komentarze
  • 1. hubertusss
    • 2021-09-10 17:07:11
    • *.146.163.228.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Otwiera się szansa przed Bottasem na ostatnie w karierze zwycięstwo. Lub jedno z ostatnich. Bo na Pereza nie liczę. Ale liczę po cichu, że może Ferrari. Oczywiście w przypadku gdyby tych dwóch kierowców faktycznie wymieniło silniki.

  • 2. Spargus
    • 2021-09-10 17:35:07
    • *.play-internet.pl

    Perez wygrał wyścig w tym roku, Bottas nie :)

  • 3. giovanni paolo
    • 2021-09-10 17:56:25
    • *.6.244.101.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A co gdyby wymienić wszystkie podespoły napędowe na kwalifikacje na nowe, odbębnić q1 i podczas parku zamkniętego wymienić na kolejne, nowiusieńkie podzespoły? W zasadzie tracimy niewiele więcej ale i zyskujemy dużo. Czy przepisy tego zakazują? Czy w magiczny sposób kara przenosi się na kolejny wyścig? Zasadniczo nic nie stoi na przeszkodzie by tak zrobić w czasie, gdy są coraz większe limity na wykorzystanie podzespołów.

  • 4. champ21
    • 2021-09-10 19:25:16
    • *.strzyzowski.net

    @3 nie można tak robić

  • 5. Majk-123
    • 2021-09-10 20:23:35
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    4. Można, ale nie wiadomo jaki byłby tego sens. Nie ma przymusu jazdy w klasyfikacjach. Ale to bez znaczenia, bo jaki niebyłby wynik w kwalach to i tak będzie się startować z alei serwisowej. Natomiast wymiana nowych części na nowe nie ma sensu.

  • 6. legier
    • 2021-09-11 10:07:02
    • *.eimperium.pl

    @5 Ależ ma sens. Odbębniając w zasadzie pojedynczą karę (start z końca, czy z alei), masz w zanadrzu 2 komplety nowych części, które możesz wykorzystać w dalszej części sezonu.

  • 7. giovanni paolo
    • 2021-09-11 14:55:29
    • *.6.244.101.neoplus.adsl.tpnet.pl

    5. O boże. Sens jest taki, że otrzymujesz karę podczas jednego wyścigu a nie podczas dwóch. Na kwalifikacje wymieniasz silnik na nowy. Puszczasz ściemę, że czujniki coś wykryły i podczas parku zamkniętego "prewencyjnie" wsadzasz kolejny nowy silnik. Masz dwa nowe silniki do wykorzystania podczas kolejnych wyścigów a karę odbębniasz tylko raz, tzn. odhaczasz dwie kary ale podczas jednego wyścigu, bo czy start z końca stawki czy z alei serwisowej to dla ciebie żadna różnica.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo