komentarze
  • 1. michal395
    • 2022-01-31 07:39:53
    • *.

    Oho czyżby znów byli w dupie?

  • 2. I_am_speed
    • 2022-01-31 07:53:06
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @1
    Nie nastawiaj się, będą mocni.

  • 3. Purrek
    • 2022-01-31 09:22:39
    • *.11.193.116.ipv4.supernova.orange.pl

    Żeby Honda mogła być mocna musieli dostać pomocną dłoń od FIA i min. Mietka. Mogą mieć braki w wiedzy, bo jednak wypracowane know how na własnym doświadczeniu to nieco inna wiedza niż otrzymanie "prezentu".

  • 4. Davien 78
    • 2022-01-31 17:57:32
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    No cóż w 2013 roku inż Merca wynaleźli tzw Multi Jet Burning Chamber. Nie chce mi się o tym pisać ale zgrubsza rzecz biorąc bardzo uboga w paliwo mieszanka paliwowa jest w tym zjawisku zapalana w tzw wstępnej komorze spalania i w postaci płomienia zasysana do cylindra, gdzie następuje dotrysk paliwa i zapłon właściwy. Zaleta jest taka że zapłonowi ulega cała objętość paliwa niemal jednocześnie (wiele punktów inicjujących a nie iskra od 3 świec jak było do tej pory) co daje więcej mocy. W 2018 roku po przez firmę Male ta technologia trafiła do Ferrari a w 2020 roku do Hondy w ramach wyrównywania osiągów. Teraz być może Japońcy poczekają na nowe rozwiązanie o ile faktycznie Merc je ma. A że to podstępne gnojki to je dostaną i będą mogli powielić (wszakże będą ,,nowym zespołem w F1" więc będą mogli rozwijać niektóre obszary silnika jako ,,nowi i uczący się w stawce"). Trzeba się wycofać po to by zostać i na tym korzystać. Trzeba umieć robić w bambuko głupich co będą mieli zamrożony rozwój silników. A ściema nazywać się będzie Red Bull Power Trains Systems czy jakoś tak.

  • 5. Max_Siedlce
    • 2022-02-01 10:43:30
    • *.dynamic-4-waw-k-1-0-0.vectranet.pl

    @4 niestety dokładnie o to chodzi ze zmianą na RBPTs a i tak to nadal będzie Honda, zostawili sobie furtkę na zapożyczenie tochnologii spodziewając się kłopotów. Japończycy najwyraźniej stwierdzają, że jeśli oni nie potrafią dostosować starego silnika do nowego paliwa i wyrównać osiągów to inne fabryki też nie potrafią, są po prostu głupi i tyle. Zarówno Ferrari jak i Mercedes nie modyfikują starych jednostek jak Honda a przygotowują nowe rozwiązania.

  • 6. Krukkk
    • 2022-02-01 11:39:15
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Inzynier Yasuaki Asagi nie powiedzial nic nadzwyczajnego, podzielil sie tym co kazdy z podstawowym wyksztalceniem technicznym wie.
    Jak zwykle diabel tkwi w szczegolach i teraz pole do popisu maja producenci paliw F1.

    A to co wypisuja Panowie Davien78 i Max_Siedlce trzeba puscic bokiem.

  • 7. Davien 78
    • 2022-02-01 16:46:33
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    Dokładnie idiotę z nickiem Krukkk również. Ale tu zalecam spodem. Bokiem może nie przejść.

  • 8. Krukkk
    • 2022-02-01 18:10:59
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @7. Nawet idiota nie mierzy mocy silnika za pomoca fal dzwiekowych.

  • 9. ZaklinaczKoni
    • 2022-02-02 06:02:07
    • *.hapay.pl

    @4 Inżynierowie Mercedesa tego nie wynaleźli. Podwójne Komory spalania zostały wynalezione w latach 70. Co najwyżej mogli tego użyć jako pierwsi w F1.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo