komentarze
  • 1. Woa-VooDoo
    • 2021-08-10 16:58:56
    • *.interpc.pl

    Ferrari domaga się, aby winowajca płacił za uszkodzone bolidy ale w tym przypadku 2 z 3 kraks były spowodowane winą swojego kierowcy.

  • 2. Raptor202
    • 2021-08-10 20:09:19
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Dwa razy już pisałem, że Binotto nie jest Szwajcarem.

  • 3. Andrzej369
    • 2021-08-10 21:07:43
    • *.mt.pl

    @1 Binotto sugeruje rozważenie innych opcji, jak wyłączenie kosztów z limitu, teraz nic nie wspomniał o rekompensatach.

    @2 Masz rację.

  • 4. Ksys
    • 2021-08-10 22:35:21
    • *.238.122.111

    Wyłączenie z limitu budżetowego kraks z nie swoje winy pozostawi ~status quo, znaczy budżet będzie mógł być przekroczony ale nie wpłynie na rywalizację. To chyba jedyne realne wyjście, inaczej będą za dużo kalkulować i zabiorą kierowcom radość ze ścigania a nam kibicom radość oglądania. Innego rozwiązania nie widzę aby było to zrobione sensownie, ponieważ sytuacja taka jak teraz jest krzywdząca dla tego co się rozbił i jego zespołu, a kiedy miałby płacić winowajca to nie byłoby walki na torze. Taka moja opinia,
    pozdrawiam

  • 5. sliwa007
    • 2021-08-11 08:08:54
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Jedyne sensowne rozwiązanie to jest wyrzucić koszty napraw z budżetu bez względu na to, czy jesteś sprawcą czy poszkodowanym. To są wyścigi a nie jazda z dzieckiem do przedszkola, tutaj zawsze będą kolizje i to jest nawet (z punktu widzenia nieprzewidywalności - atrakcyjności) pożądane w takim sporcie jak F1.
    Jak zaczniemy dzielić na sprawców i poszkodowanych, to po pierwsze zniszczymy widowisko bo kierowcy będą zdecydowanie bardziej ostrożni a co za tym idzie będą mniej wyprzedzać a po drugie w sytuacjach spornych nikt nie będzie chciał płacić za naprawy i takie sprawy będą się ciągnąć tygodniami jeśli nie miesiącami.

    Osobiście trochę dziwi mnie podejście szefów Ferrari i Red Bulla, bo przecież godząc się na takie limity doskonale wiedzieli ile kosztują naprawy bolidów i powinni sobie (tak jak każdy inny zespół) po prostu takie wydatki zaplanować w budżecie.

  • 6. tysu
    • 2021-08-11 08:25:54
    • *.multinet24.pl

    5. sliwa007
    No i zaplanowali dobrze, ale jak inny kierowca Cię kasuje całkowicie i musisz wymieniać praktycznie cały bolid, to sobie tego nie zaplanujesz.
    Rzadko zawodnik ze swojej winy rozwala bolid w taki sposób, żeby trzeba było wymieniać, np. silnik.
    W Red Bullu mają dwa skasowane silniki przez kierowców Mercedesa.
    Ferrari ma skasowany przez Astona.

  • 7. sliwa007
    • 2021-08-11 11:16:50
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    6. tysu
    Każdy ma jakieś straty nie z własnej winy, to jest część tej gry.
    Jeszcze trochę i taki Helmut Marko będzie chciał odszkodowania, bo deszcz zacznie padać w złym dla nich momencie.

  • 8. suchyjv
    • 2021-08-11 12:31:33
    • *.63.188.167

    To jest żenujące!!!! Wszyscy wiemy że jest to sport lekko mówiąc jeden z droższych, więc płacenie krocie kierowcom i jednoczesne biadolenie że ci właśnie kierowcy rozbijają bolidy i trzeba płacić za naprawy to jest trochę irytujące. Proszę koszty naprawy odliczać z gaży winnego kierowcy i po sprawie. Tu załatwi się dwa tematy za jednym razem. Będą mogli się ścigać tylko ci kierowcy których stać na to aby być w zespole i jednocześnie płacić ze swoich środków za popełnione błędy.

  • 9. Skoczek130
    • 2021-08-11 14:11:58
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Dokładnie - naprawy nie powinny być brane do ograniczonego budżetu. Bo inaczej mamy wypaczenie rywalizacji i ciągłe pretensje.

  • 10. Muni
    • 2021-08-11 16:30:44
    • *.adsl.cyta.gr

    Według mnie to Perez i LecLerc mają dwa wyścigi zawalone nie ze swojej winy
    W pierwszym ich skasowali a w drugim dostaną karę 10 pozycji za wymianę silnika.Więc tu nie chodzi tylko o kasę za naprawę ale też dużo stratę za punkty w następnym wyścigu.

  • 11. Vendeur
    • 2021-08-11 19:28:59
    • *.

    @6. tysu

    No widzisz, biedaku, pożałowali na ubezpieczeniu AC, to teraz biadolą...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo