komentarze
  • 1. hot dog
    • 2008-02-20 12:38:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rzeczywistosc przytarla noska:)cieszy niezawodnosc...

  • 2. ziutek
    • 2008-02-20 13:16:28
    • *.wroclaw.mm.pl

    Widać, że BMW jakoś się tam zbliżyło do McLarena, czasy są dość podobne, coś w tym musi być. Natomiast Ferrari będzie moim zdaniem nie dogonienia, odważę się to napisać już patrząc na testy. BMW będzie miało szansę wygrać tylko przypadkiem, jeśli obu kierowcom Ferrari zdarzy się coś nie przyjemnego.

  • 3. dragomirov
    • 2008-02-20 13:52:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jestem przekonany, że socjotechniki, które stosują mają zwieść opinie publiczną. BMW da radę być, co najmniej na 2 miejscu po sezonie. W tym roku zdecydowanym przeciwnikiem będą: wytrzymałość bolidu i stalowe nery kierowców a to jest nie do przewidzenia.

  • 4. Guzik
    • 2008-02-20 14:16:41
    • *.krus.gov.pl

    Wywiad brzmi dość optymistycznie. Tak jak to było już wielkorotnie powtarzane Ferrari wydaje się być zdecydowanym nr 1. Pozostają jeszcze Mc, BMW, Renault i Wiliams a tutaj wszystko może się zdarzyć. Sposród tych teamów chyba tylko BMW i Renault nie przeprowadzało symulacji kwalifikacji a tylko po tym możemy poznać prawdziwą siłę samochodu. Zatem oebcnie znamy tylko nr 1, natomiast miejsca 2-5 są niewiadomą. Pozdrawiam wszystkich fanów Roberta :) !!!!

  • 5. FanF1Rz
    • 2008-02-20 14:24:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie, bo jakoś nie spotkałem się jeszcze ze wzmianką na ten temat. czy rozwiązania takie jak "rogi" na nosie BMW, bądź szkrzydło na pokrywie silnika RB, czy te rozwiązania poszczególne teamy przypisują sobie, nadając im jakby znak TM ? czy jak któryś z teamów podpatrzy takie rozwiązanie w innym bolidize, czy mogą to bez konsekwencji skopiować?

    ogólnie jestem zadowolony z wyników nowego bolidu, chociaż Nick nie pokazuje się tutaj z dobrej strony, ale może coś nie doinformowany jestem w jego sprawie :P

  • 6. Guzik
    • 2008-02-20 14:28:35
    • *.krus.gov.pl

    W F1 nie czegoś takiego jak zastrzeżone patenty. Mogą robić i kopiować co tylko widzią ich oczy w samochodach konkurencji, nie mogą natomiast korzystać z tajnej dokumentacji innych teamów.

  • 7. Qbus81
    • 2008-02-20 14:47:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A ja ciągle widzę konsekwentną pracę i wyważone wypowiedzi! BMW to solidny zespół. Wygra GP w tym sezonie! Może od początku nie będzie bombowo ale w trakcie sezonu pokażą ząbki :) Zobaczycie! Niemcy nie zwykli się chwalić nad miarę :)

  • 8. walerus
    • 2008-02-20 15:08:31
    • *.klingspor.pl

    niby daje odpowiedzi - ale konkretów nie udziela..... byle do przodu bardziej niż inni....

  • 9. hot dog
    • 2008-02-20 15:12:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    FanF1Rz to o co pytasz sa juz kwestie czysto prawne:)otoz skoro inne zespoly stosuja taka sama konstrukcje najwidoczniej nie jest to konstrukcja wylaczna i chroniona.Tak bylo by natomiast w sytuacji gdyby jakis Team wystapil o opatentowanie czegos .....z tym ze uzyskanie patentu nie jest latwe i napewno musi to byc rzecz "nowe, posiadają poziom wynalazczy i nadają się do przemysłowego stosowania" tak wiec w F1 odpada poniewaz chociazby nie jest to przemyslowe stosowanie. Pomijajac juz czysto prawne kwestie zwiazane z tymi elementami przeciez w sporcie tym chodzi o rozwoj dyscypliny a nie o zamrozenie rozwoju poprzez uzyskanie przez jeden team monopolu na jakis element....:)

  • 10. Witek6935
    • 2008-02-20 16:19:27
    • *.ztpnet.pl

    a co ma Twoje pytanie do tego artykułu? Tutaj toczy się dyskusja na temat wywiadu a nie pytań niezwiązanych z tematem. Kiedyś było już napisane, że takie komentarze (nie na temat) będą karane...

    Wracając do tematu. Wywiad bardzo optymistyczny. widać, że BMW wie co robi. Uważam, że na Melbourne jakiś sukcesów nie mamy co sie spodziewać, jednak druga połowa sezonu, może być bardzo mocna,

  • 11. el_diablo
    • 2008-02-20 16:53:08
    • *.aster.pl

    "W rzeczywistości naszym celem jest zmniejszenie przewagi do czołowych zespołów i wygranie pierwszego wyścigu w sezonie 2008. To nasza ambicja, nie tylko na pojedynczy wyścig, ale na cały sezon. " Napawa optymizmem ??

  • 12. dragomirov
    • 2008-02-20 18:45:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jeszcze jedna kwestia. Im bliżej pierwszego GP tym nie chętniej BMW chce startować z innymi zespołami. Myślę, że do samego końca nie chcą pokazać prawdziwych możliwości bolidów. Wcale się nie zdziwię jak przeskoczą Ferrari i to w Australii. Poza tym jakoś podejrzane mi są te niby kłopoty z balansem. Myślę że to dobra ściema, skoro w zeszłym roku mieli to, wszyscy uwierzą, że i w tym mają. Nie wiem czy zwróciliście uwagę na to że zespół BMW na testach i treningach nigdy nie "trenuje" bolidów na szybkość tylko na pełne dystanse a skoro tak to zawsze mają pełne zbiorniki.

  • 13. obi216
    • 2008-02-20 20:36:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ogólnie rzecz biorąc ciekawy wywiad , chociaż w tonie bardzo dyplomatycznym. Bardzo podoba mi sie wypowiedź Willego Rampfa odnośnie redukcji budżetu ( daje to większe szanse słabszym zespołom ) , oraz inwencji twórczości technicznej zespołów i inżynierów. Szkoda tylko , że regulamin techniczny jest taki jaki jest ! Zaś na ustępstwa Maxa Mosley`a i FIA nie ma co liczyć.......Długo długo nie , a potem wcale ..he he he

  • 14. Borg
    • 2008-02-20 23:45:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @dragomirov - racja, juz raz wspominalem w jednej z moich wypowiedzi, ze BMW jezdzi ze spora iloscia paliwa. I nadal tak twierdze. Nie wiem czy F08 pozwoli na wyprzedzanie Ferrari, to sie okaze. Ale zeby ich ta nauka ("a teraz bedziemy sie uczyc przez reszte sezonu") nie poszla w las, bo robia to od paru lat ;)

  • 15. walerus
    • 2008-02-21 09:10:49
    • *.klingspor.pl

    w tym sezonie presja na torze wywierana przez kierowców na siebie na wzajem może mieć kluczowe znaczenie - szczególnie w przypadku słabszych psychicznie jednostek takich jak np. Hamilton, Masa, Rosberg, Piquet.....

  • 16. pz0
    • 2008-02-21 09:39:54
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Czyli miałem rację że ten jeleń na nosie BMW to żaden docisk, a jedynie kierownice strug, czyli inaczej mówiąc mają uporządkować przepływ powietrza w okolicach kokpitu.

  • 17. Marti
    • 2008-02-21 11:45:29
    • *.160.25.2

    Wypowiedzi Rampfa jest zwykle fachowe i oczywiscie dyplomatyczne :-) jednak wyczuwa się w nich nutę optymizmu... ***walerus - podaj jakiś dowód, że Rosberg i Piquet są psychicznie słabsi, wszak tego drugiego mało jeszcze znamy ;-)

  • 18. walerus
    • 2008-02-21 15:52:44
    • *.klingspor.pl

    ten drugi już nie raz w tym sezonie był poza torem - po za tym bazuję też na jego wypowiedziach - początkowo buńczuczne a teraz już wystrachane z lekka. Rosberg - to podpucha - czasem wymięka na torze - czasem daje czadziorra....

  • 19. Marti
    • 2008-02-21 17:04:17
    • *.160.25.2

    walerus - a to jakiś sezon się już rozpoczął? Nic mi o tym nie wiadomo ;-)

  • 20. obi216
    • 2008-02-21 20:29:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę ,że walerus ma częściowo rację - jeśli chodzi o Rosberga . Nadmierna i nieuzasadniona buta jest także oznaką frustracji . Bo jak wytłumaczyć jego reakcję ( pozdrowienie środkowym palcem ) na wyciągniętą dłoń w podziękowaniu za walkę na torze ?? ;-)

  • 21. Marti
    • 2008-02-21 20:50:01
    • *.160.25.2

    Pozdrowienie środkowym palcem widzieliśmy także u innych kierowców (nie będę wymieniała u których, gdyż znowu zostanie mi zarzucone, że się czepiam jednego "okazu" hehe ;-)). Ja bym nie powiedziała, że Nico jest psychicznie słabszy, po prostu ma czasami swoje akcje jak każdy z młodych, głodnych wilków :-).

  • 22. obi216
    • 2008-02-21 21:04:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No nie wiem - na przyjazny gest taka reakcja ? Chyba się starzeję , bo nie rozumiem takich "dziwolągów" ;-) ......

  • 23. Marti
    • 2008-02-21 21:10:10
    • *.160.25.2

    W tym przypadku reakcja była przesadzona, to jest bezsprzeczne.

  • 24. walerus
    • 2008-02-21 22:14:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pokazać Wam paluszek...? ;-)

  • 25. walerus
    • 2008-02-21 22:15:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sezon się zaczął - Piquet poza torem na testach....

  • 26. dziarmol
    • 2008-02-23 12:19:00
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    walerus -pokaż proszę hihi

  • 27. grzesiek1870
    • 2008-02-23 19:24:31
    • *.adsl.inetia.pl

    Z niepokojem patrze na wypowiedź powyżej. Cieszę się, że chłopcy osiągają dobre czasy ale daleko jeszcze im do ideału!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo