komentarze
  • 1. Del_Piero
    • 2019-09-22 18:57:51
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Renault mogło mieć podwójne punkty, ale nie wiedzieć po jaką cholerę trzymali RIC tak długo. Wtedy GIO nie przebiłby mu opony. Ba, nawet po tym wszystkim mogli mieć punkty, gdyby zmienili opony RIC po neutralizacji. Widać było wyraźnie, że Renault ma tempo i zrobili postęp, ale znów tego nie wykorzystali. W Spa również trzymali RIC do końca wyścigu, przez co uciekło mu 8/9 miejsce tak jak dziś. Takich ruchów prędzej spodziewałbym się po BMW Sauber.

  • 2. Kruk
    • 2019-09-22 19:15:15
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Nic rozczarowujacego nie wydarzylo sie. Renault prawdopodobnie skonczy w generalce za Toro Rosso. A tyle bylo dymu: "Renault pozyskalo Budkowskiego".

    Pomimo najszczerszych checi, z gowna bata nie ukrecisz.

  • 3. Luzak564
    • 2019-09-22 19:56:47
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @2 taaa? a jak to teraz wygląda w generalce? jeśli na koniec sezonu renia będzie wyżej od TR to przyznasz tu na forum że jesteś,, wielkim znafcom ''?

  • 4. Kruk
    • 2019-09-22 20:37:29
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @3. Juz teraz moge napisac wprost, ze jestem WIELKIM ZNAFCOM. Slepy widzi, ze silniki Hondy sa lepsze od silnikow Renault. To dzieki skosnookim, RBR dalej jest w Top 3.

  • 5. TomPo
    • 2019-09-22 20:56:29
    • *.

    W 2021 Ric pojdzie do Ferrari, a Renia zaciesni wspolprace z McL bo wyjscia nie bedzie - tak to widze.

  • 6. Luzak564
    • 2019-09-22 22:04:30
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @4 nie silniki tylko pakiet aero RBR ma na tą chwilę o niebo lepszy niż renia aczkolwiek po przerwie wakacyjne widać spory progres W Renault,fajnie dla widowiska by było gdyby reńka włączyła się do wałki o podia

  • 7. giovanni paolo
    • 2019-09-23 10:54:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. jeżeli patrzysz na awarie z początku sezonu to tak, lecz co można było zobaczyć na Monzy i w Singapurze to moc silników Renault
    wciąż podtrzymuję zdanie, że to aero robi różnicę a nie silnik, ale Francuzi wykonali kawał dobrej roboty w ostatnich miesiącach, Honda wprowadza kolejne poprawki, które nie dają wyraźnej różnicy, progres zapewne jest ale trudno widzowi to ocenić

  • 8. Luzak564
    • 2019-09-23 11:22:35
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @7 otóż to, lepiej nie mogłeś tego ująć, całkowicie się z Tobą zgadzam

  • 9. Kruk
    • 2019-09-23 17:56:56
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @7 i 8. Calym sercem kibicuje Hondzie, ale z pelna swiadomoscia podtrzymuje to, ze Mercedes ma silniki na miare F1.
    Co do oceny pakietu areo w RBR wstrzymalbym sie, to jest pierwszy sezon wspolpracy z Honda. Kierowcy mowia wprost przed kamerami: Nie ma odpowiedniego balansu, bolid slizga sie, bolid zachowuje sie nerwowo itd.

    Jezeli RBR i Honda chca ze soba wspolpracowac, to w przyszlym sezonie powinien byc progres.

    Teraz z perspektywy czasu wiemy, ze RBR slusznie kopnelo w dupe Renault, bo zabojady mieli na celu sabotowac zespol kliencki.
    Nie wyszlo z RBR, nie wychodzi z Mclarenem, to trzeba skamlec na forum: "Musimy zaciesnic wspolprace z Mclarenem".

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo