przez dziesiątki lat pomagało się Ferrari żaden Mercedes nie przebije.

  • 19. goralski
    • 2022-06-20 19:03:23
    • *.centertel.pl

    @18 i tylko ten RBR na białym koniu... A nie, czekaj!

  • 20. Krukkk
    • 2022-06-20 19:47:35
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @19. No przeciez nie od czapy mamy TOP 3 w F1. :D

  • 21. MattiM
    • 2022-06-20 20:28:36
    • *.netusinternet.pl

    Ty jesteś Wolff żałosny, tak jak i ten twój mercedesik.

  • 22. Davien 78
    • 2022-06-20 21:05:57
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    Ten brzoza to jest obojętny z pewnością. Zapodał taki mądry tekst już nie czytałem niżej bo przyszło mi na myśl takie przysłowie ,, Wysoki jak brzoza a....... I nie pamiętam jak to dalej szło.

  • 23. hubos21
    • 2022-06-20 22:41:12
    • *.8.182.156

    @13
    To po co podłogę chcieli usztywniać?

  • 24. wariat133
    • 2022-06-21 09:18:39
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Widzę panienki że rozum krótki. Ale czego można się spodziewać po niedzielnych hejterach formuły pierwszej, zawistnie zapatrzonych w pogromcę sir Fiahamiltona (tak się nabijajcie prawda?). Tylko, że rok temu FIA ograniczyła docisk z podłogi o 10% pod dyktando redbulla o tym zapomnieliście? Wszystko po to aby srebrne strzały spadły z tronu. Nigdy nie będzie uczciwie! To jest zbyt duża kasa. A ta poza tym jest w sieci jest film na temat podskakiwania bolidów i jest to problem bardziej złożony i zależny od danego toru i bolidu. Co ciekawe największy postęp w rozwiązaniu tego problemu zrobił właśnie Mercedes. Więc zaczynali od naprawdę ogromnych problemów i teraz dopiero zrównują się z Ferrari. Ale co tam, czytajcie dalej jedne źródło, życzę szerokich horyzontów.

  • 25. giovanni paolo
    • 2022-06-21 09:53:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    24. Z poprzednim sezonem to ciekawa teoria (spiskowa). Podaj źródło tego filmu o podskakiwaniu. Chętnie zobaczę te alternatywne dane, które ukazują mercedesa jako tego który miał największe problemy i bohatersko je zwalczył by po pół roku zrównać się z "podskakiwaniem Ferrari". Bo ja nie zauważyłem by na wykresiku mercedes jakoś szczególnie odstawał na początkowym etapie sezonu oraz by Ferrari było prymusem stabilności. Od początku gdy tylko temat się pojawił było mówione, że mercedes i Ferrari podskakują równie mocno z tą różnicą, że Ferrari "nie przenosiło podskakiwania w wejście w zakręt".

  • 26. Krukkk
    • 2022-06-21 10:53:38
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @24. No tos nowine napisal! Mercedes skopal bolid, to oczywistym jest, ze zalicza nawiekszy postep w walce z podskakiwaniem. :D
    Przyciecie podlogi nie bylo pod dyktando RBR, tylko wszechwiedzacym z FIA nie podobaly sie rekordy predkosci i rekordy torow. A to, ze Bykom bylo to na reke i Mercedes jest slaby w aerodynamice to juz inna sprawa.

  • 27. wariat133
    • 2022-06-21 11:34:08
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Uderz w stół, a nożyce się odezwą XD
    @ 24 szukać się naucz. Pomogę , w końcu niedołężnym trzeba jolon Palmer (mogłem pomylić pisownię)
    @25 wiem, że myślenie boli, więc poprosi się nie wysilaj. Kontr argument z twojego poziomu: przecież dyrektywa nie była przeciwko rbr czy Ferrari :-) sztuczne wyrównywanie poziomu przez FIA mówi ci to coś thebillu?

  • 28. wariat133
    • 2022-06-21 14:51:04
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Błąd, ma być: @25 @26

  • 29. Krukkk
    • 2022-06-21 15:04:59
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @27. Dziecko Drogie. Ty mi tutaj nie pisz o mysleniu, bo sam Jestes z nim na bakier, a kultura wypowiedzi zdradza Twoje prawdziwe intencje.

    Dziecinko, nawet gdyby FIA nie spala po nocach obmyslajac jak wyrownac stawke to i tak nic wymysla, bo tego nie da sie zrobic. Zawsze bedzie dominujacy zespol z TOP 3, dwa pozostale beda probowaly z nim rywalizowac, a reszta bedzie robic za tlo.

  • 30. Ragmar
    • 2022-06-21 22:38:16
    • *.play-internet.pl

    @24 "Tylko, że rok temu FIA ograniczyła docisk z podłogi o 10% pod dyktando redbulla o tym zapomnieliście? Wszystko po to aby srebrne strzały spadły z tronu."

    I żeby na ten tron wrócili zostały zmienione testy wyginania się tylnego skrzydła bo red bull spełniał wymagania a inaczej nie da kopnąć konkurencję.... mega uczciwe ..... a co z wyginającym się przednim skrzydłem mercedesa? gdzie wyniki z tych badań "wyniki zostaną uwzględnione w przyszłym roku" czemu Red Bull nie mógł czekać do przyszłego tylko od razu padła zmiana?

  • 31. Glorafindel
    • 2022-06-22 19:08:29
    • *.icpnet.pl

    30. Ragmar
    CO?
    Red Bull nie spełniał wymagań, tylko obchodził test. Jak zmieniono test, który sprawdzał to samo, okazało się że nagle jednak Red Bull nie spełnia wymagań. To było uczciwe? Ścigać się przez 6 wyścigów ze skrzydłem które nie spełniało wymagań regulaminów, a obchodziło test? Gdyby skrzydło było zbudowane zgodnie z wytycznymi to nie ważne jaki byłby test, spełniałby wymagania, a jak wiemy tak nie było.

    Co więcej, RB też beczał o tylne skrzydło Merca i sami wymyślili test. Jak się jednak okazało Merc przechodził i stary i nowy test wymyślony przez Red Bulla. Tak się buduje elementy zgodne z przepisami.

    A gdzie wyniki z badań przedniego skrzydła Merca? Może w mediach? Bo tylko tam beczał Red Bull nie potrafiąc złożyć żadnej oficjalnej skargi do FIA. Żeby na coś czekać trzeba oficjalnie złożyć skargę do FIA. Takie coś jednak nie miało miejsca. Co więcej, pytasz dlaczego RB nie mógł czekać ? Po wykryciu nieprawidłowości z tylnym skrzydłem w Red Bullu pozwolono im się ścigać z tym nieregulaminowym skrzydłem jeszcze w DWÓCH KOLEJNYCH WYŚCIGACH aby mieli czas zmodyfikować skrzydło tak aby spełniało warunki regulaminów.

  • 32. Krukkk
    • 2022-06-22 20:46:03
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @31. Gdyby Red Bull Racing nie spelnial wymagan, to nie bylby dopuszczony do testow i rywalizacji GP. Mercedes widzac, ze sa w tyle uruchomili w FIA nowe sposoby pomiaru sztywnosci elementow aerodynamicznych, a potem nieudolnie kopiowali patent Bykow (kolejny raz przypominam).

  • 33. hubos21
    • 2022-06-23 02:19:05
    • *.204.12.227

    Jedyne skrzydło, które nie spełniało wymagań to te w bolidzie HAM


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2022 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo