komentarze
  • 1. krzysiek000
    • 2020-08-08 20:29:30
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Naprawdę mam nadzieję, że uda mu się tę passę przełamać. Chociażby to miał być jego ostatni wyścig w karierze.

  • 2. Wiola1005
    • 2020-08-08 21:38:45
    • *.dynamic.chello.pl

    Niko max czwarte miejsce o ile nie wda się w jakiś głupi przypadek na pierwszych okrążeniach. Ale życzę mu, aby poszło mu lepiej :)

  • 3. Bejski
    • 2020-08-08 21:59:09
    • *.centertel.pl

    Znając jego przeszłość to nie zdziwił bym się gdyby coś spartolił w decydującym momencie.... Obym się mylil.

  • 4. kruszon
    • 2020-08-08 22:48:57
    • *.fiberway.pl

    To jest jedyny niemiec, którego lubię i mu kibicuje.

  • 5. Fanvettel
    • 2020-08-08 23:34:02
    • *.219.73.246

    No chłopie trzymam kciuki !
    Bardzo bym sie ucieszył z podium ale z punktów też będę zadowolony .

  • 6. Michael Schumi
    • 2020-08-09 10:00:01
    • *.

    @4 W sumie ja też, nawet nieco bardziej lubię go od Rosberga. Hulkowi kibicuję od 2010 r., Rosbergowi dopiero od 2011 r. Byłbym wniebowzięty, gdyby Hulk zdobył to swoje upragnione podium.

  • 7. Raptor202
    • 2020-08-09 10:44:34
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @6 Masz nick Michael Schumi i jedynym kierowcą z Niemiec, którego lubisz, jest Hulkenberg?

  • 8. takumi
    • 2020-08-09 12:37:35
    • *.fiberlink.pl

    Niestety bez większych przygód w stawce o to podium będzie bardzo ciężko.

  • 9. dexter
    • 2020-08-09 12:39:22
    • *.dyn.telefonica.de

    Mega job - i to po 8-miesiecznej przerwie od scigania. Respekt i moje ogromne gratulacje. Dobrze, ze cala sytuacja tak szczesliwie sie zlozyla i Nico przynajmniej dostal dwa weekendy wyscigowe, aby sie przyzwyczaic i pokazac z najlepszej strony. Jeden weekend wyscigowy by byl troche bez sensu.

    Dla licencjonowanego zawodowego kierowcy wyscigowego to nie takie proste, tzn. prosto z "buta" do cockpitu. Wlasciwie profesjonalny sportowiec powiesil juz swoj kask wyscigowy na haku, tzn. de facto zakonczyl aktywna kariere sportowa w F1. A tutaj taka mila niespodzianka.

    A propos "buta". W ubieglym tygodniu kierowca nie mogl zalozyc swoich oryginalnych butow wyscigowych, poniewaz Racing Point ma innego sponsora. A to jest bardzo wazne ? szczegolnie dla kierowcow wyscigowych, ktorzy musza odpowiednio operowac stopa i pedalem gazu oraz hamulca. Swieze czy nowe buty jesli chodzi o absolutne wyczucie na pedale nie sa tutaj optymalnym rozwiazaniem.

    Tak samo jesli chodzi o helm lub perfekcyjnie niedopasowana skorupa w ktorej kierowca siedzi/lezy: horror. Kazdy helm wyscigowy jest robiony na zamowienie i musi byc optymalnie dopasowany. Kazdy kierowca ma swoje preferencje, swoja ulubiona marke etc. Tak na marginesie: koszt helmu wyscigowego to okolo 5000 Euro. Generalnie kierowcy F1 posiadaja okolo 4-5 helmow pro weekend wyscigowy.

    No coz, Nico Hülkenberg potrafil natychmiast odnalezc sie mniej wiecej na poziomie Lence Stroll'a i wykrecic najlepsze osobiste czasy okrazenia. A na miekkiej oponie od samego poczatku musi absolutnie wszystko pasowac. Oprocz tego jest zupelnie inne auto, inny PU o wlasciwosciach, ktorych kierowca jeszcze nie zna. Jest troche inny symulator, zupelnie inaczej skonfigurowana kierownica. A propos kierownicy: sama instrukcja obslugi ma okolo 50 stron i kierowca w atomowym tempie musi wszystkiego nauczyc sie na pamiec. To nie takie proste jak z boku moze sie wydawac. Praktycznie kazde menu ma jeszcze jeden, dwa lub niekiedy nawet trzy podmenu. Z pewnoscia to druga strona medalu.

    Niemniej jednak Nico ma niesamowita przyjemnosc z jazdy (RP20 + Mercedes-AMG F1 M11 EQ Power + Hybrid V6 Turbo Doppel Hybrid, ok. 1000 KM to chyba najlepsze auto w jego karierze sportowej - pomijajac prototyp Porsche 919 Hybrid na ktorym w 2015 wygral legendarny 24 - godzinny wyscig w Le Mans), a przy okazji jeszcze moze zarobic kilka Euro. Dlatego mozna poczytac wiecznie dluga instrukcje obslugi ;-).

    Podroz rozpoczela sie dla Nico w 1997 roku. Najpierw sport kartingowy (kilka tytulow do 2011 r.), pozniej w roku 2005 zdobyte mistrzostwo w Formel-BMW oraz zwyciestwa w Speed Academy. 2006 i 2007 r. tytul w serii A1GP, 2008 tytul w Formel 3 Euroserie i wywalczone mistrzostwo w GP2.

    W 2010 r. Williams - Formula 1. Zaledwie rok pozniej brak Formuly 1 z powodu braku wymaganego aspektu monetarnego. Jego ojciec w drugiej generacji prowadzi w Niemczech w Emmerich am Rhein spedycje, tzn. przedsiebiorstwo transportowe, ale Hülki nigdy nie mial duzych pieniazkow sponsoringowych. Mial tez troche pecha, poniewaz jezdzil w dobie paydriverow. Z pewnoscia nie bylo latwo. W roku 2012 comeback w Force India, 2013 r. zmiana stajni wyscigowej na Sauber i w 2014 roku znowu powrot do Force India.

    Nico jest wysmienitym kierowca wyscigowym. Wlasciwie szkoda, ze jego umowa z Renault (dotowana w sumie na ponad 15 mln. Euro) nie zostala przedluzona i kierowca o takiej jakosci nie moze znalezc zatrudnienia w F1. Hülkenberg z checia chcial pozostac w F1. Poza tym Nico jest dobrym kumplem Roberta. Pamietam jak Robert Kubica z okazji pozegnania i zakonczenia aktywnej kariery sportowej podarowal mu takiego wypakowanego zielonego zolwia (ala Hulk). Hehe...

    No coz, w ubieglym tygodniu ogromny pech. Motorsport jest technicznym sportem i takie nieprzyjemne chwile niekiedy tez naleza do sportu motorowego. Jednakze dzis osobiscie zycze duzo szczescia oraz udanego wyscigu. Trzymam kciuki: moze cos pomoze. :-))

  • 10. sliwa007
    • 2020-08-09 12:46:34
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Z marszu wszedł do stawki i zlał Strolla...
    Tak jak kiedyś pisałem, Stroll to miernota, który wyleciałby z F1 po pierwszym sezonie w Williamsie (o ile w ogóle by się tutaj dostał) a jego jedyną wartością jest wsparcie ojca.
    Dzisiaj po kilku sezonach w F1 nie wali już w bandy i nie kręci oberków na torze, ale dalej jest niemrawy. Rzemieślnik na niskim poziomie. Szkoda, że jeździ u ojca bo w takim układzie to może nawet Verstappena pokonać jak ojciec będzie tego chciał.

  • 11. Michael Schumi
    • 2020-08-09 15:01:13
    • *.

    @6 To z uwagi na to, że moim idolem z dzieciństwa był Michael Schumacher.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo