komentarze
  • 1. Manonfire
    • 2020-06-10 21:52:45
    • *.108.227.46.rev.metrointernet.pl

    - Tato, tato, kuuup mi Williamsa. Proooszę...

  • 2. TomPo
    • 2020-06-10 23:38:32
    • *.dynamic.chello.pl

    I niech sprzedaja drugi fotel na kazdy weekend.
    Moga zrobic licytacje, by dzieci bogaczy mogly przez weekend pobyc kierowca F1.
    A to ze beda stanowic zagrozenie dla siebie i innych, to juz sie jakos obejdzie w przepisach.

    Mam nadzieje, ze zmienia nazwe, bo nie chcialbym ogladac takieeo WIlliamsa.

  • 3. Igor
    • 2020-06-11 02:07:26
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Orlen ze swoją determinacją wykupi od Latifiego drugi fotel Williamsa.

  • 4. seybr
    • 2020-06-11 10:24:41
    • *.btk.net.pl

    Rozumiem że ludzie z talentem powinni dostawać się do F1. Ale nie rozumiem pieprzenia, jaki to świat zły że syn miliardera dostaje się do F1. Każdy normalny ojciec będzie wspierał swoje dziecko w dążeniu do pasji czy sukcesu. Mimo że może nie mieć aż takiego talentu, normalny ojciec pomaga na ile może. Ojciec Kubicy pomagał ile mógł, Kubica do BMW też nie wszedł od tak. Oprócz talentu, była też kasa od sponsora (pożyczka). Ojciec Laftiego ma kasę i tyle w temacie. Świat nie jest sprawiedliwy, kasa nie daje szczęścia ale pomaga realizować plany. Z nią się łatwiej żyje. Zespoły w F1 przychodziły i odchodziły. Obecnie następuje zmiana, to normalne. Jeżeli moje dziecko chce mieć teleskop to co, powiem nie bo to nie potrzebne ? Mam kasę to kupuję zgodnie z moim portfelem. Jeżeli moje dziecko uprawia strzelectwo sportowe, to chodzi na treningi. Jeździ na zawody. Kupuję amunicję itp.

  • 5. Fanvettel
    • 2020-06-11 10:43:32
    • *.219.73.246

    Gdybym miał wybierac kto ma kupić Williamsa : Latifi , Mazepin, ( jest jeszcze Nissany ) wybrałbym Latifiego .

  • 6. dawidjama
    • 2020-06-11 11:31:43
    • *.237.226.249

    @4 Nie chodzi tu o samą ideę wspierania dziecka przez ojca, ale o czystą rywalizację sportową. Z pewnością można powiedzieć, że Nikita Mezepin nie jest wielkim talentem i mnie - jako fana Formuły 1 - osobiście bolałoby to, gdyby właśnie on wszedł w miejsce innego młodego zawodnika, który jest po prostu lepszy, ale nie ma takiego zaplecza finansowego. Chcemy oglądać najlepszych, a wzrost takiego trendu wykupowania miejsc może być bardzo szkodliwy dla samego widowiska. Natomiast wiadomo, że Williams chce łapać się choćby brzytwy, by przetrwać.

  • 7. sliwa007
    • 2020-06-11 12:47:35
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    4. seybr
    Jako ojciec w pełni cię rozumiem, jako kibic F1 już nie.
    Dzieci tych miliarderów idą na skróty i kibicom się to nie podoba. Nikt nie lubi jak ktoś wciska się w kolejkę do kasy, nikt nie lubi jak ktoś przepycha się w korku i nikt nie lubi jak ktoś bez kompetencji dostaje pracę bo zna prezesa firmy a ty szukasz dalej.
    Tak samo nikt nie lubi jak mocno przeciętny Latifi dostaje fotel w F1 podczas gdy wielu lepszych od niego odbija się od ściany.
    To jest legalny doping, inaczej tego nazwać nie można.

  • 8. Franczos2010
    • 2020-06-11 12:54:03
    • *.30.0.187.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    No to jest całe F1 tutaj tylko kasa kasa i kasa nie zawsze talent w biedniejszych zespołach wolą kierowcę z kasą niż z dużym talentem

  • 9. TomPo
    • 2020-06-11 13:32:03
    • *.dynamic.chello.pl

    Usunięty

  • 10. saint77
    • 2020-06-11 17:45:51
    • *.

    @seybr

    Przypomnij mi proszę jaką to kwotę wypłacił ojciec Kubicy za starty Roberta w BMW bo jakoś nie pamiętam.

  • 11. seybr
    • 2020-06-11 20:14:58
    • *.btk.net.pl

    @10 nie ojciec a sponsor. Nie pamiętam kwoty. Z tego co pamiętam Kubica spłacał jego, miał to zrobić w ciągu kilku lat. W tamtym roku dziennikarze wspominali o tym.

    @7 zgadzam się, ale mamy takie realia. Obecnie F1 to mega biznes i jak nie masz kasy to trudno się wbić.

  • 12. saint77
    • 2020-06-11 21:37:37
    • *.

    @11. seybr

    O właśnie, i tu jest pewna różnica. Inaczej to wygląda jak płaci sponsor za zawodnika, który rokuje jako ktoś kto będzie przyciągał widza swoją jazdą a inaczej jak ojciec kupuję zespół i wsadza tam syna. Ale to moje zdanie.

  • 13. iceneon
    • 2020-06-11 21:57:49
    • Blokada
    • *.hdsl.highway.telekom.at

    Aby dostać się do F1 trzeba mieć odpowiednią ilość punktów do superlicencji. Wprowadzono to, by do F1 nie trafiali przypadkowi goście z kasą. Latifi punkty uzbierał, więc nie bardzo rozumiem po co ta dyskusja. Mazepinowi nie grozi superlicencja, nie wspominając Nissany'ego (czy jak to się tam pisze, wiadomo o kogo chodzi).

  • 14. Jacko
    • 2020-06-12 10:53:36
    • *.

    @12. saint77
    Ale weź też pod uwagę, że to nie są jacyś "przypadkowi" ojcowie. Oni prowadzą wielkie biznesy, więc jednocześnie działają jak wszyscy inni sponsorzy. Reklama w F1 i większy prestiż jako posiadacz zespołu, zapewne przełożą się również na wymierne korzyści finansowe. Czyli de facto robią dwie pieczenie na jednym ogniu.

    A co do Kubicy (jak i wielu innych kierowców wchodzących do F1), to też nie ma co się oszukiwać. że decydowały tylko i wyłącznie względy sportowe. W zespołach coś do powiedzenia mają również marketingowcy, a tym bardziej w takich, których właścicielami są koncerny samochodowe. BMW z pewnością brało pod uwagę także sąsiedztwo Niemiec z Polską, wielkość naszego rynku, a także popularność tej marki w naszym kraju i przeliczało to na konkretny wzrost sprzedaży. Ale w tym nie ma nic zdrożnego, bo przecież po to wielkie koncerny w ten sport inwestują.

  • 15. TomPo
    • 2020-06-12 10:56:29
    • *.dynamic.chello.pl

    Ciekawe czym moj komentarz @9 zasluzyl sobie na usuniecie - to chyba moj pierwszy w historii.
    Napisalem tak (zobaczymy czy ten tez usuna)

    @7 - popieram w 100%
    @4 - Popieram WSPIERANIE dzieci w rozwoju ich zainteresowac, ale nie KUPOWANIE im miejsc na ktore nie zasluguja. A to jest kolosalna roznica.
    Z pierwszym sie w 100% zgadam, drugiemu jestem w 100% przeciwny.

  • 16. Raptor202
    • 2020-06-12 15:05:24
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @13 Otóż to. Czysto teoretycznie o każdym kierowcy, który uzbierał wystarczającą liczbę punktów do superlicencji, można powiedzieć, że zasłużył na miejsce w F1. A że miejsc jest mniej niż takich kierowców, to nie każdy może się tam dostać i dlatego często o zaangażowaniu zawodnika zależą kwestie finansowe. Inaczej wyglądałaby sytuacja, gdyby np. Mazepin wykupił zespół i doprowadził swojego syna do F1 omijając w jakiś sposób wymóg zdobycia tych punktów, wtedy faktycznie można by było mieć do nich pretensje.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo