komentarze
  • 1. Mayhem
    • 2019-12-10 13:10:47
    • *.135.192.18

    Serio musiały być te opony kompletnie do dupy, skoro postanowili pozostać przy oponach 2019 na które tak narzekali...

  • 2. sliwa007
    • 2019-12-10 13:24:13
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    1. Mayhem
    Może po prostu o to chodziło.
    Po co rozwijać i ulepszać opony tylko na jeden sezon skoro i tak na 99% w marcu spadłaby na Pirelli stała fala krytyki. Przecież ostatnio jak ktoś zrobi słabszą konstrukcję, to i tak całą winę zrzucają na wąskie okno pracy opon.
    A tak mamy stare, sprawdzone opony, zespoły mają ogrom danych zbieranych przez cały sezon więc nikt już nie będzie mógł na wiosnę powiedzieć, że opony ich zaskoczyły.

  • 3. giovanni paolo
    • 2019-12-10 13:34:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. decyzja rozsądku, zespoły wolą jechać na poznanych oponach niż ryzykować ewentualne problemy oraz poprawki skierowane tylko w utrzymanie opon w prawidłowym oknie pracy,
    niepotrzebne koszty, nieproporcjonalne do korzyści
    a teorie spiskowe z komentarza nr 2 są żałosne

  • 4. Krzepki
    • 2019-12-10 13:41:29
    • *.static.korbank.pl

    Czyli kolejny sezon Mercedesa... no i LH.
    Plus możliwe przepychanki (w padoku) Maxa i Ocona :D

  • 5. dami14321
    • 2019-12-10 13:52:29
    • *.tktelekom.pl

    Tyle lat są już w F1 i chyba nie było ani jednego sezonu w którym opony były by dobre. Co roku są narzekania, że coś jest z nimi nie tak. Za czasów Bridgestone takich narzekań nie było...

  • 6. ekwador15
    • 2019-12-10 14:21:38
    • *.244.58.133

    skonczy sie gadanie, ze ktos nie rozumie opon albo pirelli zrobilo pod mercedesa opony jak mowiono na poczatku 2019. teraz kazdy je zna, ma dane jak sie sprawują i moze z tymi danymi pracowac pod katem auta w 2020.

  • 7. Vendeur
    • 2019-12-10 14:51:18
    • *.

    Kto płacił za przygotowanie tych opon? Mam nadzieję, że nie Pirelli z własnej kieszeni.

  • 8. Spawnh
    • 2019-12-10 15:36:27
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    A dlaczego nie może być tak że to zespół decyduje jakiej firmy chciałby opony i oczywiście zwiększyć okno ich pracy tak żeby kierowcy nie musieli o nie dbać, a mogli zająć się walką na torze.

  • 9. sliwa007
    • 2019-12-10 15:54:33
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    3. giovanni paolo
    Wiesz, że słowo "żałosny" to jedno z tych najczęściej przychodzących mi do głowy gdy zdarzy mi się przeczytać twoje wypociny?

  • 10. TomPo
    • 2019-12-10 16:13:06
    • *.

    @9 - to nie masz jeszcze osobnika w ignorowanych? Duzy blad :)

    Za duzo tych opon w F1. Wszyscy o niczym innym juz nie mowia tylko o oponach, oknach temperaturowaych, zuzyciu, zarzadzaniu itd.
    Okna temperaturowe powinny byc znacznie szersze, opona powinna wytrzymac caly stint jechania na maksa.
    Teraz to kierowcy wysiadaja usmiechnieci z bolidu jak po niedzielnym spacerku, bo przez pol wyscigu jada na pol gwizdka.
    Gdzie te czasy ze mdleli na mecie przy wreczaniu nagrody.

  • 11. yaneq
    • 2019-12-10 17:03:44
    • *.tktelekom.pl

    Bardzo dobrze.
    To by wygenerowało dodatkowe koszty.
    Czekamy na 2021.

  • 12. giovanni paolo
    • 2019-12-10 17:11:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10. ale na życzenie niegroźnego pocałowania bandy w Monako dostałeś konwulsji
    dzisiaj również kierowca może być wycięczony po wyścigu, wystarczy wywalić gąbki i inne usztywnienia, które sprawiają, że ani ręce, ani nogi, ani głowa nie odczuwają tych przeciążeń, którym kierowcy są poddani
    brak ryku silnika również wpływa na percepcję a co za tym idzie, reakcję organizmu (tzw. puls), no ale najlepiej zrobić tankowania i opony wytrzymujące cały wyścig, z pewnością poprawi to widowisko, niech kierowcy jadą na limicie, bo po co dojechać do mety, lepiej się rozwalić na bandzie bo jakiś polaczek wymaga by mężczyzna, którego ogląda, był cały spocony
    opony wytrzymają, to zespoły nie potrafią zrobić bolidu a kierowcy nie potrafią jeździć, jak pewien as stwierdził

  • 13. Raptor202
    • 2019-12-10 20:02:36
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @6 Gadanie się nie skończy. Szalony giovanni pozostanie szalonym giovannim i dopóki Mercedes będzie wygrywał, to tysiące teorii spiskowych na każdy temat nadal będą się pojawiać.

  • 14. giovanni paolo
    • 2019-12-11 10:22:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    13. Pamiętasz co napisałeś przy okazji kwalifikacji w Australii? Artykuł z wypowiedziami kierowców Haasa.
    Pamiętasz do kogo piłeś? Przez cały sezon to robiłeś a nawet i teraz. Łaskawie przestań się mnie czepać i zamilcz, i przestań stosować buzzwordy.

  • 15. west
    • 2019-12-14 17:04:28
    • *.5.186.79.ipv4.supernova.orange.pl

    Sprawa do rozwiązania. Niech LM dopuści możliwość stosowania różnych marek opon i tyle. Jak za dawnych lat. Jeden bedzie na pirelli inny na brigstonach a inny na yokohamie. Jest wielu producentów wiec niech każdy wybierze coś dla siebie. Wtedy zrównały by się szanse.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo