DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
22.04.2022 16:43
0
1:16.508
Przejdź do wpisu KONKURS: do wygrania są świetne książki o Formule 1
16.10.2021 15:10
0
@1 Po ekologicznemu znaczy się :) Do kwietnia 2022 to nie wiadomo czy Australia będzie jeszcze istnieć, ciekawe co za nią wstawią.
Przejdź do wpisu Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2022
29.08.2021 15:55
0
@10 Dokładnie, tak samo jak Senna by żył gdyby zamiast betonowej ściany dać tam barierę z opon i przywiązać koła żeby się nie odrywały po uderzeniu tymi linami co są gdzieś od 2000 - to nie jest jakaś kosmiczna technologia. Gdy wydarzy się tragedia ludzie panikują i podejmują kompletnie nieracjonalne decyzje.
Przejdź do wpisu Kierowcy poróżnili się w temacie modyfikacji Eau Rouge
29.08.2021 14:25
0
@3, @7 Wszystko w temacie, co do incydentu z W Series to jest to tylko dowód nikłych umiejętności zawodniczek, gdy najszybsza z nich robi czasy o ~4s gorsze niż FRECA jadąc identycznym samochodem to najgorszym brakuje po 8-10 sekund, swego czasu był jakiś chłop (chyba) w Minardi który zapłacił za sesję treningową i też jeździł koło 5 sekund wolniej na okrążenie od kogokolwiek, taki cyrk funduje FIA wmawiając że to jest dobra droga. Norris, całe Q1 i Q2 jechał na limicie (za co szacunek) i w końcu przesadził. Zniszczenie Eau Rouge to potencjalny koniec F1, zaraz ktoś dojdzie do wniosku, że Suzuka jest "niebezpieczna" i należy ją usunąc z kalendarza albo przerobić, to samo z wyjazdem z tunelu w Monako, który jest ślepy więc gdyby stał tam samochód to może przecież stać się tragedia. Wszelkie zmiany w celu poprawy bezpieczeństwa są bez dyskusji dobre lecz nie kosztem zniszczenia dyscypliny. Młodzi kierowcy często nie liczą się z oczywistym ryzykiem śmierci lub kalectwa gdy ściga się koło w koło jadąc 300 km/h, tak samo jak motocykliści czy nawet narciarze alpejscy zjeżdzający z prędkościami po 150 km/h, zajęcie się wszystkim czym tylko się da w kontekście poboczy i band jest jedynym właściwym rozwiązaniem w tym temacie, a dla wielbicieli bezpieczeństwa i srania w gacie przy każdym incydencie na torze polecam obejrzeć wyścigi CART z przełomu wieków, tam co roku kilku kierowców pozbawiało się życia lub możliwości chodzenia a jednak cały czas po splicie to właśnie CART było tą elitarną serią w której każdy chciał jeździć, seria upadła właśnie przez akurat w tym przypadku słuszne naciski na poprawę bezpieczeństwa i przez zgarnięcie Indy 500 przez IRL.
Przejdź do wpisu Kierowcy poróżnili się w temacie modyfikacji Eau Rouge
07.04.2020 20:01
0
@7. A ja myslę, że do 50 mozna się spokojnie jeszcze ścigać, owszem zajmuje to dużo więcej wysiłku ale przykładowo taki Emerson Fittipaldi mając 49 lat wygrał wyścig w CART, patrząc na F1 wygląda to inaczej, jednak jak zerknie się nawet na dzisiejsze Indycar, ściga się tam 43-letni Sato, okazjonalnie 45-letni Castroneves, Kanaan czy Montoya. Poziom kierowców w Indy nie odbiega zbytnio tym w F1. Dopiero od kilkunastu lat zaczęło się powszechne inwestowanie w juniorów typu Vettel, Verstappen czy Leclerc a jeszcze 30 lat temu nie było niczym dziwnym zaczynanie kariery w wieku około 30 lat i jeżdżenie do 50-tki. Ciekawym przykładem jest Alan Kulwicki który zaczął karierę w NASCAR mając już 32 lata, potem założył własny zespół mając tak mały budżet niczym swego czasu HRT na tle Ferrari i Red Bulla. Wygrał całą serię w '92 roku. Do swojej tragicznej śmierci w '94 był w ścisłej czołówce. Przeciętni kierowcy owszem, w wieku czterdziestuparu lat mogą już odstawać jednak geniusze jak np. właśnie Alonso mogą spokojnie jeździć na dobrym poziomie do 50-tki.
Przejdź do wpisu Alonso: w Formule 1 wiek nie odgrywa dużej roli
18.11.2019 16:47
0
12@ Prawdopodobnie chodzi o Brazylię 2008, Kubica zdublowany przez Hamiltona i Vettela odzyskał tempo w końcówce wyścigu jak tylko zaczęło padać, Hamilton musiał wtedy być przed Vettelem aby zostać mistrzem a Kubica oddublowując się spowodował to, że Hamilton się zagapił, wtedy za Kubicą pojechał Vettel i wyprzedził Hamiltona, gdyby nie Glock na ostatnim zakręcie w 2008 wygrałby Massa. Inna sprawa, że Kubica jechał znacząco szybciej od Hamiltona i Vettela gdy się oddublowywał.
Przejdź do wpisu Russell chciał wykorzystać niewielką szansę pod koniec
17.11.2019 23:28
0
@15. Brazylia 2003
Przejdź do wpisu Carlos Sainz zdobył podium po karze dla Lewisa Hamiltona
28.07.2019 21:57
0
XDDDDDDDDDDDDD
Przejdź do wpisu FIA ukarała Alfę Romeo - Kubica zdobył punkt w GP Niemiec
23.06.2019 19:33
0
Haas - wiadomo
Przejdź do wpisu Haas był "bezradny" w GP Francji
21.05.2019 18:03
0
Alonso bardzo trafnie się wypowiedział o głównej przyczynie tak słabego wyniku. "Jeżeli ktoś szuka przyczyny takiego stanu rzeczy, wystarczy popatrzeć na pozostałych kierowców którzy odpadli." McLaren był przekonany, że tak dobra forma w 2017 roku jest zasługą Alonso i pokpili sprawę nawiązując współpracę z Carlinem, a każdy kto śledzi choć trochę IndyCar, wie że to jest niedoświadczony zespół z brakami personalnymi wśród osób odpowiedzialnych za ustawienia i projekt części które mimo tego że to spec-series, zespoły muszą zaprojektować same. Mają to na co zasłużyli a dla Alonso jedyną drogą do wygrania Indianapolis 500 jest wystartowanie w pełnym sezonie z McLarenem niezależnie lub z doświadczonym zespołem typu Andretti jak w 2017 lub Penske (sprawa silników) albo start w Indy 500 ze wsparciem ww. Penske albo teamu Andretti.
Przejdź do wpisu McLaren nie zamierza rezygnować z projektu IndyCar
20.03.2019 22:59
0
Bardzo dobrze, kompletna transmisja całego weekendu zamiast 15-minutowego studia przed wyścigiem i kończenia transmisji w połowie grania hymnu, Eleven robi znakomitą robotę i to widać, jeżeli komuś tak przeszkadza wydanie kilkunastu złotych na miesiąc to zawsze jest możliwość obejrzenia na TVP. Chociaż jak ktoś ma komputer z dostępem do internetu to nie jest trudno obejrzeć wyścig w "mniej kosztowny sposób" ;)))
Przejdź do wpisu Eleven Sports przedłużyło umowę na transmisję F1 do końca sezonu 2022
23.11.2018 12:56
0
Ciekawostką jest to, że Kubica na swoim szybkim okrazeniu miał czas po 2 sektorach o 1,1 sekundy wolniejszy od Verstappena, niestety w ostatnim sektorze zablokował koła.
Przejdź do wpisu Red Bull na czele po pierwszym treningu, Kubica zamyka stawkę
02.11.2018 19:41
0
A jednak :/
Przejdź do wpisu Alonso nie opuści F1 bez trzeciego tytułu
20.10.2018 19:24
0
2. Chodzi o nazwy typu Ferrari F125, McLaren MP4-28.
Przejdź do wpisu Force India jeszcze w tym roku ogłosi nową nazwę zespołu
20.10.2018 19:23
0
Zespół nazywa się Racing Point Force India tylko dlatego, ponieważ wg przepisów nazwa bolidu musi zawierać nazwę zespołu.
Przejdź do wpisu Force India jeszcze w tym roku ogłosi nową nazwę zespołu
30.09.2018 12:18
0
Opcja 6 - Perez myli przepustnicę z hamulcem i powoduje karambol w którym odpada cała pierwsza ósemka, wszystkie silniki Renault i Hondy nie wytrzymują takiego obciążenia na prostej oprócz Alonso, który ma ustawiony tryb bezpieczny, przy zmianie opon Grosjean z Ericssonem zderzają się przy wyjeździe z boksów, Siergiej Sirotkin zostaje pierwszym Rosjaninem który wygrał wyścig F1 i to na swoim domowym torze a do tego pierwszym zwycięzcą dla Williamsa od czasu Pastora Maldonado, Fernando Alonso przyjeżdża drugi a Stroll podczas pitstopu myli garaże Williamsa i Force India i zajmuje 3 miejsce, po wyścigu Sergio Perez dostaje bana na 1 wyścig, Williams przesuwa się na 7 miejsce w klasyfikacji zespołów a McLaren na 5
Przejdź do wpisu Kolejność startowa przed GP Rosji
27.09.2018 08:02
0
11@ chodzi o kontrakt w WEC
Przejdź do wpisu Honda nie chce wspierać Alonso w IndyCar?
27.09.2018 08:01
0
Podobno bardziej niż o komentarze co do silnika Hondy w McLarenie chodzi o kontrakt Alonso z Toyotą, która jest ich rywalem na krajowym rynku
Przejdź do wpisu Honda nie chce wspierać Alonso w IndyCar?
25.08.2018 18:59
0
Anglicy narzekają na sky a tam relacja jest o niebo lepsza, zamiast reklam analiza okrążeń, komentatorzy nie są przesunięci z komentowania piłki nożnej tylko siedzą w F1 od wielu lat, wystarczy tylko znać angielski
Przejdź do wpisu Hamilton wygrał czasówkę przed GP Belgii
24.08.2018 14:17
0
@2 W takiej sytuacji czołówka chciałaby się zakwalifikować na miejscach 5-10, więc kwalifikacje byłyby czymś w rodzaju wyścigu o najwolniejsze okrążenie
Przejdź do wpisu Liberty Media rezygnuje z planów dwudniowego weekendu wyścigowego
28.07.2018 01:34
0
Apropo nadwozia McLarena, taka ciekawostka, z anglojęzycznych grup o tematyce F1 na Facebooku porównał w jednym filmie okrążenia kwalifikacyjne Alonso z 2017 i 18 w Chinach, rzeczywiście zeszłoroczny bolid jechał jak po szynach a nowy zdecydowanie bardziej niestabilnie, może jest trochę prawdy w wypowiedziach o najlepszym nadwoziu w 2017 roku, porównałem przejazd Alonso potem z pole position Hamiltona i stwierdzam że McLaren prowadził się lepiej od Mercedesa, chociaż prawdopodobnie tracili na prędkości maksymalnej właśnie przez ten docisk
Przejdź do wpisu Vandoorne: bolid prowadzi się już normalnie
27.07.2018 14:54
0
Panowie komentujący w Eleven są poniżej krytyki, 3/4 treningu spędzili na prywatnych rozmowach i jeżdżeniu po Sirotkinie, "hehe wymyślił se konkurs na kask", po czym "dobra nie krytykujmy już tego wspaniałego kierowcy" przy czym 2 minuty później"heeeee chyba jak zdobędzie jakiś punkt to maciek zrobi z nim wywiad roku hehehe", to samo było na Hockenheimie, "hehe pan Sławek kamerzysta se kiełbaskie dostał"
Przejdź do wpisu Ricciardo znowu dobrze rozpoczyna weekend wyścigowy
07.07.2018 15:57
0
Vandoorne znowu bardzo słabo, gdyby Ferrari nie chciało Raikkonena na 2019 to ALO i RAI byliby chyba najmocniejszą parą kierowców obok Mercedesa i RB
Przejdź do wpisu Q1: Vettel najszybszy na miękkich oponach
10.06.2018 11:58
0
W indycar na przykład dziennikarze w trakcie wyścigu łączą się z zawodnikiem przez radio i zadają pytania, także chyba nie jest aż tak źle, co nie zmienia faktu że zawodnik powinien się skupić na wyścigu
Przejdź do wpisu FIA zmienia procedurę startową
10.06.2018 09:37
0
"Daliśmy z siebie absolutnie wszystko. Mogłem wycisnąć z tej sytuacji więcej." Słabe tłumaczenie, chyba że naprawdę tak powiedział
Przejdź do wpisu Kierowcy Renault gotowi na wyzwanie
08.06.2018 23:13
0
@1 Stroll spełnia oczekiwania wszystkich, jeździ najlepiej jak potrafi. A to że na ostatnich miejscach pół sekundy za Sirotkinem to można było oczekiwać.
Przejdź do wpisu Verstappen najszybszy, a Williams ponownie zamyka stawkę
06.06.2018 23:21
0
?uważam, że Lance sprostał naszym oczekiwaniom?. Pytanie co od takiego kierowcy oczekiwać oprócz worka pieniędzy od ojca, w sumie mówi szczerze, jeździ tak jak wszyscy się spodziewali, nawet Sirotkin który w najlepszym sezonie w GP2 jeździł w środku stawki jest od niego szybszy pół sekundy na okrążeniu, ta pani dąży do upadku Williamsa w przeciągu 2 lat, no chyba że sprzedają się Mercedesowi.
Przejdź do wpisu Williams sugeruje, że Stroll pozostanie w zespole
28.11.2017 17:39
0
1.39.500
Przejdź do wpisu Przypomnienie o konkursach z nagrodami
28.07.2017 23:06
0
zawsze można iść do kategorii lmp1 w le mans i zostać legendą tego wyścigu
Przejdź do wpisu Palmer będzie stawiał drinki swoim mechanikom
18.07.2017 20:57
0
@4 na szczęście tylko z wyglądu.
Przejdź do wpisu Leclerc poprowadzi Ferrari na Węgrzech
18.07.2017 20:49
0
@12 odchodząc trochę od tematu Kwiata, wiadomo co z Pietrowem? Chyba nie zakończył kariery po 2012?
Przejdź do wpisu Villeneuve: Kwiat zasłużył na przerwę od ścigania
25.06.2017 10:39
0
Zamiast 45 km/h straty teraz jest 30, coś się ruszyło chociaż, ciekawe jak to wygląda na tle Renault...
Przejdź do wpisu Nowy silnik jest szybszy o więcej niż 0,3 sekundy
23.06.2017 17:05
0
RB wydają się mocne mimo tych długich prostych, a na końcu jak zwykle Palmer, Vandoorne i dwa Saubery sekundę za resztą. Co do Strolla to lepiej poczekać na kwalifikacje.
Przejdź do wpisu Verstappen najszybszy po 2. treningu, ale z rozbitym bolidem
11.06.2017 13:18
0
@29 Myślę że odpowiednim sprawdzianem były by testy na Hungaroringu, tylko pytanie co z superlicencją...
Przejdź do wpisu Kubica w końcu otwarcie mówi o chęci powrotu do F1
11.06.2017 12:12
0
@25 Williams potrzebuje pieniędzy więc raczej Strolla się tak szybko nie pozbędą, ale jeżeli Massa odejdzie to mogą się zdecydować. Do Saubera (w dodatku z Hondą) to nie wiem czy sam Robert by chciał przejść, ale Renault jest bardzo sensowną opcją ponieważ Mercedes i Red Bull mają już pozajmowane miejsca, a Ferrari będzie się bało go zatrudnić na 2018, a w takim Renault ma perspektywę walczyć o mistrza gdzieś koło 2020 roku. Ale niestety może tak się moim zdaniem zdarzyć, że będzie miał problemy z obecną generacją bolidów i będzie tylko nieznacznie szybszy od Palmera, a wtedy Renault może w to miejsce na 2018 zatrudnić Sainza albo Pereza.
Przejdź do wpisu Kubica w końcu otwarcie mówi o chęci powrotu do F1
08.06.2017 19:54
0
Nie wiem co on chce osiągnąć takimi wypowiedziami. To robi się już nudne, McL jest chyba jedyną opcją dla niego żeby mieć ewentualną szansę na zwycięstwa. Jeżeli nie w McLarenie to raczej nigdzie już biorąc pod uwagę że zostało mu około 5 lat jazdy na wysokim poziomie jest to dla niego najlepsza opcja. Puszki raczej nie zrezygnują ze swoich kierowców, do Ferrari prawie na pewno już nie wróci a Mercedes nie chciałby z powrotem pary HAM-ALO, odpowiada im Bottas, ponieważ odpowiada mu nr 2 i nawet wyścig potrafi wygrać. Williams nie ma w najbliższym czasie z tym budżetem szans na włączenie się do walki o mistrza, a Renault będzie się powoli rozwijać, ale szybciej Honda poprawi silnik niż Renault zacznie wygrywać.
Przejdź do wpisu Alonso stawia nierealne ultimatum McLarenowi i Hondzie
05.06.2017 17:34
0
Kiedy zrezygnował z WEC, cel był już raczej jasny.
Przejdź do wpisu Robert Kubica przetestuje bolid F1 na torze w Walencji
02.06.2017 23:19
0
Z jednej strony ma rację, ale jeżeli takie Ferrari zagroziłoby wycofaniem się z F1, to można sobie wsadzić między bajki sprawiedliwy podział pieniędzy.
Przejdź do wpisu Mallya krytykuje Haasa