Mercedes pracował nad startami, ale ma problemy z przegrzewaniem opon
Zespół Mercedesa w Niemczech ma już potwierdzony skład na sezon 2019, ale żaden z jego kierowców nie dominował podczas piątkowych treningów na otrze Hockenheimring. Lewis Hamilton przyznaje, że ekipa z Brackley pracowała nad poprawą procedury startowej, a Valtteri Bottas zdradza, że w upalnym Hockenheim w jego aucie pojawiły się problemy z przegrzewaniem opon."Hockenheim jest wspaniałe- pogoda jest niesamowita, jest bardzo ciepło, a to sprawia, że jazda bolidem jest bardzo wymagająca od strony fizycznej. To dość techniczny tor mimo że krótki. Dzisiaj przeszliśmy przez nasz program, ukończyliśmy wszystkie sesje i zebraliśmy wszystkie informacje jakich potrzebowaliśmy dotyczące opon. Bolid zachowywał się nieźle, ale rywalizacja jest bardzo zacięta, więc mamy jeszcze sporo roboty. Pracowaliśmy nad naszymi startami. Chcieliśmy lepiej zrozumieć ogumienie i temperatury opon starając się być jak najbardziej perfekcyjnym w tym obszarze. Zarówno Ferrari, jak i Red Bull były dzisiaj bardzo szybkie i sądzę, że jutro i w niedzielę będzie podobnie. Zapowiada się poważne wyzwanie, a na tym torze nie jest łatwo dobrze pojechać. Będziemy musieli dać z siebie wszystko."
Valtteri Bottas, P5, P3
"Dzisiaj ogłosiliśmy mój nowy kontrakt, a ja mogłem pojeździć bolidem F1 po torze w Hockenheim więc to był bardzo dobry dzień. Wspaniale jest móc powrócić do Niemiec. Uważam, że znajdujemy się w bardzo dobrej sytuacji jako zespół, gdyż mamy uregulowaną sytuację kontraktowa i możemy się w pełni skupić na walce, którą prowadzimy w mistrzostwach. Dzisiaj bolid wydawał się konkurencyjny. Musimy poszukać jeszcze trochę tempa w wolnych i średnio szybkich zakrętach, ale po za tym wszystko było ok. Nie jestem jeszcze w pełni zadowolony, ale po to są właśnie piątkowe treningi. Będziemy pracowali przy bolidzie i jutro na pewno zrobimy kolejne postępy. Dzisiaj mieliśmy problem z przegrzewaniem ogumienia i jestem pewny, że inni kierowcy również mieli podobne problemy, ale wygląda na to, że jutro i w niedzielę będzie chłodniej. Mamy mnóstwo danych do analizy, aby lepiej zrozumieć opony przed wyścigiem."
komentarze
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz