komentarze
  • 1. Raptor202
    • 2019-08-09 10:21:54
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Zdaje mi się, czy już kiedyś próbowali czegoś podobnego? Podbój Ameryki, w dodatku na torach ulicznych. Do dziś niektóre z tych wspaniałych obiektów można znaleźć w rankingach najgorszych torów w historii. Stanowcze nie dla kolejnych torów ulicznych.

  • 2. TomPo
    • 2019-08-09 11:29:10
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Zeby podbic rynek amerykanski to najpierw trzeba stworzyc widowisko.
    Obecne regulacje oraz przepisy na to nie pozwalaja.
    Mialo byc pieknie od 2021, no ale wyjdzie jak zwykle...

  • 3. PiotrasLc
    • 2019-08-09 11:53:02
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Aby było znowu widowisko w F1 należy się pozbyć DRS , MGHUK czy jak te dziadostwo się nazywa. I dać wytrzymalsze opony i dać walczyć kierowcą A ni nie karać o byle gowno.

  • 4. ahaed
    • 2019-08-09 12:05:53
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Amerykańskim rynkiem?
    Hamburgery.
    Hamburgery.
    Hamburgery.
    ... Co oni chcą tam zrobić?
    Zbić wagę bolidów? Przeciętna amerykanka waży połowę bolidu.

  • 5. FabLemon1947
    • 2019-08-09 13:55:22
    • *.eu-west-3.compute.amazonaws.com

    Jak dla mnie ta cała Liberty media niszczy F1

  • 6. Kondiash
    • 2019-08-09 19:20:10
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Z tych wszystkich Amerykańskich ulicznych torów, tylko udało się Detroit i Long Beach.
    @1 Z pamięci
    - Dallas 1984, z upałami i słynnym Mansselem, który mdlał na prostej startowej, pchając samochód
    - Phoenix 1989-91 Lokalny festyn strusi, zgromadził więcej ludzi niż kibiców na trybunach
    - Riverside 1960 - Nudny tor, w dodatku jeszcze chyba bardziej niebezpieczny niż ówczesne SPA (awet latach 80 ginęli tam kierowcy m.in Rolf Stommelen, na Yt jest nawet 8,5 minutoa składanka z przerażającymi wypadkami na tym torze))
    - Sebring 1959 - Wysokie koszty + małe zainteresowanie
    - Las Vegas 1981-82 i chyba najbardziej kuriozalna nitka toru - wytyczona na parkingu hotelu.
    No i nieuliczne Indianapolis, ale szkoda nerwów na to.


  • 7. TomPo
    • 2019-08-10 23:54:31
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @5
    F1 to zniszczyly ostatnie lata Berniego.
    To dzieki niemu zespoly maja taka wladze, ze ustalaja przepisy pod siebie.
    To dzieki niemu i tak silnej pozycji zespolow, wszelki rozwoj i pomyslowosc zostaly wykastrowane.
    To dzieki niemu mamy wyscigi na nudnych torach, ale za to w bogatych krajach.
    To dzieki niemu mamy taki chory podzial kasy, ze zespoly musza zatrudniac pay-driverow.
    Liberty mam wrazenie ze chciala to zmienic wlasnie od 2021 ale natrafila na mur i wszystko zostanie po staremu, jakies kosmetyczne zmiany wprowadza, by sie nazywalo ze cos robia.
    Jankesi potrafia robic widowisko ze wszystkiego i potrafia tak ustawiac przepisy, by byly dobre dla widowiska a nie uczestnikow. Niestety dziad Bernie popsul F1 (obawiam sie) nieodwracalnie.

  • 8. Skoczek130
    • 2019-08-12 13:17:37
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Obecnym bublem na pewno tego nie osiągną. :D

  • 9. Skoczek130
    • 2019-08-12 13:20:31
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @TomPo - musieliby twardo postawić warunki, nawet jeżeli potentaci odejdą. Jak dla mnie mogłoby tak się stać - ani Ferrari, ani Mercedes nie są warte tego, aby wszystko pod nich ustawiać. Obecna rywalizacja jest do szpiku kości przewidywalna - różnica w osiągach zespołów jest kolosalna, większa niż w czasach dominacji RBR, a nawet Schumachera. Stawiam, że i tak by zostali swoją drogą. ;)

  • 10. XandrasPL
    • 2019-08-12 17:01:20
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Zespoły rządzą F1 bo w każdej chwili mogą odejść. Ferrari starszy tym odejściem i zrobił się z tego mem ale jakby Merc tak powiedział to zdanie by od razu zmieniono.

    Przykład: Liga Mistrzów. Chciano w niej zmienić jakieś zasady ale największe kluby nie zgodziły się i zagroziły odejściem i stworzeniem własnej ligi. I co? LM potulna jak pieski.

    A nikt raczej nie chciałby oglądać wyścigów prywaciarzy czyli RP, Williamsa walczącego o kasę. Ciekawe co z McLarenem i Renault.

    LM to typowe Amerykańce. Niestety ale chcą "niby" poprawić show a chcą tylko więcej kasy. Więcej wyścigów, więcej tego. Tylko kasa a reszta niech się męczy. Zaczynają mi grać na nerwach. Ogólnie (DLA MNIE) zrobili więcej złego niż dobrego.

    Jedynym słusznym ich zagraniem było na siłę wrzuceniem "halo" na spółkę z FIA mimo iż 9 na 10 zespołów było przeciw. I uratowało to życie już 2 kierowcom.

  • 11. TomPo
    • 2019-08-14 11:14:05
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @10
    Odwrotnym przykladem jest NBA, gdzie przepisy sie zmienia pod widowisko.
    Pojawia sie gracz typu Shaq to sie przepisami utrudnia Mu zycie, by nie zdominowal widowiska, bo Jankesi wiedza ze najpiew musi byc widowisko, by pozniej byla kasa.
    Gdy wyscigi beda (sa) nudne, przewidywalne, a trybuny swieca pustkami, to nawet i 30 wyscigow w sezonie nie zapelni im konta bankowego.
    Tak wiec tutaj zgodze sie z @9
    Bylbym w stanie zaakceptowac brak Ferrari czy Merca (ktorzy i tak by nie odeszli), jesli cala seria zyskalaby na widowiskowosci, a tym samym i na popularnosci, pojawiloby sie wiecej kasy, na ich miejsce przyszliby inni (po zmianie przepisow).
    Nikt nie przyjdzie do takiej F1, zaden z innych wielkich motoryzacyjnych koncernow, czy producentow jednostek, gdy jak na dloni widac, pod kogo jest to wszystko ustawiane.
    Zainwestowac kupe kasy, by pozniej nie moc wygrywac i PR-owo strzelac sobie w kolano?
    Ile jeszcze lat beda sie ludzie podniecac Merc vs Ferrari? Renault nie chce dac srodkow (i w sumie slusznie), bo czego by nie zrobili (tak jak Honda) to zmieni sie przepisy tak, by wrocili na swoje miejsce w szeregu.
    Boicie sie ze Merc i Ferrari odejda? A co jak to tylko Merc i Ferrari zostanie, bo RBR podziekuje, Renault podziekuje, McL podziekuje? Kto wtedy bedzie to ogladal?
    Tak wiec jak zawsze, kij ma dwa konce.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo