komentarze
  • 1. pablo26
    • 2017-06-25 10:39:34
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Zamiast 45 km/h straty teraz jest 30, coś się ruszyło chociaż, ciekawe jak to wygląda na tle Renault...

  • 2. lukzab91
    • 2017-06-25 11:02:12
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    jakby do konca sezonu zniwelowaliby strate do 10km/h to możnaby mieć jakąs nadzieję, chociaż Mercedes i Ferrari nie zapominając o Renault też cały czas rozwijają jednostki i chyba z lepszym efektem

  • 3. TomPo
    • 2017-06-25 11:33:18
    • *.dynamic.chello.pl

    Na razie inni mysla ze sa na kolku wyjazdowym, podczas gdy oni tak na prawde cisna szybkie kolko - moze niech do GP2 sie przeniosa z tymi silnikami? ;p

  • 4. belzebub
    • 2017-06-25 13:12:36
    • *.centertel.pl

    0,3 sekundy gdzie do Mercedesa tracą około 2,5... W takim tempie to za kilka lat nie zrównają osiągami. Poza tym mogliby odzyskać nawet 2 sekundy, a gdzie mowa o bezawaryjności?

  • 5. devious
    • 2017-06-25 14:37:19
    • *.134.70.206

    Wzięli karę za wymianę silnika, nowy jest mocniejszy i jest szansa, że też bardziej niezawodny (to się okaże) - ale i tak wracają do starego, który najprawdopodobniej nie pozwoli powalczyć choćby o punkt (no chyba, że wydarzy się katastrofa i dużo bolidów odpadnie) i do tego zapewne nie wytrzyma całego dystansu wyścigu...

    Może mi ktoś wytłumaczyć, jaki to ma sens? Przecież nic nie ryzykują wsadzając nowy silnik, bo stary i tak jest do d...py. Oszczędzają przebieg? I tak jeszcze nie raz będą te silniki wymieniać i dostawać kary - zresztą lepiej startować z 20 pola z nowym silnikiem niż z 12 pola z silnikiem, który i tak się rozpadnie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo