komentarze
  • 1. sismondi
    • 2022-03-16 08:52:38
    • *.mik24.pl

    No tak przepis który był jasny jest jaśniejszy czyli tak powinno to wyglądać w Abu Zabi ....

  • 2. patryko92
    • 2022-03-16 08:55:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Czyli gdyby wszyscy kierowcy się oddublowali i Verstappen wyprzedziłby Lewisa to przestałby być papierowym mistrzem?

  • 3. Frytek
    • 2022-03-16 09:07:45
    • *.163.152.232.ipv4.supernova.orange.pl

    @2
    NIEE

    Znalazłby się inny pretekst

  • 4. Tomek_VR4
    • 2022-03-16 09:14:24
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Ale są i tacy co nadal będą pisać że wszystko odbyło się zgodnie z regulaminem...

  • 5. hubi7251
    • 2022-03-16 09:15:34
    • *.bcn.adamo.es

    @2
    Max nie jest papierowym mistrzem, jest papierowym zwycięzcą GP Abu Zabi 2021, po którym został mistrzem świata. Obaj zasługiwali.

  • 6. FREVKY
    • 2022-03-16 10:29:27
    • Blokada
    • *.rev.kpsi.pl

    @2. Oczywiście, że tak, bo został jeszcze złamany przepis stanowiący o tym, że po owym oddublowaniu samochód bezpieczeństwa i restart może odbyć się dopiero na kolejnym okrążeniu.

  • 7. xandi_F1
    • 2022-03-16 10:35:01
    • *.

    @2

    Nie. Bo @6 dobrze wspomnial. A po drugie miał lepszy samochód więc dalej papierowy.

  • 8. Krukkk
    • 2022-03-16 10:42:08
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    A wystarczylo tylko robic to co do FIA nalezy, a wtedy Verstappen bylby Mistrzem na kilka wyscigow przed Abu Dhabi.
    Po co to zamieszanie? FIA doskonale wiedziala co robia, bo swiadomie skupili sie na rywalizacji dwoch pretendentow do tytulu.
    W tej sytuacji prosciej byloby wydac oswiadczenie w stylu:
    Federacja nie zamierza niegdy wiecej ingerowac w przebieg walki o tytuly.

    Tylko tyle i az tyle, bo przeciez wiadomo, ze zawsze beda pchac lapy ingerujac w wyscigi.

  • 9. Krukkk
    • 2022-03-16 10:48:26
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. Marna prowokacja, no ale jaki biznesmen taki biznes.

  • 10. giovanni paolo
    • 2022-03-16 13:00:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli już nie będzie ideologicznych koszuleczek?

  • 11. Vendeur
    • 2022-03-16 13:23:58
    • *.97.94.54.ipv4.supernova.orange.pl

    @2. patryko92

    Takiej możliwości nie było, bo by nie zdążył tego zrobić...

  • 12. XandrasPL
    • 2022-03-16 17:30:26
    • *.25.76.2.ipv4.supernova.orange.pl

    @Kruk

    Żadna prowokacja. Jest moja opinia i musisz ją przyjąć do wiadomości.

  • 13. ryan27
    • 2022-03-16 18:07:57
    • *.dynamic.mm.pl

    Prowokacji i gdybania ciąg dalszy.
    Co by było gdyby HAM mocniej ukarali w Silverstone
    Co by było gdyby nie udawać że "wyścig" w SPA się odbył
    Co by było gdyby na Monzy VER nie rozwalił HAM
    Co by było gdyby VER dostał kary za powtarzające się wypychanie z toru
    Co by było gdyby Merc nie poprawił bolidu
    Co by było gdyby RB nie był zmuszony do zmiany koncepcji przedniego skrzydła
    Co by było gdyby BOT nie skasował PER i VER w mokrym wyścigu
    Co by było....

    I teraz zwolennicy HAM nie widzą sytuacji gdzie zyskiwał HAM, zwolennicy VER nie widzą sytuacji kiedy zyskiwał VER i każdy ma swoją wersję rzeczywistości...
    ... a Massi nie widzi wszystkich przepisów i ustawia wyścig żeby "się więcej działo" :-)

  • 14. carrera 2013
    • 2022-03-16 18:09:53
    • *.180.202.210

    Przepis poprzedni był jak dwa plus dwa. Teraz jest jak dwa plus dwa równa się cztery. Było jasne jest jaśniejsze. W sumie to Max Verstappen został poszkodowany przez nie zastosowanie tego przepisu. Na zawsze zostanie papierowym mistrzem sezonu 2021.

  • 15. goralski
    • 2022-03-16 18:27:39
    • *.centertel.pl

    @13 w punkt.
    Szkoda tylko, że dyrekcja F1 tak uległa Liberty, że zgodzili się na zszarganie swojej i tak już słabej opinii za emocje i nowych widzów... Dla tych, którzy i tak nie oglądali to i samochody zderzane będą za mało agresywne

  • 16. Krukkk
    • 2022-03-16 19:20:23
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @12 Xandi. Rozmawaiam z Toba, zeby karcic Cie i edukowac a nie przyjmowac Twoich rewelacji do wiadomosci, one nadaja sie jedynie do puszczenia bokiem.

    Cos ci w glowie zaswitalo, ale zbyt niski poziom oleju w glowie nie pozwolil napisac komentarza wyrazajacego Twoich mysli i wyszly komentarze nr 7 i 12.

  • 17. XandrasPL
    • 2022-03-16 21:22:13
    • *.25.76.2.ipv4.supernova.orange.pl

    @Kruk

    Twoje również do spuszczenia w kiblu... Tyle. Musisz się pogodzić z moim zdaniem

  • 18. Krukkk
    • 2022-03-17 06:23:05
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. No to ignoruj, kto ci karze czytac? To co Ty wypisujesz jest beltem zebranym z calego internetu a nie Twoim zdaniem.
    Najchetniej teraz poprzeklinalbys, powyzywal i pieprznal focha jak na dzieciaka przystalo, wiec albo rozwin kulturalnie swoja mysl zawarta w komentarzu nr 7 albo zamilcz.

  • 19. xandi_F1
    • 2022-03-17 09:22:13
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @Kruk

    To co Ty wypisujesz jest bełtem zebranym po zażyciu ewidentnie czegoś nielegalnego a nie Twoim zdaniem.

    A Ty tydzień nic nie bierz, przeczytaj @8 jeszcze raz i wtedy napisz jeszcze raz wersję jak przystało na normalnie zrównoważonego człowieka.

    Kruk: Xandi, Max nie jest papierowym mistrzem. Nie mam czasu z Tb rozmawiać.

    Xandi: Ale to Ty dzwonisz

    Kruk: Zamilcz.

  • 20. Krukkk
    • 2022-03-17 10:22:23
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi.
    "Kruk: Xandi, Max nie jest papierowym mistrzem. Nie mam czasu z Tb rozmawiać.

    Xandi: Ale to Ty dzwonisz

    Kruk: Zamilcz."

    Podaj tytuly artykolow i nr komentarzy, wtedy wrocimy do rozmowy, bo jak narazie to ani nie chcesz zmadrzec, ani ignorowac mnie.

  • 21. xandi_F1
    • 2022-03-17 12:14:07
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Nie bardzo chce mi sie specjalnie dla Ciebie przeszukiwac, bo Tobie akurat cos umknelo.

  • 22. Krukkk
    • 2022-03-17 13:54:40
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. Z bezradnosci nasladujesz moja taktyke rozmowy i brniesz w jeszcze wieksze glupstawa wymyslajac dialogi, ktorych nigdy miedzy Nami nie bylo.

  • 23. xandi_F1
    • 2022-03-17 14:04:48
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Zdrowia

  • 24. Krukkk
    • 2022-03-17 14:58:31
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. Wzajemnie i do zobaczenia na nastepnej lekcji.

  • 25. stoyu
    • 2022-03-18 00:10:25
    • *.play-internet.pl

    @5 niee HAM zasługiwał na to, żeby mieć mistrza w tym roku, czas VER nadchodzi i szkoda, że rekord MSC nie zostal podbity, HAM w tym roku nie będzie miał tak łatwo, bo a) RUS b) zobaczymy co bolid mercedesa ma tak naprawde do zaoferowania

  • 26. Glorafindel
    • 2022-03-18 07:30:34
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Zostawmy to kto zasłużył, a kto nie. Bo nie wygrywa ten który zasłuży ale ten który zdobywa więcej punktów.

    I gdyby wszystko odbyło się zgodnie z regulaminem, oddublowanie, to wyścig zakończył by się za SC. Bez emocji ale uczciwie i sprawiedliwie. Wtedy mistrzem byłby Hamilton. Taki jest fakt i żadne tłumaczenia tego nie zmienią.

    FIA chciała show, chciała emocje, chciała walkę, a tylko zmarnowali cały sezon i spuścili go w kiblu sztucznie tworząc coś co normalnie nie miało by miejsca.

  • 27. Krukkk
    • 2022-03-18 08:37:55
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @26. "Zostawmy to kto zasłużył, a kto nie. Bo nie wygrywa ten który zasłuży ale ten który zdobywa więcej punktów."

    Swiete slowa! Podpisuje sie pod nimi i ciesze sie, ze zaczynasz rozumiec istote rywalizacji w F1. Natomiast nikt ci nic nie poradzi na to, ze "gdyby" oznacza nic innego jak tylko GDYBY i dlatego Max Verstappen jest Mistrzem Swiata F1.

  • 28. Krukkk
    • 2022-03-18 08:39:24
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    *Max Verstappen jest Mistrzem Swiata F1 sezonu 2021.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo